hoi meiden,
alles goed???
hier erg veel las van de warmte.
ga zo op tijd op bed ik ben erg moe
gisteren naar de verlos geweest en alles was goed :thumbup:
mijn bloeddruk was ook goed en dat vond ik wel een beetje raar want ik had het gevoel van niet ik ben nog vaak moe en duizelig :think:
maar goed als het met mijn kindje maar goed gaat.
groetjes petra :-* :-*
Ha meiden,
Ben er weer hoor…vraag niet hoe: ik zit als een opgeblazen waterballon achter de pc :roll: …wát een warmte zeg…
Zasje, beetje late reactie :oops: ., maar wil je toch nog sterkte wensen met je moeder en je dip :hug:
Petra, hoe gaat het nu met jou en met je nachten? Nog steeds zo’n pijn met je bekken en bij het draaien. Rot is dat hè :hug: Ik slaap ook met een voedingskussen en dat bevalt me prima. Goeie tip dus van Zasje.
Wat fijn dat jullie echo zo goed was!! Helemaal blij en opgelucht zeker :-
Fijn dat het bij de vk ook goed was! Kan het niet zijn dat je hb laag is? Die klachten had ik nl ook en mijn hb was erg gedaald, dus zit ik aan de ijzertabletten.
O Simba, lees net dat je deze week zoveel moet werken…pff, succes meid :- Was het vandaag een beetje uit te houden?
Tjee en je lijf doet ook niet echt lekker mee zeg :hug: Ik hoop echt meis dat het allemaal gauw wat beter zal gaan, want dit geeft alleen maar onzekerheid
Liekie, fijn dat je gewoon je gevoel volgt meid! Hopen dat je nu snel weer zwanger mag zijn
Britt, spannend meid…nog één nachtje!!! Hopelijk slaap je lekker en valt er morgen veel spanning van je af. Die misselijkheid is in ieder geval een heel goed teken :thumbup:
Heeft Ruben nog waterpokken gekregen? Oh ik lees het net en ook van je dramatische nacht :hug: Hopelijk zijn ze beiden gauw weer beter!
Ilse, lekker zeg vakantie! En heerlijk rondstruinen op de braderie én ook nog kleertjes scoren!! (alleen niet leuk met een sjaggo man :evil: )
Wat is Lucas toch een schatje :inlove: En dan zo lekker lang buiten genieten bij papa. Slaapt hij dan de nachten ook super?
O ja, ga je je kleertjes nog ff showen??
Oh Sabine, morgen naar de Efteling…hoop dat jullie het een beetje droog houden :? Oh en gisteren je kleine grote knul naar school. Spannend hè! Wat heerlijk dat hij het zo naar zijn zin heeft gehad en dan die opmerking van de juf ‘die komt er wel’…dat is toch super voor je moederhart :inlove: :thumbup:
Marije, meis fijn dat je weer lekker thuis bent (hadden al wel gepbt natuurlijk over en weer). Hopelijk gaat het deze week gewoon weer helemaal de goede kant op, maar daar heb ik wel vertrouwen in, als ik zo lees van jullie gave dagje van gisteren!
Wel balen dat je bij de kinderarts niet veel wijzer bent geworden. Ben benieuwd wat de uitslagen vertellen over 4 weken.
Hoe is het met je keelpijn? Niet ziek worden hè…!
Mees, geniet maar lekker van je welverdiende vakantie hoor meid!
Haha, hier nog één die bang is van onweer :eh: , maar ja voor de afkoeling is het wel héééél lekker en aangenaam!!! Heb nu nog alles tegen elkaar open staan en het waait al lekker door.
O ja en dat plassen 's nachts…ik ken het en word er gék van! Het zijn steeds maar een paar kleine plasjes, maar voelen in mijn blaas als reuze plassen…grrr! Maar alles voor het goede doel. Vannacht zal ik wel vaker moeten vrees ik…ik houd vreselijk veel vocht vast in mijn benen en voeten! Mijn voeten doen echt zeer en ik probeer ze steeds al hoog te leggen, maar met de warmte maakte dat geen verschil. Mijn tenen zijn echt knakworsjes :o
Dusssssss…al regent het morgen de héle dag…ik klaag niet :mrgreen:
(hoop wel dat het in Kaatsheuvel dan droog blijft voor Sabine)
Ik duik mijn bedje in. Ik heb net met Ewout gisteren afgesproken dat ik het moeilijk vind om 's avonds op tijd in bed te liggen en dat dat echt niet goed is voor mij. Breekt me gewoon op. Dus zou ik vanaf vandaag (met hulp van Ewout) elke avond uiterlijk om 23.00 uur in bed liggen…hmmm…oeps, 'n goed begin :liar: :roll:
Trusten!
:-* Marietje
ps. Britt, hoe laat moet je morgen voor de echo??
Goeiemorgen,
Britt, heel veel succes vandaag, hoop dat je al vroeg mag, hoef je niet zo lang meer in spanning te zitten :hug: Laat je snel weten hoe het was?
En hoe is het nu met je mannetjes?
Ilse, heb aan je gedacht vannacht… moest er zelf nu ook regelmatig uit om te plassen.
Maria, wij hopen dus allebei op veeeel regen vandaag 8) Vervelend dat je zoveel vocht vast houdt.
En dat van het niet goed op tijd naar bed kunnen gaan ken ik. R. moet mij daar ook bij helpen. Ook omdat de dagen hier veel te vroeg beginnen.
Petra, fijn dat alles goed was bij de VK. Is je ijzer ook geprikt? Mss komt daar de duizeligheid van?
Mell, jaaaa, daar ben je weer! Ik miste je al! :-*
Hier een ziek wijffie… Elske kreeg gisteren ineens hoge koorts. Gelukkig heeft ze met behulp van een kinderparacetamolletje wel tot 5 uur vanochtend geslapen. Hoop niet dat het wterpokken worden, want dat heerste bij haar op de psz
Gisteravond, toen R. terug was van zijn werk, zijn verjaardag gevierd met de kids. Ze hadden mooie tekeningen gemaakt en we hadden hun zelfuitgezochte kadootjes ingepakt. Elske had een waxinelichtjeshouder uitgezocht, Benten, met hulp, ook een lantaren-achtig ding en samen hadden ze een pakje tandenstokers uitgezocht :lol: :mrgreen:
Verder weinig te melden. O ja, ik HAAAT muggen :evil:
Kussie voor jullie!
lieve britt, meis vandaag is het eindelijk donderdag
veel succes straks en ik duim en denk aan je :-
ik zal vanavond uitgebreid reageren, eerst nog een werkdagje :-
Meiden bedankt voor het succes wensen!
Hier gaat het allemaal niet zo lekker. Ruben heeft goed de waterpokken te pakken. Het lastige alleen is dat hij er erg ziek van is. Hij heeft hoge koorts en kan alleen maar huilen en kreunen, dus ook afgelopen nacht. Mijn man is rond 1 uur met hem naar benede gegaan en die is zo’n beetje de hele nacht wakker geweest met hem, maar anders konden we beiden niet slapen. THijmen was ook nog steeds erg veel aan het hoesten en daardoor sliep ik alsnog slecht. Manlief ligt nu op bed. Maar ik vrees dat we zaterdag nog niet op vakantie kunnen gaan. Misschien ga ik straks eens even langs de praktijk en laat ik mijn baas even kijken. Dan kan hij even bij Thijmen kijken of hij geen bronchitis of oorontsteking heeft (heeft hij namelijk wel vaker). Weet namelijk niet hoe ik dat allemaal aan een franse dokter moet uitleggen… Maar goed, alle vier bekaf en niet echt fit voor een lange reis. Het moet vandaag wel snel opknappen. Voel me brak moe en gesloopt.
Zo dat was even mijn ego-bericht!!
Vanavond mag ik pas voor de echo, om 18.50 uur!! Bij ons in het ziekenhuis doen ze avondspreekuur.
Ooo lieve Britt… wat een domper :hug: Arme mannetjes, arme mama en papa. Hoop dat je knulletjes toch nog snel opknappen! :-*
Poeh, en nog wachten tot vanavond… Sterkte meissie.
Simba, werk ze vandaag! En tot vanavond.
Goeimiddag allemaal,
Mell: Welkom terug. Naar hé als je computer met virussen zit. Hopelijk kun je ze makkelijk verwijderen.
Petra: Blij dat alles goed was bij de vk zowel met jou als met je beebje.
Marietje: Om elf uur je bed in … nou is gisteren toch niet gelukt dan. :naughty: :naughty: Idd net zoals je beschrijft, het zijn kleine plasjes, maar voelen aan als grote plassen. En ze volgen wel vlug op elkaar vind ik. Net alsof beebje ergens duwt op je blaas en zegt van: "Gna gna gna nu ga je plassen … oh stop … jaja en nu ga je weer plassen … :twisted: :twisted: " Tot nu toe hou ik nog geen vocht vast. Maat gisteren wel al dikke vinegrs gehad door het warme weer. :wall: :wall: Van Lucas hield ik er verschrikkelijk veel vast. :wall: Als Lucas zo lang buiten speelt, dan slaapt ie echt als een roos. :inlove: Oh en de kleertjes staan in ons showtopic. Deze keer niet overheersend roze. :mrgreen:
Marije: Veel beterschap voor je meisje en gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Wat leuk dat d ekids zo zelf ene cadeautje kiezen. :inlove:
Britt: Veel beterschap voor je twee knulletjes. :hug: Heeft Thymen de waterpokken al gehad? Ik hoop dat ze vlug beter worden en dat jullie daarna lekker kunnen genieten van jullie welverdiente vakantie. Veel succes ook vandaag bij de gyn. :-*
Boodschappen zijn gedaan en de rest van de dag blijf ik lekker thuis. :dance:
Lucas is aan het spelen hier naast me met zijn kraan van Duplo. Straks mag ie van mama een beetje in bed. :mrgreen:
Ik ga dan verder doen aan die rotkasten in de living.
Is niet zoveel werk hoor, maar geraak er weer eens niet aan. :wall: :wall:
Las daarstraks een akelig berichtje bij d ejuli mama’s. Pfff … dat maakt me zo bang hé. Ik weet dat ik er niet teveel aan mag denken, maar toch.
Met Lucas was ik daar niet zo bang voor, maar deze zwangerschap denk ik daar constant aan.
Ilse, ja naar het wat er gebeurd is bij de juli-mama’s.
En veel sterkte met de kasten…
Is het bij jullie ook nog zo warm?
Zo, ik ga even klagen hoor:
- Heb last van de warmte
- Elske is zielig ziek
- Benten is dwars (ziek aan het worden?)
- Rotnacht gehad
- Ben steeds zo duizelig dat ik sterretjes zie (lage bloeddruk)
- En had ik al gezegd dat ik last van de warmte had? :mrgreen:
Verder alles goed hoor :mrgreen: Doe alleen niet zoveel vandaag, maar gelukkig heb ik gisteren hard gewerkt.
Voordeel van dat Elske ziek is, is dat ze zo mss ook even naar bed kan, en ik dan ook even kan slapen(al zou ik natuurlijk ook kasten moeten opruimen en zo :oops: )
Liekie, hoe is het met jou?
Ik gaat er weer vandoor dames…
Knuffels!
Nou, hier is het vandaag niet zo heel erg warm. Deze nacht een beetje geregend en dan koelt het wel lekker af.
De zon komt er nog niet echt door, dus van de warmte valt het best mee.
Ik hoop dat Elske een beetje kan slapen zodat mama ook wat kan bijtanken. Oei sterretjes zien is niet goed hé, pas maar op dat je niet te duizelig word, op tijd en stond eens gaan zitten hé en nee … geen kasten uitkuisen nu. Dan moet je de hele tijd bukken en zo en dan zie je weer sterretjes. Dus nu even rustig aan doen hé. Beloofd?
Lucas die ligt nu ook op bed en ik ben ook een beetje moe, maar ga toch niet kunnen slapen. :roll: En al sik wel slaap, dan slaap ik vanavond niet, dus we duwen ons door de moeheid heen.
Ik heb nergens zin in …
Britt…nog een paar uutjes , succes meid. Ook met de zieke kindjes. Dat is echt naar zo voor de vakantie. :hug:
Marije, beterschap met Elske :hug:
Iedereen sterkte die last heeft van de warmte, van muggen, van korte plasjes, gewoon van blêh! :-*
Kom vanavond wel weer even langs. Ik ga straks naar mijn ouders. Spontaan idee… :dance: Wij hebben nl woensdag het feest van mijn sch.ouders die 40 jaar zijn getrouwd en ik heb nog steeds niks om aan te trekken (volgens Ewout genoeg…maar ja, mannen :roll: ) En dus haalt mijn moeder ons om 4 uur op en ga ik vanavond lekker met mijn moeder naar de uitverkoop van de H&M :dance: En dan blijven we ook maar een nachtje slapen, heb er super veel zin in. Ewout zei al "jij altijd met je spontane ideeen :roll: :mrgreen: "
Liefs, Marietje
britt sterkte vandaag ik zal aan je denken vanavond :-
marietje ik heb gisteren ook maar een voedings kussen gekocht en ik heb redelijk geslapen .
cathy kusje terug :- en een dikke knuffel voor je omdat het niet zo lekker gaat. :hug:
groetjes petra
Ooooh help het gaat onweren. Ik hoor in d everte al gerommel en ik ben niet aan gerommel. :shifty: :shifty:
Ben schijtebang voor onweer. :oops:
Ga maar eventjes pc afsluiten en alle stekkers uit stopcontact doen tot het onweer gedaan is.
Verder ga ik onder de zetel kruipen met een deken, stoppen in mijn oren en mijn ogen toe. :shifty: :shifty:
Oh hier ook een voedingskussen. Had ik nog van bij Lucas. Ik slaap er mee sinds ik 12 weken ben en het is heerlijk. Me love mijn voedingskussen. :inlove: :inlove: :mrgreen:
Dat word weer afkicken een sik bevallen ben. :mrgreen:
hier nog geen onweer wel donker en af en toe een bui
ik heb foto`s geplaatst van onse kleine meid/jongen :inlove: :inlove:
ilse als ik alleen thuis ben schijt ik ook in mijn broek
Nou, ik heb alle stopcontacten weer ingestopt en zit weer achter de pc. Na die ene rommel is e rniks mee rgekomen.
De zon schijnt nu weer.
Pffff … als het dan toch moet onweren kan het net zogoed wachten tot Steve thuis is. :mrgreen:
Geen idee hoeveel graden het hier eigenlijk is :think:
Ben blij om t ehoren Petra dat jij ook bang bent als je alleen thuis bent.
Oh, ben zo leuk aan het opruimen. En alles netjes in de kasten aan het zetten. :mrgreen:
Dingen een etiketje geven met wat er in de dozen zit en zo.
Vind het echt knap van mezelf (al zeg ik het zelf). :mrgreen:
Eén kast is helemaal klaar, ben nu bezig met mijn bureau die echt een zooi is. :wall: Maar … het komt goed. :mrgreen:
Ilse, je verdient een pluim! :thumbup: :dance:
En ik had net vannacht bedacht dat ik ook een nieuw voedingskussen wil. De mijne is zo slap… en ik ga 'm toch niet bijvullen, dat ben ik nl al 3 jaar van plan :oops: :mrgreen:
Maarre… na de bevalling kun je er toch nog steeds mee slapen? Hier vindt manlief het alleen ene onding, het ligt nl in de weg (we hebben een nogal smal bed :mrgreen: )
O en ik ben braaf geweest, heb niet gekuist
Ook niet geslapen, want ik was zo slim :liar: om Elske voor haar middagdutje een molletje te geven, ze knapte op, werd gezellig wakker en piekerde er niet over te gaan slapen :wall:
Maar goed, ze heeft nog verhoging (had vanmiddag nog 39,6) maar maakt weer ouderwets ruzie met broertjelief.
Maria, dat wordt een leuk avondje geloof ik, leuk! Geniet er van!
Britt, nog 2 uurtjes meis!
Knuf voor jullie!
Na de bevalling dat verdwijnt het voedingskussen in de zetel voor bv. En ook omdat het voedingskussen nu niet bepaald Steves beste vriend is. :lol:
Het hartje klopte!!! De gyn kon de grootte nog niet meten maar zal wel dat het kleiner was dan 6 weken…tja dat gaf mij natuurlijk weer wat onzekerheid, maar het zag er voor nu goed uit!
Heb nu alleen ook keelpijn en ben niet fit. Ga op tijd mijn bedje in!
Over drie weken mogen we terug komen voor een nieuwe echo. .