Novemberstoppers 2007 (deel 4)

Hier ook niet van het poetsen :oops:

Leuke slingers Britt!!

Ha kanjers,

Wat een kleppers zijn jullie toch :inlove: Leuk, leuk, leuk!

Hier alles weer redelijk ok… R. heeft toegegeven dat zijn slaapprobleem toch best wel aan hemzelf ligt en dat ie gewoon op is en niks meer kan hebben. De arme schat slaapt zo slecht, hij is echt kapot.

Simba, sorry, maar het stelt me gerust dat jij ook pukkels hebt :mrgreen:

Ik denk trouwens dat wij allebei een meisje krijgen… Heb jij een voorgevoel?

Liekie, ik voelde deze keer ook weinig voor mijn test, ben 1 avond heel erg misselijk geweest en ik “wist” het gewoon (al ging ik rond mijn ongesteldheid wel twijfelen hoor). Andere keren had ik juist veel symptomen voor de test: gevoelige neus, rare trek, misselijk, duizelig, slecht slapen, veel plassen…

Ilse, wat lief van je vader om jullie zo te helpen! Wat wordt er toch hard gewerkt bij jullie.

En ik ben het met de rest van de dames eens dat jij degene bent met een afwijking hoor :mrgreen: Hier ook alleen aan de poets omdat het noodzakelijk is.

En ik vind het zo vrolijk staan, al dat roze op de pagina’s! Ben blij hoor dat je een paar dagen poetsverbod hebt, kunnen wij van je verhalen genieten. :inlove:

Wow, al lekkende tieten… ga je eigenlijk BV geven?

Britt, leuk joh, zo’n stoffen slinger! :smiley: Wil ik ook! Ach, als ik ooit weer eens de crea-kriebels krijg :stuck_out_tongue:

Wat grappig, mijn vk’s hebben zonder enige echo bijna op de gram na het geboortegewicht van mijn kinderen goed voorspeld. Raar dat ze er dan mét echo’s zo naast kunnen zitten.

Ga me er maar eens toe zetten weekendboodschappen te halen…

:slight_smile:

Fijne avond allemaal.

En nog eens een keer: ik vind dit zo’n geweldig leuke groep! Jullie zijn allemaal lieverds! :-*

hoi hoi

@ilse, meid waar blijven die kuishormoontjes nou :wink:

volgens mij moeten ze een eind en hebben ze wind tegen :mrgreen:

je tuintje inmiddels weer een beetje opgeknapt???

@marije, mooi dat mijn pukkels jou geruststellen haha

wat leuk dat jij zegt dat we allebei een meisje krijgen,

ik denk ook dat wij allebei een meisje krijgen. vriendlief hier denk dat het een jongentje wordt, en ik moet eerlijk zeggen dat zijn gevoel meestal goed is!

wil jij het van te voren weten??? ik wel ben veelste nieuwgierig :inlove:

@britt, wat een leuke slingers

hier net heerlijke cakejes gebakken, nou ja ik hoop dat ze zullen smaken :wink:

heb net ook nog even een uurtje geslapen, na het weekend nog 2 daagjes werken en dan lekker een weekje vakantie, ben ik wel aan toe :wink:

Hier ook een man met meestal een goed voorgevoel, maar hij denkt ook dat we een meisje krijgen.

En ja, ik wil het van tevoren weten. Als anderen het kunnen zien, dan wil ik het ook zien :mrgreen:

Ga snel eten maken.

Oe, lekker cakejes!

Hier is trouwens sinds mijn zwangerschap (jaja, al wel anderhalve week :mrgreen: ) mijn chocoladetrek helemaal weg :think: Of had ik dat al verteld… :eh: :mrgreen:

Hallo meiden,

Ik moet Marije echt wel gelijk geven hoor. Dit is echt een superleuke groep. :dance: :dance: :dance: We zijn niet met zoveel en da’s beregezellig. :wink:

Simba: Wat jammer nou dat die kuishormoontjes niet aangekomen zijn :eh: Ik heb nogthans gezet dat ze recht naar jou toe moesten hoor. :shifty: :shifty: Oh wacht effe, wor dop de deur geklopt …

Ja hoor, daar zijn ze, ze hebben het niet gevonden. :silenced: :wall: :wall: Nou, iks doe tweede poging en hoop dat ze vandaag of morgen aankomen. :think:

Oké, verder voel ik me wel oké hoor, heb soms eens zo’n euh … melig noemen jullie dat zeker?? Zo’n melig moment. :angel:

Marije: Zou je ventje geen ligt slaappilleke kunnen nemen of zo zodat ie eventjes goed kan slapen en zich verde rlekker voelt in zijn vel?

Ja, ga proberen om weer bv te geven. met Lucas lukte dat goed tot rond de vier maanden. Heb toen stilletjesaan afgebouwd omdat ik weer moest werken.

Nu wil ik zo lang mogelijk geven. Is mijn laatste en ik geneit zo van die bvmomenten. :inlove: :inlove:

Ga straks eens aan mijn eten beginnen, maar eerst Lucas in bad droppen. :mrgreen: Ikkan jamemrgenoeg niet mee in bad, want die plakkers mogen niet nat worden. :wall: :wall:

En ik kan nogthans super goed genieten van het in bad gaan met Lucas. :inlove:

Oh en de kamer die is KLAAR!!! Alle muren hebben een tweede laag verf gekregen en kunnen nu drogen. :dance: :dance:

tring tring… de deurbel

JOEPIE de KUISHORMOONTJES zijn binnen :mrgreen:

hihi inderdaad wij noemen dit melig zijn, hoe noem je dat in belgie dan???

heb er nog maar snel een stofzuiger doorheen gehaald, de vaatwasser uit en ingeruimd en ga nu maar is aan het eten beginnen

Die Ilse!!! Eerst stuurt ze de kuishormoontjes de verkeerde kant op en dan wil ze daarna ook nog even Marije haar man drogeren! :naughty: :naughty: Marije, als je niet oplet dan heb jij straks een doosje slaaptabletten bij de post zitten! Meiden…we moeten met z’n alleen ff doorbijten…nog maar 17 weekjes en dan is ze bevallen!! :lol: :lol:

Ik vind het zo heerlijk om jullie geklets te lezen!!! Helemaal geweldig zijn jullie!!! Dit werkt nog beter dan een flinke reep chocola!

Ik heb mijn best weer gedaan met sporten vanavond en zit weer fris gewassen achter de computer!! Ik kuis dan wel niet zoveel, maar ik sport wel drie keer per week!! Misschien moet ik dat minder doen en hou ik meer energie over voor het schoonmaakwerk. :think:

nou britt ik sport niet maar schoonmaken is ook mijn hobby niet :oops:

misschien zou ik wat minder achter mijn laptop moeten zitten :think:

Meiden, meiden :naughty: Dit zou verboden moeten worden: denk ik even wat bij te lezen en dan lekker te reageren…zit ik bijna drie kwartier te genieten van al jullie verhalen! :lol:

Mènn, wat een gezellig gebep hier :wink:

Maar dat reageren wordt morgen hoor. Ik wil nu echt graag naar m’'n bedje…morgen (op onze vrije zaterdag) gaat onze wekker om half 8, want we hebben samen een cursus. Vanuit onze kerk wordt een pre-marriage-course gegeven aan stellen die gaan trouwen en wij zijn begeleidend echtpaar. Ik ben benieuwd…

En 's middags vanaf een uurtje of 4 hebben een verjaardag van vrienden…op het strand! Super leuk lijkt me.

Dusssss…morgenavond kom ik jullie weer lastigvallen :mrgreen:

Dag meiskes,

Lfs. Marietje

Het viel me daarstraks op; de aders op mijn handen en mijn borsten zijn zichtbaarder dan voorheen: zou dat een teken zijn? :pray: of is het toeval of kan het een andere oorzaak hebben dat je wat betere bloeddoorstroming hebt? :eh: :think: En…neen! Ik heb écht niet met de blauwe viltstiften gespeeld! :mrgreen:

Britt haha ja, bij mij was er ook 21 kilo bijgekomen, man wat voelde ik me aangespoelde-walvisserig op het laatst; ik moest op de tast zowat liggen mikken om m’n voeten in m’n kousen te krijgen :roll: :lol:

Mooie slingers, kan zelf niet naaien jammer genoeg, ben daarvoor afhankelijk van schoonmama, had eigenlijk op school al de pest in handwerk maar vind het nu wel jammer dat ik er echt geen fluit van ken, een knoop gaat nog wel maar dat is het ook. :oops:

Ilse blaas ook maar wat van die kuishormoontjes deze richting uit als je d’er nog overhebt tenminste. Straks val je plots stil en krijgen wij hier een boze Steve op onze nek; een Westvlaams huis verslonsd, een Ilse lui in de zetel, de stofpluizen tot in haar haar. :mrgreen: :lol:

Marije en Simba: ik heb ook puisten! ik heb ook puisten! Alles om jullie beter te laten voelen :mrgreen: :wink: O en WIJ hier allemaal, ik spreek in naam van iedereen, vinden dus óók dat het geslacht absoluut op vóórhand gevraagd moet worden en dan hier asap uitgebazuind! :mrgreen: :-*

Marietje leuk zo’n feestje aan het strand, alle zonnetjes in huis stralen morgen eens lekker jouw kant uit (zo melig genoeg Ilse?) :wink: :mrgreen:

Dames, dames, dames toch :shock: :mrgreen: Ik zit hier gewoon bijna 3 pagina’s bij te lezen! Geweldig dat het hier zo ontzettend gezellig is. En wat ik helemaal leuk vind is dat de zwangere dames ook zo lekker mee blijven kleppen :wink:

Hoe moet dat straks trouwens als iedereen is bevallen of zwanger is…? Blijven we dan met zijn allen ooknog gezellig hier? :smiley: Lijkt mij in ieder geval wel erg leuk!

Ilse - Jeetje wat kan jij veel kletsen, maar ik vind het zoooo leuk en gezellig om te lezen! Ik vind dat roze trouwens wel leuk fris staan zo tussen al dat blauw door. Misschien ga ik er ook wel eens een kleurtje aan wagen :mrgreen:

Fijn zeg dat de kamer inmiddels helemaal geverfd is. Nu lekker laten drogen en dan de kamer LATEN kuisen, dan krijg jij ook de rust die je dit weekend moet hebben :wink:

Anijs - Balen zeg dat de test negatief was, maar zoals alle andere meiden inmiddels hebben gezegd, zolang er geen bloed is houden we hoop heh :pray: Bovendien lijken de aders en pukkels mij ook wel een goed teken :wink:

Simba - Nee, niet minder achter de pc gaan zitten hoor meid, het is hier juist zo ontzettend gezellig als iedereen zo lekker door klept :wink: Leuk dat jullie trouwens het gevoel hebben dat jullie een meisje verwachten, ik ben ook wel erg nieuwsgierig voor jullie!

Marije - Fijn dat je mannetje door heeft dat het slaapprobleem hem tot zijn uiterste heeft gebracht. Nu alleen nog even een oplossing vinden voor het probleem :think: Jij denkt ook een meid te krijgen? Wat ontzettend leuk allemaal, straks krijgen jullie allemaal een meisje :mrgreen:

Marietje - Heerlijk een verjaardag op het strand! Is het weer ook nog een beetje te doen om op het strand te zitten? Dan lijkt het me wel helemaal geweldig hoor :wink: Hier gaan we helaas niet meer naar het strand, het dichst bijzijnde strand is in California. Maar ik zal niet klagen, wij hebben mooie bergen en meren :wink:

Britt - Wat ben jij lekker sportief zeg. Ik ben sinds vorige week vrijdag begonnen met sportief zijn, hoewel er de laatste 2 dagen weinig van is gekomen, maar ik wil er ook weer lekker mee verder gaan. Ik voel me achteraf zo kiplekker in mijn vel zitten en ik slaap geweldig als ik gesport heb :smiley:

Voor de zwangere dames - Zijn jullie allemaal al bezig met namen bedenken? Willen jullie die eventueel ook met ons delen? Ik ben altijd zo ontzettend nieuwsgierig.

Nu jullie allemaal zo heerlijk aan het kuisen zijn, willen jullie dan ook wat van die kuishormoontjes op de post doen voor mij? Ik moet eigenlijk ook alles een keertje goed onder handen nemen, maar ik wil veel liever in de tuin rommelen. Al het onkruid weg halen, dennennaalden bij elkaar harken en dat soort dingetjes. En als jullie dan toch kuishormoontjes opsturen, stuur dan ook gelijk maar wat HCG-tjes mee :mrgreen: :wink:

Morgen wordt onze achtertuin geleveld. Op dit moment is het daar een behoorlijke puinhoop, omdat het huis van onze vrienden en dus tevens buren nieuw is en de grond rondom dat huis, inclusief onze tuin is een puinhoop en een en al aarde en stenen. Morgen wordt alles gelijk getrokken en zo en dan kunnen we daarna aan de slag om weer gras te plaatsen en een tuintje aan te leggen. Dan wil zo graag een tuintje met tomaatjes en dat soort dingetjes.

Met dit mooie weer ben ik dan ook gewoon liever buiten. Misschien ga ik vanavond wel even aan de slag binnen. Op het moment ben ik in ieder geval nog op werk. Nog een uurtje en dan mag ik ook lekker naar huis :wink:

Aan het einde van de maand heb ik trouwens lekker een lang weekend vrij. Dan en ik gaan dan naar een vriendin van mij in Arizona, waar het op het moment al bijna 38 graden is 8)

Morgen meiden,

Wahaha, ik pies hier ver in mijn broek. Nog 17 weken en dan is ze bevallen. Komaan meiden doorbijten. Het lukt jullie :shifty: :mrgreen: :mrgreen: Laten we hopen dat ik dan verander :mrgreen: :mrgreen: :think:

Britt: Nou daar ben ik dan weer jaleors op zeg. drie maal per week gaan sporten, super!!! Jij moe tnogal fit zijn dan. :think: Ik ga nooit gaan sporten :oops: :oops: Zou dat ook graag doen, maar heb daar de energie niet voor. :oops:

Simba: Blijf jij maar lekker achter je pctje hangen hoor. Iedereen heeft zo zijn bezigheden hé. :mrgreen:

Marietje: Belooft een druk dagje vandaag. Veel succes met jullie cursus en heel veel plezier aan het strand vandaag!!

Anijs: Kan iets betekenen hé, vooral de aders op je borsten. :wink: Wie weet meid en heb je misschien klein beetje te vroeg getest. Oh, ik ga zoooooooooooooooooooooooooo hard voor je duimen hé. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Rebecca: Straks las we allemaal zwanger zijn en bevallen dan kletsen we gewoon gezellig door toch. Denk nie tdta we dan ons topic moeten sluiten hoor. NO Way :naughty: :naughty: :naughty: Doen we niet aan mee. :wink:

Ik ga zoonlief eens uit bed halen, kind ligt al een half uur te zingen van Slaap kindje slaap. :mrgreen: :mrgreen:

Daarna beetje was sorteren en wassen. :dance:

Huisje aan de kant doen en dan zal het wel dat zijn zeker. :mrgreen:

Oh en de kuishormoontjes komen jullie kanten uit hoor. Is wel weekend, dus kan zijn dat het iets langer duurt. :think: Eveneens stuur ik een lading hcg’tjes naar jullie meiden :-*

Fijn weekend allemaal

Nou, dan ben ik wel heel slecht… ben geen poetser én geen sporter :oops: :mrgreen: Heb voor beide te weinig energie…

Hé Ilse, we willen niet echt dat je verandert hoor! :mrgreen:

Rebecca, fijn dat de tuin vandaag gedaan wordt! En wow, 38 graden in Arizona :shock: Het mag hier ook wel wat warmer worden… 38 graden vind ik weer wat overdreven, maar een graadje of 22? Lekker! :smiley:

Anijs, ik duim heel hard voor je mee! :pray: Ja, als je écht niet met blauwe stift gespeeld hebt, dan is dat volgens mij best wel een teken (zal straks mijn borsten eens inspecteren :mrgreen: )

Gelukkig heb jij ook puisten, maakt mijn dag weer goed :twisted:

En natuurlijk zal ik hier rondbazuinen wat het geslacht is, als ik het weet! Kan dat echt niet voor me houden hoor!

Of ik de namen ga delen, weet ik nog niet… Mss via pb of zo. We hebben al wel genoeg ideeën voor meisjesnamen, een stuk of 5 maar nog geen enkele leuke jongensnaam…

R. gaat geen slaapmiddelen slikken hoor. Hij heeft wel melatoninepilletjes, een natuurlijk iets, dat net even helpt met weer in kunnen slapen. Verder heeft ie een slaapplek op zijn werkkamer gemaakt, zodat ie daar kan slapen als hij last heeft van mijn gesnurk, heen en weer geloop naar de kindjes, of als ie zelf onrustig is.

Hij is altijd een slechte slaper geweest, maar nu is het even helemaal op. (hij heeft het ook veel te druk, 4 dagen op de zaak, 3 dagen eigen bedrijf, dan nog ons huis dat nog lang niet af is…)

Poeh, hoop dat ik vandaag nog even bij kan slapen. Heb gelukkig nog weinig zw. schapsklachten, maar die moeheid hè…

Heb het gisteren trouwens mijn moeder verteld, die vond het ook helemaal geweldig! :inlove:

Ik gaat er weer vandoor :wink:

Knuffeltjes voor mijn lieve meiden!

Marije

goedemorgen!!!

@marietje, leuk een verjaardag aan het strand, hopelijk gaat het zonnetje nog lekker schijnen!!!

@anijs, meis ik blijf duimen voor je hoop zzzooooo dat je snel een positieve test in handen hebt

@rebecca, heerlijk 38 graden, al moet ik zeggen dat dat voor NL wel weer heel warm is maar het zal bij jullie ook wel andere warmte zijn niet zo benauwd als hier!!!

wij zijn al druk bezig met namen te bedenken en moet eerlijk zeggen dat ik denk dat we er al wel uit zijn… of ik ze hier ga neerzetten weet ik nog niet zo goed eigenlijk, ik denk het niet want met eventuele bekenden hier op het forum vind ik het niet zo leuk als mijn omgeving het ook al weet :think:

en als we allemaal bevallen/zwanger zijn blijven we zeker doorkleppen hier, kan jullie niet meer missen hoor!!!

@marije, hopelijk kan je nog een beetje slaap inhalen vandaag

die moeheid hier ook hoor, tussen de middag al weer helemaal op en probeer ook echt een uurtje te gaan slapen als ik vrij ben

hier weinig plannen voor het weekend,

mijn keuken maar even schoonmaken en

even richting de karwei voor wat legplanken in mijn kast

heb nu een grote kast, met 2 hanggedeelte’s en 1 deel met planken

daar gaan we 1 hangkast van maken en de andere bouwen we om met planken, heerlijk wat meer ruimte!!

fijne dag allemaal :-*

sooooooow dan :shock: wat een boel gekletst weer :mrgreen:

ik dacht ik kom ff snel voorbij om een knuf uit te delen. dus bij deze!!

ik kom later nog wel ff reageren. als ikw at meer tijd heb :stuck_out_tongue:

xx

Is telkens een misterie hé of er veel bijgeschreven zal zijn of niet. :mrgreen:

Ik baal een beetje heel erg veel.

Mijn mama belde me net op, dat ons paps vanavodn niet kan komen om de kamer op te zetten. :wall: :wall: Ze meoten gaan eten bij vrienden en hij was evrgeten dat ie me beloofd had om te helpen met die kamer. :roll: Misschien komt ie het morgen doen. :wink: Maar toch baal ik, zo sta ik weer een dag achter. :wall: :wall:

Rebecca: Klinkt idd lekekr warm 38° :dance: :dance: :dance: Voor mijn part mag het hier ook wat warmer gaan worden. Iets over de 20 graden is altijd leuk. Ze hoeven niet meteen af te komen met 30° hoor, want dan begin ik te zwellen. :mrgreen: :mrgreen:

Simba: Beetje klussen dus bij jullie thuis. :wink:

Anijs: hier ook grote blauwe aders op mijn borsten. Schrok er zelfs van. :oops:

Marije: Dan hebben jullie meer geluk met meisjesnamen. Wij vinden hier geen enkele meisjesnaam. :wall: :wall: Jongensnamen genoeg hoor, maar laat he tnu net een meisje zijn. :mrgreen: Onze jongensnaam was Mathis :inlove: :inlove: Vind het wel een beetje jammer dat ik ze niet kan gebruiken, was al helemaal verliefd op die naam. :mrgreen:

Nu effe duimen dat jij en je man weer wat kunnen bijtanken.

En lees dat d evermoeidheid ook toeslaat, lastig hé. Nog een goeie 8 weken zekers en dan zal dat wel weg zijn hoor. :oops: :smiley:

Mijn was zit in de machine, dus nu kan die zijn ding doen. :mrgreen: Alle vensters opengezet om te verluchten en het mooie warme zonnetje binnen te laten. :dance:

Straks effe boodschappen inslaan en iets zoeken om te eten. :think: :mrgreen:

Vele groetjes en allen een heel leuk weekend gewenst.

Hé, zie net dat ik al de 3916 berichtjes zit :dance: :dance: :dance:

Nou moet ik volgende week toch echt die 4000 kunnen halen hé. Dan trakteer ik met champagne … kinderchampagne wel te verstaan. :mrgreen:

@ilse, dat is wel jammer dat de kamer vanavond niet opgezet wordt!

wat een mooie jongensnaam hadden jullie, snap dat je die naam graag had willen gebruiken, wie weet in de toekomst :wink:

en die 4000 moeten snel kunnen hoor, lekker kinderchampagne :drool: :wink:

Mell, knuf terug… Ja, het wordt haast een dagtaak hè, om hier bij te lezen :mrgreen:

Simba, lekker de kast in orde maken voor meer ruimte! Hier moeten ook snel kasten bijkomen… Word gek van het ruimtegebrek nu.

En hier ook een groot voorstander van doorkleppen na alle zwangerschappen en bevallingen hoor! Vind jullie veel te leuk! :inlove:

Ilse, ah, wat balen dat je vader niet kan komen vandaag. Weet je… als jij dan ook eens een relaxdagje houdt! :hug:

En leuke naam Mathis! Matthias stond op mijn lijstje, maar manlief vindt 'm niet mooi genoeg.

Enne… stuur eens samen met de kuishormoontjes ook wat zon deze kant op… het is hier lelijk grijs.

Ik ga maar eens snel een douceh nemen :oops:

knuf!

Wat zeg je … grijs bij jullie. Nou hier schijnt de zon, en het is al 20° :dance: :dance: :dance: Ik blaas jullie richting uit (maar niet teveel hoor, want wil hier zon houden). :mrgreen:

Jaaa, Matthias stond hier ook op mijn lijstje, maar ook afgekeurd door manlief. :wall: :wall:

Net zoals ik heel graag Emma hoor en manlief ook niet wil omdat buurmeisje zo heet.