Novemberstoppers 2007 (deel 4)

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Een meid, een klein meisje, roze kleertjes, staartjes, poppetjes, … :inlove: :inlove: :inlove:

Vind het wel jammer dat ik nu ga moeten afscheid nemen van al die lieve en leuke kleertjes van Lucas. :frowning:

Er waren er tussen die ik nog graag had gezien bij een broertje. :mrgreen:

Euh… Ilse… dan proberen jullie hierna toch nog een keer een jongetje te maken? :angel: :mrgreen: Is mij ook gelukt 8) :lol:



Ik was er altijd van overtuigd dat ik een jongensmoeder was en een jongensgezin zou krijgen… Had ik erg leuk gevonden, maar ik vind het nog veel leuker om nu het verschil tussen j/m te zien en me uti te leven op jongens- en meidenspul… :inlove:

Ilse wat leuk, een meisje!!! :inlove: :inlove:



Da’s mazzel, eerst een jongen en dan een meisje!

Wel grappig Marije dat je dacht dat je een jongensmoeder was.



Ik dacht vroeger altijd dat ik een meisje leuker zou vinden, maar ik heb 2 neefjes en die vind ik toch ook wel heel leuk.

Nu maakt het me dus niet meer uit eigenlijk!

Nee Marije, er word niks meer gemaakt na dit kleintje :naughty: :naughty: :mrgreen:

We hebben altijd gezegd dat we het bij twee kindjes zouden houden. Alhoewel ik altijd graag drie kindjes zou willen.

Maar had me al neergelegd bij manliefs beslissing (en een heel klein beetje mijne). Nu ik een meisje evrwacht, ga ik makkelijker kunnen opgaan met het feit dat dit het laatste is. :wink: Denk ik. :think: :mrgreen:



Ik vond ook altijd dat ik een echte jongensmama was. Ging er dan ook steeds vanuit dat ik hier in een huis zou wonen met enkel jongens en een man. :mrgreen: Tussen de tractors en de auto’s :mrgreen:

Doet vreemt om nu plots te spreken van een meisje. Maar doet wel deugd hoor. :wink:



Wat gaat de schoonfamilie opkijken als ons meisje éénmaal geboren is. Want iedereen gaat ervan uit dat het ‘opnieuw’ een jongen zal zijn.

Aan mijn mans kant worden er praktisch enkel maar mannekes gemaakt. :mrgreen:

Bij Steve zijn ze met drie broers en één zus.

Steve heeft 1 zoontje, de tweede broer heeft ook een zoontje en de derde broer ook. :mrgreen:



Ja, Marije dat evrschil in spulletjes. Het beangstigd me een beetje. gek hé. Ik ben het zo gewoon om echt naar de jongensspulletjes en zo te kijken. En nu ga ik plots in een nieuwe wereld stappen. Toch best een vreemd gevoel geeft het me. :think:

Hé meiden,



Ilse hiep hoi een meisje. Toen Tristan klein was dacht ik ook altijd, gelukkig hoef ik mij niet met van dat roze meidenspul bezig te houden maar deze keer denk ik meer dat ik ook wel zou willen weten hoe het is om een meisje te hebben. Denk dat het toch een speciale band is tussen moeder en dochter.

Mooie schilderijtjes trouwens!



Verder eigenlijk niks te melden, dus kusjes aan de rest en geniet van het zonnetje (hier gisteren in slaap gevallen in de tuin en dan nog eens 30km gefietst en nu verbrand :wall: ).



Groetjes,

anijs

jeeeeeej :dance: isle Een meisje!!! :inlove: :dance:



wat leuk een jongen en een meid!!!



wat grappig dat jij en marije jullie zelf als jongensmama’s zagen! Dat heb ik namelijk ook!! Ik heb altijd gedacht (en denk nog steeds) dat ik ooit een zoon zou hebben (en ook gewild!!) En nu we zanger proberen te worden zou ik toch een meid ook heel erg leuk vinden (omdat mn schoonzus al een jongen heeft, zou een meid in de familie wel leuk vinden)

wow… hier wat bruinverlies… :shock:



zou het nu wel goed doorbreken??

Ilse - Gefeliciteerd!!! Wat ontzettend leuk dat jullie een meisje verwachten!! Hoe vond Steve het?



Anijs - Verbrand… Daar wordt je niet vrolijk van. Hopelijk heb je er niet al te veel last van!



Mell - Bruinverlies :pray: Hopelijk breekt het inderdaad goed door nu!!



Simba - Er zijn nog geen concrete plannen, maar er bestaat een kleine kans dat ik in September een weekje naar Hawaii ga :smiley: Mijn vriendin (tevens buurvrouw) haar man zijn baas (snappen jullie het nog? :lol: ) gaat naar Hawaii en als hij voor meerdere mensen kan boeken, dan zakt de prijs aanzienlijk per persoon. Mijn vriendin haar man wil niet naar Hawaii en Dan (mijn man) ook niet, om de een of andere reden hebben zij het idee dat daar niet veel te zien zal zijn :roll: Nu vroegen onze mannen zich af waarom mijn vriendin en ik dan niet gingen met zijn tweeën. Dus we zijn nu aan het kijken hoe of wat financieel en met vrij krijgen van werk etc. Er is dus nog helemaal niets zeker, maar een kleine kans is er wel. Bovendien is het wel leuk om erover weg te dromen :inlove:



Wat leuk dat veel dames zich hier als jongens mama zagen vroeger? Ik heb zelf nooit echt een voorkeur gehad.



Bij ons zijn, (net als bij jullie allemaal natuurlijk) beide geslachten welkom, hoewel we toch ook wel heel blij zullen zijn met een meid. Ikzelf ben de enige meid van 3 kinderen. Ik heb nog geen neefjes of nichtjes. Dan, heeft 3 broers en 2 zussen en een half zusje. Zijn broers en zussen hebben inmiddels 13 kinderen (3 in NL en de rest in de US), waarvan er maar 2 meisjes zijn. 1 daar van woont in NL en de ander hier in Amerika, dus nog een meid hier zou wel heel leuk zijn. :inlove: Maar een jongen is natuurlijk net zo leuk :inlove:

Of misschien is het een innestelingsbloeding :pray: :pray:

nou… t is denk ik geen innestelingsbloeding…



t is namelijk flink doorgebroken!

En hoewel ik t erg jammer vind dat t niet raak is, ben ik wel heel blij dat mn 80-dagencyclus voorbij is!! :dance:

Ben 14 dagen nadat de ovu-testen positief waren toch ongi geworden. betekend wel dat ik een eitje heb gehad (toch?!) Want was een beetje bang dat ik die misschien niet gehad zou hebben.



Nou hopen dat t deze ronde wel raak is!!



xx

Jammer Mell dat het niet raak was :hug: Maar toch ook wel heel fijn dat het toch nog vanzelf door is gebroken. Hopelijk heb de volgende ronde gewoon een normale cyclus, of gewoon een zwangerschap :wink:

Ohw, jammer nou, maar idd, nu weet je wat en hoe. En volgens mij wel een eitje gehad hoor. :wink:

Nu maar hopen dat je cyclus terug als voordien is. :wink:

hoi meiden,



supper ilse een :: :: meisje :: ::



mell ik ben blij voor je dat het nu eindelijk eens door is gebroken :-



anijs auw verbrand karnemelk op doen helpt heel goed tegen de pijn :-




hupke hoe is het met jou meid???



verder voor iedereen een dikke knuffel :-



hier gaat het weer wat beter maar goed dat kan morgen weer veranderen, ben wel heel erg moe :zzz: dat had ik bij de vorige zwangerschappen niet :x



morgen echoooooooooooo :dance: :dance: :dance: :dance:



groetjes petronella :-
:-*

ilse, jaaaaaaaaaaaaaaaaa een meisje

hihi was mijn gevoel toch goed!!!

maar leuk zeg allemaal meisjesspulletjes kopen!!!



@mell, blij dat het doorgebroken is,

toch eindelijk uit de ontzekerheid :hug:



@anijs, dat is niet fijn, hopelijk heb je er niet teveel last van

calendulancreme werkt erg goed tegen verbranding (zowel zon als gewone verbranding) echt super spul!!



morgen alweer 7 weekjes, gaat best snel :mrgreen:

morgen ook de crematie daar zie ik wel tegenop maar goed

misschien kunnen we het dan wel een soort afsluiten en een plekje geven!



:-* voor allemaal

Simba - Veel sterkte voor jullie morgen! Ik zal een kaarsje branden voor jullie opa :kaars:

Mijn NOD zou overigens op 10 mei liggen, maar gebaseerd op het slijmverlies van vandaag :shock: denk ik dat mijn NOD op 5 mei valt. Dan zou het ook een 28 dagen cyclus zijn…



Ben benieuwd :wink:

Goeiemorgen!



Ilse, het went snel hoor, al het roze grut, de bloemetjes en jurkjes :inlove: Elske was trouwens eerst een stoer grietje en moest niet vel van poppen etc. hebben, nu is alles wat roze en meisjesachtig is helemaal geweldig, vindt ze… ik heb er dus langzaam aan kunnen wennen :mrgreen:



Simba, heel veel sterkte vandaag! :: :kaars: ::

:-



En hier ook één die zweert bij calendula, ook voor de babybilletjes :smiley:

EN jij ook alweer 7 weken, klinkt al lekker!



Petronella, vervelend hè, die moeheid… ik zou ook wel de hele dag kunnen slapen. Helaas is Elske nu net van haar middagslaapje af, dus eventjes met de kids op stok, gaat niet meer lukken.



Mell, meis, ik had zo gehoopt dat je zwanger was :hug:

Nou, ik duim voor je dat de komende cyclus normaal verloopt en dat het dan raak is! :-




Rebecca, wauw, HAwaï! Zou gaaf zijn als dat doorging!



En hier had ik ook niet echt voorkeur voor een jongetje, maar wel heel sterkt het gevoel dat Joor een jongen zou zijn. Had toen echt zoiets: natuurlijk is hij een jongen, en wat moet ik met een meid? Hihi, maar dat betekent niet dat ik niet gelukkig was geweest met een dochtertje hoor. :inlove:



Ik ga nu echt de kids in de kleren werken. Straks lekker de tuin in.



Kussies! Marije

simba heel veel sterkte vandaag :kaars: :kaars: :kaars:



hier is het een beetje een zenuwslopende dag ik heb er heel veel zin in maar ik ben ook een beetje bang dat er wat is ik weet het niet maar toch :?



tot vannavond horen jullie meer.

groetje petronella :-*

Petronella, sterkte vandaag met wachten op de echo. Ik wilde altijd het liefst naar huis rennen als ik in de wachtruimte zat, wilde het zo niet weten als het fout zat, was zo bang… maar elke keer was het goed. De enige keer dat ik er van overtuigd was dat het goed zat, en ik dus niet bang was, toen was het mis :wall: Hm, dacht dat ik vrouwelijke intuïtie had :mrgreen:

Wat ik wilde zeggen is dat je angst echt niet hoeft te betekenen dat het mis is, meis. Hoe laat mag je? Ik hoop dat jullie genieten van een stuiterend kindje in beeld :inlove: