Novemberstoppers 2007 (deel 4)

heey

ff dikke knuf voor britt :hug: . gelukkig kan je redelijk snel terrecht.

ilse succes bij de tandarts!!

sabine ng 8 daagjes!! echt aftellen nu zeg!! :dance:

hopen dat je maagkolieken weg blijven voor je huwelijk meid… (wat een maagpatienten hier zeg!! :wink: )

he zasje wat eng van je vriendin!! maar is dat niet gewoon voor de zekerheid dat ze haar controleren?? Er hoeft toch nog niks aan de hand te zijn??

Voor de rest van de meiden ook een dikke knuf!! :-*

ik hoop dat mn bikini vandaag binnen komt… kan ik de zon in!! :smiley:

xx

Britt: jammergenoeg kun je idd niet veel meer doen hé dan afwachten. Dat de dagen maar vlug gaan hoor nu. :hug:

Terug van de tandarts. Laatste gaatje is weg en er zijn er voorlopig geen meer. :dance: :dance:

Heb een nieuwe afspraak staan voor 5 augustus effe controleren of er nieuwe gaatjes zijn. de kans is groot van wel, maar dan zijn we er vlug bij en hoeft ze niet veel te boren en zo. :roll:

Nu heeft ze drie keer moeten prikken en juist dat vind ik zo eng. :shifty: Ze gebruikt al een minimum aan verdoving, maar tand wilde niet meedoen. Na derde prik lukte het wel. :wink:

Pfff, krijg weer een klopke, mijn ogen vallen heir bijna toe. :roll:

Ga maar een siets doen om wakker te blijven. :mrgreen:

Heb nu echt duidelijk buikpijn en meer bloedverlies. Het zet nu dus toch door. Weten jullie ook of je eventueel tampons mag gebruiken? Na de curretage mocht het absoluut niet, maar nu is het toch anders. Ik vind maandverband zoiets vreselijks…

O Britt, wat naar toch! :hug:

Heb totaal geen verstand van tampons… vind ik ondingen nl :oops: :mrgreen:

Sterkte meissie!

Voor de rest ook even een knuf, kom later terug, ben nu te beroerd.

:-*

Jeetje Britt wat naar allemaal ik had het je zo gegund :hug:

Ik zou het toch voor mijn gevoel op maanverband houden anders verstop je de boel mischien en gaat het mischien irriteren.

Heel veel sterkte meis :-* :hug:

Britt ~ Ik sluit me denk ik aan bij Zasje, ik zou bang zijn dat je de boel misschien gaat verstoppen. Meid, :hug:

Ilse ~ Fijn, alle gaatjes nu dicht. Ik ga voor je duimen dat je in augustus gewoon geen gaatjes erbij hebt gerkegen. Komt dit nu gewoon door de zwangerschap?

En die scrapmachine bevalt prima!! Je kunt er zoveel mee doen. Jij geeft in wat je wilt hebben aan figuren of letter bijvoorbeeld en dat ding snijt het dan helemaal uit voor je. Scheelt bergen werk met de schaar en is bovendien nog eens een stuk netter ook :wink:

Marije ~ Wat naar zeg dat je zo beroerd bent! Hopelijk voel je je snel wat beter!!

Mell ~ Is de bikini nog binnen gekomen vandaag?

Ik ben net een 15 minuten op werk maar heb er vandaag weer eens geen zin in voor de verandering :roll: A.s weekend gelukkig een lang weekend in verband met memorial day.

Rebecca: Klinkt super da machien. :dance: En idd al die gaatjes komen door de zwangerschap, net zoals mijn bloedend tandvlees. :roll:

Marije: Ook voor jou een dikke :hug: hoop dat je beroerdheid vlug over gaat hoor. :wink:

Britt: Veel sterkte, ik zou ook geen tampons gebruiken denk ik. :wink: Om zelfde redenen als wat de dames voor mij zeiden. :hug: :hug: :kaars: :kaars:

Simba: Veel succes morgen bij de vk en veel sterkte. :hug:

@Ilse81 wrote:

Marije waar zijt hij?? :think:

Zie dit berichtje nou pas :oops: Sorry :stuck_out_tongue:

Hier ben ik even… de pastasalade staat verder af te koelen in de koelkast, dus we kunnen nog niet eten.

Jaja, snelle Marije :mrgreen:

Rebecca krijgen we foto? te zien van je scrapwerk?

Sterkte met werken! Heb je trouwens dit weekend je weekendje uit?

Ilse, fijn dat de gaatjes gedicht zijn. O, ik moet ook nodig naar de tandarts, maar ik ben er… ahum… jaren niet geweest. En nu durf ik niet meer :oops: Het scheelt dat ik niet een heel slecht gebit heb, maar er moet wel wat tandsteen verwijderd worden en dat doet pijn. :shifty:

Mell, en, is je bikini binnengekomen? Enne… welke zon, het valt hier behoorlijk tegen, de laatste dagen.

Sabine, wat naar joh, die maagkolieken! Hoop dat ze wegblijven.

Gaaf dat je een foto hebt gemaakt van de laatste pil! Erg leuk voor het dagboek!

Ellen, jammer dat je ongesteld bent geworden. Zet 'm op hè, de komende maand! :mrgreen:

Zasje, al wat gehoord van je vriendin?

Simba, sterkte morgen!

Britt, dikke knuffel voor jou!

En een kus voor iedereen…

Ga maar even boven de plee hangen :sick:

:-*

pastasalade :drool: :drool: :drool: :drool:

En marije: is het er allemaal uit??? Als je dna straks eet, moet je dan weer overgeven?? :hug:

Wij halen straks frietjes naar de frituur :drool: :drool: :drool: Vroeger (toen ik zwanger was van Lucas) at ik bijna elke dag een cheeseburger. Nu lust ik ze niet meer en ben ik overgegaan naar een frikandel special. Denk zelfs dat ik er vandaag twee ga eten. :drool: :drool: En frietjes emt stoofvleessaus en mayonaise :drool: :drool: En een groot glas cola.

En dan ga ik na vijf minuten mogen riopan nemen tegen het maagzuur. :lol:

Ilse ~ Hahahaha, hopelijk komt het maagzuur niet te erg naar boven. Maar dat eten klinkt wel heel erg lekker hoor. Ik zou op het moment echt een moord doen voor een frikandel speciaal!! :drool:

Marije ~ Ik ben net pas begonnen met scrappen. hihihihi, Ik heb gisteren dan ook pas mijn eerste pagina gemaakt :oops: Ik wilde het al zo lang doen, maar het is er nooit van gekomen. Zodra ik een paar pagina’s gemaakt heb maak ik wel wat foto’s :wink:

Mijn weekendje uit is pas volgend weekend. Maar nu zijn we aan het twijfelen of we wel of niet zullen gaan, ivm de hoge benzine kosten. Ik hoop wel gewoon dat we gaan, ik heb mijn vriendin al bijna 4 jaar niet gezien.

Wat naar trouwens zeg dat je nog steeds boven de wc hangt!

Britt, Simba ~ Hoe is het met jullie meiden? :hug: :kaars: :kaars:

Het is hier trouwens erg stil vandaag of ligt dat aan mij? :think:

Ik heb van het weekend mijn zogenoemde reading, ben wel heel erg benieuwd wat daar uit gaat komen.

Lekker allemaal :drool: :drool: Pastasalade, patat, frikandel speciaal, cheeseburger…ik zou er zo zin in hebben. En dat terwijl ik net mijn warme eten op heb. Ik had dat tijdens mijn vorige zwangerschappen ook…zo’n vreselijke trek in het begin.

:think: Maarja…ben nu niet zwanger meer…moet me dus maar inhouden met eten… :cry: :cry:

Heb in principe een gewone menstruatie gehad. Wacht eigenlijk een beetje tot het erger gaat worden…weet niet zo goed wat ik nog kan verwachten.

O, dan was het dat uitje waar ik mee in de war was, Rebecca.

Hoop dat jullie volgende week wel weg kunnen.

Yep Ilse, alles is er weer uit. Ik ben trouwens vooral misselijk als ik te weinig heb gegeten, dus ik hoop dat de pastasalade blijft zitten :mrgreen: Heb goed zitten schransen in elk geval :mrgreen:

O get, frikandellen :sick: Maar cola is wel lekker… drink ik nauwelijks, maar gisteren moest en zou ik een blikje kopen bij de friettent. :stuck_out_tongue:

Ga kotertjes in bedje gooien… ze hebben last van hun theewater. :wink:

Britt… knuffel! En troost eten mag best even hoor! :hug:

hallo allemaal

eerst even een ego berichtje

heb vandaag de meest :thumbdown: dag op mijn werk gehad

had vanmorgen al wat buikpijn maar niet anders dan de laatste dagen

tot ik tussen de middag ineens vreselijk krampen kreeg maar man wat deed dit zeer

zit je dan met 2 collega’s en 10 kids aan tafel :roll:

snel naar de wc gelopen en daar ben ik alles verloren (tenminste dat denk ik) na ruim een uur zakte de pijn af en werd het rustig in mijn buik

nooit geweten dat je zoveel bloed kon verliezen zeg :shock:

maar wat voel je je dan ellendig op je werk zeg brrrrr

er kwam wel heeel lief een kindje naar mij toe en kreeg een super lieve knuffel en kusjesnet alsof hij het voelde :inlove:

nou meiden ga nu jullie stukjes even terug lezen en reageren

Rebecca: Moest aan jou denken vandaag toen ik muffins en brownies kocht in de Aldi. Een som de zoveel tijd hebben ze die echte Ameriakaanse :drool: :drool: :drool: Mensen keken me vandaag nogal raar aan toen ik van elks 5 pakken meehad. :shifty: :shifty: En ik heb me nog ingehouden. :oops:

Britt: Meissie toch, dit is allemaal zo oneerlijk hé. Ik leef echt met je mee. Oh en troost eten, idd zoals Marije zegt … doe maar lekker hoor. :hug:

Marije: Veel succes met koters in bed doen. Ik heb hier één in bed gedaan om 18u30. Kan je raden. Meneertje is er al tig keer uit geweest en staat nu momenteel aan zijn deur hiep hiep hoera te zingen. :hand:

Simba: :hug: :hug: :hug: Moet moeilijk geweest zijn en vooral om het zo op het werk te hebben. :frowning: Wel lief van het kindje, zal het idd waarschijnlijk aangevoeld hebben. :hug:

@britt, meis wat ongelofelijk klote dat het toch doorgezet is

een dikke knuffel voor jou :hug:

@ilse, wat fijn meis dat je gaatjes gedicht zijn

ik hoop dat er weinig bij zullen komen voor augustus

@mell, en is je bikini binnen gekomen vandaag???

@rebecca, lekker bijna een lang weekend voor jou!!!

heb je wel verdiend zeg want volgens mij zijn jou werkdagen soms erg lang

en je reading spannend zeg!!

@marije, ik hoop dat je pastasalade erin blijft

voor alle andere meiden een dikke knuffel

@britt, meis wat ongelofelijk klote dat het toch doorgezet is

SImba, wat een goede verwoording!!! Ben het helemaal met je eens!!!

Vreselijk voor je dat het op je werk heeft doorgezet. Het lijkt er inderdaad wel op dat je nu alles kwijt bent. Ga je nu morgen gewoon naar het ziekenhuis voor een echo en om te zien of alles weg is?

Sterkte hoor meid!!! Pittige dag zo!!

ja ik ga morgen wel gewoon voor de echo

weet ook niet zo goed hoe of wat

kon ook weinig opvangen op werk ging niet zo makkelijk in die wc’s :wall:

als het kon was dat wel de bedoeling van de vk maar dat ging gewoon niet daar voel ik me nog het meest schuldig over :cry: