Novemberstoppers 2007 (deel 4)

4 uur moet ik er zijn dus het wordt een lange dag :?



ik heb het zo laat gepland omdat mijn mannetje ook mee wou (begrijpelijk natuurlijk) we hebben een eigen bedrijf dus hij kan niet zomaar vrij nemen. (eenmanszaak)





groetjes petronella

succes vandaag simba :kaars:



@ petronella; spannend meid!! ik zal aan je denken om 4 uur!! :thumbup:



@ rebecca; zou mooi zijn 28 dagen!! daar teken ik ook voor :wink:



Zo hier zijn de :evil: :twisted: echt hevig aanwezig. had ook niet anders verwacht. Ga zo lekker een reep chocola halen denk ik… en dan met een bakkie thee op t balkon zitten :mrgreen:



xx

Simba sterkte vandaag meid :kaars: :hug:



Mell jammer dat je niet zwanger bent maar nu ben je eeeeeeeiiiiiiiiindelijk van de onzekerheid af (en wij ook :mrgreen: ). Denk ook dat je wel een ei gehad hebt hoor, je kan het wel een keer overslaan maar volgens mij maak je dan ook niet van dat hormoon aan.

Op naar de volgende ronde!!



Rebecca Hawaii, zaaalig, van mij mag je gaan als wij hier daarna mogen meegenieten van je foto’s :mrgreen: zijn we daar toch ook een beetje geweest.



Petronella niet teveel zorgen maken, geniet er maar van, het loopt wel los, straks zie jij daar vast en zeker een mooi nootje zwemmen :mrgreen: :inlove:



Marije zoveel slaap pakken als je kan, zou 'k zeggen maar dat is inderdaad wel moeilijk met rondlopende kindjes :hug: En wat denk jij dat het zal worden? Terug een meisje?



Hihi bedankt voor de middeltjes maar zo erg is het niet, ik ben van mezelf heel bleek dus dat rood valt nu extra op maar eigenlijk voel ik het zelfs niet, zie er alleen een beetje belachelijk uit :mrgreen:

Hier al een superopgeblazen buik dus zal mijn ongi wel krijgen. Heb ook hoofdpijn en de laatste dagen denk ik wel 100 keer per dag: en NU ga ik terug beginnen roken!!! Ik ben zoooo jaloers op mensen die zo zeggen ‘ach ja, je moet toch van iets sterven,…’ en dan lustig verder kunnen roken, helemaal tevreden met die gedachte. En elke keer als ik iemand voorbijloop die aan het roken is, dan snuif ik eens extra diep en ik vind het zoooo lekker ruiken (een rokersadem of in de kleren vind ik al heel wat minder). Ja, het is erg gesteld met mij, ik weet het :mrgreen: :lol: Toen ik zwanger was van Tristan was het pas erg, dé geur waar ik echt verslaafd aan was en die ik zooo graag rook was die van: asbakken! :roll: :sick: En dan was ik niet eens gestopt met roken! :silenced: :oops:



Ga nu maar eens eten en dan wat chocola inslaan, ter voorbereiding.

Kusjes aan iedereen! :-* :-* :-*



Groetjes,

anijs



Hallo meiden,



Anijs:Ik herken het gevoel helemaal. Hier ook nog vaak trek in een sigaret. Vrooal als we ergens gaan met een groepje waarvan iedereen bijna rookt. :roll: Gelukkig mag je nu praktisch nergens meer roken, dus da’s ook nog makkelijk voor mij. :mrgreen: Krijg ik er minder zin in. Ook hier kan ik de geur van sigaretten in de kleren niet verdragen :sick: Maar eentje dat ze aansteken en de rook uitblazen, tja … dat ruikt dan wel weer lekker. :oops: Maar ik probeer eraf te blijven hoor. Althans voor nu is me dat ‘makkelijk’ Maar eens ik niet meer zwanger zal zijn, zal de verleiding des te groter zijn. :wall:



Vandaag een dagje gaan werken, vonden jullie al niet dat ik stil was :shifty: :shifty: :mrgreen: :mrgreen:

Morgen nog ene half dagje en dan ben ik weer thuis. :dance: :dance: Ik sta in het lager nu, dus dat mag ik doen. :mrgreen: En ze vonden niemand anders, dus heb maar netjes mijn diensten aangeboden. :mrgreen:





Tot morgen meiden.


wow!!



wat heb ik allemaal gemist!!!???



ilse een meisje!!! superrr! :mrgreen: :mrgreen:



en marije…van harte meid! te gek!! :thumbup: :thumbup:

Petronella - Hoe was het vandaag?



Ilse - Werkse morgen!



Anijs - Balen als de ongi er inderdaad aan zit te komen, maar je weet het nooit heh, kijk naar Marije die dacht dat haar ongi er aan zat te komen en ze bleek gewoon hartstikke zwanger!



Mell - Even lekker in zelfmedelijden zitten is ook wel eens lekker. Heerlijk zo met een bakkie thee en de chocolade! Hopelijk is je aankomende cyclys gewoon normaal en heb jij ook aankomende maand een mooie positieve test in handen.



Ik ben hier lekker sportief bezig :wink: Sinds een week ben ik samen met een collega aan het lopen geslagen tijdens onze lunch. We lopen zo een 1.3 miles, omgerekend zo een 2 kilometer. Toen begon mijn vriendin daar ook over en 's avonds loop ik ook met haar nog eens lekker.



Verder probeer ik regelmatig wat oefeningen te doen op mijn excersize bal en ga ik vanaf vandaag ook weer met hubby naar de sportschool. Klint alsof ik de hele dag bezig ben, maar zo erg is het niet. Ik wil gewoon weer een beetj een conditie krijgen en als ik daar iets bij afval, dan zou dat natuurlijk mooi zijn :wink:

Hoi allemaal,



Simba, hoe was de begrafenis vandaag? :hug:



Mell, wat een ongelofelijk lange cyclus heb jij gehad zeg! gelukkig is die nu voorbij, maar liever nog was je zwanger geweest. Ik duim voor je dat deze cyclus korter duurt en ‘eindigt’ in en zwangerschap! :pray:



Ilse, wat geweldig dat jullie op de echo konden zien wat het wordt: een meisje! Grappig als je dacht dat het een jochie zou worden, dan moet je zeker even helemaal omschakelen?



Rebecca, Hawaii klinkt super zeg! Wohw!

Enne je bent lekker sportief bezig, knap hoor! Ik mis die discipline… :oops: Hoewel ik zomers wel heel vaak op mijn skates te vinden ben!



Petronella, hoe was je echo meid?? :pray:



Anijs, ik blijf toch duimen dat je zwanger bent hoor! Want dat begint vaak juist met klachten die op ongi lijken en bij mij was het ook eerst mijn buik die opzette…



Hier lekkere dagen gehad. Zondag en maandag bij mijn ouders geweest en daar lekker genoten van de zon, van het samenzijn en van gezellige wandelingen met mijn ouders en Aron, die sinds anderhalve week loopt :dance: Zooo schattig :inlove:

Vandaag in huis aan de slag geweest en vanmiddag lekker van het zonnetje genoten.

Morgen en overmorgen moet ik werken en daarna weer lekker drie dagen vrij!

En nu duik ik mijn bedje in…ik heb bartsende hoofdpijn :doh:



Lfs. Marietje

heeey meiden



@rebecca, meid wat ben jij sportief zeg, goed zeg

en hawaii klinkt erg goed voor vakantie!!



@petronella, hoe was de echo vandaag???



@anijs, meis ik :pray: dat je toch zwanger bent

bij mij begon het ook met ongi tekenen maar het was toch niet waar



@ilse, ik vond het al zo stil vandaag hier maar jij was werken vandaar :wink:

wel lekker dat je af en toe nog een dagje mee kan pikken



@marietje wat leuk dat aron zelf loopt, zal inderdaad een heel leuk en lief gezicht zijn!!



dank je wel voor jullie lieve berichtjes vandaag :-*

de cremematie was erg mooi, wel erg emotineel

en dat werkte goed bij mij nu die huilhormoontjes



morgen en donderdag weer werken en dan lekker lang weekend

duik ook zo mijn bedje in ben moe, morgen om 6 uur de wekker weer :zzz:

hoi meiden,



even gauw een berichtje morgen meer.



het was vandaag supper wij hebben ons kleintje gezien helemaal top :inlove: :inlove:

zo mooi is dat weer :inlove: om zo iets te zien in je buik.

mijn knulletjes waren ook mee en die konden ook mooi mee kijken.

die vonden het ook geweldig mark de oudste was aan het kijken en toen zei de vrouw die de echo maakte van "moet je goed kijken misschien zwaait de baby wel"dus mark goed kijken deed de baby het niet toen zei mijn man als jij nou eerst gaat zwaaien misschien zwaait hij/zij wel terug dus mijn zoontje druk aan het zwaaien en het was net of de baby het gehoort had zwaaide hij/zij terug en dat was wel zo lief :inlove:



zo dit was het verhaaltje morgen zet ik de foto`s in de topic ik ga nu op bed.

ik wou even iedereen een fijne nacht toe wensen :-* lekker slapen en tot morgen dikke knuffel



petronella :smiley:

Petronella - Wat heerlijk dat jullie het beebje hebben mogen bewonderen! :smiley:



Simba - :kaars:

Goeiemorgen.



Even snel want ik ga zo naar de psz en het CB (een uur lang :shock: ), maar Petronella, wat geweldig dat jullie zo’n mooie echo hebben gehad! :inlove: :-*



Voor de rest ook een dikke kus en tot later!

hoi meiden,



simba hoe is het er mee? gaat het weer een beetje :hug:



marije een uur lang op het cb met dit mooie weer? :hug:



rebecca mag ik met je mee naar hawai? :drool: :drool:



voor de rest een dikke knuffel :-*



hier gaat alles goed.

ik heb even wat foto`s op topic gezet. :inlove:

en ik ben toch minder ver dan ik dacht ik dacht dat ik 11wk en 2dg was

maar dat was niet zo ik ben dus nu 10wk en 6dgn maar goed die paar dagen doet het er niet toe.

ik heb het wel even veranderd.

zo ik ga zo even met de kinderen een boterham eten buiten met dit mooie weer. 8)



groetjes en veel liefs petronella

Hoi hoi meiden,



Jeetje wat hebben jullie in een paar dagen tijd veeeeeeel geschreven !!



Dankje wel voor de prachtige kaarsjes :-



Marietje welkom weer :mrgreen: :oops: (Ben er ook niet heel vaak :oops: ).



Marietje hier ook iemand die steeds mega misselijk is heerlijk zo’n abbonement op de knuffelpot hé :roll:



Ilse gefeliciteerd met jullie dochter gaaf zeg :D, leuk te zien dat geknutsel van je. Je kan er aardig wat van ziet er erg mooi uit.



Mell fijn dat de menstruatie eindelijk is doorgebroken, ik hoop nu dat deze keer de eisprong gewoon komt en dat je snel zwanger mag raken :pray: . Zou het niet door de voeten therapie komen dat het nu doorgezet is ?



Simba hoe is het gisteren gegaan ? Was het een mooi afscheid ? En hoe is het nu met je ??



Liekie hoe gaat het met jou ? ik zie dat je nu druk in de klus periode zit veel plezier :mrgreen:



Britt lekker even een dagje naar het strand heerlijk zeg ik wil ook :lol: . Hoe is het nu met je ?



Jeetje Anijs wat ben jij sportief 30 km fietsen, ik krijg bij het idee al zadelpijn… :oops: . Je bent vandaag 1 dag overtijd spannend joh ik duim voor je :thumbup: .



Petronella fijn dat de echo goed ging, en wat een prachtig verhaal heerlijk om emo bij te worden. Jij gaat ook lekker snel zeg morgen alweer 11 weken :dance:. Ik ga meteen foto’s kijken.



Marije beetje gewend aan dat je in verwachting bent ?



Rebecca wauw Hawai :drool: … ik niet jaloers :oops: . Goed van je dat je zo sportief bezig bent zeg !!



Iedereen een dikke kus :-

Zo nu even een klets praatje over mezelf :lol:



Gisteren voor controle bij de verloskundige geweest. Als het goed is zou ik het hartje horen… Maar na intensief luisteren hoorde ze het beebje in de verte maar nog niet goed. Dus ging ze toch even een echo maken (ook geen straf). En daar zat mijn kindje te zwaaien en te doen had het heerlijk naar zijn zin.



Ik had mijn zoontje ook mee en die was zo trots als een pauw. Met een mega glimlach zat ie naar het beeldscherm te kijken oh is dat de baby. Niet dat hij het zou begrijpen maar het zag er heel zweetie uit. Ze drukte nog een foto af en hij had hem al gezien dus hij helemaal trots foto van baby. Nou Mama kreeg hem echt niet meer hij was helemaal trots :inlove:.



Verder veel last van lichamelijk aftakelingen. Ik heb erg veel last van mijn nek (whiplash) waardoor veel kopijn. En dagelijks nog even een paar keer potjeknuffelen … :hand:. Energie ?? Nou nog niet bij mij hoor :think:



Mijn zoon krijgt dit weekend een nieuw bedje, hij heeft nu namelijk door dat hij zelf in bed kan klimmen dus het zal niet lang duren voor hij het andersom gaat doen.



Zo ga even een lijstje maken wat ik vanavond allemaal ga kopen. Lekker shoppen vannavond !!



:-* Zasje

Nee, nog helemaal niet gewend aan het zwanger zijn, hahaha. Zeg het nog regelmatig hardop:“ik ben zwanger… jee, ik ben echt zwanger. Goh, zou ik zwanger zijn, lijkt er wel op… IK BEN ZWANGER!” :mrgreen:



Dat uur werd gelukkig niet meer dan een half uur.

Verder vanmiddag boven gezeten met de kids omdat ze hier aan de deur aan het werk waren. Gezeten zei ik? :think: Nee, ik was lekker aan het liggen en aan het wegdommelen terwijl de drie kinderen elkaar en mij vermaakten. Handig hoor, zo’n grote zoon die met ze speelt :inlove:



Zasje, o wat heerlijk dat je je kleintje gezien hebt! En dan trotse grote broer erbij… Geweldig! :inlove:

Hoe oud is hij ook alweer? :oops:



Petronella, ach ja, die paar dagen verschil, hier ook elke keer gehad, maar elke keer trok dat weer bij.

Ga zo je fotootjes bewonderen.



Marietje, wat knap dat Aron loopt! Heerlijk gezicht hè, dat gewaggel!



Simba, fijn dat jullie ene mooie crematie hebben gehad. :hug:



Rebecca, wauw, wat knap om zo sportief bezig te zijn. En ja, het zou leuk zijn om iets af te vallen voor je heel veel aankomt en een prachtige ronde buik krijgt! :inlove:



Ilse. wauw, mooi kleurtje! En lekker zo nog even aan het werk.

Besef je het al helemaal, dat je echt een meisje gaat krijgen? :inlove:



Anijs, ik hoop dat je niet ongesteld bent geworden :hug:

En ik denk dat ik een meisje krijg… geen idee waarom. Maar de andere 3x had ik het goed, en R. ook, dus wie weet. Heb helemaal geen voorkeur dit keer, vind het allebei zo leuk! :inlove:



Mijn chocolabehoefte is trouwens helemaal weg sinds ik zwanger ben… boft R. even, met de grote zak chocotofs :mrgreen:



Ik ga Elske even wat druifjes geven. Benten is net op de bank in slaap gevallen :inlove:



Knuffeltjes!

Nee, besef het nog steeds niet dat er in mijn buik echt een meisje aan het groeien is. :mrgreen:

Vandaag eens naar de C&A geweest. Heb daar een super leuk pyjamaatje meegebracht en een inni-minni truitje. In het roze :mrgreen:

Wat is dat weer klein zeg. Ik moest toch effe weer goed gaan nadenken welke maat ik moest nemen voor welke periode. :roll: Oh en het was ook nog helemaal niet duur. :dance:

Het pyjamaatje was 7,50 euro en het truitje was aan de helft van de prijs 6 euro. :wink: Was omdat het met lange mouwen is en het nu allemaal zomerspulletjes zijn. Heb het meegenomen voor deze winter. :wink:



Verder naar de tandarts geweest voor het toedoen van mijn laatste gaatjes. :wall: :wall: Had ik gedacht … heb ik drie weken tijd, twee nieuwe gaatjes. :wall: :wall: Dus ben er nog niet vanaf. En te bedenken dat ze sedert mijn zwangerschap al 7 gaatjes heeft dichtgedaan. :shock:

Zal waarschijnlijk blijven duren tot na de bevalling. Leuk is anders. :oops:



Sorry dat ik even niet verder reageer,maar moet nog vlug fruit gaan halen. :wink:

heey meiden,



anijs; moeilijk he dat stoppen met roken? Ik rook z elf ook af en toe een sigaretje. gelukkig blijft t daarbij. meestal als ik naar een cafeetje ga ofzo, dan kan ik t niet laten!! ik ben heel blij als straks dat rookverbod van kracht gaat!! dan kan t gewoon niet meer!!



@ rebecca; sportief hoor :thumbup:



@ marietje; lekker he dat zonnetje!! :mrgreen:



@ petronella; wat fijn dat je je beebje heb kunnen zien!! ik ga zo maar snel naar t showtopic!!



@ zasje; leuk dat je nog ff je beebje hebt kunnen bewonderen!! :inlove:



@ marije; hahah ja geloof t maar meid, je bent zwanger!!! :inlove: hahaha



@ ilse; leuk lekker babykleertjes shoppen! schattige kleine kleertjes!!



Ik heb vandaag een regiodag op mijn werk gehad. Een soort teamdag met alle lokaties uit te regio. Liepen wel 6 zwangere meiden rond :shock: Volgens mij liep ik zowat groen aan!! hahahah :mrgreen:



xx

Rebecca waw, zo’n discipline om thuis oefeningen te doen, ik zou ook wel wat buikspieroefeningen willen doen hier thuis maar…zooooveel excuses iedere keer. Nu we geen auto meer hebben doen we hier wel alles met de fiets en denk dan maar dat ik dan toch wel echt wat beweging krijg, al is dat dan niet echt razend intensief iedere week.



Marietje :inlove: schattig hé als ze beginnen lopen, vooral dat wiebelende pampergatje :inlove:



Simba :hug: gelukkig hebben jullie op zo’n mooie manier afscheid kunnen nemen.



Petronella zo lief dat de baby aan het wuiven was :inlove:

Zalig hé zo buiten eten, wij hebben de voorbije twee dagen ook in de tuin gegeten, tot vandaag, het is hier vanavond echt beginnen gieten!



Zasje ik hà d na 30 km al zadelpijn en het goed gevoel komt pas achteraf, was niet bijster opgetogen toen manlief het schitterende idee had om op de terugweg langs ergens anders te rijden en dat toch wel een paar kilometer langer bleek dan de heenweg en we bovendien tegenwind hadden. Achteraf voelde ik me natuurlijk kampioen :mrgreen: :lol:



Marije wat is CB?

O en voor je het vergeet: je bent ZWANGER! :mrgreen:



Mell hihi kan me wel voorstellen dat je een beetje groen zag tussen zoveel zwangerschap.



Ilse zalig hé die minikleertjes en geef toe, wel veel meer keus en origineler voor meisjes dan voor jongens, heb zelf stiekem ook al enige tijd geleden een (unisex) bodietje gekocht, kon het niet weerstaan :oops: :silenced:



Hier nog geen verandering en dus ook nog geen ongi, weet niet wanneer ik ga testen, ben wel heel erg ongeduldig maar heb ook geen zin in teleurstelling.



Groetjes,

anijs

hoi hoi



@petronella, wat super dat de echo zo mooi was

het zijn ook echt mooie foto’s :inlove:



@zasje, wat fijn dat ook jij zo’n mooie echo gehad hebt

en dat je zoon zo trots was als een pauw wil ik geloven,

dan straal je volgens mij zelf helemaal van oor tot oor



@marije, nog een keertje speciaal voor jou JE BENT ZWANGER :mrgreen:



@ilse, jeetje meid dat is ook wat met die gaatjes, hopelijk houd dat snel op :hug:



@mell, straks loop jij gezellig als 7de mee joh

hihi kan me voorstellen dat je groen aanliep



@anijs, ik blijf voor je :pray:



hier gaat alles weer een stuk beter

heb vannacht wel vreselijk geslapen maar verder gaat het goed

duik gewoon lekker vroeg mijn bedje in en dan nog 1 dagje werken en dan weekend :dance:

Zeg meiden, hebben jullie gezien dat wij weer al 7 pagina’s hebben volgeklept. :shock: :mrgreen:



Petronella en Zasje: Super hé die echo’s en je kelintje kunnen zien en bewonderen. :inlove:



Anijs: CB dat is het consultatiebureau. Bij ons heet dat: Kind en Gezin. :wink: Er is idd veel meer keuze bij meisjeskleren dan jongenskleren. :wink:



Mell: Ik wou dat ik dat ook zo kon. Gewoon als je op stap bent, effe voor de gezelligheid eentje roken, en dan weer niet meer. :clap: Je moet het ook maar kunnen hé. Is er bij jullie nog geen rookverbod in restaurants??



Marije: Hoe is het verder geweest op het CB?



Marietje: Een dikke bravo hoor voor Aaron dat hij loopt. Is weer zo’n mijlpaal hé. :dance: :dance:



Oh meiden, als het moest zijn dat er veranderingen zijn voor in het lijstje, jullie moeten maar roepen hé. Wel hard roepen hé dat ik het kan horen tot hier. :mrgreen:



Oh en heb effe de kleertjes in ons showtopic gezet met nog een vraagje erbij. :wink: