Novemberstoppers 2007 (deel 6) - 10 zwanger!!

Ik kom later even bijlzen meiden.

is nogal druk in huis met Lucas rond me gat. :mrgreen:

Ik hoop dat ie straks wat wil slapen. :wink: Dan kom ik gezellig keltsen en bijlezen. :-*

Petronella veel suc6 :thumbup: in het ziekenhuis !!

Kan me voorstellen dat je zenuwpielig bent was ik ook, na de echo kon ik veel meer genieten.

:-* Zasje

Petronella, veel succes vanmiddag! En wel snel je mooie echo aan ons showen!! En wel vertellen wat het gaat worden! Maar misschien wil je het wel helemaal niet weten.

Marije, fijn dat jullie een weg hebben gevonden! Sterkte!

Zasje, je hebt inderdaad wel even afleiding gehad. Hoop niet dat je te druk bent geweest en het vandaag moet bezuren.

Ik ben een beetje bang dat Ruben waterpokken gaat krijgen. Hij heeft al een paar weken af en toe wat blaasjes, dus echt wel het waterpokkenvirus. Maar ik had niet het idee dat het ging doorzetten. Nu heeft hi jmeer blaasjes en ben dus bang dat hij straks ziek is als wij op vakantie gaan… Maar we wachten het wel af!

petra…toi toi toi vanmiddag! :thumbup:

britt, oei de waterpokken :? is niet te hopen,vooral niet als je op het punt staat om op vakantie te gaan.

stijn is bijna 4 en heeft nog geen een kinder ziekte gehad. is dat wel normaal?

straks krijgt die ze allemaal achter elkaar of zo.

Hallo allemaal,

Marije: Bedankt voor het pb’tje, ben zo blij voor jou. :wink:

Sabine: Het kindje van mijn broer is er bijna vijf en heeft ook nog geen enkele kinderziekte gehad. :wink:

Britt: Oh, hopelijk krijgt Ruben de waterpokken niet als jullie op vakantie zijn. Hoe gaat het met jou?

Petra: Veel succes met de echo deze namiddag. Ik ben ook iedere keer zenuwachtig hoor als ik voor een echo moet. :wink:

Simba: Vreemd op te schrijven, maar leuk dat je test negatief is. Nu kunnen jullie verder. En hopelijk binnenkort een mooie positieve test. :-*

Zasje: Voor jou ook nog eens een hele dikke knuffel van mij. :hug: Is allemaal heftig zo met je mama. :frowning:

Ik hoop dat ik een beetje op iedereen heb gereageerd, al vrees ik dat ik meiden vergeten ben. :oops:

Jaja, het is vakantie en Lucasje is nu de hele dag bij mij thuis. :dance: :dance: Ik moet wel zeggen dat onze eerste dag heel goed meevalt. :mrgreen:

Hij speelt al de hele tijd binnen en buiten. Ik hoor hem niet en tot nu toe haalt hij geen kattekwaad uit (effe afkloppen). :wink:

Nu ligt hij te slapen en kan ik effe kletsen met jullie. :mrgreen:

Gisteren naar de Braderrie geweest in Roeselare met een saggo man. :evil: :evil: Die had geen zin en zo en liep de hele tijd kwaad rond. :roll:

Heb nog enkele leuke kleertjes gescoort in de H&M en in de Zeeman. :dance: :dance: Voor nu stop ik met kleertjes kopen (denk ik) alhoewel ik nog niet zoveel spul heb in maatje 56 en bijna gaan pyjamaatjes in maat 62. :roll:

Ah ik wacht nu weer een beetje en kan later nog wel iets kopen als het geboren is. :wink:

Straks maar effe wat doen in huis, want overal voel ik zand onder mijn voeten. :wall: :wall: Ga ook nog effe verder de kasten uitkuisen. :roll:

Gisteren de kleertjes van Lucas hier op kok te koop aangeboden. We zien wel of ik er iets van verkoop.

We hebben ze toch niet meer nodig en het is zonde om ze nu nog twee jaar op de zolder te laten staan. :wink:

Zo, dat was het weer voor eventjes. :mrgreen:

Tot laterssss, groetjes Ilse

@Ilse81 wrote:

Gisteren de kleertjes van Lucas hier op kok te koop aangeboden. We zien wel of ik er iets van verkoop.

We hebben ze toch niet meer nodig en het is zonde om ze nu nog twee jaar op de zolder te laten staan. :wink:

Dus geen 3de meer bij jou ??

Zit zins dat ik weer zwanger wou worden en nu ben steeds over een 3de te piekeren. Ben alleen bang dat het financieel allemaal zo lastig word.

Nog drie nachtjes…

britt :pray:

Ha meissies,

Lekker hoor, om er weer te zijn… zowel thuis als hier op het forum :mrgreen:

Britt, ik tel helemaal met je mee af naar donderdag… Hoop dat het hartje al te zien is en jullie heerlijk rustig kunnen genieten van jullie welverdiende vakantie!

En maar duimen dat Ruben niet de waterpokken krijgt!

Zasje, ooo een derde erbij is zo leuk! :inlove: Financieel kun je het natuurlijk zo gek maken als je wilt, maar het is hier goed te doen hoor. Moet ik wel zeggen dat we geen auto hebben die geld slurpt, geen enorme spaarplannen voor de kinderen. Maar ze komen ook niks te kort.

En fijn dat je wat afleiding hebt gehad! :hug:

Ilse, vervelend dat je man niet zo gezellig was op de braderie :? Maar toch nog wat leuke kleertjes gescoord :dance:

Sabine, Joris heeft ook nog nooit een kinderziekte gehad… o ja, één vlekjesziekte, ik meen de 6de ziekte of zo. :think: Maar de rest nog niet en hij is al bijna 10.

Petra, en…en…en???

Hier een lekker dagje (de halve dag hand in hand gezeten met R. die ziekjes is vandaag, lekker nog even geslapen vanmiddag) en een moeilijk dagje (2 enorme peuterpubers).
Morgen dus naar de kinderarts en dan gezellig Meppel is, een lekker dagje er van maken. GELUKKIG!!!
Moet zo nog even boodschappen doen... nie zo'n zin in. Hoop dat R. zo wakker wordt, hij ligt hier op de bank te slapen, kan hij even op de kids passen.
Zucht... weet nog steeds niet wat we moeten eten vanavond. De kindjes hebben net al wat brood gegeten want ze hadden honger. Mss maar iets eten wat ze toch niet lusten :think: :mrgreen:

Hé meiden, fijne avond en tot morgen!

:-*

oke, dan ga ik me verder ook niet druk maken om die komende kinderziektes :wink:

kan ik nog wel 6 jaar zitten wachten :mrgreen:

britt, kei spannend meid! zal een kaarsje voor je laten branden :inlove:

Britt: Hier nog eentje hoor die mee gaat aftellen en super hard gaat duimen. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Marije: Wat sneu dat R. ziek is vandaag en dat de kids zo lekker peuterpuber zijn. :twisted:

Zasje: Klopt, hier komt er geen derde meer. Alhoewel ik het wel heel leuk zou vinden, hebben w ebesloten dat dit kleintje het laatste is. :wink:

Wat is Lucas een schatje geweest vandaag :inlove: :inlove: :inlove:

Vanochtend in de winkel was ie al super lief (heel de tijd gezongen). Daarna thuisgekomen en heel de tijd mooi gespeeld. :inlove:

Toen geslapen van 13u30 tot 16u30. En nu al de hele tijd aan het ‘werken’ met papa buiten. :dance: :dance:

Nog ergens een uurtje en dan steek ik hem in bad, benieuwd of al het zwart eraf zal gaan. :mrgreen: :mrgreen:

Petra, en , hoe was het vandaag? Ben niet nieuwsgierig hoor :liar:

Ilse, wat heerlijk dat Lucas zo lief was vandaag… Laat ie wat van zijn humeurtje naar Steenwijk sturen :roll: Echt, dat lieve schattige meisje van ons, kan me toch een driftbuien krijgen :shock: Ze heeft nu gewoon blauwe knieën omdat ze zich steeds op de grond liet vallen :?

Al heeft ze tijdens het boodschappen doen wel weer voortreffelijk geluisterd :inlove:

Ja, jammer dat R. ziek was, aan de andere kant was het wel gezellig dat ie er was :mrgreen: En heb ik er gebruik van gemaakt door vanmiddag even te gaan slapen :angel:

Ga lekker bankhangen en op tijd mijn nestje in.

Morgenochtend eerst nog bloedprikken… zou ik bijna vergeten joh :oops:

Trusten alvast!

Kussies!

heeey meiden

nou ik snap van mijn lichaam helemaal niets meer :wall:

vandaag weer wat helder bloed verlies :think:

maar het lijkt helemaal niet op ongi mara hetzelfde als 2 wkn geleden

hoort dat er nou allemaal nog bij???

moet ik er wel bij vertellen dat we het gisterenavond wel erg gezellig gehad hebben :wink:

ik heb weer knallende hoofdpijn, vast door de warmte

sorry meiden heb wel alles gelezen maar weet het niet meer

voor iedereen een dikke knuffel :-*

hallo meiden,

Britt ik tel ook met je mee :pray: :pray:

hier alles prima :thumbup:

ons meisje/jongen (we weten niet wat het wordt) doet het heel goed :inlove:

ik was weer zo verliefd op onze kleine :inlove: en wat zijn die echo duidelijk :shock: ik plaats morgen wel even een foto (`s)

hij / zij vond het niet zo leuk ,was druk in de weer en flink aan het schoppen (vond ik niet erg :inlove: )

nou tot morgen

oja dan moet ik ook weer naar de verlos :dance: om 13.30

groetjes en slaap lekker

petra :-*

top petra! kei gaaf!

wat een drukte makertje heb jij daar binnen zeg! :mrgreen:

simba, erg wazig inderdaad. geen idee wat het zou kunnen zijn.

knallende koppijn kun je ook hebben door de hormonale wisseling in je lijf.

wie weet wat het is…

hai schatjes ~

Ik wilde alleen even zeggen dat jullie schatjes zijn :-*

Goeiemorgen! :smiley:

Petra, super dat jullie zo’n mooie echo hebben gehad! :inlove: Ben erg benieuwd naar de foto’s!

Simba, jemig, als iemand een normale cyclus verdient, ben jij het wel :hug: Vervelend hoor, ook dat je gewoon niet weer wat het is.

Rebecca, ik sluit me helemaal bij jouw woorden aan. Hoe voel jij je verder?

Hier een waardeloze nacht. Benten kwam 3x en eindigde bij mij in bed, Elske kwam 2x en maakte ons erg vroeg weer wakker :roll:

Maar goed, mijn lieve peuterpubertjes staan nu lief te tekenen voor de tv :inlove: Hoop dat ze vandaag wat minder ruzie maken samen :pray:

Vanmiddag naar de kinderarts en daarna Meppel in. Hoop dat R. is opgeknapt… hij ligt nu nog in bed.

En nu: ontbijten :sick: :mrgreen:

Fijne dag, lieffies! :-*

Goeiemorgen,

Petra: Wat leuk dat jullie zo’n mooie echo hebben gehad. Ik gok op een meisje. :mrgreen: Wel spannend hé als je het geslacht niet weet. :shifty:

Rebecca: Je bent ook een schat hoor. Hoe gaat het verder met jou en je beebje. :inlove:

Simba: Wat vreemd allemaal. :think: Idd die hoofdpijn kan je hebben van de hormonale wisselingen. Maar het lichte bloedverlies :think: geen idee wat het juist is of zou betekenen. Anders effe bellen met de ha om te horen wat ie denkt. :hug:

Marije: oei oei, weer een kort nachtje. :hug: Wel leuk dat ze nu lief aan het tekenen zijn. Hopelijk zijn ze vandaag super lief voor elkaar. :wink:

Hier ligt Lucas nog in zijn bed. :mrgreen: Tja, kind heeft gisteren ook buiten gespeeld tot 22u30 :oops: Zolang die man bezig wasmet de tractor aan het gras zaaien, wilde hij niet naar binnen komen. :wall:

Oh ja, zijn papa was er ook, dus erg was het niet. En het is vakantie. :dance:

Hij kwam nu en dan eens roepen dat ik moest gaan kijken. :mrgreen: :inlove:

Vervolgens kwam ie binnen en was ie helemaal zwart ook zijn t-shirt (en het was nog wel een wit). :shock:

Heb het meteen in een sopje gedaan en alles is er terug uit. :dance: :dance:

Lucas ook in een sopje gedaan en dan op bed gelegd, hij heeft nog vijf minuutjes verteld en was toen vertrokken. :inlove:

Straks als hij wakker is even de belastingsbrief wegbrengen en een brood halen.

Daarna heerlijk thuis blijven en een beetje dingetjes doen in huis. :wink:

Ik moest gisteren nog verschrikkelijk lachen met Lucas.

Papa had hem gevraagd of ie twee pintjes wilde halen voor hem en die meneer.

Ik hoor hem in de berging in de bak met bier en hoor hem vertellen.

Even later hoor ik de buitendeur dichtgaan en zie ik hem stappen met drie pinten in zijn handen.

Ik vraag: “Hé, wat ga je doen? Moet je pintjes halen voor papa?”

Zegt hij: “Ja, twee
…”

Ik zeg: “Je hebt er wel drie mee.”

Hij: “Ja, Lucasje ook eentje drinken.” :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Die Lucas, nu al aan het bier!!!

Wat zijn jullie rustig de laatste dagen!!! Of ligt dat aan mij?? Het is nu natuurlijk ook wel super lekker weer!!

zo, ga even wat afleiding zoeken tot 4 uur :wink:

net mijn stoere bink naar school gebracht om te gaan oefenen.

hij had er wel zin in! :thumbup:

veel hummeltjes moesten huilen toen de mama,s en papa,s weg gingen. :cry:

denk dat die het wel stoer vond op school!

ben benieuwd naar de verhalen straks!

ga nog even wat huishoudelijke klusjes doen…