Novemberstoppers 2007 (deel 4)

Ik leg net Lucas op bed en die gloeit zo. Neem zijn temperatuur op en hij heeft 39,5 koorts. :o

Heb hem een zetpilletje gegeven en nu maar hopen dat ie veel kan slapen. :wink:

Ach, arme Lucas! Beterschapsknuffeltje voor hem!

Nou, de kuishormoontjes hebben hun werk weer gedaan, maar nu is het baasje moe… Ga straks even met Benten tegelijk naar bed, Joor past dan even op Elske, R. staat standby, maar werkt boven hard door.

Ja, Emma is ook een mooie naam! Hè, die mannen toch :stuck_out_tongue:

Enne… ietsje harder blazen hoor… de zon komt hier nog niet door. Hihi, we zetten je wel aan het werk hè Ilse :mrgreen:

Ilse - ik hoop dat Lucas zich snel weer beter voelt! Arm mannetje :hug:

Marije - Heb je en beetje kunnen slapen vanmiddag?

Nou meides, ik kwam alleen even voorbij om jullie een fijne dag te wensen vandaag :-*

Ja, heb heerlijk 2 uur (! :shock: ) kunnen pitten vanmiddag.

Kindjes hebben al lekker gegeten en gaan zo naar bed. Ik krijg straks lekkere peperpasta van R. :drool:

Fijne avond allemaal!

Goeiemiddag meiden,

Nou hier schijnt het zonnetje wel hoor. Af en toe en wolkje, maar tis best lekker weer.

Ik zal es proberen om nog te reageren op alles wat ik had gelezen. Nou ja, alles :doh: , da’s wel erg veel!

Simba, wat fijn dat het afscheid goed is gegaan en ook mooi was. Ookal blijft het verdrietig :hug:

Marije, ben het helemaal met de anderen eens: een streep is een streep! Een streep verschijnt ALEEN als je HcG in je urine hebt. En HcG verschijnt ALLEEN in je urine als je zwanger bent. Dus…optel sommetje is duidelijk hè: zwanger!!! :-

…nou, inmiddels is het al bijna 22.00 uur en ik begon dit berichtje tussen de middag :oops: …

Marije, fijn dat je lekker even hebt kunnen slapen.

Ilse, ik geniet van je ‘rose’ verhalen :wink:.

En wat ben je lekker actief als je zwanger bent…haha. Zal moeilijk voor je zijn dat je dit weekend niet mag schoonmaken. Ik ben wel benieuwd wat er uit de allergietest komt.

Britt, fijn dat het goed met je gaat meid. Ja, ik kan me goed voorstellen dat je nog wel denkt aan hoe ver je nu zou zijn geweest. Weet je, ik heb dat zelfs nu nog als ik aan mijn mk denk: dan zou ik nu een kindje van bijna 3,5 hebben gehad. Maar dat is gewoon iets waar ik wel eens aan denk als ik iemand zie die toen tegelijk met mij zwanger was. Verder ben ik daar niet meer mee bezig hoor.

En succes met de ovulatietesten. Hoop dat ze een vruchtbaar resultaat opleveren :-

Anijs, wat spannend bij jou zeg! Uh…zal ik je 's wat vertellen…wanneer je zwanger bent raakt alles beter doorbloed en nog voordat je een test hebt gedaan kun je aan sommige dingen al zien of je evt zwanger bent. Inderdaad: de blauwe aders op je borsten, maar ook op je handen! Mijn ha kon aan de handpalmen van iemand zien of die gene zwanger was!

En (eventjes wat intiemer) ook je schaamlippen raken sterker doorbloed waardoor die meteen al paarsig van kleur worden. Hmm…ben benieuwd, maar 'k heb goede hoop bij jou :-

Rebecca, succes met klussen :inlove: Tenminste volgens je banner, maar ik las dat je slijm al eerder goede tekenen aangaf! Hopelijk goed benut :wink:

Petronella en Zasje, wat fijn dat jullie allebei een goede echo hebben gehad!

Liekie, suuces maandag met verhuizen…pff, das nog es een klusje!

Wat knap trouwens dat je af en toe een sigaretje kan roken. Ik heb ook ooit 10 jaar (flink) gerookt, maar ben er 4,5 jaar geleden van het één op het andere moment mee gestopt en sindsdien nooit meer één aangeraakt. Moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken :sick:

Maar ik vind het altijd wel knap als sommigen het bij heel soms één sigaretje kunen houden.

Ooooh, ik weet niet wie ik nu allemaal vergeet… :oops:

Kuffel voor iedereen :-

Wij hebben een leuke dag gehad. Vanmorgen en interressante cursus gehad en bij thuiskomst Aron op bed gelegd voor zijn middagslaapje en toen is manlief boodschappen gaan doen zodat ik even in de luie stoel op het balkon kon tukken!! 'k Word al lekker bruin 8)

En rond vieren zijn we richting het harderstrand gereden voor het feestje van die vrienden van ons. Wohw, dat was echt heel gezellig. Er waren ook heel veel kinderen en Aron vond het prachtig! Hij banjerde met zijn laarsjes lekker door het zand en heeft zó genoten :inlove:

Wij ook trouwens hoor. Lekker op een stoeltje neergeploft, hapje en drankje (sapje!) en lekker gepraat met verschillende mensen. En ondertussen scheen vollop de zon!

Ik ga zo nog even lekker douchen en me es lekker insmeren met bodylotion. Ben flink verkleurd, maar heb gelukkig gen last van zwangerschapsmasker. O ja…even voor de info: ik heb ook puisten!!! :wall:

Nou, meiden tot de volgende keer.

Liefs, Marietje

Marietje - Fijn dat jullie zo een heelijke dag hebben gehad meid!

En ja hoor, wij hebben onze dagen goed benut! Nu hopen dat het ook wat resultaat heeft opgeleverd.

Hier vandaag bijna niets gedaan in huis. Ik heb een paar wassen gedraaid en de lakens van ons bed gewassen, dus daar kunnen we straks weer lekker schoon in, maar daar houdt het ook wel me op. Ik moet wel zeggen dat ik altijd heerlijk slaap als ik gedouched heb en ik stap in een schoon bed.

Vanmiddag overigens ook weinig in de tuin gedaan. De buuf was ook buiten dus we hebben eigenlijk de hele middag alleen maar zitten kletsen :oops: Ach morgen nog een dag :wink:

Goedemorgen!

Grappig Rebecca, ik ben alweer uit m’n bed en jij moet er nog in! Blijft toch raar dat tijdsverschil.

Marietje klinkt als een lekker dagje. En wat lekker dat je al zo aan het verkleuren bent. Ik ben nog zo wit als wat (nou ja voor mijn doen gaat het nog).

Enne dat roken; in principe neem ik die sigaret nooit aan hoor en heb er ook geen behoeft aan, maar in een reflex wil je dan de sigaret aanpakken en dan bedenk je ineens van o ja ik rook niet meer. Heel stom! Heb vorig jaar nog wel een x een sigaret op (toen ik aardig aangeschoten was) en toen was m’n vriendje heel bang dat ik weer zou beginnen, maar daarna geen behoefte meer gehad. Vond het toen wel lekker, maar als ik er nuchter 1 op zou steken zou ik het denk ik vies vinden. :wink:

Marije lekker geslapen?

Wordt het weer een roze dagje vandaag Ilse? Hoe is 't met Lucas?

Ben trouwens benieuwd naar die jongensnamen. Wij zouden wel leuke meidennamen weten, maar voor een jongen? Emma vond ik trouwens ook mooi, maar is ook afgekeurd.

En we blijven toch idd wel doorkleppen?! Sowieso lijkt me tot iedereen bevallen is en dat duurt toch nog meer dan 9 maanden. :stuck_out_tongue:

Anijs heb je al nieuws voor ons? :pray:

Ik denk dat jij nr. 7 wordt!!!

Wij hebben gisteren nog wat ingepakt en vandaag moeten er wat meubels uit elkaar gehaald worden enzo en dan kan het spectakel morgen beginnen. Heb er nu al zin in :liar:

Het leuke is, half juli mogen we weer… Maar dan gaan we echt in ons huisje! Het begint nu wel aardig zeker te worden; als alles nog meer definitief is zal ik ff wat foto’s plaatsen.

Nou meisjes fijne dag allemaal! Het wordt weer mooi weer zo te zien! 8)

:-* :-*

Goeiemorgen dames,

Liekie, jij bent er ook steeds vroeg bij :wink:

Wat een klus joh, die verhuizing… maar ik heb iets gemist geloof ik :oops: Gaan jullie nu eerst in een tijdelijke woning? En waarom dan?

Hihi, Rebecca, de tuin is dus niet opgeschoten, maar gezelligheid is ook erg belangrijk hè! :smiley: En heerlijk hè, een schoon bed, hier gisteren ook in een fris bed gestapt. :smiley:

Lekker, Marietje, zo’n stranddag!

Haha, en ook puisten… :stuck_out_tongue: Jullie hebben me wel gerustgesteld hoor :mrgreen:

Wauw man, Benten heeft alweer doorgeslapen tot kwart voor 6… ik geloof dat ie het echt doorkrijgt na ruim 2 jaar! (al kwam ie de nacht daarvoor wel 3x… maar laat dat nu maar een uitzondering worden)

Verder is het hier gelukkig helemaal gezellig in huis! Jammer alleen dat R. zo ontzettend druk is, en dat zal voorlopig wel even blijven ook.

Denk dat ik morgen met de kids naar de dierentuin ga. Behalve als het echt zo’n regendag wordt als ze gisteren zeiden :?

Zo, en nu echt maar eens gaan ontbijten :stuck_out_tongue:

Fijne dag lieve meiden!

:-* Marije

Goedemorgen Marije!! Jij bent er vroeg bij zeg!! Lekker naar de dierentuin, de voorspellingen zeggen niet zoveel. Hier schijnt nu in ieder geval de zon!! Gisterochtend regende het hier nog!

Marietje, wat een leuk feestje heb jij gehad zeg!! Ik moet zeggen dat ik mijn mk ook wel goed heb verwerkt. Af en toe denk ik er natuurlijk wel aan. Maar ik ben er nu heel nuchter onder.

Liekie, verhuizen is altijd een klus!! Succes!

HIer komt een beetje de verjaardagsstress. Ik had me nog niet zo gerealisseerd dat we op vakantie zijn en niet zoveel tijd meer hebben voor Ruben zijn verjaardag. Alleen maandag nog, Thijmen heeft vakantie en dan ga ik met hem wel even kadootjes kopen. RUben is 13 mei pas jarig, maar dinsdag moet ik werken, daarna een paar feestdagen, dan op vakantie, daarna pinksteren en dan is het feest. Dus morgen nog snel ff uitnodigingen maken, kadootjes kopen en dan is het klaar. Ik moet ook nog even en nieuwe bikini kopen voor de vakantie. Vind dat altijd zo’n teleurstellende bezigheid, zit het broekje goed, dan slobbert het bovenstukje om je borsten, is het bovenstukje goed dan zijn je billen met een rollade zo strak zitten ze dan in het broekje. Ik word daar altijd sjaggie van!! Maar goed…kan moeilijk in mijn blote kont gaan zwemmen…

Lekker Britt vakantie. Waar ga je heen?

En Marije. 't is niet zo gek hoor dat je het niet kan volgen met die verhuizing. Familie en vrienden kunnen het ook niet meer bijhouden! :stuck_out_tongue:

M’n vriendje heeft een baan onder Eindhoven geaccepteerd vorig jaar en toen moesten we daar snel een huis, omdat wij uit de buurt van Rotterdam komen. Dat werd dus België. Maar ik werk in Den Haag…

Toen had ik nog een uitzendcontract, maar inmiddels niet meer en ik wil daar blijven werken. Dan is België nogal ver dus moesten we een middenweg vinden. Dat is Den Bosch geworden. Nog wel een eind, maar ik werk 3 dagen daar en dan nog 1 dag thuis dus.

Nu gaan we uit België weg en dan tijdelijk terug naar Vlaardingen (dat huis staat nog te koop) tot we half juli de sleutel krijgen voor Den Bosch. Wat een gedoe hè! :? Maar ja, we konden er niet eerder in dus vandaar…

Snappie?! :smiley:

:-*

Jeetje Liekie wat een gedoe, die verhuizingen… en ja, ik snap het nu :stuck_out_tongue:

Britt, erg hè, een bikini uitzoeken! Ik doe het lekker niet meer, want ik hou toch niet van zwemmen :mrgreen: Maar ik vond het ook altijd een ramp.

En een bijna jarige! Leuk! Hoe oud wordt Ruben?

Hier net terug uit het bos. R. kwam op het geweldige idee zich even los te rukken van zijn werk en lekker even op de fiets te stappen. Het bos is hier ong. 3 km vandaan, dus ook goed te doen als je niet zo heel veel tijd hebt. Wat is het toch mooi buiten, en wat is het genieten om de kinderen te zien genieten! HEERLIJK! :inlove:

Straks weer even naar bed.

De dierentuin zie ik morgen wel of ik dat zie zitten of niet, zowel qua vermoeidheid als qua weer. Heb de kids in elk geval nog niks verteld.

Ga zo even lekker lunchen met de kotertjes.

Fijne dag allemaal!

hoi hoi

@liekie, wat een verhuizing meid

ik vond het al erg om te verhuizen

en ik hoefde maar een paar straten verder

veel succes morgen

@marietje, heerlijk dat zonnetje weer

ik wil ook graag weer in de zon liggen

maar moet ook eerlijk zeggen dat ik wel bang ben voor het “masker”

mijn moeder is ook erg gevoelig voor zon en ik heb wel wat pigmentvlekken, gelukkig niet in mijn gezicht!

ik smeer me maar goed in straks

@rebecca, gezellig met de buuf kletsen is ook leuk,

en vandaag weer een dagje toch???

@marije, wat lekker een ochtendje in het bos,

hier ook een bos vlakbij, vond het zelf vroeger ook geweldig!!!

@britt, wat lekker bijna op vakantie, waar gaan jullie heen???

@anijs, ik blijf voor je duimen :pray: :pray:

@ellen, hupke, hoe is het met jullie???

@ilse, ik mis je roze stukjes vandaag

hier weinig gedaan vandaag

2 wasjes gedraaid en opgehangen

en wat tv gekeken, geinternet, en wat gelezen

een echt lui zondagje :mrgreen:

Hier ook een redelijk lui dagje. Maar dat mag zo af en toe. Heerlijk om gewoon de hele ochtend in pyjama rond te banjeren en een beetje aan te prutsen in huis.

Ik heb geprobeerd een paar foto’s te maken van Ruben voor zijn uitnodigingen voro zijn verjaardag. Ik heb helaas niet zulke fotogenieke kinderen. Ik zal zo eens een foto in ons showforum zetten.

Marije, Ruben wordt al weer drie jaar!

heey meiden,

Zo weer even 4 pagina’s bijgelezen :mrgreen:

@ ilse; ik stoor me niet aan t rose hoor! ik vind t juist erg gezellig staan :inlove: Maar jeetje meid, wat heb je een hoop werk met al dat schilderen!!

ik wil me trouwens ook aanmelden voor wat kuishormoontjes :mrgreen: denk dat na t verbouwen hier er flink wat gedaan moet worden!!

@ anijs; en hebben de :evil: :twisted: al aangemeld?? ik moet zeggen de tekenen klinken wel goed!! :pray: :pray: :pray:

@ liekie; succes met t verhuizen morgen! Maar jeetje joh den bosch- den haag… dat is toch enorm filerijden?? lastig als je allebij zo ver uit elkaar werkt!!

Gelukkig is mijn vriend agent, en ik in de zorg… dan kan je overal werken!!

@ marietje; leuk zo’n strandfeestje!! Heerlijk met dit mooie weer!!

@ britt; leuk zo’n slinger van stof. Op mijn werk hebben we de kinderen de slingers zelf laten verven, met textiel verf. Is erg leuk geworden!!

Maar bikini’s zoeken is soms lastig he?? Ik heb t tegenovergestelde, als mijn topje goed zit, slobbert t broekje, en zit t broekje goed, dan is t topje veel te klein… miss kunnen we topjes of broekjes ruilen!! :lol:

@ marije, en simba & anijs; ik heb ook puistjes… op mn rug sinds ik ben gestopt met de pil. mn vriend zegt dat ze niet te zien zijn.,… maar ik voel ze toch echt!!

@ rebecca; tuuurlijk blijven we hier als iedereen bevallen/zwanger is!! toch?? ik vind t hardstikke gezellig :smiley:

maar wow 38 graden… 8) mag ik mee??? :wink: hahahaha

@ simba; heerlijk zo’n luie zondag!!

Ik ben dit weekend lekker met mn nichtje van 14 op stap geweest!! lekker shoppen in rotterdam (tussen de hordes feyenoorders helaas!! hahaha) en naar een meidenfilm geweest!! leuk!!

Verder nog druk met verbouwen… de keuken is er nu uit. Ik leef tussen de kartonnendozen nu!! En zal je net zien… krijgen we morgen kijkers!! :lol: dat wordt vast niks!!

Ik ga trouwens morgen weer een afspraak me de ha maken. Ik heb nu al 3 dagen heel erg pijn in mn buik. T voelt een beetje als ongi-pijnen, maar ben niet ongi meer :? . Ik lig snachts gewoon wakker van de krampen, en vandaag aan de pijnstillers gezeten (slik ik bijna nooit, want hou er niet zo van). Volgens mij zit er echt iets niet goed in mn buik :frowning:

xx

Hé, ik mis vandaag ook de rose verhaaltjes :wink:

Anijs, hoe is’t met jou?? Ik ben reuze benieuwd!!! O ja, wat ik gisteren nog vergeten was te zeggen: mijn 1ste test was deze keer ook nagatief, terwijl ik toen al wel zwanger was…

Liekie, da’snog es een eind verhuizen zeg! Heel veel succes :hug:

Britt, idd erg leuk die slinger van stof! Dat plaatje zag er super vrolijk uit! Ook leuk wat Mell schreef dat kinderen het ook zelf kunnen maken met textielverf. Hoef je alleen maar witte ongezoomde driehoekjes te hebben die je later aan elkaar naait.

Ben ook wel benieuwd waar jullie op vakantie gaan.

Marije, wat gaaf zeg om samen naar het bos te fiesten! helemaal gaaf omdat R. er zelf mee kwam! Verder ook nog genoten van het mooie weer?

O ja, bikini’s kopen…tegenwoordig kun je bij de meeste winkels als Livera en Hunkemoller wel losse bij elkaar passende broekjes en bovenstukjes vinden. Succes!

Rebecca, gezellig hoor zo kletsen met de buuf :slight_smile: Die tuin komt vanzelf.

En ik slaap ook altijd zo lekker in een fris gewassen bed.

Mell, dat zul je idd net zien: kijkers als je tussen de dozen zit…Maar als ze echt geinterressserd zijn, kijken ze daar wel doorheen. Succes!!

Hier een lekker dagje gehad. Vanmorgen verjaardag van mijn neefje, die werd 3. Was erg gezellig en we hebben lekker met z’n allen buiten gezeten en de kinderen hebben zich al spelend vermaakt

Vanmiddag lekker buiten een dutje gedaan, terwijl Aron en Ewout lagen te slapen. En vanmiddag met z’n allen naar de kerk geweest. We hadden een jeugddienst en dat vind ik altijd wel gaaf.

Morgen en overmorgen moet/mag ik weer werken van 16.00 tot 20.00 uur, dus dat zijn wel lekkere tijden. kan ik overdags nog lekker in huis bezig en 's avonds ben ik ook weer bij tijds thuis.

O ja, over de namen zijn wij ook al uit. We geven in beide gevallen (jongen of meisje) 2 namen, waarvan ééntje de roepnaam wordt (net als bij Aron) en we weten zowel voor een meisje als een jongetje al de namen… :slight_smile:

Nou, ik ga even Peter R. kijken…met de gordijnen dicht (ik ben niet zo’n held :oops: )

Liefs, Marietje

Hallo allemaal,

het geklets gaat hier in een razend tempo, zelfs als Rozeroodje ontbreekt :inlove: :mrgreen:

Hopelijk is Lucas al wat beter, lekker verwennen, hoor, die zielepoot. :hug:

Rebecca Ik :pray: dat het raak is voor jou!!! Gezellig zo’n kletsnamiddagje met de buurvrouw. Wij wonen in een drukke straat met allemaal rijwoningen en zien de buren eigenlijk bijna nooit, ik vind dat wel jammer.

Leuk zo’n groententuintje! De onze is daar veel te klein voor, daarom staan we op de wachtlijst voor een volkstuintje maar dat zal pas voor volgend jaar zijn. Heb vandaag dan maar wat kruiden gezaaid, ben benieuwd wat er uitkomt. Wat gaan jullie zoal planten?

Marietje en Mell Welkom bij de puistenclub!! Is er hier wel iemand zonder puisten? :smiley:

Marietje. Leuk dat jullie mooi weer hadden en dat het zo’n gezellig feestje was!

Wat is Peter R.?

Mell :hug: meid, sterkte bij de ha morgen, ik hoop dat alles goed is.

Liekie dat is nogal een geverhuis! Jullie hebben zeker niet veel behoefte meer aan reizen? :mrgreen:

Marije Heerlijk hé in het bos, je kan je er zo aan opladen aan al dat groen en die rust.

Britt ik moet mij hier ook een bikini halen voor op reis, eigenijk heb ik een hekel aan zwemmen en zonnen doe ik ook al niet, dus de laatste keer dat ik zwemkledij in m’n garderobe had, is ook al bijna 15j geleden. Maar nu we naar Portugal gaan en de temperatuur daar ook aardig kan stijgen denk ik dat ik mezelf ga vervloeken als ik ginder niet eens ter afkoeling in het zwembad kan.

En die foto’s haha, ja, moeilijk hé, hier ook een probleem, Tristan staat héél graag op de foto maar begint dan wel z’n tong uit te steken of gekke gezichten te trekken of zet zo’n gemaakte glimlach op. Het betert wel met ouder worden, toen we vorig weekend de foto’s voor z’n lentefeest gingen maken, gedroeg hij zich als een echte ‘showtrut’; even een muurtje opklauteren en onderweg spontaan gehurkt in de lens kijken, zodat er een foto gemaakt kon worden en meer van dat :roll: :inlove:

Hier dag veertig en nog steeds geen ongi. Bovendien twijfel ik wel over die aders, het is wat meer dan anders maar het is nu ook niet zo dat ze zich knalblauw aftekenen :think: Misschien wil ik het gewoon zien. Vorige keer had ik ook al een cyclus van 40 dagen.

Nu ja, ik heb er natuurlijk het raden naar. Zo heb ik ook al meer dan een week ongi-achtige pijntjes, dan denk al , ok ze komen er toch aan en nog geen 2 minuten later is er niks meer van die pijn te bespeuren :eh: :think: Om het kort te maken: ik vind mezelf al het toppunt van geduldigheid dat ik dit weekend niet meer opnieuw getest heb, ik beloon mijzelf dan ook met: een test. Hihi, ga morgenavond een test halen als ik mijn ongies nog niet heb gehad overdag en dan ga ik dinsdagochtend nog een keer testen, dan zitten er vier dagen tussen de testen.

:-* :-* :-* en Slaapwel of misschien al goedemorgen als jullie dit lezen :mrgreen: , Anijs.

Anijs, Peter R. is peter R. de Vries. Een misdaadverslaggever. Dat kijken Ewout en ik vaak, alleen was Ewout er vanavond niet.

Poeh, wel spannend hoor dat wachten. Als je nu op dag 40 zit, dan ben je vanaf morgen dus nog langer over tijd vergeleken met de vorige cyclus?

Ik :pray: dat je dinsdag een knetter positieve test hebt!!

:-*

Goedenavond meiden,

Anijs - Ik hoop het zo ontzettend voor je :pray: Het is je zo gegund!!! We weten nog niet echt wat we gaan planten. Waarschijnlijk dingetjes als tomaatjes enzo.

Mell - Succes bij de huisarts, hopelijk kun je gauw terecht, want dit is natuurlijk ook niets. Nu jij trouwens zegt dat je puistjes hebt sinds het stoppen met de pil, gaat er bij mij ook een lampje branden. Ik heb sinds het stoppen met de pil ook last van bultjes, niet echt puistjes. En nu ik er bij nadenk is dit ook ongeveer sinds het stoppen met de pil. Succes overigens met de kijkers morgen.

Liekie - Succes met de verhuizing, daar komt nog heel wat bij kijken als ik het zo allemaal lees.

Britt - Heerlijk hoor zo een luie dag!! Ik ga zo even in het showforum kijken of je al foto-tjes geplaatst hebt.

Simba - Ook zo een heerlijke luie zondag gehad? Ach, af en toe hebben we het allemaal wel eens verdiend toch?

Marije - Heerlijk zo even het bos in! Lekker dat jullie er zo dichtbij wonen. Mocht je nog besluiten om naar de dierentuin te gaan, dan wens ik jullie heel veel plezier!

Ilse - Hoe is het met je? Vandaag inderdaad het roze gemist! Hoe is het met Lucas?

Nou hier vandaag wel een productief dagje geweest, om maar met Ilse haar woorden te spreken, ik heb lekker gekuisd! De hele begane grond is lekker gestoft en gesopt. Ik heb alleen weer niets in de tuin gedaan :roll: Maar goed, het huis is weer lekker fris!

Vanavond waren wij bij vrienden uitgenodigd om te komen eten. Lekker hamburgers en braadworsten gegeten van de barbeque. De mannen zijn vervolgens buiten in de tuin een spel gaan doen en wij meiden hebben binnen lekker zitten keuvelen.

Geloven jullie in het hiernamaals? Het paranormale? Ik weet het zelf eigenlijk niet zo goed. Een van de meiden heeft nu tot 2 keer toe een reading gehad van een paranormaal begaafd iemand (hoe noem je zo iemand?) En ze zweert erbij. Alles wat zij tot nu toe voorspelt heeft of haar heeft verteld over haar leven is waar. Nu ben ik wel heel nieuwsgierig van aard en gaan we waarschijnlijk over twee weken in het weekend een reading krijgen.

Ik ben vooral benieuwd naar mijn moeder. Mijn moeder is bijna 4 jaar geleden overleden op 45 jarige leeftijd aan de gevolgen van kanker. Ik ben dus wel heel benieuwd of deze persoon mij iets over haar kan vertellen. Als dat zo is, dan nijg ik er toch wel naar om erin te geloven denk ik. Ik kom tenslotte uit Nederland, de persoon waar wij heen gaan heb ik nog nooit ontmoet en ik heb niemand iets over mijn moeder vertelt, buiten het feit dat zij is overleden, dus ik ben benieuwd.

Maar goed, om een lang verhaal kort te houden, we hebben een heerlijke avond gehad. Jammer dat het weekend zo ontzettend kort is altijd. Op naar volgend weekend, waarin ik overigens al weer mijn 25ste verjaardag mag gaan vieren :wink:

WIj gaan op vakantie naar Frankrijk, naar het nieuwste park van Centerparcs. Datpark is in september geopend en ligt aan een groot meer met zandstrand. Je kan daar dus ook veel dingen op het water doen, je hebt ook de meeste huisjes aan het water liggen, die zien er geweldig uit. Maar die hebben wij bewust niet gekozen, moet er niet aan denken dat Thijmen of Ruben in het water vallen terwijl je dat niet door hebt. Je hebt een geweldig zwembad en een groot kinderspeelparadijs, een soort ballorig. Direct naast een groot bos. Dus dat gaat helemaal goed komen!! Normaal vind ik dit park in Frankrijk veeeeel te duur, maar in de meivakantie was het goedkoper, waarschijnlijk hebben ze in Frankrijk geen vakantie!!

Ik heb ook eindelijk een fotootje in het showforum gezet!! Kwalitatief niet de beste foto. Misschien ga ik straks nog wel een nieuwe poging doen. Ik ben veel te perfectionistisch en word wel een beetje moe van mezelf soms :think: :think: . De slinger schier trouwens aardig op!

Rebecca, ik weet niet zo goed of ik geloof in readings, Als je op televisie ook Char ziet dan vind ik dat allemaal wel erg knap, hoe kan zo iemand dat weten?? Maar ik weet het dus eigenlijk, vind het ook wel een beetje griezelig om eerlijk te zijn.

Anijs, jeetje nog geen ongie! Ik hoop echt dat je zwanger bent. EN mocht het dan niet zo zijn dat je snel duidelijkheid krijgt!!

Mell, misschien kunnen we een bikini samen doen inderdaad!! Hoewel…ik heb een foto van jou gezien en jij bent toch echt wel een stuk smaller dan ik!! Succes bij de huisarts, dis is ook niks inderdaad, misschien kan je wel verwezen worden naar de gyn.

MArietje, heerlijk een verjaardag waarbij je buitenkan zijn en de kinderen gewoon kunnen spelen!

Ilse, hoe is het nu met Lucas?? Weer wat opgeknapt?

:naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Zoveel kletsen zeg, jullie weten niet hoe moeilijk het is om dat bij te houden zeker. :think: :mrgreen: :mrgreen:

Nou van 't weekend geen aardig Lucasje gehad hoor. pfff, koorts en wenen en hangerig en niks dat goed was.

Vandaag ook een beetje van dat.

Hij ligt nu in bed, koortsvrij en hopelijk doe ie een flink dutje. :wink:

Want hij is echt niet te genieten. :twisted:

Kamer staat ook nog niet :wall: :wall: Ja, twee kasten en da’s al. gaat niet zoals ik het wil hoor. :doh: Vandaag bed en nachttafeltje en dan kan ik inrichten en kuisen. :mrgreen:

De allergietest bracht ook niks nieuws. :wall: :wall: Geenr eacties op die stoffen. Dus nu meot ik zelf goed kijken wat ik gebruik en wanneer mijn handen erop gaan reageren. :roll:

Pfff … ben een beetje pfff vandaag en heb geen idee hoe het komt. :wall:

Huis is een puinhoop, ja echt waar, jullie lezen het goed. :lol: :lol: Afwas staat hier her en der rond, in de gang is het allemaal plastiek en karton van de slaapkamermeubels van Lucas.

En in huis liggen er overal kruimels omdat meneertje koppig een wafel wilde eten terwijl ie rondliep.

Mama had geen zin in hevige duscussie en heeft maar toegegeven. :oops:

Ik ga maar eens gaan opkuisen. En kom morgen waarschijnlijk nog wel langs hoor. Hopelijk met een beetje meer fut en minder ego berichtje. :wink: