SImba, fijn voor je dat het toch doorzet. Zo kan je vrijdag op de scho meteen zien of het goed schoon is. Veel sterkte hoor!!
Ilse, is je telefoontje gelukt?? Anders wil ik wel even komen helpen!! Beetje afleiding kan geen kwaad.
Het stomme is dat ik gewoon nog een beetje hoop blijf houden zo lang het er niet uit komt. Maar met dit bloedverlies kan het eigenlijk niet goed zijn. Afwachten maar weer gewoon.
heey meiden
Jeetje britt :hug: toch niet weer he?? ik schrik me rot Ik ben hier heel hard aan het duimen voor je meid!!
:kaars:
Voor simba ook ff een dikke knuffel :hug:
Hahaha ilse gelukkig heb je een strek kind! maar zeg idd maar tegen je hubbie dat ie dat nooit meer mag doen!1 :naughty:
Nou marije inderdaad tijd voor een traphekje!! wat een boef zeg!1 :lol:
Nou gister ging het goed in het huis. Al mn nieten zijn eruit. En ik hoefde niet meer terug te komen. Maar toen ik vertelde dat we graag een kindje wilde, wilde ze voor de zekerheid toch nog een x in mn maag kijken (is geen fijne onderneming :? ). We moeten nu eerst 3 maanden wachten, want dan is alles binnenin ook weer geheeld (als het goed is). En dan kijken of mn maag ook weer goed is, en dan mogen we t weer gaan proberen.
Ben wel blij dat de chirurg toch nog even extra wil controleren. Want moet er niet aan denken dat dit tijdens een wangerschap nog een x gebeurd!!
ooow ja… en…
mn ongi heeft doorgezet!! :dance:
kennelijk is er een bijnadood-ervaring voor nodig om mn cyclus op gang te krijgen!! hahaha
xx
O Britt toch, ik vind dit zo erg voor jou. :hug: :hug:
Mell vervelend dat jullie nu 3 maanden moeten wachten maar je gezondheid gaat natuurlijk voor, 't zou erger zijn als zwanger zou zijn én nog wat met je gezondheid sukkelt. Die drie maanden vliegen zó voorbij en gelukkig komen je ongi’s nu lekker korter na mekaar.
Ilse haha, ik lig hier echt toe van 't lachen met jouw stukjes. En sinds je dat filmpje gezet hebt en ik er nog wat van die andere ook bekeken heb hoor ik jullie stemmen er zó bij hihi wat een leuke kapoen, zeg hem maar even: goed zo, verder doen, dan kan mama haar clubje op KOK komen vermaken :mrgreen: :inlove:
Marije ja, dat kan ik me levendig voorstellen, heb dat ook al een paar keer gehad dat ik me echt niet kon houden van 't lachen en dan hebben ze je liggen natuurlijk, dan doen ze lekker verder, de kleine duivels. :mrgreen: :inlove:
Moet nu weg of mis de trein.
Groetjes,
anijs
britt, mell en simba :hug: :-*
jullie zijn niet meer bij te houden meiden…
helaas hier ook weer de :twisted: op bezoek gehad. maar was ook wel een beetje eigen schuld. in de week dat we er voor moesten gaan was ivan ziek, dus hebben we niet hard genoeg ons best gedaan. komende maand gaan we er maar weer voor
Mees: Veel succes alvast voor komende maand, ik ga duimen.
Mell: Wel goed dat ze voor alle zekerheid nog eens controleren. Want je mag er idd neit ana denken dat dit in een zwanegrschap zou gebeuren. En die drie maanden klinken heel lang, maar die zijn vast zo weg. Dan kunnen jullie weer heerlijk gaan voor een kleintje.
Anijs: met zo’n kapoen als die van mij, zal da niet moeilijk zijn om verder lachwekkende verhaaltjes te vertellen. :mrgreen:
Britt: Ik blijf voor jou ook hopen hoor, ik weet niet, heb geleerd om de hoop nooit op te geven, dus hoe dan ook we blijven duimen en hopen.
Oh en telefoontje is gelukt, alleen is mama niet komen helpen. :wall: :wall: Ze heeft zelf nog vanalles te doen. :roll: Maar volgende week komt ze elke dag als ik wil. :lol:
Na een half uur weer weg en weer geloop van Lucas, ligt hij eindelijk te slapen. :dance: :dance:
Dus ik ga zometeen aan de slag in de keuken en hoop nu echt vandaag klaar te zijn.
Verder was ie daarstraks flink aan het huilen. Kind was aan het springen op bed, maar met zo’n vaart dat ie over zijn speelgoedkoffer (jaja die die ik gsiteren kapot gemaakt heb) vloog en pardoes op zijn kont op de grond.
Kind had nog geen pamper aan, dus de klap kwam dubbel zo hard.
Oh en ons Lucas is DE NIEUWE MAN. Ben jaloers op de vrouw die hem trouwt. :mrgreen: Kreeg vandaag te horen dat ie zo graag in het poppenhuisje speelt met het keukentje.
Hij maakt dan eten voor iedereen in de klas. :inlove: Nu heb ik een jongen met meidenmanieren en straks misschien een meid met jongensmanieren. :lol: :lol:
En nu gaat deze dame haar poezelige kont van haar bureaustoel hijsen en eerst …
Jullie dachten vast dat ik ging zeggen … de keuken verder kuisen.
Maar nee hoor, ik ga kroelen met de geitjes :mrgreen: :inlove:
Grrrrr mijn eerste spoiler wil niet roze kleuren. :snooty: :doh: :naughty: :shifty:
@mees, succes de volgende ronde en alvast veel klusplezier
@mell, fijn dat alles goed gegaan is gisteren en dat je “nietjes” er weer uit zijn
nu je lichaam helemaal de oude laten worden en dan straks met een regelmatige cyclus kan je er weer helemaal voor gaan!!!
@britt, meid hoe is het :hug: :-*
@ilse, krijgen we binnenkort nog nieuwe foto’s van de geitjes
maar eerst mag je lekker kroelen met de geitjes :mrgreen:
Hoi hoi,
Mell wat fijn dat je straks weer voor een babytje kan gaan. Wat goed zeg dat je dat gevraagd hebt. Ik hoop dat als je weer groen licht hebt het ook heel snel zal lukken. :-
Verder zit ik een beetje te dubben over een vriendin van me. Die moest gisteren naar het ziekenhuis omdat ze bloed had verloren ze is 30 weken zwanger, bleek waarschijnlijk een ader-tje te zijn geweest. Maar nou hoorde ik vanochtend van haar man dat ze dus ook een uitstrijkje had gedaan omdat ze bang zijn voor baarmoederhals kanker.
Vanmiddag zou ze even langskomen ik heb haar niet meer gezien gisteren omdat ik moest werken. Hoop voor haar dat alles gewoon goed is.
Mijn zoontje is helaas ziek die spuugt zich zins gisteren avond helemaal leeg hij ligt gelukkig nu te slapen ben benieuwd hoe hij zich voelt als hij wakker is.
Ik schrok me vanochtend een hoedje had een enorme blauwe plek op mijn been. Hoe die daar is gekomen ?? geen idee (foto staat in het showforum) iemand een idee hoe dat kan ? Morgen even met de verloskundige over hebben.
Verder wil ik iedereen een dikke knuffel geven :hug:
:- Zasje
sorry ben niet erg spraakzaam de laatste tijd
Britt meid
ik hoop zo voor je dat het toch wel goed zit :-* :hug: :hug:
simba meid ik ben blij voor je dat het zo goed los komt :-
hopenlijk kunnen jullie er weer snel voor gaan :hug: :hug:
groetjes petra :-
Zasje, schrikken zeg van je vriendin!! Hopelijk is het niet ernstig. Jijbent alweer bijna 19 weken. Wel raar om me te realiseren dat ik nu ook 19 weken zou zijn geweest…
Ilse, uitgeknuffeld??
Hier gaat het wel redelijk. Ben er nog rustig onder. Wacht een beetje af en zie wel wat er komen gaat. Bij beginnend bloedverlies is de kans groot dat een miskraam binnen drie dagen door gaat zetten, in ieder geval bij een zwangerschapsduur van 5 weken. Dus de komende dagen zal het vanzelf verergeren. Ik wacht geduldig en zie het vanzelf wel.
Zasje: Hopelijk is het niks ernstigs van je vriendin. :hug: Is toch niet erg dat je niet spraakzaam bent. We zijn al blij te horen dat het verder gaat. En idd alweer 19 weken, wat gaat het toch vlug hé. Behalve dan met zoonlief, hoop dat hij vlug genezen is. :-* Ik heb geen idee waar die blauwe plek vandaan kan komen. Ga zometeen een skijken in het showforum.
Britt: Ja redelijk uitgeknuffeld, oh, zijn ook zo’n kleine knufelbeertjes hé. :inlove: Ben nu nog aan het wachten op de tweede geit die ook moet bevallen, maar het duurt vrij lang. :roll:
Meid, je houd je nog behoorlijk sterk hoor. Dikke :hug: voor jou.
Simba: Ja ga zeker eens nieuwe foto’s maken. Ze zijn al flink gegroeid en springen zo heerlijk in de wei. :inlove:
Ben heerlijk bezig aan het kuisen :mrgreen: bijna klaar met de keuken. Enkel nog de onderste keukenkasten. man man man wat kan een keukenkast vuil zijn zeg. :o
Morgen doe ik dan de deuren en de ramen en dan de vloer en klaar is Ilse. :dance:
eindelijk herstelt van maag kolieken :?
was behoorlijk auw! kreeg ze zaterdagnacht.vind het zelf altijd een ergere pijn dan weeen,echt waar.
heb ze wel eens vaker gehad maar de laatste keer is jaren geleden.
meestal komen ze door druk en stress,wel te begrijpen nu.
kon eindelijk vanmorgen weer normaal eten. jippie!
blij toe dat ik ze deze week kreeg en niet de volgende week!
maar niet te hard roepen!
maandag tevens op foto vast gelegd hoe de aller laatste pil uit de strip verdween! datum erbij gezet en dan wordt dat straks de eerste foto van het nieuwe babyboek. hebben we ook bij stijn gedaan.
heeft wel iets mafs vind ik zelf :mrgreen:
Oei Sabine, maagkolieken … klinkt pijnlijk. Blij toe dat je al herstelt bent. Wanneer is jullie trouwdatum eigenlijk :oops: Ben eht een beetje vergeten. :doh: Oh en vind dat helemaal een leuk idee om de laatste pil van de strip op foto vast te leggen, is iets speciaals hé.
@zasje, geef niets meid dat je niet zo spraakzaam bent
je bent alweer bijna op de helft zeg, gaat snel
hopelijk is met je vriendin alles goed, dat si wel schrikken zeg
@ilse, nog 1 dagje poetsen zo te lezen… het zit er bijna op
heerlijk weer een schoon en opgeruimd huisje
wij hebben van de zomer weer 3 weken vrij
plannen elke jaar dan een paar dagen om het hele huis opteruimen (veel weggooien :mrgreen: )
@sabine, maagkolieken, klinkt niet erg fijn zeg
gelukkig ben je er nu weer even vanaf!!!
leuk die laatste pil foto!!!
hier vanavond de voortuin weer een beetje toonbaar gemaakt
onkruid stond een beetje hoog :oops:
samen waren we er zo doorheen
gaan nu nog even onze serie kijken en dan vroeg naar bed
stond vanmorgen om half 8 ernaast omdat ze van de verwarming kwamen
tussen 8 en 1 uur … jullie raden het al ik zit vroeg beneden en ze komen om … half 1 :wall: :wall: :mrgreen:
ilse, we trouwen vrijdag 30 mei,dus nog 9 daagjes te gaan! :mrgreen:
simba, erg he dat wachten op monteurs. :?
hadden wij toen ze de babykamer moesten komen brengen. zou toen ook tussen 8 en 3 uur zijn. werd ook uiteindelijk 2 uur. en je kunt nergens heen ondertussen. wel balen :wall:
Goedenavond meiden,
Britt ~ Wat ontzettend naar meis. Ik weet net als gisteren eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen… Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen. Het is zo ontzettend moeilijk om nu af te moeten wachten :hug:
Ik weet dat je hier weinig aan hebt, maar ik wil je wel even laten weten dat mijn schoonzusje tijdens haar zwangerschap alleen maar bloedingen heeft gehad. En nu loopt er een mooie meid van bijna 5 jaar rond.
Simba ~ Fijn voor jou zeg dat het toch door lijkt te zetten. Hopelijk blijkt vrijdag tijdens de echo dat het schoon is, zodat je niet alsnog een curretage hoeft te ondergaan. Toch wil ik je ook nog sterkte wensen, want het lijkt me toch erg kl*te om alsnog met je neus op de feiten gedrukt te worden. :hug:
Mell ~ Heerlijk voor jou zeg dat je menstruatie nu na 29 dagen heeft doorgezet :dance: Hopelijk bijft dat de komende maanden zo, zodat je eindelijk een duidelijk overzicht over je cyclus hebt. Wel jammer alleen dat jullie 3 maanden moeten wachten voordat jullie er weer voor kunnen gaan, maar die drie maanden zijn ook zo voorbij. Kijk naar Sabine, zij heeft inmiddels haar laatste pil al weer geslikt!
Sabine ~ Volgende week ben je gewoon getrouwd meid! Spannend nu zeg, het komt allemaal wel heel erg dicht bij!! Gaat het nu al een beetje kriebelen? Rot zeg die maagkolieken. FIjn dat je er nu vanaf bent.
Ilse ~ Dat was vast even schrikken zo met “Jucasje”. :lol: Wat een grote vent wel zeg, dat hij uiteindelijk de schuifdeur toch open heeft kunnen krijgen!!
Zasje ~ Geeft niets hoor dat je niet zo spraakzaam bent, kan gebeuren toch? Wat naar van je vriendin, hopelijk is alles in orde.
Mees ~ Jammer zeg dat je de :evil: op bezoek hebt gekregen. Succes volgende maand
Vanavond hebben wij National Treasure 2 gekocht. We hebben hem alleen nog niet gekeken, omdat ik mijn nieuwe machine voor scrapbooking heb uitgeprobeerd en Dan beneden een video spelletje aan het spelen was. Voor ik het wist was het inmiddels al weer 22.00 uur. Dus we gaan nu gewoon lekker naar bed en kijken hem morgen. Nu naar bed is overigens ook geen straf :inlove:
Het bloeden zet op zich niet door. Maar mijn zwangreschapstest vanochtend was wel lichter dan drie dagen geleden. Terwijl hij er nu uit zou moeten knallen volgens mij. Ik ga straks de verloeskundige maar eens bellen om een afspraak te maken. Heb nu echt niet het gevoel dat het goed zit en heb geen zin om weer tot bijna 10 weken te moeten wachten.
Britt: Groot gelijk om effe de vk te bellen, hoe vlugger je iets weet, hoe beter hé. :hug:
Rebecca: En tevreden van je nieuw scrap toestel?? Wat kan je ermee doen?
Sabine: Maar 9 dagen meer, woehoeeeeeeeeee, dat gaat echt vlug gaan hé nu. Moet je dan wel komen spammen met foto’s hé. Oh en gaan jullie dna meteen door op huwelijksreis?
Simba: Hier ook onkruid dat toerenhoog staat. Als je al eens je bloemen niet meer ziet … :lol: Nou ons huisje is nog niet helemaal klaar hoor met de poets. Vrees dat er nog enkele dagen zullen volgen. :mrgreen:
Om kwart voor tien moet ik bij de tandarts zijn. Hopelijk mijn laatste gaatje dichtdoen.
Daarna nog één keer op controle en dan is het wachten tot na de bevalling. Dan gaan ze foto’s nemen en moet er een wijheidstand getrokken worden. Hupla, daar gaat mijn verstand. :mrgreen:
Ben benieuwd of Lucas deze namiddag wil slapen. Gisteren maar een klein uurtje geslapen. :roll: Tja en ik die het gewoon ben dat ie drie uren slaapt.
Ik bekijk het vandaag even en als het weer zo’n miserie is om te slapen, mag ie morgennamiddag van mij naar school hoor. Is maar tot 15u00 en over de middag komt ie naar huis. Ga effe zien of ie het aankan.
Marije waar zijt hij?? :think:
Ik mag 2 juni komen voor een echo. Dat is over anderhalve week. Gelukkig nog redelijk snel. We wachten dus maar weer af.
Gaat wel een standaard zinnen worden geloof ik (we wachten maar weer af)…