Novemberstoppers 2007 (deel 6) - 10 zwanger!!

OOOO LIEVERD, GEFELICITEERD!!!

Meis, wat een opluchting. Maak je niet teveel zorgen over dat het kleiner was dan 6 weken, want het kan zomaar zijn dat je kleintje de volgende keer weer een paar dagen voor loopt. Mijn gyn zei dat als het hartje eenmaal klopt de kans dat het misgaat nog maar 2% is, i.p.v. 1 op de 6! Dus in 98% van de zwangerschappen gaat het dan gewoon goed, dat klinkt wel lekker hè! :smiley:

Hoop dat jullie snel opknappen en nog kunnen genieten van jullie welverdiende vakantie! :hug:

Ik hoop het ook!! Maar is dat echt zo van die 2%??? Ik had namelijk verwacht dat ik een gat in de lucht zou springen, maar om de een of andere reden ben ik toch nog heel erg gereserveerd. Over drie weken, dan pas ben ik gerustgesteld! Bij mijn eerste miskraam heeft het harte ws ook gewoon geklopt en was het vruchtje 6 wkn en 3 dgn, waarschijnlijk ben ik daarom nog gereserveerd. Maar dit soort verhalen doen mij goed!!

lieve britt, wat geweldig dat het hartje klopte :inlove:

hoop dat je mannetjes snel opknappen,

en dan lekker genieten van jullie vakantie!!!

@marije, bij jou ook al ziekes thuis beterschap!!!

@ilse, wat lekker alles aan het opruimen

heerlijk he als alles opgeruimd is :thumbup:

@petronella, ik ga zo foto;s kijken

@marietje, shopse, klinkt erg gezellig!!

hoe is het met alle andere meiden???

hier denk ik toch ongesteld geworden :think:

dinsdag en gisteren wat mee ongesteld (nog niet veel)

vandaag weer wat minder, maar ik las dat het wel goed kon dat het minder was na een mk

dus ik ga er gewoon vanuit dat het wel een ongi is/was

nog 1 dagje en dan weekend!!!

britt, da,s al een heeeel goed begin toch! proficiat meid!

hou goede moed!

en ik hoop dat je gezin snel hersteld, zodat je zometeen lekker op vakantie kunt! :thumbup:

Even héél snel Brfitt een dikke knuffel geven :-* Meid, ik heb een ontzettend goed gevoel over dit kleine wondertje!!! Dit gaat goed komen meis en het klopt echt van die 2 %. Hou je daar aan vast he!! Slaap lekker meid :-*

Meiden, ik reageer morgen verder hoor. We gaan nu nog even een spelletje doen bij mijn ouders en lekker borrelen :drool: :mrgreen:

Marietje

Woehoeeeeeeeeeeeeee Britt, dat is super nieuws!!!

En idd wat Marije en Marietje al zeggen, werd mij ook gezegd door de gyn.

Vele zwangerschappen lopen mis op het moment dat het hartje moet kloppen. Dus éénmaal het hartj eklopt, is er idd minder kans op een mk. :-* :-*

Simba: Nou, ben blij voor jou dat je ongi nu eindelijk doorzet hoor. :hug:

Goedemorgen meisjes,

Hier weer even een teken van leven van mijn kant!

Allereerst, Britt, super dat het hartje klopt! :inlove:

Begrijp dat je nog steeds wat gereserveerd bent, maar we gaan ervan uit dat het goed is hoor! Lekker genieten van je vakantie straks en over 3 weekjes weer een mooie echo!

Hoop dat het met je ventjes ook weer snel goed gaat!

Simba, hoop voor je dat het nu idd je ongi is.

Hier ook nog niet alles op orde volgens mij. Heb nu af en toe toch weer druppels (oud?) bloed. Van het weekend nog maar es een testje er tegenaan gooien denk ik.

Marije, fijn dat het allemaal weer beter gaat! Hoe is het met de zieke? Heb je vannacht nog een beetje kunnen bijslapen?

Ilse, goed bezig! :thumbup:

Over 1,5 week krijgen we de sleutel van het nieuwe huis en dan gaat het spektakel ook weer beginnen. Wel een goed moment altijd om alles dan ff goed aan te pakken (dat is tenminste altijd het idee…).

Petronella, mooie echo! Mooi dat alles goed was! :inlove:

Heb je nog goed geslapen?

Sabine, wat goed dat je zo’n stoere gozer hebt! Leuk dat ie het zo naar z’n zin had op school!

Ellen, lekker vakantie!! 8)

Ik wil ook wel, maar bij mij wordt het een weekje verhuizen…

Mell, balen van je computer! Hier ook af en toe wat probleempjes.

Hoe is 't verder?

Marietje, weer lekker genoten gisteren? Nog gelukt met het shoppen?

Nou voor iedereen een dikke :-*!

Nu ga ik snel m’n schoenen aan doen en naar m’n werk toe!! (werk vrijdags normaal thuis, maar nu maar ff naar het werk helaas…)

Doeg!!

Goeiemorgen!

Britt, hoe is het nu bij jullie? Wel kunnen slapen vannacht en knappen de mannen een beetje op?

En het is écht waar van die 2%, maar dat heb je inmiddels al gelezen :stuck_out_tongue:

Ik was trouwens na mijn echo ook niet in een jubelstemming. Wél in eerste instantie enorm opgelucht, maar ik vond het er zo teer en breekbaar uitzien, was bang dat het hartje snel weer zou stoppen met kloppen.

Wel fijn dat je over 3 weken nog een echo krijgt.

Simba, fijn als het toch je menstruatie is. Op hoeveel dagen zit je dan?

Liekie, vervelend dat jouw cyclus nog niet op orde is :hug:

En binnenkort verhuizen… ben niet jaloers op je :mrgreen:

Maar wij hebben dat spektakel dan ook vorig jaar al gehad.

Elske was vanmorgen koortsvrij, maar hoest nu veel en heeft last van haar keeltje. Ze is wat zieliger dan gisteren dus. Heb haar maar wat vla gegeven, want eten gaat niet zo lekker.

Vannacht zelf van 12-5 geslapen. Niet veel, maar wel ok.

Benten is een onwijze boef. Erg aan het peuterpuberen en eigenwijs… :shock:

Gisteren, de tuindeur stond open, en Benten wilde naar buiten. Ik zei:“Nee, het regent een beetje, doe maar niet.” Waarop meneertje zijn schoenen zélf aan ging trekken en zei:“Dan blijf ik wel op het stoepje.” :shock: :mrgreen: En dat is dan nét 2 jaar :roll: :lol:

Nou, ik ga maar eens ontbijten.

:-* Marije

Goeiemorgen,

Liekie: Hopelijk komt ook jouw cyclus vlug op gang. :hug: Oh en binnnenkort verhuizen. best zwaar, maar ook heel leuk om alles in te richten en zo hé. Wel foto’s maken hé, dat we kunnen meegenieten. :smiley:

Marije: Ben blij dat Elske al koorstvrij is, hopelijk is ze nu ook vlug verlost van haar zere keeltje en de hoest. Arme meid :hug: En Benten … :mrgreen: :mrgreen: eigenwijze boef :lol: waar haalt ie het. :lol:

Nou, hier gisteren een aanvaring gehad met man’lief’. :wall: :wall: :cry:

Benieuwd hoe het vandaag zal gaan. Meneer zal alles wel weer vergeten zijn … :wall:

Bureau is helemaal netjes geworden na gisteren en vandaag doe ik de laaste kast.

Het zonnetje is ook weer van de partij, dus het gaat vast weer warm worden. :roll:

Daarstraks in bed verschrikkelijke kramp gehad in mijn beide kuiten. :o Ik wilde zo snel mogelijk mijn benen uit bed, maar kon niet weg van de pijn. Iedere beweging die ik deed was erger, ik kon enkel maar wachten tot het wegtrok. :roll:

En nu heb ik natuurlijk een broos gevoel in beide kuiten. :wall:

Ilse, meis, het gaat niet helemaal lekker bij jou hè? Vervelend dat je ruzie hebt gehad met je man. :hug: Is het niet lekker om ook eens even lekker te rusten als Lucas slaapt?

Hier mezelf vanmorgen een harde schop gegeven en uiteindelijk de woonkamer helemaal aan kant gemaakt. Was wel nodig ook :mrgreen:

Men, als iemand nog een portie energie over heeft… Stuur maar wat hierheen, per expresse graag :mrgreen:

Gelukkig is de zon hier inmiddels weg en regent het af en toe lekker! :dance: Heb zin in de herfst! :oops: :mrgreen:

Zometeen lunchen met de kiddies, Benten in bed smijten, Elske voor de tv parkeren :oops: en dan zelf even op de bank liggen. Vanmiddag de keuken opruimen en pastasalade maken.

Fijne dag allemaal!

:-*

Goeiemiddag meisjes :wink:

Nog gauw even vóór mijn middagslaapje, die ik heel hard nodig heb…na 4,5 uurtjes slaap vannacht :roll:

Petra, fijn zeg dat het voedingskussen jou ook zo goed bevalt.

Ilse, hier nog en grote schijtert bij onweer (op de BRT zeggen ze bij weerbericht altijd zo leuk ‘onweder’, blijf het een prachtige taal vinden Vlaams/Belgisch!). Maar ik ben dus ook bang voor onweer. Maar als Ewout thuis is, durf ik nog wel naar de weerlichten te kijken, maar alleen als ze ver weg zijn. Zodra het vlakbij is ben ik echt bang :eh: :o

Marije, dat voedingskussen vindt Ewout ook een onding, maar nu is hij wel blij dat het mij helpt bij slapen. Heb je vannacht wat kunnen slapen? En hoe is het met Elske? Oh ik lees het al. Hopelijk slaap je vannacht lekker en knapt Elske ook gauw weer op.

Tjee Simba, toch ongesteld. Hoop op een goeie cyclus voor jou meid, met een mooi einde van deze cyclus :pray: :-

Enne…geniet van je weekend!

Liekie, nog anderhalve week tot de sleutel! Dat schiet lekker op zeg. Ik hoop dat alles dan in wat rustiger vaarwater komt voor jou en dat je heel gauw zwanger bent dan!!! :-

Ilse wat ben jij lekker aan het opruimen zeg :thumbup: :clap: En oh oh, aanvaring met manlief is niet leuk, maar helaas hier ook wel regelmatig hoor. Komt altijd wel weer goed, maar het blijft niet leuk.

En kuitkramp :hand: hou op-schei uit! Ik heb het minstens 2 keer per nacht en ik herken precies wat je zegt van dat gevoel in je kuiten. Rot hè! :hug:

Britt, hoe voel je je vandaag? Kun je al een klein beetje geloven dat er een hartje klopt onder jouw hart? :-

Hoe is het met je jongens?

Rebecca hoe is het met jou meid?

Knuffel ook voor alle andere meiden!

Ik ben gisteren geslaagd voor kleren voor het feest en helemaal gaaf!!! Uitverkoop bij de H&M is wel gigadruk :shock: , maar bij de positieafdeling weer niet zo erg :mrgreen: Ik heb een witte linnen broek (lekker dun) met een heel leuk bloesje/tuniekje erop. En omdat dat bij elkaar maar 24 euro was :dance: , heb ik mezelf op nog een bloesje, een grijse positie huisbroek (vindt Ewout zo sexi :liar: :lol: ) en een voedingsbh + hipster getrakteerd! Heel gaaf. Ik wilde ook nog voor Aron en de baby kijken voor kleertjes, maar dat redden we niet kwa tijd, dus ga ik maandag weer… :oops: Dan met mijn schoonzusje en dan is het ws wel wat rustiger in de H&M.

Daarna nog een spelletje gedaan (verslavend kaartspel wat we altijd met mijn ouders doen) en toen was het ineens 1.00 uur :silenced: :doh: :zzz: En Aron die altijd pas rond half 9 wakker waordt, of later, besloot vanmorgen om 6 uur dat zijn dag begon :mrgreen: :wall:

Dus meiden, ik duik even op bed.

:-
Marietje

Zo, heb ook maar eens getoond aan Lucas waar zijn bed was en hem erbij verteld dat je daar zelfs heel lekker in kan slapen. :mrgreen:

Het is stil nu, dus denk dat ie het begrepen heeft. :wink:

Man man man wat was ie weer actief :shock: Waar haalt ie dat toch allemaal. :roll:

Daarstraks was ie aan het ‘rijden’ met zijn loopfiets. Het is eerder crossen dat ie doet.

Dan staat ie bij d egarage en roept: “Drie twee één go.” en dan scheurt ie als een gek rond op het terras. :roll:

En ik erachteraan om hem te pakken te krijgen en in bed te stoppen. :roll:

Marije: Ik weet het … het zou me goed doen om ook effe te rusten terwijl Lucas slaapt, maar ik doe da gelijk nooit. Denk dan altijd dat ik 's nachts niet ga kunnen slapen, dus geef ik er niet aan toe. :wall: Ondertussen heeft Steve me al dri ekeer gebeld vandaag. Volgens mij heeft ie last van zijn geweten. :lol: Hij heeft me ook al gezegd dat ie vanavond de hele tijd met Lucas bezig zal zijn, hij gaat hem meenemen gaan winkelen en wandelen en zo. :dance:

Marietje: Nou, jij hebt goed gescoort zeg in de H&M :dance: Ze hebben daar echt super mooie en leuke kleren hé. Vind het balen dat wij hier geen H&M hebben in onze ‘stad’. Moet er altijd eenhalf uur voor rijden en heb daar dan geen zin in. :oops:

Pfff, ik had op marktplaats vier leuke en mooie lakentjes gezien voor in de wieg. Heb er zelf maar eentje :oops:, de andere gebruikte ik van mijn schoonzus, maar wilde er nu effe ‘nieuwe’ van me eigen. Dus ik vraag hoeveel de verzendkosten bedragen. Stuurt ze ze niet op … zijn enkel af te halen. :wall:

Ik ga straks nog een beetje kleertjes van Lucas hier op te site gooien om te verkopen. Zou leuk zijn moets ik uiteindelijk ook eens iets verkopen. :mrgreen:

Grrrr hij slaapt niet :twisted: :twisted: :twisted: Ik hoor hem zingen … nou dan kan ie wat blijven liggen om te zingen hoor. :oops:

Hey meiden!!

Ik ga jullie in de steek laten voor twee weken. Morgen om 400 uur gaan we rijden. We zijn niet topfit, maar we zien wel hoe het gaat.

Thijmen heeft wat koorts, Ruben is nog niet helemaal weer zichzelf en ik heb ook wat koorts. Maar goed, we zien het allemaal wel! We doen rustig aan en we hoeven alleen maar rustig in de auto te zitten!

Jullie rustig aan en ik wil graag veel positieve testen zien als ik terug kom!!!

Hai lieve meiden

Hier ook weer eens een berichtje van mijn kant :oops: Heb het weer lekker druk gehad op werk en dan ook nog eens super moe, dus echt reageren kwam er niet echt van. Maar vandaag lekker een dagje vrij wegens independence day, dus ik zit nu lekker op de bank te relaxen.

Simba ~ Ik hoop voor je dat dit inderdaad je menstruatie is meis, dan kunnen jullie ook weer verder. Eerst van de week al een negatieve test en dan nu ongi, dat zou toch wel mooi zijn.

Marietje ~ Wat heb jij heerlijk geshopt zeg! Fijn dat je zo geslaagd bent en dan maandag ook nog even terug! Veel plezier gewenst alvast! Dat je maar weer zo goed mag slagen.

Ilse ~ Die kuit krampen zijn wel heel erg naar heh. Ik heb het nu al een hele tijd niet gehad, maar soms wordt ik er wel eens wakker van midden in de nacht en dat doet zo een ontzettende pijn :?

Is Lucasje vanmiddag nog lekker in slaap gevallen of heeft ie een mooi zangconcert weggegeven?

Marije ~ Ook al zo weinig energie? Hier nog iemand. Ik kan me er niet toe zetten om schoon te maken. Gisteren was ik ook zo moe… Dan belde mij op werk en hij hoorde dat ik heel moe was, toen ik 's middags thuis kwam had hij de vaat in de vaatwasser gedaan, de vogelkooi schoongemaakt en gestoft en gezogen in de woonkamer :smiley: Hopelijk hebben we beide snel weer een beetje energie.

En nu al zin in de herfst? Hier niet hoor, ben nog zo aan het genieten van het mooie weer. Vandaag wordt het hier 39 graden 8)

Britt ~ Fijn meid dat jullie een mooi kloppend hartje hebben gezien. Hopelijk heeft het je een beetje gerust gesteld! En wat heerlijk dat jullie over 3 weken weer mogen komen.

Hier gaat alles verder wel goed. Ik ben dan behoorlijk moe en heb nog steeds verschrikkelijk veel last van mijn borsten, maar verder heb ik (nog) helemaal geen last van kwaaltjes! Ik zie ook nog niets groeien…het enige wat begint te groeien zijn mijn borsten :wink:

Kan niet wachten totdat wij op 16 juli eindelijk naar de vk gaan, zodat wij naar het hartje kunnen luisteren!! :pray:

heeey meiden

@britt, meis een hele fijne vakantie, geniet ervan :-*

een goede reis en beterschap voor je ventjes en jezelf :hug:

@rebecca, wat lief van je mannetje dat hij het huishouden gedaan heeft :thumbup:

@ilse, meid doe jij ook een beetje rustig aan,

is lucas nog gaan slapen???

@marietje, je nieuwe kleren klinken leuk

en maandag weer shoppen, gezellig hoor

@marije, lekker je woonkamertje weer schoon :thumbup:

o ik spring ff op de wii

ben zo terug

britt, ik wens je ook een top vakantie meid!

en met je moppies gaat het ook helemaal goed komen! :thumbup:

zorg goed voor jezelf en relax heeel veel he!!

en een dikke kus voor dat kleine wondertje in je buik :inlove:

en wij-nog-niet-zwangeren…gaan inderdaad heeeeeeeeel erg ons best doen om dit wel te worden voor dat jij terug bent! :wink:

tot over 2 weken!

zo ben ik weer

we hebben de wiifit gekocht, leuk zeg

nou wou ik weer verder reageren maar nu weet ik het niet meer :oops:

nou mijn lange werkweek zit erop (gelukkig :wink: )

was vandaag erg hectisch maar nu weekend

ongesteld heeft vandaag echt doorgezet

nog nooit zo blij geweest met een doorgezette ongi :wink:

weet niet meer wie het vroeg (marije volgens mij) ik ben ongesteld geworden op dag 39 dus valt nog mee

nu op naar mijn eitje :mrgreen:

nou meiden ik ga nog even bankhangen

:-*

Goeiemorgen,

Nog eventjes vlug voor ik Lucas uit bed haal. :smiley:

Simba: :dance: :dance: blij blij blij voor de ongi, idd nu op naar je eitje. :dance:

Britt: Heel veel plezier op jullie vakantie, geniet ervan en veel beterschap voor jullie viertjes. :wink:

Rebecca: Oh, is niet meer zo heel erg lang hé om naar de vk te mogen. Dat we maar vlug 16 juli zijn, want dat wachten hé. :roll:

Nou, Lucas die wilde gisteren niet slapen. Die heeft liggen zingen, vertellen, roepen, … maar slapen :hand:

Heb hem eruit gehaald en toen is ie flink gaan spelen. :wink:

Vandaag spring ik even binnen in de Aldi, ze hebben er zo’n leukkinderkoffertje op wieltjes in de aanbieding. Dat lijkt me heel leuk voor Lucas om er dan al zijn gerief in te stoppen als ik naar het ziekenhuis moet. :wink: Dan heeft ie ook zijn vluchtkoffertje. :mrgreen:

Gisteren achter drank en koeken geweest voor in het ziekenhuis, voor het kraambezoek. Nu moeten we nog enkel chips en schuimwijn halen. En dan hebben we dat ook binnen.

Nog een pak eerste pampertjes meegenomen. Heb er nu drie om te beginnen en in het ziekenhuis krijg ik ook een pak. :wink:

Fijne dag allemaal.

hoi meiden,

het is weer een stralende dag :smiley:

en nu hele maal nu ik heb gezien dat alles goed is bij BRITT meid ik gun het je van harte :-* ik ben zo opgelucht dat je het hartje habt zien kloppen :pray: :dance:

ik wens je een goede reis nog bij deze ik weet niet of je het nog leest :think:

voor iedereen een fijn weekend en een dikke knuffel

en simba ik hoop voor je dat het snel gebeurt (dat eitje) :wink:

fijn meid dat de ongie heeft door gezet :-*