Novemberstoppers 2007 (deel 6) - 10 zwanger!!

Hé Britt,

ff snel reageren op jou hoor! Op de rest reageer ik later nog.

Als ik jou was zou ik de vk bellen en het vragen. Ik vroeg het net aan m’n vriendje en ik mag al bij 6 weken voor een echo als ik weer zwanger raak. Er zal dan dus wel iets te zien zijn lijkt me. M’n schoonzusje is toen wel geweest. Volgens mij al met 5 weken, maar wat ze precies zag?

Maar ik zou in ieder geval de situatie uitleggen en het vragen. Trouwens misschien is het slimmer om gelijk de gyn te bellen?

We gaan er wel vanuit dat alles goed is hoor meid! :hug:

Ik begrijp natuurlijk als geen ander je ongerustheid dus daarom vind ik dat je gewoon langs mag komen voor een echo!

Dikke :-*

Dank je!! Hoe is het nu met jou Liekie??

Ik kom niet zomaar bij de gyn binnen zonder verwijzing van de verloskundige volgens mij!! Dus dat is geen optie. Ik denk dat ik morgen maar eens ga bellen!

Met mij gaat het wel.

Ben weer hard aan 't werk gegaan. Dinsdag voor het eerst en toen viel het wel ff tegen, was erg moe en thuisgekomen kon ik gelijk met hoofdpijn m’n bed in. Maar gisteren ging het weer heel goed.

Heb nog wel steeds hele kleine beetjes (oud) bloed en af en toe echt druk als ik naar de wc moet, alsof er iets scheurt ofzo, heel gek.

Heb gisteren ff de poli gebeld om te vragen of dit normaal is, maar ze gaf aan dat ik natuurlijk nog een wond heb en dat het niet gek is; voor iedereen voelt het wel weer anders. Tja…

Nou goed, wil me dus niet te druk maken. Zal wel goed komen.

Hoop dat de hormonen snel uit m’n lijf zijn, m’n borsten zijn nog niet echt kleiner dus volgens mij is dat nog niet het geval. Daarna gaan we er wat mij betreft gewoon weer voor. We zien wel waar het schip strandt.

Nu moet ik nog ergens goedkope en goede zwangerschapstesten scoren! Iemand een tip?

britt, ik zou ook voor je eigen zekerheid gaan.

gewoon even bellen meid! dat snappen ze daar toch wel?

dan ga je ook wat geruster op vakantie straks.

en niet te veel stressen meid!! is niet goed hoor!

anijs, wat betekent de afkorting van waar je werkt?? :oops:

wil straks alles weten over portugal!

was eigenlijk mijn eerste vac. keus ,maar we kozen toch voor mallorca omdat het voor stijn niet zo lang vliegen was.

wie weet komen we er ooit nog eens zelf!

simba, ja lekker he die filet!

alleen heb ik er de laatste tijd te veel van gegeten en ben ik er nu helaas een beetje aan tegen.

moet toch maar gaan minderen denk ik!

vervelend die onzekerheid over je ongi.

ik kijk je haast zwanger! hihihii…

britt, je kunt toch gewoon even bellen en informeren bij de vk? als je zelf zo lang in onzekerheid zit lijkt me dat ook niet goed… ik moet wel eerlijk zeggen dat mijn vk toen met de miskraam zei dat het pas vanaf 6,5 week zin heeft om een echo te doen, omdat dan pas het hartje gaat kloppen. voor die tijd zou je wel een vruchtzakje en vruchtje kunnen zien, maar als je geen kloppend hartje ziet zal je misschien nog ongeruster worden (terwijl het dan niet fout hoeft te zijn, maar gewoon nog te vroeg is, omdat het hartje nog niet genoeg ontwikkeld is). sterkte :hug:

verder geen tijd om te reageren, ik moet naar mijn werk :-* (alleen vandaag nog en dan 6 weken vakantie :dance: )

Britt, ik sluit me bij de rest aan, gewoon bellen en er voor je vakantie nog heen gaan. Ik kon trouwens wel bij de gyn terecht voor een echo, zonder verwijzing van de vk. Maar weet niet of dat overal zo is.

Verder gaat het hier slecht. :cry: Heb geen zin om er op dit open forum over uit te wijden, maar dikke vette crisis en ik weet niet of het goed komt. Voor wie het verder wil weten: pb me maar. Heb in elk geval even jullie dikke knuffels nodig :cry:

Marije, dat is even schrikken!! Ik wens je heel veel sterkte, wat voor crisis je ook zit!!

Ik weet nog niet of ik de verloskundige ga bellen. Ben een beetje bang dat er op de echo straks te weinig te zien is… Heb gisteren nog een test gedaan en die knalde er gewoon uit. Tja…ik ben ook bang dat het van de verloskundige niet mag, bij ons zijn ze niet zo soepel vind ik.

Britt: Ik zou toch bellen hoor. Toen ik zwanger was van Lucas heb ik de eerste echo gehad met 5 weken of zo. Er was idd nog geen hartactiviteit te zien, maar wel al een vruchtzakje emt klein klein balletje in (of hoe je het ook beschrijft). Daaraan zag de gyn. dat het goed was. :wink: Het gaat jou ook een goed gevoel geven denk ik. Dus ik zou toch bellen. :wink: Nu ben je ehel stressie en da’s ook niet goe dhé, dankzij de vroege echo ga je misschien wat rustiger de vakantie kunnen ingaan. :hug: :hug:

Je moet gewoon heel goed weten dat je zo vroeg nog geen hartactiviteit zal kunnen zien. :wink: Dus dan niet in paniek schieten hierom hé meissie. :hug:

Marije: :hug: :hug: :hug: :hug: je hebt pb. :hug:

Ik ga vandaag waarschijnlijk niet zo heel veel op kok komen (geen idee hoe he tvan het weekend zal zijn, want het is hier rally en dus best druk ten huize Aernoudt. :mrgreen:

Ilse, je kan toch niet eens zonder ons??? Jij gaat vast wel komen!!

Ik heb de verloskundige niet gebeld. Ik heb gewoon meteen het ziekenhuis gebeld en een afspraak bij de gynaecoloog gemaakt. Dus daar moet ik volgende week donderdag naartoe…ik ben benieuwd!

@marije, een hele dikke knuffel voor jou meid

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :-*

@britt, meis ik zou ook bellen,

ze kunnen iedergeval een meting doen voor je

en ze kunnen je ook wel wat geruststellen

dikke knuffel voor jou meid:hug:

@ilse, fijn weekend meid

@ellen, jij hebt gewoon heerlijk vakantie nu

geniet ervan!!

@sabine, ja tevaak moet je het ook niet eten he

maar het blijft lekker :drool:

@liekie, ik haal mijn testen tegenwoordig bij de kruitvat

2 testen voor € 5,-

hier al lekker weekend

gisteren een lange dag op het werk gehad

s’morgens 8.30 begonnen en door tot sávonds 10 uur :zzz:

nu lekker realxen en straks ff naar de stad fietsen

ga maar is wat eten maken, tot straks

@britt, fijn meis dat bij de gyn langs mag komen

Dag dametjes,

dit wordt mijn laatste berichtje; morgen 14.30u vertrekken we richting Schiphol en dan kom ik pas terug de avond van 9 juli.

Sabine een vzw is een vereniging zonder winstoogmerk, ik weet niet hoe ze dit in Nederland noemen.

Britt :hug: :hug: dikke knuffel, goed dat je toch volgende week al mag gaan, nu niet meer teveel zorgen proberen maken, hé.

Marije jij daar ook een dikke knuffel, het komt heus wel goed, hoor meid.

Groetjes aan al de rest, ik blaas van ginder wel wat zon en warmte jullie richting uit, naar 't schijnt hebben ze er daar toch overschot van. :smiley:

Daarstraks zoonlief vroegtijdig van school gaan halen; buikpijn :? Hoop dat dit niet blijft duren maar ik denk dat het gewoon zenuwen zijn. Momenteel kijkt hij naar een tekenfilm en het lijkt mij wel al stukken beter :think:

En wat zouden jullie doen; T is bij een jeugdbeweging en zo ook een aantal klasgenootjes. Ze gaan elke zomer 11 dagen op kamp en zij (7-jarigen) zijn de jongsten dus het zou voor allen de eerste keer zijn.

T. is nog maar enkele weken bij die jeugdbeweging maar was vanaf de eerste keer dolenthousiast.

Nu gaat geen enkel van zijn klasgenootjes mee op kamp: de ouders vinden zoveel dagen te lang voor zo’n kleine kinderen. Nu vroeg ik aan T. wat hij wil doen, nu niemand van z’n vriendjes meegaat en hij wil toch per sé gaan, ook al zeg ik hem dat het wel kan dat hij daar de jongste is. Laat ik hem meegaan?

Groetjes, anijs

Lieve meiden,

Bedankt voor de lieve knuffels en PBtjes! :-* Die doen me echt goed!

Ik ga zometeen als Benten wakker is met de kids een weekend naar mijn moeder, zou anders toch al Joris daar morgen heen brengen, nu blijf ik daar zelf ook maar tot maandagochtend.

Mss kruip ik daar nog ff achter de pc, maar dat weet ik niet zeker.

Anijs, geniet van je welverdiende vakantie!

En voor iedereen een dikke knuffel :hug: Jullie zijn toppers!

:-* :-* :-*

Lieve meiden,

Marije, je hebt pb :hug:

Britt, ik zou ook geadviseerd hebben te bellen. Maar ik lees net dat je volgende week bij de gyn terecht kan. Super fijn meid! Gewoon dát beetje zekerheid voor je vakantie. En het feit dat de test van gisteren zo knalde geeft mij een heel goed gevoel vol vertrouwen. Dat betekent gewoon heel simpel dat je HCG hartstikke aan het toenemen is :thumbup: Dat is gewoon een heel goed teken meis :-

Anijs, alvast een hele fijne vakantie in Portugal!! Hoop dat het voor Tristan ook allemaal goed verloopt!

En poeh, wel een dillema die jeugdbeweging :think: Ik vind persoonlijk 11 dagen voor een jochie van 7 wel heel erg lang! Ter vergelijking kijk ik dan naar mijn neefje van 7 en die is daar in mijn ogen nog veels te jong voor. 11 dagen is lang! Ik zoiu persoonlijk het dus niet doen, maar ja, ik ken Tristan natuurlijk niet. Wie weet vindt hij het geweldig.

(stiekem zou ik als moeder ook niet zo lang zonder m’n jochie kunnen :oops: :wink: )

Ilse, hoe is het nu met Lucas na al sie bijtincidenten van deze week?

Enne…we zien je vanmiddag vast nog wel voorbij komen.

Sorry, ik moest eigenlijk wel lachen om wat je beschreef over ‘geen ellectriciteit enzo’…ik zie je dan zo voor me :lol:

Iedereen die al lekker vakantie heeft of lekker weekend: geniet ervan!!!

We hebben het stuk voor stuk gewoon verdiend!

Hier gaat het prima. Ik merk dat rustig aan doen duidelijk beter voor me is. Vanmorgen nog een fijn gesprek gehad met het flexburo en die waren echt vol begrip en gaven ook aan dat werk nu echt op de laatste plaats komt…zat ik bijna weer te huilen…

Woensdag heb ik gesprek met de arbo-arts en dan zal die wel zeggen dat ik tot aan mijn bevalling in de ziektewet blijf.

Nu ga ik nog even buiten relaxen, want straks wandel ik met Aron lekker naar een rommelmarkt hier op de basisschool (als hij wakker is). Ik duik met de nieuwste Kinderen op mijn tuinstoel.

:-
Marietje

Anijs, ik hoop dat je een geweldige vakantie hebt!!! Geniet er van!!! En dat kamp…moeilijk hoor. Ik denk dat jullie daar zelf als enigen over kunnen oordelen. En als je hem nu een paar dagen doet?

Marietje, fijn dat het beter met je gaat!!! Dan merk je toch dat rustig aan doen beter is voor je lichaam!!

Marije, sterkte!! En een goede tijd bij je moeder!

SImba, wat fijn dat je al lekker weekend hebt!!

WIj zijn ff naar de stad geweest en hebben heel asociaal bij de Mac een hamburger gegeten met z’n drietjes, daarna nog ff een paar boodschapjes gedaan en zometeen naar zwemles!! Tja…de dagen gaan toch best wel snel… Nog 6 nachtjes… :wink:

anijs, mogen we stiekem mee in je koffer? kleren heb je daar niet nodig toch??!!

geniet maar lekker van elke dag daar,voor je het weet ben je terug!

goede reis alvast gewenst!

o,ja en dat kamp anijs…

is het dicht bij? dan zou ik het doen. als het niet gaat dan heb je ,m zo weer op gehaald.

Hallookes,

Marietje: Deze middag een gesprek gehad met één van de juffen die het gezien heeft toen Lucas werd gebeten in zijn hand. :wink: Ze vertelde me dat hij en dat meisje gewoon niet echt de beste maatjes zijn. Het klikt niet echt met hen. :oops: Hij wil meestal het speelgeod dat zij heeft en zo gebeurt het dat ze hem bijt. :wink: Ben wel blij dat ik nu tenminste weet wat en hoe. :wink:

Marije: Geniet maar van je weekendje bij je mams. Effe gedachten ordenen en daarna met frisse moed ertegenaan. :hug:

Anijs: Veel pelzier op vakantie. We gaan je hie rmissen. :wink: En ik denk dat ik Lucas niet zou laten meegaan met de jeugdbeweging. :wink: Vooral omdat ie de jongste zal zijn en zijn klasgenootjes zijn er niet. Volgens mij is 11 dagen ook best lang en kan het gebeuren dat ie na één dag al heimwee heeft. :shifty: Maar de keuze is natuurlijk aan jullie hé. :wink:

Lucas ligt op bed en Steve is weg naar de rally.

Ik ben verschrikkelijk moe. Al twee nachten niet voor één uur in bed en wel om 6 uur weer eruit. ben dat niet gewoon en ben nu echt op. :roll:

Straks nog effe het zand opkuisen dat hier binnen ligt en daarna filmpje bekijken om mijn gemak. :wink:

Ondertussen ook wel weer last van hormoontjes die ik niet de baas kan. :roll: