Novemberstoppers 2007 (deel 4)

nee nog niet. Juni als ik mij niet vergis mag je niet meer roken in de horeca… maar ben bang dat iedereen dan steeds buiten gaat staan… hahah ik blijf dan ook niet al enige binnen :stuck_out_tongue:

zo hier net de keuken helemaal leeg geruimd… hahah het ziet eruit nu zeg!! Het weekend beginnen we met alle verbouwingen. We hebben besloten de muur door te gaan breken, zodat de keuken helemaal bijd e woonkamer gaat horen… Ik ga eens kijken of ik zo wat fototjes kan posten ervan!

maar eerst ff champions leaque kijken!!! t is nu al spannend :mrgreen:

Zo’n grote voetbalfan??? :smiley:

Hier is het sinds januari 2008 (denk ik) dat je niet meer mag roken in restaurants, jeugdhuizen, psortstdia’s en zo. Maar wel nog op café. :wink:

Dan staat iedereen buiten een het deurgat te roken. Dus voor je binnen moet is het altijd beetje mistig. :mrgreen:

Oh en veel succes met de verbouwingen meid. Hou je maar klaar voor al het stof. :wall: :wall:

Oh, gisteren had Lucas’ zijn heen-en weerschriftje mee van op school.

Daar schrijft de juf in of kleeft ze mededelingen in op of kleeft ze er hun aangeleerde liedjes en versjes in.

Nu zag ik dat Lucas een versje had geleerd over een visje.

Oh en ik wilde wel eens horen of ie het kon (beroepsmisvorming :oops: ) en ja hoor, met een ietsiepietsie beetje hulp van mama kwam heel het versje eruit.

Ik dus helemaal trots op mijn grote bink. :inlove: :inlove:

Goeiemorgen!

Dank dat jullie evne hebben neergezet dat ik zwanger ben :mrgreen: Kan ik even teruglezen als ik het weer vergeten ben :mrgreen:

Ilse, wat een grote bink heb je toch! Hij doet het dus nu al hartstikke goed op school!

Ik heb vanavond een oudergesprek met de juf van Joris.

Bij het CB (ja, idd het consultatiebureau) was het hartstikke goed! Ze vonden Benten een lekkere vlotte. Hij heeft dan ook braaf gedemonstreerd wat ie kan. Verder is het natuurlijk een uk, met zijn 10.2 kilo en zijn 82 cm :inlove: Maar goed, dat zit in de familie zullen we maar zeggen 8)

Simba, lekker straks weekend! Nog plannen? Vervelend dat je zo slecht slaapt, of was het eenmalig?

Anijs, niet vergeten dat wij ook ongeduldig zijn hè? :mrgreen: Maar ik kan me goed voorstellen hoor, dat je even wacht met testen. Ik hoop zo dat je zwanger bent joh! Zou je dan nog net een dec. moeder zijn, of januari?

Mell, ik hoop dat jij ook snel bij al die zwangere meiden hoort hoor! :-*

En een hele verbouwing joh! Ben benieuwd naar de fotootjes!

Hier redelijk knock out gelegen vannacht, Elske werd 1x even wakker, en Benten pas om half 5… het gaat beter! Daarna nog tot 6 uur verder getukt.

Vandaag maar eens poetsen… pfff, Ilse, stuur eens wat van je kuis-hormoontjes deze kant op, ik heb ze écht niet :roll:

De kindjes lopen allebei zingend, met een zelfbedachte microfoon rondjes door de kamer :lol: :inlove:

Ga maar eens een broodje voor ze maken, ze zingen nl over broodjes oude kaas :mrgreen:

Fijne dag en een dikke knuffel!

Marije

Goeiemorgen meiden,

Marije: Meid je bent echt zwanger hoor. :mrgreen: Maar begrijp wel dat je het nog ongelofelijk vind. :wink: Is normaal hé, tegen dat je het beseft zeg. Amai. :wink: Oh en goe dkijken hoor … ik blaas en ik blaas en ik blaas … komaan raampje openzetten binnen hier en twee uur en dan gaan die kuishormoontjes jouw huis binnenwaaien. Of heb ik nu net iets teveel fantasie. :eh: :think:

Anijs: Ook hier gaan we ferm duimen hoor voor jou. :pray: :pray: :pray:

Lucas is weer naar school. Hij zag het heelmaal zitten, maar is ook weer goed uitgeslapen. Als ik nu in de school toekom heeft ie nog net tijd om een zoentje te geven en dan meot ie razendsnel naar de andere kindjes. :mrgreen: Zo grappig om te zien.

Ik ga straks verder schilderen in zijn kamer, want zit echt ferm achter op schema door te gaan werken. :doh:

En dan nog naar d ebank en zo en dan is het dat voor de voormiddag. :wink:

Ik denk dat die hormoontjes een lange, lange reis moeten maken, Ilse :mrgreen: Hoop dat ze de weg vinden… zal de deur vast openzetten :mrgreen:

Succes vandaag!

:-*

:mrgreen: :mrgreen:

Ja zal toch iets zijn van om en bij de twee uur hoor. Alhoewel dan zijn ze nog maar in Tilburg. Nu ja, ze nemen de wind hé, neit de auto, zal misschien een stuk sneller gaan.

Zeg en als ze toekomen, zet ze maar gelijk aan het werk hoor, ze doen dat graag. :mrgreen:

Ik heb ze toch niet nodig vandaag, want ga nu eens niet kuisen. :shifty: :shifty:

Net terug van de winkel en ik heb voor de laatste keer iets gekocht. :oops: :oops:

Maar is nu echt gedaan hoor, ik kan beginnen en de rest zet ik wel op mijn geboortelijstje, kan het kraambezoek alles kopen voor mij. :shifty: :mrgreen:

Was in de Zeeman en je kunt daar echt koopjes doen hé.

één t-shirtje was maar 1,75 :o dat kun je dan echt niet laten liggen.

Maar nu … stop erop, want we moeten al niet te hoog springen. :oops:

Ilse, het heeft gewerkt, ze zijn aangekomen :dance: Moet nu nog even de keuken dweilen en dan is mijn keuken weer helemaal aan kant en schoon! Dan mag ik van mezelf even lekker met een boek op de bank bijkomen… Zeg, ik heb nog hoop toch? Jij was eerst toch ook niet zo’n poetser? :pray: Mss komt het allemaal wel goed met mij :mrgreen:

Gave kleertjes Ils! Zou ik ook gekocht kunnen hebben.

Er is idd nog hoop. :mrgreen: Ik was helemaal gene grote poetser hoor. En al helemaal niet toen ik zwanger was van Lucas. :oops:

Het huis was hier netjes en aan de kant en dat was dat. Vond het goed zo.

Maar nu … als Lucas nog maar één iets morst op de grond of zo, ben ik er al met trekker en dweil. :mrgreen: En terwijl ik dan toch bezig ben, doe ik gelijk nog andere plaatsjes in huis.

Ben blij dat ze aangekomen zijn. :mrgreen: En idd, straks effe uitrusten met een goei boek. :wink:

Hie rbijna klaar met de laatste muur van Lucas’ kamer. :dance: :dance:

Dan alle muren nog één keer en klaar is Ilse :thumbup:

Dan laten drogen en zo snel mogelijk de meubeltjes plaatsen. Want die staan behoorlijk in mijnen weg. :wink:

Zoooo, en nu kom ik me even zorgen maken… Heb nog een test gedaan omdat ik ging twijfelen :oops: en nu twijfel ik nog meer… Nog steeds een heel licht streepje. En ik weet wel dat ik de test nu niet met ochtendurine heb gedaan, dat vlak daarvoor ook al naar de wc ben geweest, dat een lichte streep toch een streep is, maar toch… Iemand ervaring met druppeltesten van trekpleister? En ik krijg tot overmaat van ramp ook nog eens pukkels op de bekende plekker… aaarrggh, ben zo bang dat ik nu gewoon ongesteld ga worden. :cry:

Sorry hoor, maar ik moet het even van me afschrijven :shifty: Is er iemand die me gerust kan stellen, of juist niet?

Oh meis toch! Zoals je weet heb ik totaal nog geen ervaring met positieve testen, maar een streep is een streep :wink: Waarom haal je bij de drogist anders geen digitale test. Daar staat dan gewoon heel duidelijk op dat je zwanger bent :inlove:

Ik wou dat ik iets voor je kon betekenen…Een hele dikke :hug: :-*

marije lieverd,

ik denk ook maar zo een streep is een streep maar je kan het misschien ook bij de H.A vragen?

ik heb het gevoel dat je gewoon zwanger bent :-*

:hug: en hier bij geeft ik je dan ook maar wat extra hormoontjes zodat je straks een goede positive test hebt :: :: :: :: :**:

ilse kan je voor mij ook wat kuis hormoontjes sturen?

ik ben nu wel z`n ramp met het huishouden :oops: :oops: ik heb vandaag helemaal niks gedaan heb alleen op de bank gehangen zo moe was ik :zzz: :zzz:

groetjes petronella

oow marije :hug: ik snap dat ej je druk maakt meid. Maar een streep = een streep he!! Ik zou idd ook een dititale van CB doen!

T zit vast goed!! :-*

xx

Marije: :hug: :hug: :hug: Ik ben er nu ook een beetje zenuwachtig van. :shifty: :shifty: Maar wat d emeiden voor me al zeiden: Een streep is een streep hoor. Hé en die pukkels hoeven toch niks te betekenen??? Maar als je echt niet zeker bent, bloed laten trekken of een andere test halen en netjes met ochtendurine doen. :wink: Die test die jij zegt ken ik eigenlijk niet. :think:

Verder heb ik een enorm schuld gevoel tegenover Lucas. Ik kan er wel bij huilen. :cry: :cry: :cry: Hij zat in bad. En ik was even in de keuken bezig.

Nu heeft hij nogal de gewoonte om onze shampoo en onze douchegel te pakken en die dan uit te duwen in het bad (om te kuisen). :roll:

Dus ik hoor plots dat ie aan het duwen is op een fles.

Ga ik gaan kijken. Is heel het bad ondergemeert met zeep. Drie bussen had ie genomen van de vensterbank en twee ervan had ie al leeggespuit. En je moet weten dat één daarvan helemaal vol was. :shock:

't Is ook best dure shampoo en douchegel (van fructis en dove) :wall: :wall:

Dus ik helemaal over de rooie, hem uit bad gehaald en toen … heb ik hem een klets op zijn kont gegeven. :cry: :cry: :cry: :cry:

Iets dat ik normaal nooit doe … en nu kon ik mezelf niet beheersen. Hij schreeuwde het uit en was helemaal van slag.

Ik nog steeds. Pffff wat ben ik een slechte moeder. :cry: :cry: :cry:

Ilse - :hug: Je bent echt geen slechte moeder hoor meid. Ik denk dat dit soort dingen iedereen wel eens overkomt.

OOo lieve Ilse. Je bent geen slechte moeder, je bent een mens! (gelukkig! :mrgreen: ). Bovendien een zwanger mens en je geduld is niet eindeloos… zo logisch! Ik heb een vriendin ook weleens in tranen opgebeld omdat ik Joor een tik voor z’n billen had gegeven. :hug:

En dank voor jullie lieve reacties :-* Moet er gewoon van huilen… hahaha, zou ik zwanger zijn? :mrgreen:

R. is net thuis en hij is er van overtuigd dat ik wel zwanger ben. En hij heft er een neus voor, hihi, hij vindt me meteen ook veel aantrekkelijker dan daarvoor.

De streep is eigenlijk ook wel duidelijk :oops: Mss dat ik dit weekend nog een digitest doe.

Knuf en ik moet rennen om op tijd op de ouderavond te komen…

@Cathy S. wrote:

zou ik zwanger zijn? :mrgreen:

Euh ja hoor, je bent zwanger :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Zelfs al 5 weken en twee dagen. :wink: :wink:

Zo en je ventje heeft daar een neus voor. :clap: :clap: Wel leuk dat ie je nu heel aantrekkelijk vind, vele mannen hebben het net anders hé. :wink:

Klopt idd, eens geraakt je geduld op … maar toch … pfff, ik ben hem al de hele tijd aan het knuffelen en kusjes geven. Volgens mij is hij het al vergeten hoor, maar toch … ik hoop dat het niet meer voorvalt. :oops:

Sorry sorry sorry!!! Ik heb jullie een beetje verwaarloosd de laatste dagen!! Ik was druk druk druk. Maar ik ga het goed maken!!

Ilse, je moet je niet schuldig voelen!! Op een gegeven moment is je geduld op! Zo simpel als wat. Ik heb het ook wel een paar keer bijna gedaan. Ze kunnen het bloed soms onder je nagels vandaan halen. Hij is het ongetwijfeld al weer vergeten!!!

Marije, niet nerveus worden! Spannend is het altijd. Ik denk dat als je een test met ochtendurine zou doen dat hij veel duidelijker is. Er zijn veel mensen die pas rond 5 weken voor het eerst een lichte streep hebben, dus hij hoeft nu ook nog helemaal niet dik en vet te zijn. Maar als je net naar de wc bent geweest en dan die test gaat doen zit de urine natuurlijk nog maar net in je blaas…tja…niet zo gek dus volgens mij!! Zonde van je centen om een digitale test te kopen!!

Petronella…af en toe mag je een rust-dagje hebben toch? Nu het weer weer wat mooier is blijf ik ook aan het zuigen. Heb ik net de boel weer schoon komt er weer een mannetjes met zand naar binnen stuiven en kan ik wer opnieuw beginnen.

Rebecca, hoe gata het met jou? Is de spanning weer een beetje weg van de inbraken of zit de buurt nog in de zenuwen?

Mell, hoe gaat het? Is je menstruatie al voorbij? Hopelijk nu gewoon een nette cyclus en geen gekkigheid meer! Ga je nu weer ovulatietesten gebruiken?

Marietje, jij gaat ook hard zeg!! Gaat alles verder goed met je?

Zasje, is je buik al aan het groeien? Elke keer als ik een berichtje zie van jou dan realiseer ik me weer dat ik anders ook net zo ver was ongeveer. En dat bedoel ik niet verkeerd hoor!! Ik gun het je van harte!! Morgen zou ik in principe 15 weken zijn…raar idee nog soms.

Hier gaat het wel goed. Behalve dat we het dus druk hebben gehad! Ik heb ovulatietesten gekocht voor deze ronde! Ben benieuwd!

heey heey,

oow maije; gelukkig zegt je hubbie dat je gewoon zwnager bent!! Ik hoop dat je weer wat geruster bent. Die onzekerheden horen er geloof ik een beetje bij he??

@ ilse; je bent heus geen slechte moeder hoor!! :hug: Zoals de meiden zeggen, je geduld kan ook wel eens op zijn.

@ britt, ja ik ga weer ovu-testen gebruiken. Ik denk maar gewoon vanaf dag 14 ofzo. Ik vond ze superduidelijk!! dus hoop dat t nu weer lukt. En ga ook weer tempen. Hahaha alles om mn yclus een beetje in kaart te krijgen :smiley:

xx

Hallo Meiden,

Beetje last hier van een hormonen dip, ben even de weg kwijt stom hé.

Britt het maakt niet uit dat je ons verwaarloosd hebt. Ik kan me het best voorstellen dat het afentoe pittig is om te lezen dat er weer iemand zwanger is. Ik denk er inderdaad ook nog vaak aan dat we de zelfde tijd uitgerekend zouden zijn. :hug: Ik hoop dat de ovluatie testen jou deze maand veel geluk zullen brengen :thumbup: (hier trouwens nog geen buikje).

Marije een streep is een streep, en met ochtend urine is hij inderdaad veel beter te zien. Je bent gewoon lekker zwanger !!

Ilse onze kids hadden hetzelfde idee hier ook 2 flessen leeg geknepen in bad. (hoorde ik van mijn man vanavond toen ik thuis kwam). Met die hormoontjes ben je gewoon wat sneller opgefokt is niks aan te doen meid. Niet schuldig gaan voelen hoor, hij weet nu in iedergeval goed dat het niet mag :wink: (Moet wel zeggen dat ik veel roze lees hier in het topic :mrgreen: )

En toen kon ik niet meer verder terug lezen … :think:

Gisteren mijn eerste 2 rompertjes gekocht voor de beeb, een overslag rompertje met beertjes, ik heb wel maat 50 genomen vond 65 en 50 niet veel schelen van elkaar. Ik hoop dat het gaat passen dan. Mijn zoon paste maat 50 niet eens mijn moeder heeft toen ik in het ziekenhuis lag speciale prematuur kleertjes gehaald, hij was dan wel 3 weken te vroeg. Iemand ervaring met het weten of je tweede kind groter of kleiner word??

Slaap lekker voor straks :-*