Novemberstoppers 2007 (deel 4)

Marietje, hm die ken ik niet maar we hebben ook geen kabelaansluiting, dus geen zenders meer sinds vorig jaar, dus weet ik niet echt goed meer wat er allemaal op de tv is, ik ben hopeloos onhip sindsdien :mrgreen:

Rebecca 'k weet het niet hoor, ik ben eerder van het sceptische rationele soort dus ik zou zeggen: eerst zien en dan geloven :think: Ooit heb ik een reportage gezien waarin werd uitgelegd hoe die waarzeggers gewoon heel goed lichaamstaal kunnen opvangen en daarop reageren, soms zijn ze zich niet eens bewust dat ze het doen. Langs de andere kant is het wel geweten dat we slechts een bepaald percentage van onze hersencapaciteit benutten en is het ook bewezen dat eeneïge tweelingen vaak voelen wat de andere helft voelt, zelfs al zijn ze gescheiden bij de geboorte en kennen ze mekaar niet. Ik zou het wel doen, denk ik, gewoon al voor de lol :mrgreen:

Britt heerlijk vakantie in Frankrijk; wij hebben hier ook geen meivakantie, de paasvakantie is hier al een tijdje geleden.

Ilse Ilse haha ja, ik herken die inconsequentie maar al te goed, als ze lastig en vervelend zijn ben je zelf zo moe en dan geef je rap toe uit gemakzucht. Wacht maar tot Lucas wat groter wordt, dan ruíken ze het gewoon, Tristan wil wel eens héél dramatisch op z’n knieeën vallen en dan in bidhouding liggen smeken: pleasepleaseplease!! Dat is zo grappig dat ik dan ook wel eens toegeef, ook al zou ik dat anders niet doen.

Hier nog niks te bekennen, zometeen naar huis, testje halen en nog wat prutsen in de tuin als het niet begint te regenen.

Tot morgen :-* :-* :-*

Ilse - Niets uit de allergie test gekomen? Jeetje, heb je een weekend voor niets met die plakkers rondgelopen. Hopelijk kom je er dan zelf achter wat het precies is waarvan je uitslag hebt.

Britt - Heerlijk een vakantie in Frankrijk! Geniet er maar lekker van zeg!!

Anijs - Ik ga het gewoon doen, bovenal inderdaad gewoon voor de lol. We gaan met een aantal meiden en krijgen dan ieder een reading. We zien wel wat er uit komt. Inderdaad eerst zien, dan geloven. :wink:

@Rebecca* wrote:

Ilse - Niets uit de allergie test gekomen? Jeetje, heb je een weekend voor niets met die plakkers rondgelopen. Hopelijk kom je er dan zelf achter wat het precies is waarvan je uitslag hebt.

En te bedenken dat ik een heel weekend niet gekuist heb ... :wall: :wall: Alllemaal voor niks. :mrgreen: :mrgreen:

heeey meiden

@ilse, nou meid met zoveel pleisters op en dan toch nog niets wijzer van de test! nou maar goed opletten wat je gebruikt thuis

@anijs, het blijft spannend bij jou he meis!!! :pray:

@briit, dat nieuwe park van cp klinkt goed zeg

heel veel plezier!!!

@rebecca, ik weet het ook niet zo goed met het paranormale

zat van de week de “babyfluisteraar” te kijken, aan de ene kant geloof ik er wel in maar de andere kant twijfel ik ook weer

ben benieuwd wat je er na je reading van vind

hier nog 1 dagje werken en dan een weekje vrij

vandaag een beetje bruin slijm bij het afvegen

brrrr daar hou ik toch niet van… terwijl ik weet dat het erbij kan horen

kan niet wachten tot de echo van volgende week

ik hoop zo dat alles goed is :pray:

nou meiden nog een fijne avond :-*

hoi meiden, kennen jullie me nog?? :oops: :oops: :oops:

hoe is het met iedereen? teruglezen red ik niet meer, want het is al veel te lang geleden dat ik hier heb geschreven :oops:

hier gaat alles wel goed. heb mijn banner weggehaald, want ik was veel te veel bezig met zwanger worden. dat is ook de reden dat ik hier even niet meer ben geweest. afgelopen maand ook gewoon weer de :twisted: op bezoek gehad helaas, maar deze ongi verliep zo vreemd dat ik geen idee heb wanneer mijn volgende NOD is.

ik heb nu lekker 2 weken vakantie en het streven is om toch weer mee te gaan schrijven, ik doe mijn best…

ik ga nu lekker slapen, want ik ben erg moe :zzz:

Mees - welcome back! Af en toe is het alleen maar verstandig om er even afstand van te nemen toch? Enne, natuurlijk kennen we je nog wel :smiley:

Simba - Ik kan me voorstellen dat je blij bent als je de echo krijgt! Nog even een paar daagjes doorbijten, voordat jullie je guppie kunnen bekijken :inlove:

Mees, geeft niks hoor!!! We zijn blij dat je er weer bent!!

Anijs??? :pray: :pray: :pray: heb je al een test gedaan?

Goeiemorgen!

Simba, gelukkig bijna de echo! Kan me goed voorstellen hoe zenuwachtig je van bloedverlies wordt… ook al is het donker en maar een veeg, heel normaal, maar nooit leuk! :hug:

Lekker dat je bijna vakantie hebt!

Anijs, en… en… en?

Ellen, het is gewoon hartstikke leuk dat je er weer bent! Natuurlijk kennen we je nog. Iedereen heeft weleens een dipje. :hug:

Arme Ilse, een weekend niet gekuist voor niks :wink: Klinkt trouwens niet als een lekker weekend. :hug:

Rebecca, ik geloof wel in mediums, waareggerij, etc… maar ik geloof ook dat je het niet helemaal serieus moet nemen, want er zitten genoeg bedriegers tussen. Maar ach, als het om de fun gaat :mrgreen: Heb zelf wel een poos contact gehad met een medium en ben weleens naar een kaartlezer geweest die griezelig gelijk had, en dat was niet aan mijn lichaamstaal af te lezen, de voorspellingen die hij deed (een lciht autoongeluk , compleet met naam erbij, van een persoon die ik vaag kende, en de kaartlezer absoluut niet, is maar 1 voorbeeld), maar ik heb niet mijn hele leven daaraan opgehangen. Gewoon lekker nuchter blijven. Maar dat ben je wel, geloof ik :mrgreen:

Britt, lekker joh, naar Frankrijk!

En alweer 3 jaar! ZO’n leuke leeftijd (hihi, net als de meeste leeftijden)

Marietje, wauw al uit de namen. Lekker gevoel. De vorige keer (toen het dus misging), wisten we met 6 weken al dé meisjesnamen.

Mell, hoop dat je snel bij de dokter terecht kunt. Wat vervelend dat je zo’n last van je buik hebt. :hug:

En tussen de dozen leven… hm, hoop dat het snel achter de rug is :stuck_out_tongue:

Hier alles ok. Nah ja, niet echt veel geslapen, maar verder… R. werd wakker van mijn onrust (tja, dat heb ik heel erg als ik zwanger ben, slaap diep, maar snurk veel en was vannacht blijkbaar aan het krabben :oops:) , hij kon niet meer in slaap komen, en ik ook niet. Nu afgesproken dat ie voorlopig lekker op zijn eigen kamer gaat slapen als hij last heeft van mij, in elk geval eerst eens bijslapen. Vind ik natuurlijk niet echt gezellig, maar slaap is wel wat belangrijker dan gezelligheid 's nachts :mrgreen:

Gisteren Joor naar Zwolle gebracht, daar kwam mijn moeder hem oppikken, hij logeert daar deze week. Benten was even mee met de trein. Eerst vond ie het heel eng, daarna ging dat kwekkie niet meer dicht, hele verhalen over treinen, auto’s, schapen en koeien. :inlove:

Ik ga me maar eens aankleden.

Heb niet echt zin in deze dag :zzz: Maar de kinderen zijn gelukkig erg gezellig en verheugen zich al op de pannekoeken die ik voor vanavond beloofd heb. :mrgreen:

Fijne dag, meisjes!

:-*

Pffft…vanmorgen weer een negatieve test. En ik vertel het dan toch maar, op het gevaar af dat ik zometeen iets voel druppelen daar beneden en ik mezelf nogal belachelijk gemaakt heb maar ik heb sinds een dag of 5 toch sterk het gevoel dat ik wél zwanger ben. Ik kan er natuurlijk wel naast zitten en als het zo is hoop ik dat die ongies hier dan maar snel komen opdagen!!

Reageer straks nog even op jullie, moet nu een vergadering voorbereiden.

Groetjes,

anijs :-*

Hè meid, vervelend dat die test weer negatief was :hug: Maar je gevoel geeft goeie hoop! Nu maar hopen dat je snel een positieve test in handen hebt.

Simba, jeetje dat is wel even schrikken, maar het kan heel normaal zijn inderdaad. Spannend die echo!

Anijs, ooohhhh balen zeg die negatieve test! Waarom heb je zo sterk het gevoel? Heb je ook klachten? Misschien test je alsnog wel positief over een paar dagen. Maar als het dan niet zo is hoop ik inderdaad ook dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt! Dikke knuf voor jou!!

Ik had vanochtend een kei-positieve ovulatietest. Tja…dat een mens daar al zo blij mee kan zijn. Ik stond bijna te dansen in de badkamer. Alleen al om het feit dat mijn cyclus na de curretage weer op orde is. En nu maar hopen dat vanavond niet te laat is :? :wink: en het eitje al weer verdwenen is…

Wauw Britt, je weet wat je te doen staat vanavond :mrgreen:

En na een positieve ovutest heb je toch 48 uur de tijd?

Hé meiden, waar zijn jullie allemaal? Kom me eens vermaken? :angel: :mrgreen:

Ik zit hier met vervelende kindertjes en een slaaphoofd… :zzz: Mieter ze zo lekker in bed, hoop dat Elske deze keer ook weer eens gaat slapen, kan ik ook even rusten :pray:

Kom later nog wel even spieken.

:-* Marije

ik ben er ook. kom net uit het zwembad vandaan, dus jesse ligt lekker rozig in bed (en mama heeft daar stiekem ook wel zin in :zzz: ). straks nog even boodschappen doen en vanavond weer eens een taartje maken, deze keer met Diego (van Dora?) erop. oh ja, heb ik hier helemaal nog niet gemeld: een van de redenen dat ik het zo druk had is dat ik een nieuwe website heb gemaakt voor mijn taarten en foto’s: http://www.esw-creatief.nl

Marije heb je nog een beetje kunnen rusten?

Nou Britt, bel je man op, hij moet NU thuiskomen :mrgreen: noodgeval! Ik heb geen idee hoelang je nog hebt na zo’n dikke vette positieve ovulatietest. Wat ik ook wel eens heb gehoord is dat je het beste kunt zorgen dat je de dagen VOOR die dikke vette + veel klust, maja, dan weet je natuurlijk nog niet dat het eraan zit te komen. Ik hoop voor je dat het zo mag zijn deze keer…

Anijs balen zeg van die negatieve test. Ik zag dat je al een week overtijd bent…

fijn om te lezen dat jullie me nog kennen en dat ik zo weer mee kan schrijven :smiley:

@Cathy S. wrote:

Hé meiden, waar zijn jullie allemaal? Kom me eens vermaken? :angel: :mrgreen:

Neemt de cd van Frans Bauer bij de hand. Doet die in de cd speler, duwt op play en zingt luidkeels mee: Heb je even voor mij … Dopet rondedansje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Marije: Zitten de kids in bed?? Lucas ging er gelukkig makkelijker in dan gisteren. :dance: Was vandaag ook veel beter gezind, en mama ook. :mrgreen:

Britt: Daar gaan de brokken van vliegen zeker vanavond. :mrgreen: Amuseer jullie maar en laat die kleine visjes maar het werk doen. Ik ga duimen. :wink:

Anijs: Wat jammer nou dat de test negatief bleek en ook je ongesteldheid uitblijft. Ohw, dan hoop je toch echt op een positieve test. Hoe dna ook, ik blijf hier hopen hoor voor jou meid. Vooral omdat je gevoel je verklapt dat je zwanger bent. :wink: Ik zie dat je vorige cyclus langer was, hoe lang heb je genomen voor deze cyclus??

Mees: Welkom back meid. We bergijpen het hoor dat je even afstand moet nemen van het zwanegr zijn en vand it topic. :wink: :wink: Maar weet dat je altijd meer dan welkom bent hoor. :wink:

Simba: Niet al te bang zijn hoor meis. Ik heb het ook gehad, weet je nog. :wink: Kwam toen doordat we gesekst hadden. :wink: Maar ik begrijp je hoor, ik was ook enorm bang. Heb het een stuk of twee, drie keer gehad. Ook nog toen we niet meer seksten. :oops: Bruin bloed is oud bloed, dus hoeft niks te betekenen hoor. :hug:

En verder … weet ik eigenlijk niks. :mrgreen:

Heb heel de ochtend met mijn luie kont voor de pc gezetten en een spelletje gespeeld. :oops: :oops: :oops: Zie je dat ik ook lekker lui kan zijn. :dance: :dance:

Straks toch maar effe die kasten in Lucas’ kamer gaan afwassen. heb zo lang gezaagd tot ze er stonden, nu staan ze er en doe ik niks. :think:

Het is hier aan het regenen en dat heb ik niet gevraagd :naughty: :naughty: Ik wil zon. :evil:

Morgen is het de schieting van mijn schoonbroer en schoonzus.

Ze trouwen volgende week zaterdag. :dance: :dance:

Morgen moet ik nog schoenen halen en een beetje andere assecoires (halsketting, oorlingen, …) voor de trouw.

Donderdag gaat Steve gaan werken en ga ik met mijn ouders naar de rommelmarkt hier bij ons huis.

Effe zien of ik leuke spulletjes kan vinden voor Lucas (tractor of zoiets). :wink:

Vrijdag is het de verjaardag van mijn nichtje Lize. Ze word twee, dus dan gaan we daar naartoe. :dance:

Zaterdagavond gaan we met vrienden gaan kijken naar een travestietenshow hier bij ons huis. :eh: :mrgreen:

En zondag … euh … dna zijn we gewoon thuis denk ik. :mrgreen: :mrgreen:

Verlang al.

En nu … nu ga ik gaan met die banaan en effe wat rondlopen, want val hier bijna in slaap. :mrgreen:

Mees: Altijd vermoeiend hé zo gaan zwemmen. Vind da zo leuk, maar ben daar ook altid helemaal suf van. :smiley: Ga een sneuzen op je site. ben benieuwd naar je taart. Wel effe komen showen hé. :wink:

Wahahahaha en nu ik toch bezig ben …

DAMES zouden jullie wel eens willen gaan kijken in ons showforum. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Joehoeeeeeeeeeeeeee weer een pagina bij :dance: :dance: :dance:

Ja wij gaan door gaan door gaan door … gaan door tot aan het gaatje (ofzowiets) :think: :hand:

Mees: Heb net eens je site bekeken. Meid wat een talent!!! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: Prachtige taarten zeg. Echt heel knap gedaan. heb je daar een cursus voor gevolgd of zoiets??? echt ziet er verrukkelijk uit :drool: :drool: Oh en je foto’s zijn ook prachtig hoor. Je hebt verborgen talenten. :dance: :clap: :clap:

Rebecca spannend! ga je ook vragen wanneer ze denkt dat je zwanger zal zijn?

Ilse niet te zien: een inhaalbeweging aan het maken met kuisen?

Ellen welkom terug, hoor, herken het wel, dat teveel ermee bezig zijn, wanneer ik nu mij ongies krijg, zet ik ook even geen nieuwe banner meer.

Simba :hug: het komt wel goed hoor, volgende week krijg jij gewoon een leuk friemeltje te zien.

Marije haha grappig dat jij snurkt, ok voor Reinout misschien niet zo. :mrgreen: En misschien inderdaad niet zo gezellig maar dan hebben jullie beiden wel wat plaats en dus meer rust 's nachts.

Britt Het is toch 12 tot 48u na een positieve ovulatietest dat je je ei hebt? En een ei leeft ook minstens 12u, dus zelfs in het slechtste geval heb je nog 24u de tijd; dà t moet toch lukken, hé? :wink:

Het is gewoon een gedachte die ik niet uit mijn hoofd krijg, de vorige keren was mijn hoop snel vervlogen als ik positief testte maar deze keer niet, verder geen echt specifieke aanwijzingen dat ik zwanger zou kunnen zijn, tenzij dikke witte afscheiding maar geen idee of dat op iets wijst.

Maar ja, ik probeer mezelf toch niet té gek te maken (dat ben ik al genoeg) :mrgreen:

Groetjes,

Anijs

@anijs wrote:

Ilse niet te zien: een inhaalbeweging aan het maken met kuisen?

Ilse wel te zien hoor. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nee, niet aan het kuisen.
Geraak neit weg van bij mijn pjoeter. :oops:
Volgens mij heb ik vorige week veels te veel kuishormoontjes richting Nederland gestuurd. Die blijven daa rnu gewoon allemaal hangen hé. En ik sta hier mooi voor piet snot. :think: :mrgreen: