Novemberstoppers 2007 (deel 4)

http://nl.youtube.com/watch?v=9bbFhr_W-Oo

Ik weet niet of het zo gaat lukken, maar ik heb een filmpje van Thijmen vandaag op youtube gezet. Gisteren kon hij dus voor het eerst zonder zijwieltjes en vandaag had hij het goed door!!

OK, niet echt het meest geweldige filmpje, maar wel geinig om te zien!

Waar hangen jullie toch uit?? Dit is al mijn vierde bericht op rij!! Straks ga ik Ilse haar record nog verbreken!!!

Ik heb trouwens voor 275 euro kleren gekocht bij esprit.nl vanochtend. Tja…je kreeg 20% korting op alles, dus des te meer ik had des te meer korting!! :wink:

@britt wrote:

Waar hangen jullie toch uit?? Dit is al mijn vierde bericht op rij!! Straks ga ik Ilse haar record nog verbreken!!!

haha kijk maar uit straks klets je ook alleen een pagina vol :wink: :mrgreen:

ik zal je even gezeldschap komen houden :lol:

leuk filmpje van thijmen!!!

wat kijkt hij trots

jij hebt aardig geshopt zeg

maar met 20% korting scheelt dat een hoop

ik ben eindelijk weer op de bank neergepoft

ga woensdag weer verder dan weer een dagje vrij :mrgreen:

hoop dat ik dan nog net zoveel energie heb als vandaag :wink:

hier is het vloeien bijna gestopt

wanneer zou het hcg uit mijn lichaam zijn???

Bij mij was het hcg na anderhalve week niet meer op een test aan te tonen.

Maar…toen had ik dus totaal geen bloedverlies ed, dit was anderhalve week na de curretage. En precies vier weken later werd ik weer ongesteld. Dus de verhalen die ze soms zeggen dat je cyclus weer opnieuw begint als al het hcg uit je lijf is klopt in mijn geval niet. Ik had nu zelfs al voordat het bloedverlies echt heftig werd een minder positieve test, en die zal nu ook al wel neg zijn denk ik. Maar nu was ik natuurlijk ook nog niet zo ver. Hoe voel je je verder? Veel energie blijkbaar! Misschien kan je wat mijn kant op sturen!

voel me verder wel goed eigenlijk

heb wel af en toe mijn dipmomenten maar dat zal nog wel even blijven

en energie voor 10 haha

maar ik zal wat jou kan t op sturen, heb het nu toch niet meer nodig tot woensdag stuur je ze dan weer terug??? :wink:

ik wou weer beginnen met tempen dan zie ik vanzelf wel wat mijn lichaam doet!

mijn cyclus was de laatste keer 33 dgn ben benieuwd wat hij nu gaat doen, zal vast wel weer een zooitje worden :wink:

hoe voel jij je verder???

Oké, ik kom ook meedoen :wink:

Britt, leuk filmpje zeg! Knap zeg van Thijmen :clap: Ik heb indertijd mijn neefje leren fietsen zonder zijwiletjes en vond ik zo leuk om te doen!

Wat heb je lekker geshopt zeg! Da’s nog eens een fikse korting. Is dat nu nog, want duik ik ook nog ff op de site. Is dat gewoon op esprit.nl?

Simba, lekker zeg dat je nu even op de bank bent neergeploft…heb je vast verdiend na je schoonmaakwoede :wink:

Hier ook een rustig avondje. Manlief geniet van breedbeeldtv :mrgreen: Haha, waar je blij mee kunt zijn. Straks lekker samen Peter R. kijken, lekker relaxen.

Hoe ist met de andere meiden?

Liefs, Marietje

DIe korting is inderdaad tot 1 juni. En op esprit.nl. En dus ook op positiekleding en kinderkleding. Het voordeel vind ik dat je gewoon van alles kunt bestellen, je betaalt geen verzendkosten. Je kunt het op je gemak passen en als het niet goed is terug sturen zonder kosten. Zit dus niks goed dan kan je alles terug don en betaal je niks.

SImba, wie weet is je cyclus nu wel een beetje op orde, je weet het niet. Ik heb het gevoel dat deze maand goed benut moet worden. Ze zeggen namelijk dat je de eerste maand na een miskraam extra vruchtbaar bent omdat de wand van je baarmoeder nog “zwanger” is en daardoor kan een eitje beter innestelen. Ik weet het niet hoor…vind het ook vervelend dat er een beetje druk op komt zo, maar heb echt het gevoel dat we deze maand goed moeten gebruiken.

Goeiemorgen ladies!

Simba, Britt, ik duim voor jullie dat julloe snel weer zwanger zijn. Volgens mij staan er 9 weken voor het verdwijnen van het hcg na een miskraam, maar het hangt er wrs ook vanaf hoe lang je zwanger geweest bent. Bij mij kwam in elk geval wel meteen mijn cyclus weer op gang.

Hihi, Marietje, hier sinds kort ook een breedbeeltv, heeft R. gekregen van zijn werk, maar we kunnen 'm hier beneden nog niet kwijt, hij staat nu op zijn werkkamer, met een pc erop aangesloten, dus we hebben gisteravond lekker samen gegamed 8) Nou ja lekker… ik ging bijna van m’n stokkie en heb daarna toch een paar keer flink gekotst :sick: Combinatie van zwanger zijn, chinees eten en gamen viel niet zo lekker :mrgreen:

Simba, wat lekker dat je zoveel energie hebt.

Britt, lekker even geshopt!

Ga zo even je filmpje kijken!

Hier zijn we gisteren bijna de hele dag zoet geweest met naar blokhutjes kijken voor de kindjes. Poeh, toch nog een heel gepuzzel met hoe we er 2 op zolder kwijt moeten kunnen. Sie stomme balken die in de weg zitten :roll: Maar goed, nu een goeie, uitgebreide tent gevonden, dus er moet vast wat te vinden zijn die qua maat wel passen.

O, we mooeten nog zoveel kopen voor de bevalling, wordt er helemaal kriegel van. Twee hutjes voor de kids, bedden en matrassen voor de kids, een bed voor ons (we slapen nu op een matras op de grond, maar om te bevallen zal ik toch een bed nodig hebben), een bakfiets (weet anders niet hoe ik 3 kids mee kan nemen op de fiets, en aangezien we geen rijbewijs hebben…), een wiegje, gordijnen voor Joor en de kamer van R. nah ja, en eigenlijk dan ook nog een nieuwe bank, maar dat is iets minder belangrijk (al kan ik dat stinkkot wel wegkijken :shifty: ).

En hoe is het met de rest van de meiden?

Ik ga even op de bank hangen… ben weer vanaf 5 uur wakker :roll: en aangezien manlief vannacht ook even gezellig kwam buurten :mrgreen: heb ik niet zo verrekt lang geslapen.

:-* en tot later!

Goeimorgen meiden,

Zo zo zo, een hele pagina kletsen zonder één roze berichtje :hand: :naughty: :mrgreen:

Simba: Jij hebt toch veel de binnenkant van kasten gezien hé. :mrgreen: :mrgreen: Wel leuk hé als je plots zo’n opruimwoede krijgt. :dance:

Oh en gefeliciteerd met je kleuterschap. :mrgreen:

Britt: Wat een schitterend filmpje, heb er echt van genoten. Wat een kanjer hé en hij doet het echt schitterend op zijn fiets. :clap: :clap: :clap: Op het laatste zelfs al één hand aan het stuur en vlug effe zwaaien. :thumbup: En de jongste (sorry kan effe neit op de naam komen :oops: ) effe foto maken van mij :mrgreen: :inlove: :inlove: Leuk hoor om eens flink te shoppen en idd die 20% korting is altijd handig meegenomen. :dance:

Marietje: En heerlijk gerelaxt voor de tv??

Marije: Idd nog een mooi lnag lijstje hé met aankopen. :smiley: Zal leuk worden om dingen te kiezen en zo :dance: :dance:

Hier net terug van de gyn. Onze kleine meid is nog steeds een kleine meid. :mrgreen: Gyn. keek me nogal raar aan toen ik vroeg of ie nog eens wilde kijken of er geen piemeltje aangegroeid was. :shifty: :shifty:

Maar nee hoor, het is en blijft een meisje. :inlove: :inlove: Dus heb groen licht om verder te schoppen, of is het roze licht. :think: :mrgreen:

Ze weet nu iets meer dan een kilo (haha een zakje bloem) :lol: :oops: Volgens de gyn één week voor op groei, volgens mama gewoon mee met groei. :roll: :mrgreen:

Heb na 15 weken eindelijk iets gekregen voor mijn schimmelinfectie. :dance: :dance: Eindelijk ga ik verlost zijn van jeuk, vieze geurtjes en vuile afscheiding. :sick: :shifty:

Vanavond met Lucas naar de dokter, hij hoest weer de longen uit zijn lijf. :frowning:

Deze namiddag mag ie weer naar oma en opa voor enkele uurtjes, dan doe ik mijn geboortelijstje (kan niet meer wachten, beetje ongeduldig). :oops:

Hij heeft het er zaterdag trouwens super gehad. :dance: :dance:

De rest van de week geen speciale dingen meer behalve schilderen van de deuren in de badkamer.

Ben daar ooit eens aan begonnen en ze moeten eigenlijk nog allemaal één laag krijgen. Dus da’s voor deze week. :wink:

Als dat gedaan is kan ik dan de badkamer van onder en boven soppen en uitkuisen en zo. :wink:

Ga zometeen effe mailtjes lezen en dan eventjes huisje aan de kant doen. :wink:

Meissies prettige dag verder. :wink:

hooi meiden!!

Zo ik moest gewoon weer 4 blz bijlezen :shock: :smiley:

Hihi Rebecca zo leer ik ook nog eens wat over america! :mrgreen: Wel jammer dat je weekendje arizona hebt moeten verzetten.

Marije fijn dat je al wat minder misselijk bent!! en leuk dat je al echt een buik krijgt!! :inlove:

Simba nieuwe auto??? jeetje… volgens mij is er flink gespamd in t showforum zo te horen! :mrgreen: zo maar eens kijken!!

Ik hoop trouwens dat je cyclus snel weer op gang komt!! en wie weet loopt ie nu wel hardstikke netjes… of… beter nog… ben je gelijk weer zwanger!! :pray:

Ilse wat een leuk idee zo’n geboorte lijst!! Erg handig ook voor al je bezoek!!

Ik word trouwens zo vrolijk van al die rose letters!! :inlove: gelukkig was alles goed bij de gyn, en gelukkig is je beebje nog steeds een meisje! :lol:

britt wat leuk dat filmpje!!! goed man dat thijmen zo zonder zijwieltjes fietst!! :clap:

Afgelopen zaterdag naar de verjaardag van mn neefje geweest. hij werd 1 jaar… zo leuk!! allemaal kleine kindjes daar! Maar ja dan merk ik wel dat ik echt nog zwak ben van de operatie. ik was doodop na 2 uurtjes. Heel de zondag ook niks meer gedaan! hahaha.

Verder zijn we (nou ja… ik niet :mrgreen: ) nog druk bezig met verbouwen van de keuken. T is bijna af! :dance: Zal wel blij zijn als t klaar is. Dan kan ik alles een echt goed gaan schoonmaken!!

xx

Zo, ben terug thuis van de winkel. Mijn geboortelijstje is gemaakt en wat ben ik moehoe :doh:

Het was daar snikheet en tegen dat ik alles goed uitgezocht had. :roll: :mrgreen:

Ik ga morgen eens kijken of ik dingetjes kan vinden op internet van wat ik op mijn lisjtje heb gezet. :wink:

Ilse, ik ben benieuwd naar je lijstje!!

Mell, jeetje, jij hebt ook al de schoonmaakwoede gekregen!!

Ik heb vanochtend toch maar even de verloskundige gebeld omdat ik buikpijn blijf houden en ook nog bloedverlies heb. Zij gaf me aan dat mijn lichaam eerst goed moet herstellen. Als het deze week niet over gaat dan krijg ik maandag een echo. Die afspraak stond al van toen ik zwanger was. Maar ze zei dat ik de komende drie dagen heel rustig aan moest doen, geen zwaar lichamelijk werk, een middagdutje en niet gaan werken. Tja…mijn huishouden laat ik zonder problemen een paar dagen liggen, maar mijn werk vind ik anders. Zo beroerd voel ik me niet, ben alleen moe. Ik ga dus heel dwars morgen gewoon werken. Ik probeer het wel rustig aan het doen en het sporten laat ik even achterwege.

Hé allemaal,

kan echt niet meer volgen tegenwoordig en dat zal tot de schoolvakantie nog wel zo blijven, dan pas neemt de drukte hier af en heb ik terug meer tijd om hier te schrijven.

Britt :hug: ik snap best dat het zwaar is vooral deze tweede keer maar de moed niet opgeven, lieverd, de dingen gaan zoals ze komen…

Wat leuk dat Thijmen kan fietsen en hij durft ook echt goed, hij probeert zelfs nog te zwaaien ondertussen :inlove:

Simba :hug: Gelukkig hoef je geen currettage en kon je lichaam het zelf maar wel zwaar, zo op je werk alles verliezen, verzorg jezelf maar goed hoor!

Ilse amaai, nog volop in de kuiswoede. En leuk dat je kan bezig zijn met de geboortelijst en de kaartjes. Ik twijfel nog of we gewoon geld zullen vragen of een geboortelijst doen want we hebben vorig jaar net alle spullen van Tristan verkocht op de tweedehandsbeurs van de gezinsbond :wall: :roll:

Arme Lucas, hopelijk niet weer ziek maar het is de leeftijd voor ziektes natuurlijk wel, als ze naar de kleuterklas beginnen gaan, daar lopen ze vanalles op.

Sabine ooo D-day nadert met rasse schreden…

Marije: eten maar zou ik zeggen :lol: En je ziet je gezicht niet goed op je foto maar jij straalt wel!!

Als Reinout pillen maakt, is hij dan apotheker? Of werkt hij in de farmaceutica?

Mell laat een ander maar lekker verbouwen en voer jij maar lekker niks uit, wordt je sneller beter. :-

Rebecca hoe was de reading?

Zasje is je blauwe plek al weg?

Liekie en Petronella, Ellen :-
ben ik nog iemand vergeten? :think:

Hier een zalig weekendje Ardennen gehad, alleen jammer dat het op hotel was, ik vind een huisje sowieso leuker. Nu moesten de volwassenen 's avonds nadat de kinderen waren gaan slapen op 1 kamer samen gaan zitten en dat is toch maar krap en ongezellig. En met 6 uitgelaten kinderen gaat het ook de hele tijd van sssjt ssjt ssjt op de gang en op de kamer. Wat natuurlijk nauwelijks iets helpt, een halve minuut en ze zijn dat weer vergeten.

In een huisje doe je wat je wil. Gelukkig was het weer wel super, snikheet zelfs zondagnamiddag, ondanks de slechte voorspellingen vorige week. Voor herhaling vatbaar dus en we hebben meteen ook een datum vastgelegd voor het bekijken van de foto’s en bbq bij 1 van de gezinnen thuis.

Ik ben blij dat ik wat afleiding heb en me zo niet te hard fixeer op hoe en waar en wanneer ik vruchtbaar ben/zou kunnen/moeten zijn. We zullen wel zien.

Ga nog wat werken.

Daag, anijs

Ilse, hihi, dus niet ineens een piemeltje :mrgreen:

Lijkt me wel raar hoor, als de gyn nu ineens zou zeggen dat het een jongetje zou zijn :stuck_out_tongue:

En ik ben benieuwd naar wat er allemaal op je lijst staat!

Mell, lekker joh, dat de keuken bijna klaar is.

En goed dat je wel naar je lichaam luistert hoor! :hug: Je hebt er maar één van en je moet er nog heel lang mee doen en je lijf moet goed aansterken om er een lief baby’tje in te laten groeien.

Britt, wel geruststellend dat je evt volgende week een echo krijgt!

Enne… doe alsjeblieft rustig aan morgen! :-

Hihi Anijs, ik straal? Je bedoelt zeker dat ik licht geef :mrgreen:

En R. is geen farmaceut of iets dergelijks. Hij heeft zich er jaren verdiept in vitamines, slikte zelf ook een hele zooi en heeft aan de hand daarvan een eigen pil samengesteld. Daar maakt hij voor ons elk weekend een zakje vol van en nu is hij hard aan het proberen het ook in productie en dus in de winkel te krijgen.

En wat klinkt dat dagje Ardennen lekker! Ik dacht ik eerst: wauw, ik zou echt veel liever in een hotel zijn dan in een huisje :mrgreen: maar toen ik doorlas dat jullie met een groep waren, had ik hetzelfde idee als jij, dan is een huisje veel leuker!

En ik hoop heel erg dat je deze maand zwanger raakt. Juist omdat je er minder mee bezig bent. Gewoon lekker vaak je man verleiden :mrgreen:

Zo, het eten staat in de oven… macaronischotel.

Dames, fijne avond en ongetwijfeld tot morgen!

:-

ff aron-ego (gekopieerd van de okt’mama’s)

Eind van de ochtend heeft Aron een kastje op zijn voet gekregen, was een zwaar kastje en hij jublede echt van de pijn Uiteindelijk leek het mee tevallen, toch even de ha gebeld en als het erger werd moest ik maar weer bellen.

Nou, zijn teen (grote teen) is helemaal dik en rood, nagel donker paars en er komt vocht uit. Hij sleept met dat voetje, loopt dus ook niet gewoon en ik mag er NIET aanzitten. zelfs zijn pyamabroek net aandoen was een gevecht met tranen

nu moeten we zo okm half 8 bij de hap zijn en rekening houden met een breukje of dat ze de nagel gaan doorboren…auw, auw, deze mama moet al bijna huilen…

Later ben ik er weer.