hahaha!
die foto,s hoopt manlief er voor het weekend op te kunnen zetten.
ik zelf snap daar de ballen van!
mijn avator( of hoe heet dat) heeft die er ook op gezet.
moet ik goed kijken hoe die dat doet, kan ik het mischien daarna zelf!
daarna volgen dan nog de foto,s van de fotograaf.
die moeten we eerst zelf nog gaan uitzoeken.
heb me net lekker een broodje filet americain gehaald…smullen maar vanavond!
lang niet meer gehad en nu mag het nog he!
op mallorca hadden ze ook zoiets maar dat vertrouwde ik niet zo.
zou er best een broodjes zaak willen gaan beginnen maar ik krijg mijn mannetjes niet mee.
of een strandtent aan zee hier. lekker iets voor jezelf.
Ja, klopt, voor de tweede keer, dit gauw je gewoon niet voor mogelijk. Ik heb geen idee wie hij morgen heeft voor juf. Leuk is dat. :evil:
Maar ik ga straks een briefje schrijven met de vraag of ze er echt eens willen op letten wat er juist gebeurt, wat de aanleiding nu eigenlijk is en of ze het me kunnen melden wat er gebeurt. :evil:
Nadeel is dat ik morgenavond de juf neit ga zien, want Lucas moet voor eventjes in de naschoolse opvang blijven.
Nu ja … als ik de juf zie of niet … ze zeggen toch niks. :wall: :wall:
Ik ben al bang dat als ik hem morgen haal, hij weer een beet bij heeft, maar dan stap ik wel naar de directie of vraag ik na wie de ouders zijn van het meisje zodat ik met hen eens over kan hebben.
Hieronder de beet van vandaag. Niet zo helemaal duidelijk op foto, maar de beet is er wel. :evil:
duidelijk een beet ja. :?
maak d,r maar werk van hoor ilse!
straks is lucas nog te bang om naar school te gaan.
is toch te bizar eigenlijk :evil:
heeeey meiden
@ilse, ik herken ook tandjes in je foto;s
dat briefje zal ik zeker schrijven,
dat ze er zo makkelijk over doen vind ik ook erg raar
bij ons gebeurd het helaas ook weleens, maar dit vertel ik altijd aan de ouders van beide
verder loop ik als een waakhond rond
kus voor jou en je ventje :-
@sabine, lekker hoor filet american :drool:
ik ben er ook gek op!
@marietje, fijn dat het alweer wat beter gaat meid :-
@marije, meid je bent echt een toppertje!!!
een superlief forumvriendinnetje en ook een super mama :inlove:
maar goed van jezelf dat je aan je eigenwaarde werk, dat is al iets om super trots op te zien :thumbup:
ik twijfel heel erg of dat mijn ongi wel geweest is :think:
het si maar 1 dag met afvegen helder bloed geweest
en verder ook bijna niet, wat oud bloed maar ook niet veel
wacht het wel af, blijf tempen en hij nog steeds rond de 36.3 dus niet gestegen!
morgen nog 1 dagje werken en gelijk een lang dagje van 9 tot 9
maar vrijdag lekker vrij!!!
ik heb nog een nieuw doel om is even wat meer te sporten (thuis) en wat kilotjes kwijt te raken, want die zijn er de laatste maanden flink bijgevlogen
wordt tijd dat ik daar maar is iets aan ga doen
jeetje mina die arme lucas toch dit kan toch zo niet??? :evil:
kan je niet een dagje meedraaien (of zeg ik nou iets geks :think: )
kan je misschien zien wie dat doet???
maar ik zou er ook werk van maken hoor want dit kan niet :hug: :hug: :hug: :hug:
@Cathy S. wrote:
Petronella, bijna de 20 weken echo! Wauw! Wil je weten wat het wordt en mogen wij het dan ook weten?![]()
![]()
nou kijk jullie mogen het allemaal wel weten hoor maar ik zelf weet nog niet of ik het wel wil weten (snappen jullie het nog???)
ohhh ja voor marije : je bent een supper Forum vriendinnetje een dikke tuuuut :-*
zo nou ga ik maar even naar bed
ik ben alleen vanavond dus ik maar er lekker gebruik van
doei meisjes tot morgen (denk ik) :-* :-* :-* :-*
Petra: Nee, effe meedraaien dat kan jammergenoeg niet. :roll: Heb nu wel een brief meegegeven in de hoop dat ze nu eens gaan kijken wat er juist gebeurt. Hé en weetje … wij gaan gewoon emt z’n allen lekekr mee naar je 20 weken echo en dan moet de gyn. maar aan ons vertellen wat het geslacht word. :mrgreen:
Goeiemorgen wijffies :-*
Jemig Ilse, dat was dus meer dan een incidentje… Arme Lucas, arme mama van Lucas :hug:
Maria, ook een knuf voor jou :hug: Wel fijn dat het niet door de bloeddruk komt, want nu kun je er makkelijker iets aan doen… Al is het natuurlijk nÃet het makkelijk om rustig aan te doen en snap ik dat het wel wat traantjes kost om met je werk te moeten stoppen.
Britt, hoe gaat het nu met jou? Kom je de dagen een beetje door?
Simba, pittig dagje vandaag dus voor jou, sterkte!
En vervelend dat je niet weet waar in je cyclus je ongeveer zit :?
Dapper hoor, dat je gaat sporten. Hihi, zo dapper ben ik nog niet geweest.
Petra, hihi, ik hoop maar dat je je nieuwsgierigheid niet kunt bedwingen Anders doe je het toch voor ons?! :mrgreen:
Lieverds, bedankt voor jullie lieve woorden. Dat ik dat schreef was echt niet met de bedoeling complimentjes te vangen :oops: Maar ze doen me wel goed :mrgreen: :-*
Het gaat sinds 2 dagen wel een stuk beter met mij, ben wat trotser op wat ik allemaal doe. En dat voelt lekker!
R. is ook zo lief voor mij, ondanks dat ik het hem de laatste tijd weer erg moeilijk heb gemaakt :oops: Hij ziet dat ik wil veranderen en er voor ga. Ooo, ben zo verliefd op die man :inlove:
De kindjes maken ook wat minder ruzie, pak ze nu wat strenger aan en dat heeft effect :dance:
Gister een heerlijk avondje gehad, gewoon gezellig bankgehangen en gekletst. Vannacht ging het natuurlijk weer minder, Benten was ontroostbaar zo tegen enen en Elske brulde om half 4 dat ze haar sokken aan wilde :roll: :mrgreen: Maar goed, we blijven hoop houden, het gaat echt beter!
Las trouwens op de psz dat daar waterpokken heerst... Hoop toch echt dat mijn kindjes dat feestje even overslaan :shifty:
Ik ga nog maar een broodje eten en me eens aankleden, ben een beetje traag vandaag :oops:
Kussies!
Sabine wat leuk dat je toch nog een beetje een goede ass. manager hebt die aan je vaste dagen dacht en hopelijk krijg je dat uur erbij en wordt het een leuk project.
Ik ben coördinator van een vzw, wel leuk maar heel zwaar en veeleisend werk en mijn loon is er niet naar. Totaal het tegenovergestelde van de ambtenarenjob die ik ervoor had en waar ik eigenlijk niks zat te doen achter m’n bureau. Bovendien ben ik eerder van het rustige type; je hebt mensen die helemaal opbloeien en energie vergaren van drukte en contacten met heel veel mensen, ik dus niet, ik voel me daar echt door leeggezogen worden. Fysiek begin ik er ook onder te lijden. Misschien ligt het tempo gewoon te hoog. Maar ik wacht af tot kerstmis en zie dan wat ik ga doen, ik probeer eerst om vroeg te gaan slapen, gezond te eten en heb uit de bib wat boeken gehaald met ontspanningsoefeningen en ook 1 met truucjes om rust te creëren op je werk, we zullen zien of dat wat helpt…
Ik bestel mijn ovulatietesten bij sensitest en dan punt nl. Ik weet niet hoe regelmatig je cyclus is maar als die veel schommelt, zoals de mijne, is het toch nog een dure affaire. Ik heb nu 12 van die testen besteld maar dan moet mijn cyclus niet langer zijn dan 37 dagen deze maand want anders kom ik er nog niet :roll: Voorlopig heb ik altijd een streepje maar geen 1 is donker genoeg. Ik weet ook niet of deze testen werken als je de instructies niet te nauw volgt (=4u niet veel drinken en dan 2u niet plassen ervoor; dat kà n ik echt niet, dan verdorst ik echt).
Ilse schandalig hoor, die beten die Lucas krijgt en wat een rommeltje; logisch dat die juffen niet weten wat er gebeurt of zich er niet veel van aantrekken: hoe kunnen ze zich nu verbonden voelen met die kindjes als ze ze amper zien en ze steeds maar wisselen? Ik vind dat ze daar toch iets van moeten zeggen, vooral tegen die ouders van dat kindje dat altijd bijt!!
Rebecca leuk dat je je nu wat écht zwanger begint te voelen; naar deze kwaaltjes heb je zooooolang verlangd :mrgreen:
Bij mij was het ook pas zichtbaar op 14 weken, misschien een paar weken eerder begon het een beetje op te bollen boven m’n schaambeen. Ik kon hem wel al voelen op 12 weken. Voor het kopen van kleertjes heb ik toen héél lang gewacht, met het meeste tot de laatste maand, geloof ik. Het eerste dat ik kocht, kocht ik pas na de 12weken; een beetje bijgeloof, omdat dan de kans op een mk serieus gedaald is.
Marietje :hug: Snap wel dat je baalt dat je zo vroeg al moet stoppen maar je lichaam geeft toch echt wel een signaal en vraagt een beetje verzorging. Erna mag je nog gaan werken tot aan je pensioen, hoor :-
Marije joehoe voor die Benten, jammer van deze nacht maar dat zijn beginnersfoutjes, het komt wel goed, hoor!! En kop op hoor, supervrouw!! Haal de pomp om dat zelfvertrouwen wat op te blazen!
En wat hoor ik daar :think: jij hebt het R. zo moeilijk gemaakt en jij wil veranderen :naughty: nee, nee, dat is het niet; R. mag zich héél gelukkig prijzen dat zo’n fantastisch wezen als jij het zich verwaardigt om naast zijn zijde te leven, zó zeggen we dat :snooty: 8)
Haal de schop maar en schep jezelf 'ns een berg krediet want dat verdien je echt wel met 3 kinderen waarvan er 2 al jaren niet slapen, sorry maar daar blijft niemand goed onder. Vooral omdat je dan overdag niet even eruit kan, naar je werk aan andere dingen denken maar ook nog eens je laatste restjes energie moet gebruiken voor de kindjes. tristan sliep na zijn geboorte pas na 5 maanden ofzo een volledige nacht en ik zweer je dat ik echt een wrak was tegen dan, dat is dan nog maar 1 kindje… :? Euh, dit is niet zo goed voor mijn zelfvertrouwen :think:
Slaapdeprivatie is niet voor niks een veelgebruikte marteltechniek. :o
Alle anderen :- :-* :-*
O yes!! Nog 2 dagen en ik hoop morgen nog extra te kunnen bijnemen maar dan moet ik vandaag nog een heleboel werk verzetten en dat lukt niet als ik hier lig te kokken. :eh: :think:
Nog 58 uur meldt m’n liefste net, die is ook al aan het aftellen. En mijn enthousiasme begint eigenlijk aanstekelijk te werken op de zoon. Nadat de Verschrikkelijke Schoonmoeder hem opgejut had dat vliegen niet leuk is (teveel lawaai, lang wachten, teveel mensen :wall: :roll: ) en er al wat tranen vielen toen ik verteld dat we vanuit Amsterdam vertrekken (dat vindt hij niét leuk want dan duurt het véél te lang voor hij in Portugal is) begint hij er eindelijk ook naar uit te kijken. Op dit moment zal het ginder wel puffen worden: 32° en onze huurauto heeft geen airco :o :?
groetjes,
anijs
Anijs, lekker zo’n schoonmoeder die Tristan aan het beinvloeden is!! Ik hoop dat je iets kan met je boeken uit de bieb.
Marije, ik duim voor weer een goede nacht voro jou!!
Hier veel onrust. Mijn borsten waren echt groter en deden pijn. Nu zijn ze weer kleiner geworden en doen ook niet zeer meer. DAt is toch niet normaal?? Volgens mij hoort het niet en is dit een heel slecht teken…Ben echt in een vervelende stemming daardoor…bleehhhh!!
Even kort: Britt, ik heb dat ook gehad. In het begin waren mijn borsten wat gevoelig en steviger (niet heel erg dit keer) en even later dus niet meer, en dat kwam ook niet meer terug. Snap dat je ongerust bent, maar volgens mij zegt dit nog niks… Poeh, 5 weken ben je nu? Nog te vroeg voor een echo hè? :hug:
Anijs :-* Kom later verder reageren.
Halookes,
Britt: Ook hier hetzelfde als dat Marije zegt. Pijnlijke borsten (niet heel erg lang hoor bij mij) en dan niks meer. Nu ook niet meer hoor. heb er misschien één week echt last van gehad en dat was het.
We blmijven je steunen en steunende woorden toespreken hoor, we slaan er jouw echt wel doorheen. :hug: :hug:
Anijs: Moest vandaag aan je denken toen ik hoorde dat er een hittegolf heerst in Portugal. Dat word branden en zweten.
Vandaag heel de voormiddag zonder elektriciteit gezeten. We hadden dinsdag papie rgekregen dat het van 8 tot 12 zou zijn. Maar jeetje zeg … wat is het stil in huis zo zonder elektriciteit. :shifty:
Computeren kon ik al niet, ik wilde dan maar de radio aanzetten (kan je ook niet hé). :wall: :wall:
Geen probleem, dan maar de kasten uitkuisen. Maar er kwam geen warm water door de kraan. :wall: Kwam ik op het schitterende idee om het water op te warmen met de waterverwarmer. Maar euh … nee ook daar he je elektriciteit voor nodig. :shifty:
Oké, kom met water vullen en op het vuur zetten … neej geen elekktriciteit. :roll:
Uiteindelijk toch de voormiddag doorgekomen hoor. :lol:
Oh… :think: dus jullie hebben dat ook gehad? Ik heb net ff een paar flinke jankbuien gehad en was al in afwachting van bloed…vroeg me al af of ik nog wel voor de vakantie gecurreteerd kon worden. Misschien wel raar inderdaad! Ik had gewoon echt het gevoel dat het weer einde zwangerschap was. Maar misschien is er nog hoop…
En inderdaad, voor een echo is het nog te vroeg, dat kan bij 7 weken, maar dan zijn wij op vakantie. Heb dus een afspraak voor 21 juli staan.
Sorry hoor…Ik voel me zo hulpeloos, verdrietig en onzeker!!! Soms word ik echt gek van mezelf!!
En ik vind jullie allemaal kanjers!!!
WOu dat nog ff zeggen!
Oh Britt :hug: :hug: :hug: Wat moet het nu toch moeilijk zijn voor jou. Maar er is toch nog geen enkele druppel bloed te bespeuren geweest. Dus … meid, het beebje is mooi aan het groeien hoor in je buik. Ik hoop dat je tijdens je vakantie je wat kan ontspannen en dat de weken op die manier vlug gaan en je vlug je echo krijgt. :-* Oh en huilbuien … jaja hoor de hormoontjes doen hun werk. :hug:
Lieverdje, ik wou dat ik wat voor je kon doen. :hug: :hug: :hug:
britt dikke :hug: voor jou :-*
Ff een vraagje…ik wil namelijk graag jullie mening even horen!
Ik heb bij de verloskundige een afspraak staan voor 21 juli, dan ben ik 8 wkn en 4 dgn (wij komen 19 juli terug van vakantie). Zou ik nou morgen even bellen en mijn onzekerheid uitleggen en vragen of ik volgende week vrijdag voor een echo mag? Ik ben dan 6 wkn en 1 dag. Of is de kans dan te groot dat er weinig te zien is op een echo en ik juist helemaal in de stress ga schieten? Ik weet het even niet. Een beetje zekerheid kan geen kwaad hier. De sfeer is ook al opperbest thuis, mijn man wordt helemaal gek van mijn onzekerheid. Hij voelt natuurlijk helemaal niks en heeft echt het gevoel dat als het nu weer mis is dat we er mee stoppen en geen nieuwe poging moeten doen. Tja… ik kan die stress niet ook nog een keer aan moet ik zeggen. Maar goed, zo ver is het nog lang niet, maar ik vraag me dus af of ik zou bellen of niet…