Novemberstoppers 2007 (deel 6) - 10 zwanger!!

Meiden ik heb een dippie :cry:

Ik weet even niet meer hoe en wat.

Met mijn moeder gaat het heel slecht de laatste 5 jaar heeft ze ook het één na het andere gehad. In mijn vorige zwangerschap ging het ook niet goed met haar toen ondekten ze borstkanker. En nu heeft ze al gelange tijd last van haar rug (versleten) en daardoor worden bepaalde zenuwen afgekneld waardoor ze nu dagelijks zoveel pijn heeft dat ze niet meer kan lopen of haar schoenen kan dragen. Dus was voor haar de enige mogelijkheid nog dat ze geopereerd zou kunnen worden. Het zou al bijna doorgaan maar bij de laatste arts werd het afgewezen omdat het teveel risico’s zou geven. En ze zou naar een pijn kliniek gestuurd worden en het moest maar met morfine onderdrukt worden. Terwijl ze nu al mega veel medicijnen slikt (en zware) en soms al te veel dan ze mag gebruiken en nog vergaat van de pijn. Vanavond belde ze op en vertelde dat, ze zat bijna te huilen voor haar was nu haar enige hoop gewoon voorbij en wist nu niet meer hoe ze verder moest. (haar levensenergie is als het ware nu volgens mij echt op). En ik weet het gewoon ook even niet meer… :cry: :cry:

he zasje, wat een verdrietige situatie zeg! :?

logisch dat je even een dipje hebt.

is je moeder nog niet op de alternatieve tour geweest? zoveel medicatie slikken is toch ook niet goed?

vaak zijn doktoren niet zo voor dat alternatieve gedoe,maar ik zou het zeker overwegen.

een dikke :hug: voor jou en je moeder.

heel veel sterkte meid.

@zasje, wat erg dat je moeder zoveel pijn heeft en

wat moet dat ook moeilijk zijn om te zien :hug:

ik hoop dat er snel wat gevonden wordt zodat de pijn weer een beetje dragelijk word :hug:

@ilse, lekker geslapen meid,

nog een leuke film gekeken???

@anijs, geniet er lekker van!!!

en dat kamp, is het niet dichtbij dat je hem naar een paar nachtjes kan halen, en zo een half weekje/weekendje te laten gaan en hem dan zelf op te halen???

@britt, lekker hoor met zijn 3tjes even naar de mac

en nu nog 5 nachtjes…

@marietje, fijn dat het rustig doen effect heeft

lekker rustig aan blijven doen meid :-

@marije, :hug: :hug: :hug: :-

hier vanmorgen eindelijk een neg.test

nu dus het gevoel dat we echt verder kunnen, eindelijk!

Zasje, heftig zeg!!! Een dikke knuffel voor jou!

simba, eindelijk weer zekerheid he!

weet je nu weer waar je aan toe bent. :wink:

anijs, we zullen zwaaien als je over komt vliegen!

hoi dames,

voor degene die het even extra moeilijk hebben heb ik even pb :-

de anderen bij deze een dikke knuffel :hug: :-

britt mooi meid dat je lang de gyn kan. wel spannend :thumbup: :thumbdown:

ilse mooi dat je weet dat het daar aan lag dat lucas gebeten werd maar dan nog vind ik dat de juf het wel even had mogen zeggen!!! :-* :-*

hier gaat het op en neer ik ben ontzettend moe ik kan echt waar de hele dag wel slapen :zzz: :zzz:

en daarbij komt ik krijg weer last van mij bekken :wall: :wall:

ik had gehoopt van niet maar dus toch grrrrrrrr

ik kan daardoor snachts niet lekker slapen en het draaien doet mij heel zeer :wall: ik baal hier zo van want nu is ook nog eens een keer mijn jongste snachts wakker en waarom ik heb geen idee.

zo dit moest er even uit sorry :oops:

xxx petra

och anijs meid vergeet ik jou heelemaal een fijne vakantie toe te wensen

:-* :-* :-* kom goed en gezond weer terug

Simba, ik heb er helemaal overheen gelezen. Maar je hebt een neg test! Fijn zeg, dan zijn alle hormonen uit je lijf en kan je weer verder inderdaad!

Petronella, balen zeg dat je last van je bekken begint te krijgen. En zeker met een minder goede nachtrust kan je dingen minder goed aan.

simba :thumbup: nu op naar een echte pos test :-* :-* :pray:

he meiden

@petronella, meid alweer 20 weken, over de helft heen

wat gaat dat snel zeg

wel minder dat je last van je bekken krijg, hopelijk slapen je kids wel weer snel door zodat je toch een betere nachtrust hebt

@marije, :hug: hoop dat je een beetje tot rust bent gekomen :-

@rebecca, jij ook alweer 7 weken :dance:

hier al het hele weekend last van hoofdpijn en een flinke verkoudheid

het werd wel weer wat beter, maar erg happy voel ik me niet

volgende week een drukke week op het werk, ruim 45 uur werken :shifty:

en zag dat de tempraturen opliepen tot 30 graden woensdag :shock:

weltrusten allemaal :-

Hé meiden,

Daar ben ik ook weer! Jeetje er is weer heel wat gebeurd…

Ik wilde jullie nog ff bedanken voor jullie lieve reacties! Ik wil idd gewoon verder gaan zodra het kan. We zien het wel! Vond het lastig, want m’n schoonzusje en broer die vonden dat ik misschien beter ff kon wachten, hebben zelf ook een mk en een bbz gehad. Zij heeft even gewacht (moest ook wel na die bbz) en werd daar wat rustiger van, maar ik vraag me af of ze gewacht had als het niet hoefde. Nou ja, ik doe in ieder geval m’n eigen zin; zo eigenwijs als ik ben! :mrgreen:

Fijn te weten dat jullie het met me eens zijn! :stuck_out_tongue:

Anijs, je bent inmiddels al lekker aan het vakantie vieren! 8)

Hoop dat je het super naar je zin hebt en dat je lekker bijkomt!

Wel balen dat je zoveel stress hebt van je werk! Wat is het precies voor werk? (je zei wel dat het zonder winstoogmerk is, maar dat kan nog van alles zijn) Ik werk ook bij een bedrijf zonder winstoogmerk, maar dat wil dus niet zeggen dat het dan niet druk is. Ik geloof dat ik nog nooit zo’n drukke baan heb gehad! Gelukkig vind ik het ook wel weer heel leuk, maar soms is het ff wat te veel.

Sabine, fijn dat het op jouw werk de goede kant op lijkt te gaan! En leuke collega’s zijn toch wel heel belangrijk vind ik; anders is er ook nix aan.

Rebecca, hoe is 't? Hoe voel je je?

Zo dat was een aardig agressief meisje dat Lucas gebeten heeft, Ilse! Hoop dat dat nu over is. Vind wel dat ze hier streng tegen moeten optreden, want dit gaat echt te ver hoor! :naughty:

Marietje, wat balen dat je niet meer kan werken :hug:

Maar goed, je lichaam geeft aan dat je rustig aan moet doen en wat Anijs ook zegt, straks kan je nog lang genoeg werken. Begrijp wel dat het rot is dat je zo graag wilt, maar ff niet kan.

Marije, jemig je laat me schrikken! Hoop dat je een beetje bijkomt bij je moeder. Je hebt pb :hug: :hug:

Britt hoe voel je je nu? Goed dat je gelijk een afspraak bij de gyn hebt kunnen maken. Hopelijk stelt dat je wat gerust.

Zasje wat erg van je moeder! Een hele dikke :hug: voor jullie allebei!

Kunnen de artsen echt niets doen? Kun je geen second opinion aanvragen (weet niet of er al meerdere artsen een uitspraak hebben gedaan)? Het enige wat ik wel heb geleerd de laatste jaren (met beroerte van m’n vader) is dat je heel hard moet vechten om de beste zorg te krijgen. Misschien doen ze het wel heel goed hoor, maar ik heb wat mindere ervaringen… :?

Ik hoop dat er toch iets is om het voor je moeder beter te maken.

Simba, fijn dat je een negatieve test had (klinkt stom hè!) Ik heb ook die testen bij het Kruidvat gehaald. Vanochtend getest, maar helaas nog positief. Dat dacht ik al, want m’n borsten zijn nog steeds groter. Grrr!!

Petronella, balen dat je last hebt van je bekken. :hug:

Wanneer heb je trouwens je echo? (Of heb ik iets gemist?)

Dikke :-* voor allemaal!

Lieve, lieve meiden,

Even een hele dikke knuffel voor jullie en een enorme dankjewel! :hug: :-

Zit nog bij mijn moeder, ga morgen terug, ook omdat we idndsdag een gesprek met de kinderarts hebben. Vandaag voel ik me iets beter. Ik ga er voor vechten en heb nog wel hoop… De rest komt wel via PB’s :wink:

Zasje, meissie, voor jou een extra dikke knuffel! Denk aan je!

Ik hou het kort.

Kom later deze week wel uitgebreider schrijven.

:-

Simba, hopelijk knap je zsnel op van je verkoudheid!!

Liekie, soms is eigenwijs zijn niet zo erg hoor!!

Marije, fijn dat je weer wat meer rust hebt!!

Hier gaat het wel goed! Nog 4 nachtjes slapen…en dan onze echo… Jullie moeten heel hard gaan bidden en duimen dat het goed is!!!

@liekie, balen meid dat de test nog steeds hcg test

raar he dat we nu allebei graag een neg.test willen

zou juist niet zo moeten zijn :frowning:

@marije, fijn wat van je te horen :hug:

@britt, mijn duimen zullen overuren draaien voor jou :-

@rebecca, hoe is het meid, zit de grondverf al op de babykamer

en je nog in kunnen houden met kopen :wink:

@zasje hoe is het meid, denk aan je :-
:hug:

voel me vandaag al weer beter

had gehoopt op mijn ei gisteren was mijn temp hoog

maar dat is geweest door mijn verkoudheid vandaag was hij weer laag :wall:

nou ik ga nog even een was aanzetten

:-*

nou, mijn ovulatietesten zijn ook onderweg :slight_smile:

ben benieuwd of ze vruchten af gaan werpen! :wink:

mijn collega heeft ondertussen alweer twee miskramen gehad. :?

hoop heel erg voor d,r dat ze toch eerder dan mij zwanger mag zijn.

gun het haar zo he. is een echte lieverd.

kregen we van de week te horen dat onze stagaire wel zwanger was. :shock:

gelukkig gepland. meid is pas 20, maar goed. al getrouwd en wel.

helaas is ze gezakt voor haar stage en moet ze het hele jaar over gaan doen. pittig met een kindje op komst!

hoop dat alles goed verloopt voor d,r, want wij zien haar niet meer. moet de stage ergens anders over gaan doen.

zag dat we goed weer kregen komende week! lekker :thumbup:

we gaan donderdag met oma en stijn naar de efteling.

oma had kortingskaartjes van super de boer.

zal anijs al lekker een strand dagje gehad hebben!?

lekker als je nog een vakantie in het vet hebt zitten. :mrgreen:

wij gaan mischien in oktober of zo nog even naar center parcs.

voorlopig heb ik wel even genoeg vrij gehad! :smiley:

een :inlove: lieve groet voor iedereen en nog een fijne avond voor ons allemaal!

ga stijn even lekker badderen…

Hai meissies,

Ik ben weer lekker thuis! :inlove:

Heb even een update via PB gegeven… geloof dat ik iedereen gehad heb, maar als ik iemand vergeten ben en je wilt het graag lezen, roep het even.

Ga later vandaag wel bijlezen en reageren.

Voor nu even een dikke knuf!

Jullie zijn enorme lieverds!

:-*

@Cathy S. wrote:

Hai meissies,

Ik ben weer lekker thuis! :inlove:

Heb even een update via PB gegeven… geloof dat ik iedereen gehad heb, maar als ik iemand vergeten ben en je wilt het graag lezen, roep het even. :-*

Je bent mij vergeten een update te PB-en :cry:

Hay Lieve meiden bedankt voor jullie steun !!

Hier heb ik dit weekend genoeg afleiding gehad. Zaterdag middag en avond heb ik een vrijgezellen feest gehad voor mijn vriendin. Gisteren middag zijn we naar Rotterdam vertrokken om naar het Zomerfestifal te gaan. Dus had een drukke planning ben ook wel geestelijk en lichamelijk doodmoe nu.

Wou nog even zeggen tegen Petronella dat ik zelf al vanaf het begin van mijn zwangerschap slecht slaap en me bijna niet om kan draaien dat ik een voedingskussen heb gekocht daar kan ik mijn benen lekker omheen gooien en het slaapt heerlijk. Moet wel zeggen de eerste week was dat ding zo stijf als een plank maar nu ie lekker ingelegen is slaapt het heerlijk. Vervelend dat de jongste nu tevens ook slecht slaapt zul je altijs zien. :hug:

Hebben jullie dat nu ook steeds als je terug wil lezen bij je ingetypte bericht dat je alleen maar de allereerste bladzijde krijgt van dit topic :think: (of ik heb een rare pc dat kan natuurlijk ook :mrgreen: )

:-* Zasje

hoi meiden,

cathy mooi zeg dat het weer wat beter gaat :-* :hug:

liekie meid je kan het lezen bij mijn onderschrift :naughty: :stuck_out_tongue:

simba :hug: hoopenlijk ben je snel weer beter

voor de andere meiden :-

hier gaat het goed ik ben erg zenuwachtig voor vanmiddag ik moet om 15.15 in het ziekenhuis zijn :? en waarom ik geen idee.

gisteren gezellig met de kids naar een speeltuin geweest :inlove: het was supper!!!

ik zag allemaal zwangere dames mooi gezicht hoor :inlove:

verder geen nieuws hier

groetjes petra en tot gauw :-

marije, bedankt voor je pb :smiley:

hopelijk breken er nu goede tijden aan voor jullie en belanden jullie nu in rustiger vaarwater!