Rebecca, balen zeg dat het niet door kan gaan. Maar jullie houden het nog tegoed!
Marietje, fijn dat de echo goed was. Toch wel een hele opluchting lijkt me. Ik ga zo eens kijken in het sf.
Liekie, die ongerustheid blijft denk ik tot de eerste echo. Maar je moet echt moed houden en uitgaan van het positieve.
Liekie, die ongerustheid is echt zo herkenbaar. Vreemd hè: je wilt eigenlijk zo graag genieten van er zich afspeelt in je buik en tegelijk durf je dat gewoon nog niet. Meid, hopelijk kun je straks dubbel en dwars genieten hoor :-*
Britt, hoe is het nu met jou? Ik kan me zo goed voorstellen dat je gevoel alle kanten opgaat. Het beheerst op dit moment gewoon je leven. Dikke knuffel :hug:
Marietje
Goeimorgen meiden,
Mell: Fotoooooooooooooooooooooo van bikini en jij erin. Het staat je vast geweldig!!
Simba: Ben blij voor je dat een curretage niet nodig is. Hopelijk ben je gauw opnieuw zwanger (wat klinkt deze zin dubbel zeg). Maar het is jullie echt gegund. :hug:
Rebecca: Wat jammer dat jullie je weekendje op de lange baan moeten schuiven. :wall: Zeg, wat ik me nu nog afvroeg. Zijn jullie daar voor op afleveringen van bijvoorbeeld Lost?? Wij lopen heir in België altijd achter. :wall: :wall: Oh en ben ook benieuwd of je al eens een bekende ster hebt ontmoet?? Ofw oon je daar nog ver van weg?
Oh en Lucas die is blijven doorlopen tot 20u00 :shock: Zelfs na een hele dag school. Hij was nogthans moe hoor, maar weigerde te slapen. :roll:
Marietje: Vergeet je ons nu nog helemaal het geslacht te zeggen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :shifty: :shifty: 4d ook geen idee wat het is :think: Ik denk dat ik hier maandga eens ga aandringen aan de gyn. voor een 3d. Heb gezien aan zijn echomachien dat er een knopje is met 3d, kan ie daar eens op drukken voor mij. :mrgreen:
Liekie: Kan het geloven meid dat je pas gerust zal zijn als je bij de vk bent geweest. Doet ze dna meteen ook een echo??
Britt: Gaat het een beetje?? :hug:
Marije: Hang je boven de pot meid??
Hé dinnekes, ik heb Loesje terug gevonden op kok. :mrgreen: :mrgreen: Misschien komt ze nog langs om weer met ons te babbelen. Dus bij deze Loesje, je weet het hé, je bent welkom.
De dierenarts is deze morgen langs geweest voor onze bok. Hij was ziek. :eh:
Heeft nu een spuitje gekregen in zijn kont en loopt al terug rond. :mrgreen:
Mijn ouders hebben Lucas me egenomen zodta ik heel de dag kan kuisen. :dance: :dance: :dance: Het is schitterend weer en ik heb er zin in. :dance:
Vind het wel sneu dat ik daarom Jucasje weg doe, maar ik voel dat het me te zwaar word als ik de hele dag achter hem aan moet rennen. :naughty:
Ons meisje spant zich veel te veel op in mijn buik als broerlief zo druk doet met mama. Dus daar moet ik wel rekening mee houden. Zou niet willen dat ik al weeën krijg.
Gisteren naar ded rukkerij geweest, maar hun hadden de boeken niet binnen. Deze week ergens komen ze binnen en dan kan ik een kaartje kiezen. :dance:
Maandag naar de gyn.
Dinsdag ga ik waarschijnlijk mijn geboortelijst samenstellen. :dance:
Meiden, fijne dag verder.
Poeh poeh effe uitrusten hoor. :shifty:
Moet nog twee deuren in de keuken en dan de tafel en stoelen afwassen en dan kan ik dweilen. Dan is meteen ook de keuken klaar.
Maar ga straks eerst de rolluiken doen, heb net gezien dat het ook nodig is. :shifty:
Moet nu toch even wachten, want voel toch wel dat het pijn zou gaan doen. :roll:
Dus op tijd en stond bijkomen hé en hier effe prikken.
Jullie zijn blijkbaar ook allemaal druk bezig.
Nou, ik ga effe verder lezen op het forum.
Vele groetjes en tot later.
O jee… ik kom hier te weinig, want nu valt er erg veel te reageren :mrgreen:
Nee, ik hing niet boven de pot :mrgreen: Heb gisteren en vandaag niet overgegeven, hoop, hoop, hoop dat het nu beter wordt! Moet wel de hele dag door blijven eten :roll: Dus ik word straks helemaal tonnetje rond, ach, mijn lief vindt me alleen maar mooier worden, dus ik ga nog ff door :mrgreen:
Simba, gelukkig geen curetage! Meis, ik hoop dat jullie dit een plekje kunnen geven, dat je cyclus weer snel op gang komt en dat jullie volgend jaar om deze tijd een prachtig klein mannetje of vrouwtje vast mogen houden!
Britt, lieverd, toch helemaal doorgezet… Voor jou hoop ik hetzelfde als voor Simba! Eerst maar even bijkomen van dit tweede verlies en dan snel zwanger worden… de volgende keer gaat het helemaal goed hoor!
Met al die duimen die dan gaan draaien kan het niet anders :-
Sabine, nieuwe buren… vind dat zelf ook altijd zo eng. Nu boffen wij ook enorm, aan de ene kant een wat oudere vrouw, moeder van 5 volwassen kinderen, dus die snapt dat het bij ons ook niet geluidloos is, aan de andere kant een ouder Marokkaans echtpaar. We spreken elkaar zelden, maar we krijgen vakantiekaartjes uit Marokko en zelfs kerstkaartjes
Spannend volgende week joh!
Liekie, meis, ik hoop dat de kwaaltjes wegblijven! BIj mij barstten ze pas los vanaf een week of 7… dit even om je moed in te praten :mrgreen:
Mell, hihi, sexy dus in je wat krappe bikini :mrgreen:
Rebecca, spannend, de reading dit weekend!
Balen joh, dat je Arizona even uit moet stellen. :hug:
Wauw, Marietje, de echo gehad! Ga zo even in het showforum kijken. Heerlijk te weten dat alles goed is met jullie kleine ventje :mrgreen: Aaaah, toe, zeg ons nou wat het is! Wil Ewout het nou nog steeds niet weten? Zeg hem maar dat je ons echt onmogelijk langer in spanning kan laten :twisted:
Hier is alles wel ok. Gelukkig een stuk minder misselijk dan eerst. Alleen doodop en door vitaminegebrek ? avonds te moe om te slapen.
Ik moet een hoop vitamines slikken omdat ik ME heb. R. heeft zelf voor ons allebei een voedingssupplement ontwikkelt en dat werkt erg goed, maar om die pillen te kunnen slikken moet ik genoeg eten, anders word ik misselijk, dat eten lukt dus niet zo best, en daardoor slik ik nu veel minder pillen, waardoor ik dus o.a. weer slechter slaap…
Verder heb ik een enorme buik, pas mijn wijdste stretchbroek al niet meer :shock: Maar daar ben ik alleen maar trots op.
Lieve, lieve meiden, ik hoop echt zo dat jullie allemaal snel en gezond zwanger zijn! Ik gun het jullie zo enorm! :-
Fijne dag allemaal! En ik kom weer wat vaker langs hoor
:-*
Ilse, goed hoor, dat je wel naar je lichaam luistert en even uitrust! :-* En lekker toch om even zonder kleine handenbinder je gang te kunnen gaan, niet schuldig voelen hoor.
Het einde is in zicht … het einde is in zicht … heia victoria het einde is in zicht :mrgreen: :mrgreen: :dance: :dance: :dance:
Nog één deur en dweilen. :dance: :dance:
hoi hoi meiden
@rebecca, jammer meid dat je weekendje weg uitgesteld is
vandaag de reading spannend, ben wel benieuwd wat je ervan vond
@marietje, de 20 wkn echo alweer gehad meid, wat gaat dat snel zeg
ik ga straks de foto’s is bekijken!!
van een kapotte tv zal er hier thuis ook 1 heel chagarijnig worden
inmiddels al van een nieuwe voorzien???
@liekie, snap heel goed dat je pas gerust bent na de echo
wanneer heb je de eerste echo???
@ilse, o leuk bijna de kaartjes uitzoeken en weer bijna een echo
je niet schuldig voelen dat je mannetje bij opa en oma is
hij zal het zelf vast heel leuk vinden zo’n uitje
@marije, na zo’n stukje tekst van jou vraagt dat natuurlijk om een nieuwe buikfoto :mrgreen:
@mell, hopelijk heb je daar ook lekker zon en lig je te bakken!!!
@ilse, heerlijk het einde in zicht :mrgreen:
hier moet ik nog beginnen, dus het einde nog lange niet in zicht :mrgreen:
wij zijn vandaag op autojacht geweest en geslaagd
over 1,5 week zijn we in bezit van een nieuwe (2dehandse) auto
zal straks is een foto plaatsen, hij is zo mooooi :inlove:
verder doen ik nog een beetje rustig aan want merk wel als ik teveel doe enzo dat ik dan juist weer meer buikpijn krijg :think:
dus alles op mijn gemak vandaag :mrgreen:
Meteen maar effe reageren, anders loop ik straks weer achter
Ilse, lekker dat het zo vlot in huis. Hier ook lekker bezig hoor. Geeft altijd zo’n voldaan gevoel.
Wat bedoel je eigenlijk met een geboortelijst? Ik heb al wel verschillende lijsten: namen van wie er een kaartje krijgen, dingen die ik nog gedaan wil hebben in huis voor die tijd en een lijst met dingen die we nog moeten kopen/aanschaffen. Heerlijk hè zulke lijstjes en dan lekker afstrepen.
Jucasje vermaakt zich vast prima bij opa en oma en die heeft straks een vrolijke mams en een opgeruimd huis :-
Marije, hopelijk blijft de misselijkheid nu weg meid. Wat bijzonder dat R. zelf suplementen kan maken. Hopelijk kun je het snel weer gebruiken.
Ik wil natuurlijk ook graag een buikfoto zien hè!! Kom op, showuh!!
Simba, doe maar rustig aan meid met je lichaam. Geef het de tijd, zeker als je voelt dat je nog snel buikpijn krijgt. Ik hoop ook echt dat je snel weer zwanger zult zijn!
En ben benieuwd naar jullie ‘nieuwe’ auto :thumbup:
Rebecca, jammer dat jullie weekendje uitgesteld is, maar wat in 't vat zit, verzuurt niet hè!
Ik ben benieuwd naar je reading!
Haha en Marije probeert een poging te wagen naar het geslacht van ons kindje…misschien zal ik vandaag verklappen of je goed zit of niet met het geslacht wat je noemde… :think: :mrgreen:
Wij hebben idd vanmorgen een nieuwe tv gekocht. Moest wel vonden wij, vanmorgen moest Aron naar de Teletubbies ‘luitseren’…het beeld is namelijk volledig weggevallen en repareren heeft niet zoveel zin. 't Was een goedkoop toestelletje. Nu zijn we wel ruim 400 euro lichter (dag vakantiegeld :doh: ), maar we hebben wel een goed toestel (voor het eerst flatscreen en breedbeeld…wij lopen meestal achter…hihi)
Verder lekker over de markt gestruind en nu lig ik even lekker in de zon… 8) Straks nog even stofzuigen en dweilen en vanavond lekker frietjes bakken :drool:
Dag meiskes, tot later :-
WOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE de keuken is helemaal gedaan. Alles dat ik kon afwassen en kuisen is gedaan. :dance: :dance: Weer een puntje minder op mijn lijstje. Nog 300 andere puntjes te gaan. :think: :mrgreen:
Simba: Idd, beetje rustig aan doen dat je neit teveel last hebt van buikpijn. Ben benieuwd naar jullie nieuwe auto. :dance: :dance:
Marietje: Een geboortelijst dat is een lijst met allemaal spulletjes die ik mag uitkiezen voor onze kleine meid. Allemaal dingen die ik graag cadeau zou krijgen van mijn kraambezoek. Dan zet ik op het kaartje waar de geboortelijst ligt (in welke winkel) en dan kunnen de mensen daar iets gaan kiezen. Da’s gewoon super leuk!!! Want de meesten van je bezoek halen iets van je lijst en als ze niets van je lijst halen, dan geven ze geld. :dance: :dance:
Van Lucas heb ik toen ook een lijst gelegd. Ik lag aan 2000 euro spulletjes. :shock: Maar daar zaten de buggy en maxi cosi en zo allemaal in. Had nog niks zelf gekocht hé. En niet te geloven, maar wij hebben maar enkel de buggy gekocht van onze lijst (met geld van de oma’s) al de rest van de spulletjes waren verkocht. :dance: :dance: En kreeg dan nog eens een bon van 200 euro, was telkens 10% op alles wat de mensen kochten van de lijst. Dus da’s echt super.
Een aanrader.
Ben blij dat ik even zit, verwacht zometeen mijn kleine Jucasje :dance: :dance: Dan effe een boodschapje doen en dan ga ik waarschijnlijk knutselen met mijn venteke. Heb daar nu eens echt zin in.
Buikje staat in sf
ik ga kijken :mrgreen:
Simba, gave auto zeg!!!
Marietje, die arme Aron. Die krijgt een zware klap als hij ineens met kleur en helder beeld televisie kan kijken. Misschien moet je hem voor de zekerheid een zonnebril opzetten!
Marije, ik heb je foto’s bekeken, mooi hoor!
Ik heb vandaag een beetje een baaldag. Baal nu toch even flink van de mk. We waren weer op weg en n nu ben je weer terug bij af. Ik was 19 weken geweest als ik mijn eerste mk niet had gehad. Dat had ik op zich een plekje gegeven en ik kon er ook wel heel goed mee omgaan. Dat ging ook gemakkelijker omdat ik weer zwanger was. Nu ik dat niet meer ben heb ik weer wat meer moeite met mijn eerste mk. Maar goed, we moeten niet blijven treuren en er weer vol goede moed tegenaan. Die derde komt hopelijk toch echt wel een keer.
En dan nog even leuk nieuws. Thijmen kan fietsen zonder zijwieltjes!!! Zo leuk om te zien. Het gekke is alleen dat hij redelijk snel zonder kon, maar dat hij toen ineens niet meer kon sturen. Hij dook dus alle struiken in!! Geweldig om te zien!!
Britt, :hug: voor jou. Die derde komt er ongetwijfeld meis. Ik kan me wel voorstellen dat ook je eerste mk nu weer boven komt. Zoiets blijft gewoon zeer doen.
Wat goed dat Thijmen zonder zijwieltjes kan fietsen! Knap zeg
Marije, heb je buikie bewonderd :inlove:
Ilse, uitgekuisd?
Leuk zo’n geboortelijst. Had daar nog nooit van gehoord. Had Jucasje genoten bij opa en oma?
Wij hebben vanavond voetbal gekeken op onze nieuwe tv…lekker breedbeeld :oops: We hadden in de supermarkt zelfs oranje koeken gekocht en zo zaten we lekker op de bank :lol:
Nu duik ik lekker mijn bedje in, heb vandaag heel veel gedaan en ben nu echt moe
Marietje
@britt, :hug:
wat moet dit moeilijk zijn
en alles wat nu weer extra boven komt van je eerste mk
ik heb bewondering voor je meid hoe je er mee om gaat
maar een derde kindje komt er zeker voor jou en ik hoop heel
hard dat het snel gaat gebeuren :-*
@rebecca, en meid hoe was het gisteren???
@marije, mooie buikfoto meid
@marietje, heerlijk he breedbeeld tv kijken
ik ben er ook zo blij mee!!!
@ilse, leuk zo’n geboortelijst, volgens mij kennen wij dat helemaal niet hier of tenminste ik heb er nog nooit van gehoord dat dat via een winkel kon.
ondanks dat ik gisteren lekker rustig aan wou doen
ben ik toch de keukenkastjes ingedoken,
alles staat weer netje op een schoon plekje
ilse, ik denk dat je me aangestoken hebt
alleen de stofzuiger heeft het begeven,
niet echt handig als dat op zaterdagmiddag rond 6 uur gebeurd
eergisteren de frituurpan al gaat lekker hier
online maar is kijken naar een nieuwe stofzuiger,
jullie nog aanbevelingen, wil er graag 1 die tapijt en laminaat goed stofzuigt en ik heb ook een harig beestje rondlopen
duik nu mijn kelderkast in haha ga die ook maar is uitmesten
zie ik net toch gewoon dat ik mijn overgang naar kleuter gemist heb :think:
al 13 berichtjes terug haha :lol: :lol:
de kelderkast is ondertussen weer opgeruimd
ga nu maar is even eten :drool:
doeggggggg :-*
wat is het hier rustig vandaag
iedereen leuke dingen aan het doen???
ik weet niet waar het vandaag komt
maar ik heb een soort opruimwoede haha
maar daar maak ik gretig gebruik van
ga nu boven mijn kleding kast induiken :mrgreen:
Hey Simba gefeliciteerd met je kleuter-status! :dance:
Lekker hé die opruimwoede…ik heb er ook last van. En ik denk dat dat ook komt omdat het weer voorjaar is.
Wel balen van je stiozuiger :wall: Ik weet eigenlijk niet zo wat een goeie is. Die wij op het werk hebben is wel een super ding, maar ik weet niet meer welk merk dat is (hij heet ieg ‘henry’)
Ik ga even lekker een tukkie doen, mijn mannekes slapen al
behalve die in mijn buik…kleine druktemaker :inlove:
Marietje
SImba, balen zeg van die stofzuiger!!
Marietje, heerlijk af en toe even een middagdutje doen!
We hebben het al een paar keer over Hyves gehad. Heb er eigenlijk nooit zo op gereageerd… :oops: :oops: . Maar willen jullie mij een pb doen als jullie op Hyves zitten? Dan kan ik jullie uitnodigen!!