Novemberstoppers 2007 (deel 4)

oow jeetjeMarietje arme aron :hug: succes bij de dokter!!

Leuk een weekendje lekker weg geweest anijs! een huisje met zn alle is idd leuker, maar hotel is ook niet verkeerd!! En je hebt groot gelijk dat je probeert er iets minder mee bezig te zijn. Wel moeilijk! Ik mag nu ni eens, en nog zie ik overal babys & zwangere vrouwen. Ik let er gewoon op!!

xx

hoi hoi

@marietje, een dikke knuffel voor jou en aron :hug:

hopelijk zijn jullie weer thuis en vioel het mee

@britt, meid we gaan deze maand zeker goed gebruiken

ik heb dat ook weleens gehoord over de maand na de mk

ik hoop op een mooi resultaat

@mrije, leuk dat je nog zoveel mag shoppen

wel lastig met dat aflopende plafon voor je blokhutjes

ik hoop dat jullie nog kunnen slagen, vodn het een heel leuk idee

@ilse, leuk die geboortelijst, ben benieuwd wat je erop gezet hebt

hoe was het met lucas bij de dokter

heb je nog foto;s meegekregen vand echo ben wel benieuwd naar je meisje

@rebecca, hoe was de reading meid???

@mell, doe lekker rustig aan meis

en fijn dat de keuken bijna af is, fotootje???

hier weer een lekker werkdagje gehad

net weer het een en ander in huis gedaan

ook de diertjes hebben weer een schoon hok/bak/kom

nu lekker even laptoppen en een beetje tv kijken

Ha meiden,

ik kopieer weer even een stukje van wat ik bij de okt’06 mama’s heb geschreven, daarna duik ik lekker mijn bedje in.

Nou, zijn teen lijkt niet gebroken. Was dat wel het geval dan hadden ze het gegipst incl zijn onderbeentje! Maar ze zei wel dat ze best een breuk over het hoofd kan zien, dus als hij na 2/3 dagen nog ‘sleept’ met zijn voetje en pijn aangeeft, dan moet ik de ha weer bellen.

Het vocht dat eruit komt is een goed teken: dat vermindert de druk onder zijn nagel. Gelukkig hoefde het daarom niet doorboort te worden. Wel zei ze dat het goed pijn kan doen, ook vannacht nog. Dus een zetpilletje was geen luxe…

Nou, we waren best snel weer thuis, maar bij het naar bed brengen vergat ik de zetpil, dus na een dik half uur slapen werd hij krijsend wakker…

Echt een arm manneke Helemaal nat van het zweet, zetpil gegeven en even op schoot genomen met een beker drinken. Gelukkig slaapt hij nu sinds 21.00 uur…

Nou, ik ben echt brak. Zit al in mijn pyama klaar om naar mijn bedje te gaan. Dus morgen zal ik weer tijd voor jullie nemen. Ik heb het wel even gauw gelezen, maar reageer morgen verder.

Liefs, Marietje

hai lieverds,

Marietje ~ Veel sterkte met Aaron, hopelijk trekt zijn voetje snel bij en is hij er snel vanaf! :hug:

Alle andere meiden ~ Een dikke :hug: :-*

Ik geloof dat ik er na de reading even goed emotioneel doorheen heb gezeten! Ik weet dat niet iedereen hier er in gelooft en ik weet ook dat er heel veel neppe mensen tussen zitten, maar dit was toch wel zo geweldig! Ik ben naar binnen gegaan met in mijn achterhoofd houdend dat het allemaal wel eens heel nep zou kunnen zijn, maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik overtuigd ben.

Ik zal niet de hele reading beschrijven, dat duurt allemaal wat lang en denk niet dat jullie daar op zitten te wachten :wink:

Maar wat voor mij het belangrijkste was van deze reading is of zij iets over mijn moeder zou zeggen. Zij begon eerst zelf met praten en een heleboel dingen te vertellen over mijn leven. Toen mocht ik vragen stellen en het enige dat ik vroeg is, hoe is het met mijn moeder?

Ik begin gewoon weer te huilen terwijl ik dit typ :cry: Zij zei dat mijn moeder in de kamer was en dat zij het de hele tijd over een hartvormige hanger aan een ketting had. Geluk bij een ongeluk, misschien? Maar ik heb onder mijn kleding een ketting hangen met een medallion van een hart.

Vervolgens bleef de vrouw zeggen dat ik geen spijt moest hebben. Mijn moeder is ontzettend trots op mij, houdt ontzettend veel van mij en is ook ontzettend blij voor mij. Ze is blij met waar zij nu is en is gelukkig zo. En opnieuw zei de vrouw dat mijn moeder er op hamerde dat ik geen spijt moet hebben.

Een korte uitleg voor dit ~ Mijn moeder heeft in oktober van 2004 euthanasie gepleegd, na een ziektebed van een half jaar. Wij hebben altijd een goede relatie gehad, maar het was een soort van haat liefde iets. (Moeilijk uit te leggen) Zo hadden wij een dag voor haar overlijden nog een soort van ruzie en dus besloot ik om op de dag van haar overlijden om niet meer alleen bij haar naar binnen te gaan om afscheid te nemen. Ik ben de hele dag bij haar geweest, maar wij hebben niet een moment voor ons tweeen gehad. Ik ben niet bij haar naar binnen gegaan en zij heeft ook niet om mij gevraagd. Op het moment van de euthanasie ben ik samen met mij broers bij haar in de kamer geweest, maar ik heb niet dat ene moment gehad en achteraf gezien heb ik daar heel veel spijt van gehad.

Deze vrouw vlijft dus doorhameren dat ik geen spijt moet hebben en opeens zegt ze: Je moeder wilde je daar toch niet hebben op dat moment. Ik dacht dat de grond onder mijn voeten vandaan trok. Ik heb gehuild als een klein kind. :cry: Hoe kan zij, een wildvreemde vrouw, dit persoonlijke iets van mij weten???

Voor dit alles wist ze mij te vertellen dat mijn moeder halverwege 40 aan kanker was overleden. Dat er aan de kant van mijn moeder kanker in de familie voor komt. (Mijn oma, opa en moeder zijn aan kanker overleden, en mijn oom is een kleine maand geleden geopereerd aan longkanker)

En zo waren er nog veel meer dingen. Dingen die zij absoluut niet zou kunnen weten. Dingen die zij zo specifiek beschreef dat zij dit niet aan mijn lichaamstaal af zou hebben kunnen lezen… :hand:

Ik ben de hele dag goed van slag geweest en heb behoorlijk veel gehuild. Ik heb echt het gevoel alsof ik emotioneel helemaal leeg ben getrokken… :cry: Maar ik heb nu ook wel een gevoel alsof ik ook een gedeelte af kan sluiten.

Om het verhaal niet te lang te maken, ga ik afsluiten, maar niet voordat ik heb verteld dat zij voorspeld heeft dat ik 3 kinderen zou krijgen. 1 jongen en 2 meiden en de meiden zijn zeer waarschijnlijk een 2-ling. :smiley: Ik zou rond augustus/september van dit jaar zwanger worden en dus een april/mei baby krijgen. We zullen het zien dus :wink: Oh en ze zei ook nog dat we er niet van uit moeten gaan dat het zo een twee drie gebeurd. Ze zei dat we geduld moeten hebben :shock: (Uiteraard neem ik voorspellingen wel met een korreltje zout, maar al dat andere… :shock: )

Ik duik nu mijn bedje in. Morgen weer werken en ik kan echt wel wat slaap gebruiken. :zzz:

meis wat heftig zeg maar wel heel erg mooi

zit je stukje gewoon met kippevel te lezen

fijn dat je hierdoor toch een stukje rust en afsluiting kan vinden

:-

enne 3 kids :inlove: , meid ik hoop dat de voorspelling uitkomt!!!

nou ik ga snel me omkleden en werken,

tot vanavond :-

marietje, fijn dat er niets gebroken is

arm mannetje, geef hem maar een dikke knuffel van mij :-*

voor jou ook een knuf, zal een heftig dagje geweest zijn gisteren :hug:

Goeiemorgen,

Rebecca: Wat een speciale ervaring zeg. En dd wat moet je van slag geweest zijn (en waarschijnlijk nog zijn als je eraan terug denkt). :wink: Ik ben blij dat je contact hebt gehad, is toch iets speciaals. :wink: Ik geloof er wel een beetje in hoor. Je ziet rap wat en hoe met iemand, vooral als ze dingen gaan zeggen waarvan jij weet dat ze dit niet zomaar kunnen achterhalen, maar dat ze het echt moeten ‘voelen’ of ‘zien’. :wink:

Oh en eht zou wel leuk zijn als haar voorspelling voor het zwanger worden uitkomt hé. augustus - september is niet meer zo ver weg hé. :dance:

Marietje: Arme knul, ik hoop dat hij wat heeft kunnen slapen. Idd als dat vocht eruit komt, zoveel te beter hé, want anders krijgen ze meer pijn en hebben ze er hartkloppingen in en zo. :hug:

Simba: Ben niet meer gegaan naar de dokter met lucas :oops: Ik geef hem zijn puffers en die lijken te helpen. Hij heeft heel de nacht doorgeslapen zonder t ehoesten. Moest het nu toch opnieuw slechter waorden, dan ga ik toch. :wink: Heb geen foto’s meegekregen :doh: Jammer, want van Lucas kreeg ik iedere keer foto’s mee, nu doet hij dat gelijk niet meer (je ziet dat het leven kostelijkers word hoor). :think:

Marije: Wel knap dat je man dat doet hoor, die vitaminepilletjes. :wink: Jullie gaan nog beroemd worden, jij schrijfster en hij pillenmaker. :dance: :wink:

Anijs: Blij toe dta jullie zo’n zalig weekendje Ardennen hebben gehad. :dance: :dance:

Britt: Rustig aan doen hé meid, als het niet gaat op het werk, gewoon op tijd stoppen hé. :hug:

Straks hier alles aan de kant doen. Lucas gaat vandaag een hele dag naar school, ik haal hem wel over de middag om thuis te eten. :wink:

Hij was super goed uitgeslapen en zag het helemaal zitten om naar school te gaan. :mrgreen:

Woow wat heftig rebecca!! Bijzonder hoor!!

Maar ik had jou toch al vaker over een tweeling gehoord?? (of laat mijn geheugen me in de steek??? :think: ) Iets over je man die zei dat jullie een 2ling gingen krijgen??

xx

marietje, wat een tenenverhaal zeg! arm menneke. :?

rebecca,mooi verhaal en fijn dat het je een stuk op weg heeft geholpen om dingen te kunnen af sluiten.

ik ben in 2003 geweest.ook zeer verhelderend moet ik zeggen.

over kinderen werd mij het zelfde verteld…3 kinderen,zou de eerste een jongen worden dan volgde er een meidentweeling.werd de eerste een meid dan volgde er een jongenstweeling.

er zitten wel tweelingen in de familie maar ik ga me er niet op vast pinnen.

mijn eerste bevalling zou een moeilijke worden en eindigen in het ziekenhuis.dat is uit gekomen.

verder wist ze veel over mijn verleden te vertellen. ik geloof er ook wel in. vond het net als jij een mooie ervaring :smiley:

Ik ben moe :?

Heb nergens zin in :?

Vind het enkel leuk om korte berichtjes te typen :o

Heb geen zin om lange berichtjes te typen :oops:

Nee, enkel korte berichtjes :wink:

Nog steeds op pagina 44, wanneer verandert dit naar 45 :think:

Volgens mij nog 5 berichten en dan op naar pagina45 :shifty:

Zou het of zou ik dan nog op pagina 44 rondhangen :think:

Zal ik je even helpen? :mrgreen:

Ik baal, luister altijd naar q-music, maar nu zit er veeeeeeeeeeeeeeel storing op en kan ik niet luisteren.

Moet nu luisteren naar Donna en daar zijn ze verschrikkelijk op aan het zeveren. :wall: :wall:

Als je zo moe bent, waarom ga je dan niet even lekker een tukkie doen meis? Of slaapt Lucasje niet?