Novemberstoppers 2007 (deel 6) - 10 zwanger!!

Oooh Sabine: wat spannend zeg. Ben benieuwd met wat voor verhalen hij gaat thuiskomen. Is het bij jullie nog school?? Wanneer begint de vakantie dan?

Idd Britt: Het is hier rustig hé. Iedereen is vast aan het genieten van het mooie weer.

Deze ochtend met lucas op pad geweest. Naar de Artex, moest daar toch passeren. :shifty: En heb er vier rompertjes gekocht van 6euro voor twee en aan 50%. Dus was maar 3 euro per twee rompertjes. :dance: Oh en ook nog ene leuk t-shirtje van esprit aan de helft van de prijs. 6 euro in plaats van 12 :dance:

Op zo’n momenten wou ik dat ik eens 500 euro mocht uitgeven aan kleren in de solden. :shifty:

Ze hadden nog zoveel leuke kleren zowel voor Lucas als voor ons klein sprot. :mrgreen: Maar heb me ingehouden. :angel:

Voor Lucas een pyjama mee van Cars en voor mezelf 6 Sloggi onderbroeken en twee gratis.

Die gaan dan binnenkort de was in en leg ik dan alvast klaar voor als ik mijn koffer pak. :dance:

Rond 13u00 met Lucas het zwembad in gegaan, oh wat was dat heerlijk verfrissend.

Is me opgevallen dat mijn benen verschrikkelijk wit zijn. Dus zou die vandaag nog ergens eens wat moeten blootstellen aan het zonlicht. :mrgreen:

Nu ligt Lucas uitgeteld op bed en ik laat hem effekes twee uurtjes slapen, dan kan ie vanavond weer lekker lang buiten spelen met papa.

Oh en kan ik nu beginnen met zijn rotzooi op te kuisen. :mrgreen:

ilse, hier hebben de kids vrijdag hun laatste schooldag.

dan mogen ze 18 augustus weer naar school.

nu in de laatste week doen ze alleen nog maar leuke dingen natuurlijk.

de nieuwe kindjes zoals stijn, mogen vanmiddag dan komen snuffelen.

18 aug. moet hij er dan meteen aan geloven.

denk dat hij het heel leuk gaat vinden. keek straks bij het brengen zijn ogen uit!

we wonen tegenover de school. wil steeds naar binnen lopen, even spieken maar dan kom ik ook zo over als een onrustige moeder. dus ik wacht maar netjes tot 4 uur.

als hij straks in groep 8 zit, dan kan ik met een verrekijker zo zijn klas binnen kijken! die klas ligt voor aan de weg! zal me ook dan proberen in te houden! :wink:

Is nog zo leuk hoor om dicht bij school te wonen. Oh en je gedraagt je echt netjes om niet naar binnen te lopen … ik zou ook op zijn hoor van de zenuwen en willen weten wat er gebeurt. :shifty:

Oh hier hebben de kids net iets langer vakantie. De vakantie is vrijdagmiddag begonnen en op 1 september word Lucas terug op school verwacht. :wink:

da,s een heerlijke lange vakantie ilse! :mrgreen:

stijn vond het geweldig op school.

had meteen aan de juf laten horen dat die kon fluiten.

wel grappig, meestal is die altijd eerst heel verlegen.

juf was meteen weg van ,m. die komt er wel, zei ze net!

meteen weer een hele opluchting voor mama natuurlijk!

nu afwachten hoe het 18 aug. gaat verlopen.

moet nog wat verzinnen om te tracteren straks op het kinderdagverblijf waar stijn zit.

voor de kids heb ik wel wat maar voor de juffen vind ik het moeilijk. ze hebben toch voor stijn gezorgd vanaf dat hij 6 weken was.

iemand ideetjes? altijd welkom!

heeey meiden

@britt, meis nog 2 daagjes!!!

het is hier zeker rustig

@marije, dank je wel voor je lieve woordjes :-*

vraag me ook de laatste dagen ook echt wel eens af waarom het ons zo moeilijk gemaakt wordt, ik wil graag verder maar het lijkt wel niet te mogen :frowning:

hoe was het bij de kinderarts???

@rebecca, jij bent ook een schatje!!!

@ilse, ik moet altijd zo lachen om lucas

wat is het toch een heerlijk ventje

@sabine, ik weet niet waar je aan dacht om te geven bij het afscheid

maar wat wij laatst kregen was een voorleesboekje voor de groep met een stukje en een foto erin, erg leuk!

da,s ook een leuke tip simba! :thumbup:

die houden we er even in!

Balen zeg Simba, dat het nog steeds niet gaat zoals je zelf graag zou willen. :hug:

Sabine, tja dat trakteren is altijd moeilijk. Wij gaven geloof ik aan alle leidsters een grote glazen pot vol met snoep. Maar ik vind het idee van Simba ook super!!

Ik ben de laatste dagen steeds meer misselijk. Ik dacht steeds aan een buikgriepje, maar langzaam begin ik te geloven dat ik zwanger ben…

:mrgreen: :mrgreen: Britt dat zijn nu nog eens mooie tekenen. :wink:

Ha meissies!

Ooo Britt, vind het gewoon heerlijk dat je misselijk bent :mrgreen: Sorry 8) Meis, nog 2 nachtjes!

Sabine, wat heerlijk dat je mannetje het zo leuk vond op school! En dat de juf zo weg van hem was… dat doet een moederhart goed hè :smiley:

Simba, ik blijf heel hard duimen dat je nu snel zwanger bent meis! :-

Ilse, wow, wat een lange vakantie. Vind het heerlijk dat het vakantie is, maar eerlijk gezegd vind ik 6 weken ook wel weer genoeg :oops: :mrgreen:

En wat een leuke koopjes heb je gedaan! :dance:

Bij de kinderarts zijn we niet veel te weten gekomen. De uitslagen van het stofwisselingsonderzoek komen pas over 4 weken binnen :wall: Op 12 aug. als ik ook de 20 weken echo heb, dan ben ik daar toch in het ziekenhuis, kan ik meteen even langskomen voor de uitslagen. (anders moest ik bellen, maar die vent is zo onverstaanbaar :shifty: )

Daarna zijn we lekker de stad in geweest. Hebben nieuwe telefoons gekocht. Eén vaste telefoon… eigenlijk 2 want er zit een extra handset bij, een nieuw, simpel mobieltje voor mij (20 euro, incl. 10 euro beltegoed 8) ) en R. kreeg vandaag toevallig per post ook zijn nieuwe mobiel voor het eigen bedrijf binnen… :lol:

Verder lekker geluncht bij onze favo brasserie :drool:

Met R. en mij ging het weer super! :inlove: Ik heb idd vandaag een aantal beslissingen aan hem over gelaten waar ik van in paniek raakte (euh… zullen we met de bus, de trein of de fiets naar Meppel…
het werd de bus* En: Help, ik móet de keuken nog opruimen, maar ik ben kapot van het dagje uit! * mocht ik dus niet meer doen van R.* Dat soort stomme dingen waar ik anders mss over van slag was geraakt en waar we dan mss ruzie over hadden gekregen. Gaf me dus wel rust)

Ga nog even met mijn nieuwe mobieltje spelen…

Kus voor jullie!

Mell, Liekie, Zasje, Ellen, hoe gaat het met jullie?

britt, dat kan ook inderdaad! :thumbup: laat ik stijn die potten beschilderen of zo.

ik heb nog even de tijd maar wil wel alvast erover nadenken.

marije,fijn dat jullie een goede dag samen hebben gehad! :thumbup:

ja, ben blij dat stijn het leuk vond op school! er lag toen we vertrokken een turks menneke op de grond voor de klasdeur ,helemaal hysterisch te schreeuwen. die moeder wilde ook gaan maar dat lukte haar niet. lijkt me ook erg als je kind zo,n verdriet heeft.

stijn vertelde dat dat jongetje de hele middag gehuild had. arm joch. en dat was pas de oefen middag. straks begint het echte werk!

@sabine, weet je wat ook leuk is (tenminste vind ik :wink: )

van die simpele ompotjes laten verven door stijn met een plantje erin

wat fijn dat stijn het zo goed naar zin heeft, voor jou ook een geruststelling!

@marije, super meid dat je dagje zo geslaagd was met je mannetje :thumbup:

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :evil:

ik ben een bon van mijn bedbodem kwijt

kan hem echt nergens vinden…

en heb hem nodig voor garantie

waarom berg ik dat soort spullen niet beter op :doh:

da,s ook leuk simba!

en dan met vergeet-me - nietjes in of zo. heel toepasselijk dan he,voor een afscheid.

o jee ! een bon kwijt?! help!

ik heb sinds ik op mezelf ben gaan wonen een bonnen klapper aan gelegd.

werkt goed moet ik zeggen.

succes met je speurwerk :wink:

alles goed hier hoor :mrgreen: lekker aan het genieten van mijn welverdiende (al zeg ik het zelf) vakantie 8) tis nu een beetje laat om uitgebreid te kletsen, misschien kan ik morgen wel een gaatje in mijn drukke :mrgreen: agenda vinden… sorry… :-* ik lees wel mee hoor!

Goeiemorgen,

Simba: Nou dat zijn ook van die dingen die ik tegenkom … bonnetjes voor garantie en zo kwijtspelen. :wall: :wall: Hopelijk vind je het nog terug. :wink:

Sabine: Zo, Stijn heeft het echt goed gedaan hé. Als mama ben je al heel blij dat ze niet de hele tijd lopen te huilen. :wink:

Marije: Ben zo blij voor jou dat het nemen van beslissingen door R. zo goed gaat. Is voor jou een hele druk minder en scheelt idd een ruzie. :wink: Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben. :inlove:

Mees: Geniet maar lekker van je vakantie hoor, idd welverdiend. :wink:

Nou hier heeft het deze morgen toch eventjes geonweert, maar niet lang. :dance: Ik lag nog op bed en heb het niet zoveel van gehoord, gelukkig. :smiley:

Nu schijnt het zonnetje al weer en is het weer warm. :wink:

Straks Lucas uit bed halen. En voor de laatste keer gaan winkelen. :mrgreen: Lucas heeft sandaaltjes nodig en ik heb ook sletsen en pantoffels nodig. :wink:

Dan nog eens binnen springen in het winkeltje van onze buurvrouw. Is een heel leuk kinderwinkeltje, maar best prijzig omdat het allemaal zo’n dure merken zijn (minisu, bla bla bla, noukies, …) :roll: Ik ga dus alleen maar als het solden zijn. :oops:

Dan is het helemaal gedaan met aankopen doen en gaan we de rest van de centjes sparen. :thumbup:

Ik ben nog een beetje moe :roll: Ben er in totaal 8 keer uitgeweest om te plassen. Waaronder vier keer tussen 23u00 en 00u00 :roll: Ik word dat plassen echt heel erg beu. :evil:

Hé het is ook al een tijdje geleden dat Hupke er nog geweest is. :think:

Oh en ik ga waarschijnlijk eind deze week of volgende week ons lijstje aanpassen hoor, want er moeten nog enkele zwanegre meiden ertussen. :wink: Dus als er nieuwe nod’s zijn, dan roep je maar. Sabine, van jou was het 20 juli hé?

Fijne dag vandaag.

Ellen, fijn dat alles goed gaat! :-

Ilse, wat zijn “sletsen” :think: :mrgreen: Als ik zou gokken denk ik “slippers”. 8)

Wat vervelend hè, dat plassen! Ik vond het al vervelend dat ik er om 5 uur uit moest om te plassen, maar 8x per nacht :hug:

Simba, hier ook zo’n sloddervos/chaoot :shifty: Heb je de bon alweer gevonden?

Hier een aardige nacht gehad! Benten kwam tussen 11 en 12 vannacht, maar toen sliep ik toch nog niet. Hij had het warm en had dorst. Hij heeft een volle beker water achterover geslagen en sliep toen meteen weer in. Daarna kwam ie pas iets na zessen :dance:

Hm, heb last van opgezette klieren en mijn keel doet pijn… Heb laatst gedroomd dat ik een heftige keelontsteking had, hoop maar dat het geen voorspellende droom was :pray: :wink:

Hier één die zich verheugt op het onweer. Vind dat altijd zo gezellig! En ik hoop dat het dan lekker afkoeld, want die hitte ben ik nu alweer zat :oops:

Ga snel nog wat klusjes in huis doen, voor het te heet wordt.

:-

Jaaaaa, we hebben een winnaar!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Sletsen zijn idd slippers, maar ik kon eventjes niet op het juiste woord komen. maar zie … jullie begrijpen me toch hé. :mrgreen:

Zo Benten zeg, grote kerel, zo netjes en lang geslapen. :dance: :dance: :dance:

Oh en jij kijkt ernaar uit naar het onweer :shifty: :shifty: ik niet hoor, ben dan altijd een beetje bang. :shifty: :oops:

Ik begreep ook al niet wat sletsen waren, maar gelukkig is alles me nu weer duidelijk.

Ppfff wat is het warm vandaag he? Vandaag mijn laatste werkdag!!! Dan hebben we lekker vakantie!!! Morgen beginnen we met alles een beetje bij elkaar te zoeken. Wij doen dat nooit zo ver van tevoren :oops: .

Ik heb vannacht superslecht geslapen, en dan is mijn misselijkheid helemaal dramatisch. Maar goed…ik zal niet klagen, vind het allemaal prima, als het maar ergens voor is en niet nog een keer voor nop. Maar vannacht, Thijmen hoge koorts en hoest de longen uit zijn lijf waardoor hij vannacht vaak wakker was en Ruben die nu echt goed waterpokken heeft en er alleen maar meer krijgt. Een dramatische nacht dus. Maar hopelijk zijn beide mannetjes beter voordat we op vakantie gaan!!

Mees, geniet inderdaad maar lekker van je vakantie!

ilse, nee nee! nog geen onweer willen aub!

pas na donderdag graag. wil droog blijven in de efteling morgen.

toen in movie world zijn we ook zeik en zeik nat geworden!

maar…ik vind onweer ook erg gezellig! :mrgreen:

britt, wat een toestand bij jullie. dat je kids maar snel beter mogen worden! :thumbup: en ik hoop dat je misselijkheid een heeeeeele goede reden mag hebben! :wink:

hoi meiden,

zo is ff een tijdje geleden dat ik hier was…

mn laptop zit vol virussen en spyware, waardoor ik deze site niet kon openen.

Heb er een aantal kunnen verwijderen. Maar helaas nog niet alles :? (snap ook niet dat er nu inene wel op kwam… maar ik klaag niet!! :mrgreen: )

Maar wilde jullie ff laten weten dat ik jullie nog niet vergeten was hoor! :-*

Als ik meer tijd heb ga ik eerst eens evenbijlezen… heb denk ik flik wat gemist!!

xx