ooooooooohhhhhhhhhhh ilse ik zie dat je al op bijna 33 wk zit
wat gaat de tijd toch snel :shock:
Ja, klopt, gaat heel snel hé. Ben echt volop aan het aftellen.
heeey meiden
wat is het hier rustig
hier ook weinig te vertellen eigenlijk
knuffel voor jullie allemaal :-*
Hallo allemaal,
Hier vandaag weer een heel leuke dag :liar: :liar:
Pfff … wat kan die vent van mij een echte egoïst zijn. :evil:
o , jee, klinkt niet gezellig ilse! :think:
Pfff nee is het echt niet. De laatste tijd hé :evil: :evil: Ik zou zo weg kunnen gaan van hem. :oops:
da,s geen goede gedachte meid! :eh:
wat doet die dan?
@ilse, dat klinkt niet echt gezellig meid :hug:
Hé lieffies!
Ilse, knuf van mij! Heb je een pbtje gestuurd :hug:
Simba, hoe gaat het met de wiifit?
En fijn dat je cyclus nu niet helemaal dramatisch lang was en dat het goed is doorgebroken.
Rebecca, wat lief van je man dat ie zo zorgzaam was :inlove: Ook al zo moe dus…
En poeh zeg, 39 graden :shock: Ben blij dat het hier juist wat afgekoeld is.
Maar ik heb vaak dat als het even heel heet is geweest, dat ik dan verlang naar koeler, guur weer. Ben sowieso het meest een herfst/lentetype. Gematigd dus… hihi, al zou je dat qua humeur niet zeggen :mrgreen:
Britt, ik hoop dat jullie inmiddels opgeknapt zijn en lekker aan het genieten zijn.
En verder kan ik even niet teruglezen :oops:
Hier heeft Benten het stokje van Elske overgenomen: hij kreeg gisteren koorts en is nu goed ziek. Elske is dan wel koortsvrij, maar zot nog helemaal niet lekker in haar velletje: huilerig, witjes, moeilijk, driftig… Ze eet ook nog helemaal niet goed. :?
Wij hebben hier gelukkig weer eens een goed weekend. Het helpt me ook enorm dat R. zo vol vertrouwen is weer in ons samen. Heb alleen erg veel last van mijn hormonen en vermoeidheid, geloof ik, kan niet veel hebben en ben erg jankerig.
R. heeft trouwens een lekker lang weekend, morgen en dinsdag ook nog vrij! :dance:
Ben verder bezig geweest met het uitzoeken van een bed… wat nog een hele klus is. Want we hebben maar een hele kleine kamer, willen een bed zonder ombouw (anders kan R.zijn armen niet goed kwijt :mrgreen: ) en het moet ook nog eens op klossen gezet kunnen worden, eind van het jaar… Straks even de boel precies opmeten en dan kijken of één van de bedden die ik gevonden heb wat is.
Ik ga d? weer vandoor.
Knuffeltjes!
Hè, maak me wel een beetje zorgen om Elsepels… Ze is eind van de middag op de grond in slaap gevallen. Heb haar op de bank gelegd, ze bleef anderhalf uur slapen. Daarna werd ze even wakker, erg huilerig, halve nectarine gegeten (is ze normaal dol op) en daarna zat ze te knikkebollen op schoot, heb haar op de bank neergelegd en nu ligt ze al weer zeker anderhalf uur te slapen… Maar ja, ze is natuurlijk net goed ziek geweest, dus ze kan daardoor nog uitgeput zijn, maar ben zo bang dat ze weer een toevalletje heeft gehad of zo en daardoor zo moe is :?
Maar goed, een HA kan dat toch niet zien, een kinderarts ook niet, dus het enige dat we kunnen doen is haar in de gaten houden.
Sorry, moest het even van me afschrijven :oops:
Kussies!
marije, snap dat je bezorgt bent om elske
kan je niet met de huisartsenpost bellen
kijken wat zij ervan vinden
He lieve meiden,
we hebben gisteren een lqnge reis gehad met heel veel oponthoud, maar ze zijn er. Regenen nu alleen een beetje zeg hier. Het is echt heel slecht weer!
Marije beterschap met Elske en Simba fijn dqt je ongi heeft doorgezet!
Ga ik nu snel nog ff de zeersvoorspellingen opzoeken!
Hé Britt, wat leuk om zo snel al wt van je te lezen.
Hoop dat het weer snel beter wordt!
Geniet van het samen zijn en hopelijk straks ook van het weer! :-*
Nou, Elske heb ik uiteindelijk wakker gemaakt, ze heeft lekker gegeten en onwijs de slappe lach gekregen om haar poepescheetjes :mrgreen: :inlove:
We houden haar goed in de gaten, maar omdat het ook nog bij het ziek zijn kan horen gaan we nog geen HAP bellen.
Sowieso hoefden we na een nieuwe aanval ook niet te bellen, behalev als die aanval zelf langer dan 3 minuten duurt.
WIlde Elske net naar bed brengen maar ze zei heel eigenwijs:“Nee, ik heb al geslapen!” 8) :lol:
Kussies!
Ha lieve meiden,
Rebecca, lekker dat je vrijdag een dagje vrij had! Was je dus ook wel aan toe met je moeheid en drukte op het werk.
Nog 10 daagjes en dan naar de vk :dance:
Ilse wel een beetje rustig aan doen meis. Je zult je energie straks nog flink nodig hebben. Ik las trouwens dat je drank en koeken hebt ingeslagen voor het kraambezoek voor in het z’huis? Moet jij daar dan langere tijd blijven? Of heb jij geen kraamtijd thuis zeg maar?
Oh en dat koffertje voor Lucas klinkt schetig :thumbup:
Oh ik lees net dat je vandaag geen fijne dag hebt met je manlief. Meis, dat kon je nou net niet gebruiken :hug: Klinkt wel een beetje heftig ook, gaat het echt niet zo goed tussen jullie?
Simba, wat zul jij toe aan weekend zijn geweest! Heb je er van genoten? En de wiifit klinkt leuk, al moet ik eerlijk zeggen dat ik om mij heen veel hoor over de wii en ik eerst echt niet wist waar dat over ging (ik dacht eerst zelfs die kledingwinkel de WE :oops: )
Fijn dat je een redelijk normale cyclus hebt gehad meid. En nu op naar een positief einde van deze cyclus
Marije meid, wat naar dat Elske zo moe is en steeds slaapt. Ã?ls ze een toevalletje heeft gehad is dat op een CTG wel te zien hoor. Ik zou het wel even in de gaten houden, maar dat je vast al! Beterschap ook voor Benten :hug: . Wel fijn dat R. een extra lang weekend heeft, zeker nu met de zieken thuis en jouw vermoeidheid.
Het doet me goed om te lezen dat R. weer zo vol vertrouwen is meis :-
Hey Britt vanaf d’r vakantieadres :dance: Kan jij ook niet zonder ons? Wat balen van de regen zeg. Hooop dat het gauw beter weer wordt voor jullie!
Voor alle andere lieve meiden een hele dikke knuff! :-
Hier niet zoveel bijzonders te melden. Een fijn weekend gehad. Gisterochtend had ik een kindersingin met onze band en dat is altijd súper gaaf! Echt dan gaat het dak eraf en die kids vinden dat allemaal geweldig :dance:
Ewout was ook gekomen met Aron en die zei steeds heel enthousisast ‘mama!’ toen hij mij op het podium zag staan. En hij danste zo leuk mee met de liedjes.
Gistermiddag hebben we lekker geBBQed met 2 gezinnen van de oktober dreumesjes '06 (Juud & Jan en Anne & John en alle kindjes). Was erg gezellig!! (er staan zelfs foto’s in het algemene showforum )
Verder heb ik wel veel last van mijn buik vandaag, gespannen en pijnlijk gevoel. Maar ik heb ook last van mijn stoelgang sinds ik aan de ijzertabletten zit en dat levert ook nogal eens zulke kramp op.
Vanavond maar eens echt op tijd naar bed…
Morgen gezellig met mijn schoonzus naar de H&M. Ik vind idd ook dat ze daar leuke kleren hebben voor weinig, al valt de mama-lijn deze keer nogal tegen :? Morgen maar eens snuffelen tussen de baby- en kinderkleertjes. Lekker in de mega-uitverkoop!
Liefs van Marietje :-*
Oh Marije, fijn dat Elske alweer zo gelachen en gegeten heeft!!
@marije, fijn dat elske zo goed gegeten en vrolijk was net
@britt, ik hoop dat het snel mooi weer wordt bij jullie
@marietje, klinkt als een gezellig weekend
shopse morgen!!
@ilse, knuffel voor jou meid :hug:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je zo een trek hebt in allerlei lekkers… Mijn probleem is alleen dat ik zo een trek heb in dingen waar ik helemaal niet aan kan komen hier…
Ik heb zo een trek in een schotel met friet en sate met pindasaus bij de snackbar vandaan. Die friet kan ik wel halen, maar het is toch anders en de sate en pindasaus kennen ze hier niet. :drool:
Verder heb ik zo een trek in haring en paling :drool:
En roze koeken :drool:
Een frikandel speciaal :drool:
Een broodje kroket :drool:
En zo kan ik nog wel even door gaan… :?
Goeiemorgen,
Nou het zit hier niet zo lekker in de zin van … manlief heeft te weinig aandacht voor ons. Niet dat we slaande ruzie hebben of zo hoor. Denk zelfs dat ie niet echt doorheeft wat er me dwarszit. :roll:
Hij zegt dat het volgende week gaat beteren omdat ie dan in verlof is … we zullen zien hé.
Rebecca: Jaa, ik heb ook zo’n periode gehad, ik had zin in allerlei dingen, maar die had ik niet in huis. :wall: :wall: Moet wel jammer zijn als je zin hebt in dingen die ze bij jullie niet hebben. :roll:
Marietje: Yep, ik ben vijf dagen in het ziekenhuis :dance: :dance: En ik kijk er echt naar uit. Heb daar de tijd van me leven. :lol: Word op mijn wenken bediend en hoef niks te doen. Zelfs niks inschenken voor het bezoek, want dat doet manlief allemaal. :dance: Ik mag enkel cadeautjes opendoen, in bed liggen en bv geven. :lol: Eénmaal terug thuis hebben we dan geen kraamhulp. Maar heb ook op het kaartje gezet dat thuisbezoek pas kan op 4 oktober. dan ben ik al een maandje thuis en zal ik wel al mijn draai gevonden hebben. Trouwens de meeste mensen komen op bezoek in het ziekenhuis.
Heb daar een luxe éénpersoonskamer en alles is verbouwd geweest en schijnt zo mooi te zijn. :dance:
Marije: Begrijpelijk dat je je best zorgen maakt als ze plots zo moe is en geen eetlust heeft. :think: Maar gelijk heb je om haar in de gaten te houden. Ondertussen moest ze dus al lachen om haar scheetjes. da’s een geod teken.
Britt: Ooh, wat leuk om iets van je te horen. Wat jammer van het weer, maar dat zal vast beter worden.
Jaaaa, de laatste kast in de woonkamer is uitgekuist :dance: :dance:
Zit nu te wachten op mijn grodijn dat aan het wassen is. Ga het dan zometeen terug hangen. Dan nog één raam en één gordijn wassen en klaar. :dance: :dance:
Heb maar meteen ook nieuwe foto’s in onze kadertjes gedaan.
Dan nog dweilen en dan is de woonkamer helemaal in orde. Kan ik weer gaan schrappen van mijn lijstje. :dance: :dance:
Oh en ga ik dan ook meteen een foto maken zodat jullie mijn woonkamer eens kunnen zien. :mrgreen:
:shifty: :shifty: :shifty: :shifty: Het is hier zo heel erg stil :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: