Novemberstoppers 2007 (deel 4)

… ik heb getest vanmorgen :mrgreen:



Op de foto ziet ie er best vaag uit, maar hij was toch echt duidelijk :inlove:

O enne… voor degene die mijn hyes hebben: nog niks zeggen hoor! :silenced: Alleen R. en jullie weten het nu :inlove:



Vind het zo grappig, ik riep in november dat ik in maart zwanger dacht te worden (heb het hier ook nog gezegd volgens mij), en dit kindje is verwekt in de nacht van 31 mrt op 1 april, hahaha. En ik had meteen daarna dus heel sterk het gevoel: Zo, en nu ben ik dus zwanger!

Wauw man, ben doodmoe, maar toch een portie aan het stuiteren :dance:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

wat eeen mooooooie test!!!

GEFELICITEERD

Simba, dan zitten we samen bij de decembermoeders hè!

jaaa gezellig!!!

wanneer ben je uitgerekend???

Volgens mij 21 december, volgens de site de 23ste… Ach, ergens voor kerst dus :inlove:

JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEHHH GEFELICITEEEEEEEERD :dance: :dance:

Oké, oké, dit is dus het moment waarop ik gewacht heb:



WOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHH

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA



:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



GEFELICITEERD MEID!!! 21 december, da’s de dag dat Steve jarig is. :smiley: Oh en zo leuk om samen met Simba bij de decembermama’s te zitten. :dance:



:mrgreen: :mrgreen:



Krijg er kippevel van.

Volgens mij gaan er deze maand nog wel meiden volgen hoor. Echt wel. :thumbup:



Nou, hier geen pc bij bed hoor :wall:

Maar ik ga op tijd en stond wel gsm nummers vragen, dan kan ik jullie allemaal bestoken met sms’jes. :mrgreen:





Verschil met hier is dat je vijf dagen mag blijven, maar éénmaal thuis sta je er alleen voor. Hier geen kraamhulp of zo. :wink:

Maar het lukt ook hoor. :wink:



Zasje: Verschrikkelijk zeg va je broer. :kaars:

@ilse, ik heb hetzelfde gevoel dat er nog meer zwangere zitten aan te komen dit wordt gewoon een heel zwanger deeltje!!!



zasje een :kaars: voor je broer, wat erg meid!

marije meid :: :: gefeliciteerd :: ::

net rond de kerst spannend :smiley:



groetjes petronella :-*

simba en zasje voor jullie beiden brand ik even een kaarsje :kaars: :kaars:



heel veel sterkte deze dagen :-* :hug:



groetjes petronella :-*

o`ja marije ik zal niks verklappen hoor op hyves :-* :silenced:

ik weet hoe vervelend dat is.

mijn schoonzusje was ook zo leuk om iets te verklappen op hyves :x

was ik niet zo blij mee.



groetjes petronella :-*

Dag lieve meiden,

hmmm, zal ik me eerst maar es opnieuw voorstellen :oops:

Ik zag dat deel 4 er al is en ik bedacht me dat ik volgens mij niet of nauwelijks in deel 3 ben verschenen. En dat terwijl er zoveel nieuws is dat ik lees…

Ik wil heel graag de nieuwe zwangeren van harte feliciteren met hun zwangerschap: Petronella, Simba en Marije. Geweldig gaaf om te lezen!!



Ik moet eerlijk bekennen dat ik me afvroeg of ik het nog wel kon maken om hier te verschijnen…heb jullie enorm verwaarloosd. Doordat ik de eerste 3 maanden zo vreselijk beroerd ben geweest, kwam ik gewoon niet veel aan posten toe. De andere 2 topics (van Aron en de okt '08 mama’s) heb ik wel met regelmaat geschreven, maar hier kwam ik eerlijk gezegd niet vaak meer om te schrijven. Wel las ik regelmatig mee.

Nu ik ruim 15 weken ben komt duidelijk mijn energie weer wat terug. Mijn misselijkheid is nog niet helemaal weg, maar het gaat stukken beter.



Ik zal zo nog even bijlezen en meer tijd aan jullie besteden :angel:



Liefs, Marietje

Marietje, alle begrip hoor! Fijn dat het wel wat beter met je gaat. :-*

En ik vind het alleen maar hartstikke gezellig als je meeschrijft, ook als dat niet heel regelmatig is.

En jeetje, 15 weken alweer, dat gaat snel joh!



Wauw meiden, voel me helemaal jarig door al die felicitaties! Echt waar, deze zwangerschap komt helemaal op een goed moment. Het maakt mij rustiger, gelukkiger en het maakt dat ik beter voor mezelf ga zorgen (niet dat ik dat nou heel slecht deed, maar wat vroeger naar bed en wat beter eten en drinken mag toch wel

:oops: )



Ga zo even naar de winkel stuiteren.



Knuffies!

Thansk Marije :-*

Ik lees net dat jij vandaag zelfs getest hebt :o Wat gaaf :dance:

Kan me voorstellen dat je dan nog lekker stuitert!

Oh Marije - (hier komt spuit elf… wat dit betreft baal ik wel van mijn tijdsverschil) :: :dance: Wat ontzettend gaaf meid!!! Hartelijk gefeliciteerd!! Ik gunde het jullie zo onwijs en nu ben je gewoon zwanger!!! Toppie!! :dance: ::



Ilse - Het is hier precies hetzelfde. Hier blijf je ook een paar dagen in het ziekenhuis en krijg je thuis ook geen kraamzorg. Tegen die tijd moet ik ook maar eens gaan kijken hoe ik jullie op de hoogte kan gaan brengen, hoewel ik er voorlopig nog niet aan hoef te denken. Ik ga even in ons showforum jouw buik bewonderen :wink:



Simba - Hopelijk vliegt de tijd voorbij nu! Nog 2.5 week en dan mogen jullie voor het eerst jullie prachtige kindje bewonderen :inlove:



Mell - Hoe is het bij jou?



Anijs - Nog een paar daagjes tot je NOD, hoe voel jij je?



Zasje - Ik brand ook een kaarsje voor jou en je broer :kaars: :hug:



Marietje - Alle begrip inderdaad hoor. Als je zo beroerd bent geweest, kan ik me voorstellen dat je niet altijd zin hebt om te reageren. Fijn dat je nu in ieder geval wat meer energie begint te krijgen!



En meiden, tegen de tijd dat Ilse is bevallen moet een van jullie wel een berichtje plaatsen hier, zodat ik ook weet hoe of wat :wink: :mrgreen:



Ik hoop dat jullie trouwens gelijk hebben Marije en Simba dat er deze maand vele zwangere mogen volgen (waaronder ikzelf??? :wink: )

wwoooow marije!!! :dance: :inlove:

gefeliciteeeer!!!

Marije Gefeliciteerd!!!







Wel gedaan met al die wijntjes vanaf nu :naughty: :mrgreen: alleen de toastjes mogen blijven :wink:

O en inderdaad nog gefeliciteerd met de verjaardag van Benten rara, die heeft zeker een slaapmutsje en een cd met slaapliedjes en wat slaappilletjes cadeau gekregen :mrgreen:



Zasje heel veel sterkte, hoe erg dat je je broer verloren bent :hug:



Petronella Hé bah, niet zo leuk van je schoonzusje om dat te verklappen, zo’n dingen vertel je toch liever zelf.



Simba jij maakt je zorgen? Welkom bij de moederclub, dat gaat vanaf nu nooooooit meer over; weldra maak je je zorgen of ie wel gezond ter wereld komt en dan over wiegedood en of ie wel normaal alles op tijd begint te leren en over vallen en pijn doen en ziek zijn en niet meegaan met vreemden en of ze wel vriendjes maken en het goed doen op school en over verkeerde vriendjes en ongevallen in het verkeer en…gelukkig zijn het zoooooo’n schatjes. :mrgreen: :inlove: Het is tenslotte jouw kindje meid en het is heel normaal om je zorgen te maken, het omgekeerde zou pas erg zijn. :-* :-* :-* :hug:



Ilsepilse :-* Bij het zien van het lijstje bij het begin van dit deeltje dacht ik al: wow, augustus dat is er al bijna!! En natuurlijk willen wij het weten. Je kan desnoods ook die man van je je log en wachtwoord in handen duwen en zeggen dat een bende grieten in cyberspace zit te smachten naar een berichtje van hem :wink: :mrgreen:



Rebecca ja, nog maar vier daagjes en net zoals de vorige maand nog geen verschijnselen te bespeuren, zal dus wellicht gewoon ongi worden.

Gelukkig is het weekend eventjes te druk om er veel bij stil te staan. Wanneer het niet raak is, denk ik dat ik toch een maand nog wat meer afstand ga proberen nemen en m’n banner even in de bomen hang. Heb eventjes genoeg van het raden naar m’n eisprong en het seksen op de juiste momenten. Volgende maand zit al zo vol dat we zo goed als geen tijd meer over hebben voor ons beiden en dan wil ik even niet denken aan dat zwanger worden maar gewoon genieten op de momenten dat het ons uitkomt, zonder meer, tenslotte zitten we in de vijfde maand van proberen zwanger worden en het word zo stilaan een sleur.



Groetjes,

anijs

En o o o Marietje nu ben je er eindelijk en nu vergeet ik nog te zeggen :dance: Welkom terug!! :dance: