O Simba, wat naar dat het op je werk gebeurde, lieverd!
Ik vond de pijn net zo heftig als de weeën tijdens de bevallingen… En dan krijg je er ook nog eens niks moois voor terug.
Vanavond maar lekker bijkomen! :-*
Simba: Je hoeft je daar toch echt niet schuldig over te voelen hoor meid. :hug:
Simba ~ Meid, wat kt dat dit nu juist op je werk moest gebeuren :hug: En je moet je niet schuldig voelen hoor meid. Hopelijk wijst de echo morgen gewoon uit dat je verder schoon bent. Veel sterkte morgen :-
Ik heb inderdaad behoorlijk lange werkdagen, dus ik ben wel blij als het morgen middag “end of business day” is. Heerlijk dat lange weekend in het vooruitzicht. ben trouwens wel blij met mijn eigen kantoortje, zo kan ik me af en toe even lekker terug trekken om te KoKken. :lol:
Britt ~ Voor jou ook een dikke :-* Ik leef zo ontzettend met jou en Simba mee! En inderdaad even lekker eten mag best hoor :hug:
Marije ~ Hopelijk blijft de pasta salade er lekker in. Lekker rustig aan doen
Ilse ~ hahahaha van elk 5 pakken nog wel? :mrgreen: Je hebt grooot gelijk hoor. Ik heb van de week ook zo een chocolate chip muffin mix gekocht. Ik heb ze alleen nog niet gemaakt. Misschien waag ik me daar vanavond wel een keertje aan.
simba en britt nogmaals heel veel dikke knuffels toe gewenst :hug: :hug: :hug:
hoop dat jullie deze ellendige periode vlug kunnen af sluiten.
wij gaan inderdaad 6 juni op vakantie,naar mallorca.
en over 8 dagen zijn we inderdaad getrouwd! uh…nee…nog geen kriebels…komt vast nog wel! foto,s volgen zeker!
gek idee! alleen ma en di nog werken en dan…vakantie!!!
net van onze buurtjes gehoord dat ze hun huis hebben verkocht.
stond nog geen 3 weken te koop.
15 juli zijn ze al weg.
vinden we heel jammer. is echt een heel leuk jong stel,klikte goed.
er komt nu een gescheiden man in met 2 kids.
ben benieuwd.
en over een jaar gaan onze andere buren weg maar daar hadden we nooit zoveel mee.
is maar af wachten wat er langs je komt wonen he.
toen we hier pas woonde,woonde we langs een gezin met puber kids. een ware hel. die kids feeste er op los en ma en pa vonden alles oke. ze stonden zelfs ,s nachts voor het huis te urineren.
nachten hebben we wakker gelegen en toen de kids er achter kwamen dat wij geklaagd hadden werd het nog erger.
we bofte dat op een dag oma overleed en ze het huis van oma ineens konden overnemen!
weg waren ze! wat een feest!
daarom ben ik huiverig voor wat het nu gaat worden.
vooral omdat je een baby in de planning hebt, heb je straks geen zin in luid ruchtige buren.
zo, ga nog even bank hangen!
fijne avond nog allemaal en tot morgen!
Goeimorgen allemaal,
Simba: Veel sterkte straks. :hug:
Britt: Ik blij je virtuele knuffels geven hoor :hug: (is jammergenoeg het enigste dat ik kan doen).
Sabine: Zo, jullie hebben jullie part aan buren al gehad. Lijkt me niks zeg om pubers te hebben naast je die hele dagen feesten en de boel op stelten zetten.
Nu nog maar 7 dagen meer hoor tot the Big Day :mrgreen:
Gisterne heeft Lucas het volgehouden om toto iets na negen uit bed te komen. :wall: :wall:
En hij was nogthans echt moe hoor, kreeg al kringen onder zijn ogen.
Vanochtend om 5u30 was ie daar. :shock: :shock: Volgen smij is hij wakker geworden van de wekker van papa. :wall: Want die bleef maar afgaan en paps kon er niet uit. :roll:
Lucas is een kwartiertje in bed komen liggen bij mij, maar was het toen beu. Hi is dan naar zijn kamer gegaan, traphekje toe aan de deur en is gaan spelen.
Ik heb nog even mijn ogen dicht gedaan. :oops:
Die zal volgens mij toch wel moe zijn vandaag. :roll:
Sabine, het komt inderdaad steeds dichter bij. Spannend hoor.
Ik voel me brak. Gisteravond verloor ik ineens een groot stolsel en toen ik vanochtend weer naar het toilet ging was het een en al stolsels. Maar goed…moet er toch uit. Weet alleen niet zo goed wat ik moet. Volgens mij moet je er van uit gaan dat het allemaal wel schoon is en krijg je ook geen controle echo.
SImba, je moet je echt niet schuldig gaan voelen!! Op de echo kunnen ze het wel zien! Sterkte!
@britt, ik moest zowiezo voor een controleecho,
je zou kunnen bellen, als jij het fijn vind lijkt het me dat ze wel een echo willen maken voor je :hug:
ik ben zenuwachtig voor zometeen :shifty: :shifty:
maar goed we zien wel wat het wordt
vind alleen een beetje een minder idee dat die man een echo moet gaan maken terwijl ik nu ongesteld ben :sick:
nou meisjes zodra ik weer thuis ben horen jullie het :-*
Hé meisjes,
Wat een vervelend nieuws allemaal.
Britt ik had echt zo gehoopt dat het allemaal mee zou vallen :hug:
Echt niet eerlijk dat je dit nog een keer moet meemaken.
En Simba, dat is ook echt rot zeg op je werk! :hug:
Bij mij was het ook niet echt een succes natuurlijk op het vliegveld , maar op je werk is nog rotter, want dan kan je je emoties ook nog niet kwijt ook.
Voor wat betreft dat opvangen; volgens mij is dat niet zo heel belangrijk hoor. 't is dacht ik meer om te kijken of het compleet is en verder wordt er volgens mij niet veel mee gedaan. Die echo is wel goed om te kijken of je idd schoon bent; ik vond dat toen eigenlijk wel fijn, dan weet je tenminste dat je verder kan. Veel sterkte vandaag.
Sabine bij jou komen er leuke dingen aan! Bijna een getrouwde vrouw en daarna lekker op vakantie! Leuk trouwens die foto van de laatste pil. Had ik ook aan moeten denken…
Rebecca, lekker zo’n lang weekend! Ben benieuwd naar je ervaringen bij de paragnoste trouwens.
En fijn dat je een eigen kantoortje hebt, ik zit in een kantoortuin en dat is toch wat lastiger…
Marije hoe is het met jou? Alles binnen kunnen houden?
Daar heb jij ff geen last van hè Ilse?! Lekker hoor die muffins en brownies enzo :drool:
Je ziet, ik heb ook nog geen last van misselijkheid. Heel af en toe een beetje een vlaag, maar als ik wat eet is het over. Had de afgelopen dagen wel hoofdpijn, maar vergeleken bij de migraine die ik heb in m’n stopweek is dit niks. Je denkt dan wel weer gelijk van, o jee het zal toch niet mis gaan, maar ja…
Verder eigenlijk weinig gekke dingen. Heb wel gevoeligere borsten 's avonds en af en toe wat krampjes in m’n buik, maar dat is het wel.
Mell is je bikini binnen? Fijn dat alles goed was trouwens!
Ellen veel succes de komende ronde en klusze!
Zasje hoe is het me je vriendin afgelopen? Hopelijk is alles goed.
Veel knuffels voor iedereen! :hug: :hug: :hug:
Simba: Die gyn. die zal daar niks van zeggen hoor dat ie een echo moet doen als je ongesteld bent. Voor jezelf lijkt het misschien minder prettig, maar hun zijn al het één en ander gewoon.
Liekie: Nu maar hopen dat de misselijkheid niet komt opzetten hé en dat je je verder zo goed voelt. Geniet maar lekker.
Britt: Kan het geloven dat je je helemaal brak voelt. Lijkt me allemaal vreselijk k*t en moeilijk. Maar als je niet zeker bent, toch effe nagaan of ze kunnen controleren. Vind wel dat je daar recht op hebt.
ja is ook zo hoor meiden dat ik me niet schuldig hoef te voelen
weet ik eigenlijk ook wel
@liekie ja het probleem is eigenlijk ook ik zou niet weten of het compleet was en weet ook niet wat het allemaal moet zijn :oops:
maar goed we horen het zo wel
@ilse, ja hun zijn dat wel gewend haha
maar inderdaad is het mijn gevoel, vind ik zowiezo nu een inwendige echo meevallen, had ik ook nooit verwacht
simba, succes meid zometeen :hug:
britt, geloof graag dat je je nu zo brak voelt.
gekke is dat je er niet zoveel aan kunt doen he.
het heeft z,n tijd nodig dat is zo naar.
raar om dan zelf met leuke dingen nu bezig te zijn.
voelt best dubbel.
was toch trouwens vorige week nog in movie world geweest?
hele dag regen gehad maar het was wel gezellig!
niet echt een park om snel naar terug te keren. geef mij maar de efteling!daar kan ik ieder jaar wel naar toe! :mrgreen:
movie world overdonderd je met winkeltjes en eet tentjes.het stikt er van.
het schijnt 30 euro p.p. te kosten de entree. vind ik erg veel.
voor de kleintjes is het wel leuk omdat er ook het nickelodeon themapark in zit.
dus alles van sponge bob ,dora, diego en noem maar op.
staan we een uur in de rij bij de achtbaan, zijn we aan de beurt gaat die stuk! balen! hahaha!
merkte wel dat ik geen 20 meer ben! :mrgreen:
die achtbanen waren leuk,maar met eruit komen ben ik toch nog lang bibberig gebleven! hihihi…
nu hebben we thuis gespaard voor korting op de eftelingkaartjes bij super de boer.
dus binnenkort gaan we lekker richting kaatsheuvel! :dance:
nog 7 dagen te gaan…onze trouwdag maar tevens ook de dag dat we weer kunnen beginnen met klussen! :thumbup:
nu even wat klusjes doen van huishoudelijke aard.
en daarna lekker met de bolderkar op pad.
fijne dag allemaal!
Heey meiden;
Jeetje Britt :hug: wat naar allemaal meid. Ik vind t heel knap dat je je zo sterk houdt!
Simba veel succes bij de echo straks. Wat een rotdag heb je gehad meid! dikke knuf voor jou!! :hug:
Rebecca wat houdt memorial day in?? Wel lekker lang weekend!!
@ Marije idd… welke zon?? :? Gisterochtend heel even zon gehad… maar was smiddags helaas over!
Spannend Sabine wat voor buren je krijgt!! T kan je woonplezier flink vergallen! Bij mn ouders vroeger hadden we een alcoholist naast ons wonen… wat een ramp!! die urineerde ook overal. Kon vaak zn deur niet open krijgen zo dronken was hij. Dan lag hij weer voor de deur te slapen… is niet leuk!!
En jeeej!!! je kan weer klussen!1 :dance:
Jeetje ilse die lucas kan t volhouden zeg!! En dan zo vroeg er weer uit komen!!
Fijn Liekie dat je nog niet echt misselijk bent!! Spannend allemaal hoor! Probeer dr maar lekker van te genieten!!
Gister m’n bikini (nou ja eigenlijk monikini) binnen gekregen. Zit wel raar hoor zo’n ding :? Moet er even aan wennen. Normaal moet ik wat grotere bovenstukjes hebben, maar deze dingen zijn 1 maat. Dus t zit wat krap!1 :lol: Maar ja… de zon kan komen… want ik ben er klaar voor!! 8)
xx
hoi hoi
daar ben ik weer
gelukkig geen curretage gehad
wel 2 uur moeten wachten voordat de echo gemaakt kon worden
maar daarna was ik met 10 min weer buiten
volgens hem was het bijna schoon, er zat nog wel een stolseltje maar dat kwam vanzelf wel 1 deze dagen aangezien ik ook nog steeds bloedverlies heb en de baarmoedermond was dicht dus hij gaat ervan uit dat we een complete miskraam hebben gehad
nu moet ik alleen even in de gaten houden of ik geen koorts krijg en geen erge buikpijn en bloedverlies anders moet ik nog een keer terug
maar daar ging hij en ik ook niet vanuit
zo ga nu lekker even bijlezen hier en een groot glas cola drinken
Simba fijn dat curretage niet nodig was zeg!! Ik hoop dat je snel weer zwanger bent meid!! :-*
simba,hoop dat je snel weer overnieuw kunt beginnen en dat je alles een plekje kunt geven :hug:
Fijn Simba dat het allemaal schoon was!!! Hopelijk ben je inderdaad snel weer zwanger. Dan kan je dit ook makkelijker een plekje geven voor mijn gevoel. Wel lang wachten hoor!!!
Sabine, die Movie world klinkt dan inderdaad wat meer voor de winkels. De Efteling lijkt mij voor de kids ook inderdaad een keer leuk om te doen!
Mell, laat de zomer maar komen!
Iedereen een fijn weekend!!!
Simba ~ Heb veel aan je gedacht vandaag! Gelukki was het zo goed als schoon en kunnen jullie hopelijk weer snel voor een kindje gaan. Nogmaals een dikke :-* voor jou.
Mell ~ Fijn dat je je bikini binnen hebt! Kun je eindelijk lekker zonnen! 8)
Memorial day is een Amerikaanse feest- en gedenkdag, gehouden op de laatste maandag in mei, waarop Amerikaanse militairen die tijdens hun dienstperiode de dood vonden, worden herdacht.
Sabine ~ Spannend meid, nieuwe buren. Het is altijd maar afwachten wat je naast je krijgt! Hopelijk krijg je hele fijne buren! :thumbup:
Liekie ~ Heerlijk dat je je tot op heden toe nog zo goed voelt. geniet er maar lekker van hoor zolang je je zo voelt!
Ilse ~ Was Lucas snel moe vandaag? :mrgreen:
Wij hadden besloten om ons weekendje Arizona te verzetten naar 13 t/m 16 juni, maar helaas kan ik die dagen geen vrij krijgen en dus moeten we het even op de lange baan zetten, omdat de maand daarna ook al helemaal volgeboekt zit hier op werk kwa vakantie dagen :? Baal er wel een beetje van, maar alles heeft zo zijn reden denk ik dan maar.
De reden dat we het hebben moeten verzetten is omdat er iets aan Dan zijn auto kapot is gegaan wat we moeten laten maken, omdat hij ook wel naar werk heen en weer moet kunnen. En om dat te maken en ook nog eens naar Arizona te gaan wordt dan allemaal wel heel kostbaar. Nu gaan we misschien in Juli of Augustus wel. Komt wel goed
Morgen mijn reading. Ik houd jullie op de hoogte
Hey meiden,
Ik meld me ook weer even. Ik heb wel meegelezen, maar kon niet reageren. Ik was bij mijn ouders en de pc deed moeilijk daar.
Maar nu ga ik even reageren op alles wat ik gelezen heb.
Britt :hug: Wat moeilijk meis om dit weer mee te moeten maken. Het voelt zo oneerlijk. Wel fijn dat je 2 juni bij de vk terecht kan.
Bij mijn mk mocht ik absoluut geen tampons gebruiken, dan kun je de boel tegenhouden en kun je infecties krijgen. Met maandverband komt het gewoon beter naar buiten. Ookal vind ik maandverband ook vreselijk :sick: Ik hoop dat je het allemaal een beetje ‘aankunt’ deze klotetijd :hug: Ik denk veel aan je!
Simba, fijn dat je lichaam het allemaal zelf heeft kunnen doen en dat een curretage niet nodig was. Maar tegelijk was je gewoon veel liever zwanger geweest :hug: Hoop dat je snel weer een wondertje mag hebben in je buik :-
Wat heftig trouwens dat het op je werk gebeurd is. Het zijn idd net weeen en om dat op je werk mee te maken :hug:
Ilse wat een spannend moment dat je buiten gesloten was :o En wat knap van Jucasje dat ie de deur voor je openkreeg
En wat een schattige opmerkingen heeft je lieve ventje :inlove:
Fijn dat je laatste gaatje bij de tandarts gedicht is. Nu maar even zo houden hè
Mell, fijn dat alle nietjes er weer uit zijn en dat alles ook goed was. Hopelijk vliegen die 3 maandjes zo voorbij :- Wat fijn dat je cyclus nu echt regelmatig lijkt te zijn :thumbup:
En lekker zonnebaden in je nieuwe bikini 8)
Mees, jammer dat je weer ongi bent geweest :hug: Op naar de volgende ronde
Zasje, wat schrikken van die vriendin van je! Hoe is het nu met haar?
En hoe is het met je zoontje? Al beter aan het worden?
Sabine, maagkolieken, poeh wat heftig! Fijn dat je hersteld bent :hug: En wat gaaf dat je een foto hebt gemaakt van de laatste pil voor straks in je zwangerschapsdagboek! Zo hebben wij bij Aron in mijn zw.sch.dagboekje een foto van de allereerste hormoonspuit die ik plaatste, waaruit hij is voortgekomen
Enne…spannend! Nog een paar nachtjes slapen :inlove:
Rebecca, lekker genieten van je lange weekend! Heerlijk meid! En spannend dit weekend die reading, wel even vertellen hier hè!
Marije, succes met je misselijkheid. Balen als je je zo beroerd voelt (ik weet er alles van, is nu gelukkig wel over).
Liekie, fijn dat je je goed voelt en dat het ook goed gaat met je zwangerschap. Hopen dat de misselijkheid wegblijft.
Pff, ik heb misschien niet op alles gereageerd maar ben wel iedereen bij langs gegaan.
Hier gaat alles goed. behalve dat Ewout strontsjacherijnig is omdat de tv het net begeven heeft :wall:
Ik heb dinsdag en woensdag gewerkt, late diensten en dat ging eigenlijk wel heel goed.
Gisteren hadden we de 20 weken echo in het ziekenhuis. Het belangrijskte is dat met ons kindje alles goed gaat: alles zag er goed uit en er zijn geen afwijkingen gevonden. Daarnaast was het ook nog eens een hele mooie uitgebreide 4D echo! We waren echt onder de indruk en hebben alles op schijf meegekregen. Ik zal morgen de foto’s even plaatsen.
Ik ben gisteren met Aron na de echo lekker naar mijn ouders geweest en Ewout ging aan het werk en kwam 's avonds ook bij mijn ouders. Hebben we lekker een nachtje geslapen en vanavond bij vrienden gegeten die ook in A’foort wonen.
Maar het is nu al laat, dus ik ga mijn bedje opzoeken. Ik wil morgenochtend graag naar de markt, lekker rondsnuffelen.
Ik kom morgen weer langs hoor meiden :-*
Ik ga toch nog maar even de foto’s in het sf zetten en dan slapen.
Marietje
Hé meiden,
Simba fijn dat alles schoon was! Nu kan je het tenminste gaan afsluiten en weer verder.
Je pakt het wel moedig op hoor Britt. Vind jou een kanjer! 't is toch zwaar kl*** dat het zo moet gaan! :hug:
Mell hopen dat je je bikini aan kan dit weekend! 8) (Vrees van niet…)
Rebecca vandaag gaat het gebeuren. Ik ben zo benieuwd!
Marietje wat gaaf een 4D echo! Geen idee wat ik daar nou van moet verwachten. Ga zo gelijk kijken in het sf. En weet Ewout nu ook wat het wordt of wist ie dat al?
Hier lijkt alles goed te gaan idd, maar ja ik ben pas gerust als ik bij de vk ben geweest en een echo heb gehad hoor! Vorige keer dacht ik ook dat het goed ging tot net voor de afspraak toen ik het gevoel kreeg dat het mis was. Durf dus nog niet teveel hoop te hebben. Is wel jammer aan de ene kant, maar hoop dat ik straks wel volop kan genieten. Ben er trouwens toch wel de hele dag mee bezig hoor. :oops:
:-* :-*