Novemberstoppers 2007 (deel 4)

WHOOEEEEHHHHAAAAAHHHH!!!



Super Marije!!!



:inlove: :inlove: :inlove: GEFELICITEERD!!! :inlove: :inlove: :inlove:



Gisterochtend nog ff snel gelezen en nu kijk ik en zie ik 6 zwangeren!! Toen was ik wel heel nieuwsgierig! Zo nu hoeven jullie in ieder geval niet meer te spreken over wel of niet doorgaan. Daar is gewoon gedacht, nu moeten we snel zijn… :wink:



Ik kom later nog ff reageren op de rest hoor!



Dikke kus!

Wahahaha, Anijs, die man van mij :roll: Die weet met moeite het knopje zitten om de pc aan te zetten. :mrgreen: :mrgreen:



Marietje, he tis helemaal neit erg hoor dat je heir een tijdej niet bent geweest.

Vind het veel leuker dat je nog wil komen. :dance: :dance: :dance: Spring jij maar lekker binnen als het je past, wij lopen niet weg. :wink:

Ja en met 15 weken, de energie begint terug te komen hé. Profiteer ervan, want binnen vijf waken begint ejbuik al weer in de weg te zitten. :roll:



Ik ondervind de laatste dagen best wel wat last van mijn buikje. Vooral tijdens het schilderen is het niet het van het. :mrgreen:

Als ik door mijn benen moet. :hand:

En dan te bedenken dat mijn vader nog een grotere buik heeft dan ik en dat al 10 tallen jaren. Moet toch echt lastig zijn voor hem hoor. :think:



Gisteren twee muren geschildert. Was van plan om één te doen, maar ging zo lekker dat ik er twee gedaan heb.

Mag ik vandaag natuurlijk de prijs voor betalen. Ga niet kunnen schilderen. Word weer draaierig, zie sterretjes af en toe. :wall: :wall:

Gelukkig moe tik maandag naar de gyn. Ga je zien, zal alles in orde zijn hoor. :wink:



Ik ga straks enkel een beetje kuisen. Al zou ik echt graag nog schilderen, maar ja. :roll: Ik ga echt nie tmogen hé :shifty: Want zie dat ik door al dit gedoe plots moet plat liggen, kan ik dan niks meer doen hé. :wall:



Oh meiden ik ben zooooooooooo nieuwsgierig naar maandag. Ik hoop zo dat beebje laat zien wat er tussen de beentjes te zien is. :mrgreen: Mijn gevoel zegt 100% zeker een jongen. Maar mijn zwangerschap verloopt beetje anders dan bij Lucas en dan denk ik van … zou het toch een meisje kunnen zijn. :think: :think: Ik vind beiden heel leuk hoor, heb al zo’n toffe jongensnaam. Maar een meisje mag altijd. :mrgreen:

Nou, toch klein beetje meer gekuist dan voorzien. :oops:

Tja, de living gedaan (en meteen ook maar eens foto’s genomen, zodat ik volgende week ons huiske hier eens kan showen). :wink: en na de living, zag ik dat de keuken ook nodig gedaan moest worden. Dus maar lekker door gedaan. :wink:



Ga nu verder niks doen. Behalve naar de winkel achter een kopietje van een auto van Cars.

Zou die graag vandaag nog overtekenen op schildersdoek, kan de vanavond misschien op mijn gemak een beetje schilderen. :wink:

Da’ s niet lastig en niet zwaar en kan erbij zitten. :wink: Resultaat word dan natuurlijk geshowt hé. :angel: :mrgreen:

Nu ik toch rustig zit en aan het kletsen ben met de pc … :mrgreen: eventjes de twee tekeningen tonen die ik ga uitvergroten en dan schilderen. :dance: :dance:

Of toch tenminste een poging doen. Want vrees dat ik weer veel te hoog grijp in moeilijheidsgraad. :doh: :shifty:



Dit is Luigi en die moet in gele tinten geschildert worden:





En dit is Takel en die heeft bruine tinten:





Ik had eerst gedacht om maar enkel de auto te schilderen. Maar denk dat het wel mooier zal zijn als ik de achtergrond behoud en ook de struiken en het gras en de gragae enzo teken en schilder.

Wat denken jullie? :think:

heey meiden,



Wt wordt er weer ontzettend veel gekletst :mrgreen:

Het gaat mij denk ik niet lukken om op iedereen te reageren :think:



Dus ik kom gewoon even een knuffel aan iedereen uitdelen!!







@ ilse; ik denk dat ze ook leuk zijn zonder al die dingen op de achtergrond hoor!! (vind ze sowieso erg leuk!! :thumbup: )



Nou zal ff een update over mezelf geven; ik heb vorige week maandag een positieve ovulatietest gehad!! maar omdat ik het tempen al had opgegeven deze ronde weet ik niet of ik ook echt een eisprong heb gehad. (woensdag erna wel erg kramp in mn buik gehad)

De maandag erna ben ik naar mijn (stief)schoonmoeder geweest. Zij is reflexzone-therapeute. (weet niet of jullie ermee bekend zijn, maar zij behandeld verschillende problemen door middel van drukpunten in handen, voeten & gezicht, die in verbinding staan met andere delen in je lichaam). Ik had haar verteld dat mijn menstruatie raar deed. Heb verder niet verteld dat ik was gestopt met de pil. Toen ze naar mijn voeten, en gezicht enzo keek & voelde zij ze opeens: “mel, ik denk dat je zwanger bent!!” Ze kon het zien aan bobbels die ik op mn voeten heb, die vrouwen alleen schijnen te hebben wanneer ze zwanger zijn…

Dus jullie snappen het wel… ik ben gelijk weer helemaal overdonderd.

Maar ja de tests blijven negatief.



kortom: ik zit mezelf weer flink gek te maken. Maar ik word gewoon zo onzeker van deze lange cyclus. Als ik volgend weekend nog niks heb dan maar weer naar de ha



xx

hoi meiden



@mell, jeetje wat is je cyclus raar aan het doen zeg

heb je na de ene ovutest er nog 1 gedaan???

want het zou wel kunnen natuurlijk als dat je ei geweest is zou je dit weekend je ongi moeten hebben (meestal 14 dgn erna) of zwanger zijn

heb je geen zwangerschapstesten meer in huis???



@ilse, leuke plaatjes van cars

ik zou denk ik de auto doen en dan een paar banden of die blikken

niet de hele achtergrond

ben wel benieuwd hoor naar het resultaat



@anijs, spannend nog 3 daagjes :pray:

en ja die gevoelens zullen er inderdaad wel bijhoren en niet meer weggaan hihi moet er nog een beetje aan wennen denk ik :wink:



@marietje, geef niets meid als je maar af en toe ff laat weten hoe het met je is :-



@marije, hoe is het op je mooie wolk :mrgreen:



:-
simba

heey simba,



ja ik heb de dag erna nog 2 ovutesten gedaan. die waren ook positief (maandag avond, dinsdag ochtend&middag). Woensdag waren ze weer negatief, en had ik krampen in mn buik.

Ik heb nog wel testen in huis. maar heb er vrijdag 1 gedaan. misschien morgen nog 1 doen?? maar heb nog geen tekenen van mn ongi moet ik zeggen.

raar allemaal he?

heeey mell



ja wel erg raar

ik hoop gewoon dat je lange wachten beloont word

misschien dat je er morgen nog 1 kan doen

48 uur voor je ei kan je test positief zijn

dus dan zou je ei dinsdag geweest zijn

ik heb 12 dagen na mijn ei postitief getest



meis ik hoooop het zo voor je :pray: :pray:

:-*

Ohhhhhhhhh Mell, ik wil je even een dikke :hug: geven. Ik hoop zo dat je toch zwanger bent op de een of andere manier. Ik gun het je zo!!! Laat je niet gek maken meid, probeer positief te blijven, hoe moeilijk dat ook is! :-*

Goeiemorgen!



O lieve Mell, wat zou het geweldig zijn als je zwanger bent! Ik duim heel hard voor je :thumbup:



Ilse, goed naar je lichaam luisteren hè! :-

Spannend morgen! Hopen dat de kleine niet zo eigenwijs is zijn/haar beentjes gesloten te houden. HOe laat heb je de echo?

Ik vind de auto’s het leukste mét de achtergrond erbij, maar ja… da’s wel meer werk :stuck_out_tongue: (al heb ik niet de indruk dat dat je uitmaakt :mrgreen: jemig, wat ben je actief!)



Anijs, niet de moed verliezen hoor! Vplgens mij zijn de meeste vrouwen pas na een half jaar tot een jaar zwanger… al weet ik maar al te goed dat dat wachten, en elke keer hoop hebben heel erg zwaar is! :hug:



Hé, had die kado-ideeën voor Benten eerder gegeven :mrgreen: Nu heeft ie een ballentent, een stapel klei en autootjes gekregen :wink:

Maar hij slaapt echt wel wat beter… alleen houden Jut & Jul me nu om de beurt wakker :wall:



Rebecca, jaaa, ik hoop echt dat jullie allemaal deze maand ook zwanger zijn! :pray: :inlove:



Ik duik snel nog evne mijn bedje in…



:-

Goedemorgen meisjes!



Denk je er vroeg bij te zijn, zijn er nog mensen eerder :wink:

Marije, ben je nog aan het stuiteren?



En Mell, wat een gedoe hè?! Vandaar dat ik vorige x vroeg of een bloedtest 100% zeker is, want er zijn toch meerdere signalen uit je omgeving geweest dat je misschien toch wel zwanger bent. En je ziet het aan Simba; het lange wachten is toch beloond! Ik hoop het echt voor je meid!



Simba nog gecondoleerd met jullie opa.



Jemig Ilse wat ben jij actief idd! Ik ben gisteren begonnen met inpakken, maar had al snel geen zin meer. Als ik dan zie wat jij allemaal doet dan voel ik me echt lui hoor…

Ik denk ook dat de auto’s zonder achtergrond heel leuk zullen zijn, misschien idd met wat banden of blikken enzo wat Simba zei.



En maandag… we zijn benieuwd!



Anijs, spannend! Begrijp goed wat je bedoelt met dat er teveel mee bezig zijn. Denk dat we dat allemaal zijn :smiley: Maar ja, denk ook dat je het toch niet helemaal tegenhoudt. We willen nu eenmaal graag hè! Alleen maar lekker dat je druk bent dan, dan denk je er wel minder aan.



Hé Marietje, leuk dat je er weer bent juist! Was wel benieuwd hoe het met je ging. Gelukkig dat je weer wat meer energie krijgt!



Petronella hoe is 't met jou? Lekker dat mensen hun mond voorbij praten. Wij gaan de volgende x zelf ook wat langer niets zeggen waarschijnlijk, mede om dat te voorkomen. :silenced:



Jeetje Zasje wat erg van je broer.



Goh, jij bent ook alweer 13 weken. Wat gaat dat snel hè!



Rebecca, wat een bizar verhaal zeg! Voel je je nog wel een beetje veilig ondanks alles? Je mannetje is er natuurlijk ook weer toch?!



Ellen, hoe is 't met jou?



En Britt met jou? Lekkere daagjes gehad in Scheveningen?

Ik werk daar! Niet heel dicht bij het strand hoor, maar zou er van de zomer natuurlijk wel ff heen kunnen gaan na m’n werk :mrgreen:

…Zomer… wat heb ik daar zin in zeg!



Nou meiden, dikke :-* !

He meiden…



In Scheveningen was het leuk!!



Marije gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Super zeg!!!



Ik ga me even met mijn mannetjes bezig houden. Reageer snel weer op jullie!!!

Hallo meiden,



Mell: Wat vreemd allemaal en dan vooral omdat je schoonmoeder gelijk zegt dat je zwanger bent. :think: :think: Maar waarom dan negatieve testen … grrr … die onzekerheid, knaagt ook wel aan mij hoor. :oops: :oops: Misschien gewoon een cyclus overgeslagen en deze kee rmisschien wel prijs, wie weet. Ik blijf duimen voor jou meisje, want het is je zo gegund. :hug:



Marije: You know me :lol: :lol: :lol: Lang getwijfeld over die achtergronden wel of niet. Tja … je kan het raden, ze staan erop hoor. :dance: :dance: Ga straks fotooke erbij zetten. :wink:



Morgen eerst Lucas naar school brengen en dan naar de gyn. Heb geen afspraak (nooit eigenlijk). Hij zit steeds in het ziekenhuis van 8u30 tot 11u00 en dan kan je in die tijd langs gaan.

Ik probeer altijd bij de eerste te zijn, dan heeft ie veel tijd. :smiley:

Van zodra ik iets weet kom ik het zeggen. :wink:

Oh vergeet ik nog die foto’s erbij te doen. :doh:









Hela hela meiden, da’s een schande zeg niemand in ons topicje. :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:



Ik ga ook maar weer eens, had effe de pc aangedaan om te zien welke kleuren ik nog nodig heb om Luigi te schilderen. :think:



Meiden fijne avond nog allemaal

hoi hoi



@ilse, schandalig he, en dat terwijl ik wel de halve dag achter de laptop gezeten heb :naughty:

mooie tekeningen heb je gemaakt, welke figuren van cars ga je nog meer doen, hij erg leuk geworden!!!

spannend meid morgen de echo ben benieuwd wat het nu is,

ik ga nog steeds voor roze



@britt, wat leuk een weekendje scheveningen,

vind het altijd zo lekker aan het strand!!!



@liekie, ik heb ook zin in de zomer, heerlijk 3 weekjes thuis

hebben jullie allemaal nog vakantieplannen eigenlijk???



@marije, wat een leuke foto’s van benten zijn feestje in het showtopic

en die taart zag er erg lekker uit :drool:



:-*

Goeiemorgen! :inlove:



Ilse, spannend, vandaag de echo! Ik denk een jongetje!

En gaaf hoor, die Cars mét achtergrond :stuck_out_tongue:



Liekie, jaaaa, de zomer, daar verheug ik me ook op! VOor het eerst sinds jaren, want in het vorige huis hadden we een kleine, veel te hete tuin en moesten we ecfht een stuk op de fiets wilden we leuk naar buiten kunnen. Maar nu we vlak bij de bossen zitten en een lekkere tuin hebben: KOM MAAR OP MET DIE ZON! :smiley:

Hoe is het met jou verder?



Britt, hoe gaat het met jou?



Simba, hier geen vakantieplannen… We zijn niet zo van die vakantiegangers, hebben ook geen eigen vervoer, dus dan vind ik het veel te veel gedoe. Kindjes slapen ook niet makkelijk ergens anders. Nee, wij gaan hier lekker op de fiets erop uit en uitstapjes maken naar bijv. de dierentuin.



Ga maar 'ns even echt wakker worden.



:-* Marije

Goedemorgen!!



Thnx voor alle knufs meiden :-*



@ ilse; spannend je echo vandaag!!! Ben benieuwd!! :smiley:



@ liekie & marije; jaaa de zon!!! :mrgreen: Helaas zit ik nog steeds met mn blakon midden in t centrum… dus echt relaxed buiten zitten valt een beetje tegen!! Hahaha gelukkig hebben mijn ouders een mooi dakterras!!



@ simba; ik heb nog geen vakantieplannen. We willen misschien in t naseizoen gaan. maar dan last minute. Ik weet nog helemaal niet hoe alles gaat lopen met mn studie, en met de verkoop van t huis. Eigenlijk hoop ik dat ik vakantie kan vieren in een mooie nieuwe achtertuin!!



Hey bah…weer een hele week werken… gelukkig zijn die kids allemaal wat rustiger als t zonnetje schijnt :smiley:



Kus

XXXX

Hallo meiden,



Net terug van de gyn.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooie echo gehad. Heerlijk om zo lang te kunnen genieten van dat prutske. :inlove: :inlove:



En dan hé … d evraag van de gyn. “Wil je het geslacht weten?”

“Ja, echt wel hoor.”

Begint ie met die dinges ove rmijn buik te wrijven.

Meen ik ergens een piemeltje te zien. Ma ja, kon evengoed iets anders zijn. :think: :mrgreen:

Blijft ie plots stil en zegt ie: "En het word een … "

Ikke: “Jongetje” :mrgreen:

Gyn. “Nee hoor toch niet.”

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Gyn. “Ik zie heel duidelijk dat dit een meisje is. Ben het zelfs voor 99,9% zeker.” :wink:



Dus ik helemaal van de kaart, heb zelfs geen idee van wat ie verder nog allemaal verteld heeft. :doh:

We krijgen gewoon een meisje. Ik mag gaan voor roze!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

OOo wauw Ilse! GEFELICITEERD MEID!

Gaaf man, eerst een jongen en nu een meidje! :inlove: