Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Hoe is het hier??? Tja…ik weet het allemaal niet meer. Ik ga van het ene gevoel dat ik ervan overtuigd ben dat het fout is naar het andere gevoel waarin ik nog zoveel hoop heb. Ik voel mij op en top zwanger, heb juist meer kwaaltjes. Maar…het “bloedverlies” blijft. Vanmiddag was het het meeste, daarna leek het te zijn gestopt, maar af en toe als ik naar de wc ga zit er toch nog bloed op het wc-papier. Dus…nog niet duidelijk dat het doorzet. Ik heb wel wat zeurende buikpijn gekregen. Ik weet het dus allemaal niet. Dit is nu dus mijn vierde zwangerschap en bloedverlies heb ik nog nooit gehad, ook niet bij mijn missed abortion. Ik vrees alleen het ergste. Ik had mij deze zwangerschap ook voorgenomen dat ik niet teveel wilde gaan dromen en denken over de toekomst uit voorzorg. Maar je doet het automatisch, zodra je een positieve test hebt zie je al een kindje in de de wieg liggen, zo is het gewoon. Mijn positieve, gelukkige gevoel is ineens omgeslagen. Voel me ook onzeker. Weet niet wat de nacht en de dag van morgen me gaat brengen. We wachten af, meer kunnen we niet. Ik moet in ieder geval blijven zien wat ik wel heb!
Dikke kus voor jullie allemaal!
Hé Britt :hug: :hug: wat erg die onzekerheid maar inderdaad, je kan alleen maar afwachten en dat maakt natuurlijk ook machteloos, dat je niks kan doen. En je kan het dromen toch niet tegenhouden, ik stel me zelfs het reusachtig goed gevoel voor dat bij een positieve test komt en daarna vervloek ik mezelf ook weleens want dan ben ik nog meer teleurgesteld als hij weer negatief is, maar ja, da’s menselijk zeker.
Ik hoop voor jou dat dat bloedverlies niks betekent en dat alles in orde komt. :-* :hug:
Meis, meis, wat een spanning… :hug: De ellende is ook dat ze op een echo nog zo weinig kunnen zien. Maar dat je nooit eerder bloedverlies hebt gehad tijdens een zw.schap, betekent niet dat het dit keer niet goed kan gaan hè. Echt elke zw.schap is zo ontzettend anders.
En natuurlijk hou je het dromen niet tegen, het is gewoon al jullie kindje. En ja, je bent rijk met twee schatten van jongens, maar dat maakt het verdriet niet minder als het misgaat, en dat maakt de wens voor nog een kanjertje niet minder. :hug:
Ik denk aan je, meis!
En aan jou, Simba! :hug:
@britt, meis wat een spanning voor jou zeg
ik weet gewoon niet wat ik moet schrijven
ik ga heeel hard voor je duimen :-*
Dag lieve meiden,
Ik dacht ik ga es rustig bijlezen en meteen reageren, maar ik lees net iets over Britt. Ik ga eerst even goed lezen en dan reageer ik verder…
Pfff, ik schrik zo van je berichtje Britt. Meid, ik hoop echt dat het allemaal toch nog goed zit. Ik kan wel zeggen dat ik genoeg meiden ken (ook van dit forum, die zelfs nu gelijk met mij zwanger zijn) die ook bloedverlies (helder rood en veel) hebben gehad en die allemaal een gezond kindje hebben gekregen of nog bij zich dragen. Maar dat neemt nu jouw onzekerheid niet weg. Ik wou dat ik meer voor je kon doen. Ik voel me gewoon machteloos achter mijn pc
Ik hoop en bid dat je kleintje gewoon nog lekker zit waar het hoort en dat het druk is met groeien!
Hele dikke knuffel meid :hug:
Mell, hoe is het met jou gegaan vandaag?
Simba, voor jou ook een hele dikke knuffel :hug: Sterkte!
Ik hou het hier even bij. Ben er een beetje ondersteboven van…
Wel een dikke kus voor iedereen :-*
Liefs, Marietje
Lieve Britt even een berichtje voor jou.
Ik hoop gewoon dat het een innesteling bloeding is.
Ik steek even een kaarsje aan en ga heel hard duimen dat het kindje gewoon in jou buik mag verder groeien.
Voor de baby van Britt :kaars:
:-* Zasje
Lieve Simba even een berichtje voor jou.
Wat een moeilijke tijd voor je. Ik hoop dat het allemaal uit zichzelf loslaat nu, heel veel sterkte deze tijd.
Dikke knuffel :hug: :hug: voor jou Simba
:-* Zasje
ach ach britt toch…het zal toch niet weer he
ik hoop zo dat het toch anders voor je uit zal gaan pakken. :hug:
heel veel sterkte meid…
Britt: ik ben een beetje sprakeloos, weet echt niet wat te zeggen. Ik kan alleen hopen en heel hard gaan duimen.
Britt, ik moet steeds aan je denken.
Ik hoop zo dat het er vandaag allemaal weer beter uitziet en dat die bloeding verder niets te betekenen heeft. :hug: :-*
Britt ~ :hug: :hug: :hug:
Goeimorgen,
Britt hoe gaat het vandaag??? :hug:
Simba: Zet het ene beetje door bij jou meid? :hug:
Dit zijn zo’n triestige gebeurtenissen hé, ik vind het gewoon verschrikkelijk dat jullie dit moet overkomen. Ik wens jullie en alle andere dames niets liever toe dan een goede zwanegrschap en een gezonde baby. Dus voor iedereen eens ene hele dikke knuffel. :hug:
Verder heb ik daarnet al flink in de stress gezeten. :shifty:
Normaal hebben wij altijd de sleutel zitten op de achterdeur.
Maar sind sLucas hem eens heeft gesloten, leg ik die sleutel altijd weg.
Steve die vertrok deze morgen naar zijn werk en liet de sleutel aan de binnenkant zitten. :wall:
Ik naar buiten met Lucas, nog effe geitjes kijken.
Loopt ie plots weg.
Mijn eerste gedachte was meteen … die sleutel … hij zou toch niet …
Ja hoor, tegen de tijd dat ik bij de achterdeur was, was die op slot.
Dan sta je daar mooi hoor, jij buiten, je kind binnen en geen enkele mogelijke manier om je binnen te komen. :wall: :wall: :wall:
Ik moest dus zoonlief overtuigen om die sleutel terug om te draaien (wat hem nog nooit gelukt is) of om de port de fenetre (schuifdeur) open te doen (wat ook moeilijk is omdat ie die hendel naar beneden moet krijgen). :roll:
Dus ik begin dat ie die sleutel moet draaien. Na drie pogingen is ie het beu en antwoord: “Jucasje kan niet.” Probleem voor hem opgelost. :wall:
Dus nog het schuifraam.
“Komaan Lucas, duwen maar naar beneden. Doe maar het raam open. Lucasje kan dat, je bent sterk.”
Vond ie eerst allemaal leuk hoor, en maar proberen.
Tot ie plots iets had van … ik doe hier niks meer. :naughty:
“Nee, Jucasje kan niet. Dada mama.” :wall:
En ik maar uitleggen dat mama niet meer binnen kon (had ie duidelijk geen probleem mee.)
Het belangrijkste was dat ik zijn aandacht bleef houden en dat ie niêt plots weg was in huis. :roll:
Tja en dan begin je dingen te beloven. “Je mag een auto hebben van mama van de winkel, een tractor, …”
Maar dat wilde ie niet. :eh:
Na lang aandringen probeerde hij opnieuw.
En hij kreeg d ehendel voor d ehelft naar beneden. Maar net niet genoeg om hem uit het slot te trekken. :doh:
Dus toen begon ik dat ie heel sterk was, sterker dan papa en zo.
En ja hoor, hendel ging helemaal naar beneden en ik kon binnen. :dance: :dance: :dance: :dance:
Pfff … mijn portie stress is genoeg voor vandaag.
Nu ng even Steve duidelijk maken dat ie die sleutel NOOIT meer op de deur mag laten. :evil:
Wat een lieve berichtjes!! Doen me erg goed.
Gisteravond was het bloedverlies gestopt. Toen ik vanochtend uit mijn bed kwam ging ik met angst en beven naar het toilet. Maar geen bloed te zien. Ik was dus heel positief. Voelde me nog super zwanger en begon weer hoop te krijgen. Vlak voordat ik naarmijn werk ging ben ik voor de zekerheid nog even naar het toilet geweest. En toen schrok ik dus weer. Weer redelijk wat helder bloed. Ik heb nu ook zeurende buikpijn. De kans dat het nog goed is is zo goed als nihil. Dit is geen goede zaak. Ik hoop alleen dat het nu dan ook door gaat zetten en dat het niet netjes blijft zitten zoals de vorige keer. Heb nog even geprobeerd de verloskundige te bellen, maar die zijn vandaag alleen voor spoed bereikbaar. Morgen dus nog maar eens doen.
Hier gaat het dus niet goed. Ik ben het ene moment nog redelijke nuchter, dan heb ik het gevoel dat we gewoon tweemaal pech hebben gehad en dat het kindje er echt wel gaat komen. Aan de andere kant ben ik gewoon heel erg verdrietig, het is toch weer een verlies.
We wachten maar weer rustig af. Meer kan ik toch niet.
Bedankt voor jullie steun!
Goeiemorgen meiden! :-*
Britt, wat wordt je heen en weer geslingerd hè! :hug:
Wat is het toch frustrerend hè, dat je niks anders kunt dan maar afwachten…
Vind jouw positieve houding wel super. Ik geloof ook vast en zeker dat jullie nog een derde kindje krijgen! (mss daarna nog wel eentje ). Ik blijf hopen en duimen dat het goed zit!
Simba, hoe gaat het nu met jou, meis? Heeft het nog doorgezet?
:hug:
Mell, sorry, door het bericht van Britt was ik je gisteren even vergeten. Hoe is het gegaan, meis?
Ooo Ilse, wat moet ik steeds lachen om die boevenstreken van je lieve zoon :inlove: :lol: Je beschrijft het ook zo geweldig! :lol:
O, onze Elske begint ook een enorme boef te worden. Gisteren was ze 's avonds de jongens aan het pesten (en petsen :shifty: ) en toen ze in bed lag en ik toevallig even naar boven liep om wat op te halen, lag mevrouwtje op haar knietjes boven aan de trap.... Dat wordt dus ook het traphekje sluiten als ze in bed ligt, ze was nog nooit eerder haar kamer uitgekomen. Ik op strenge toon zeggen dat dat niet de bedoeling was, maar toen ik haar in bed legde hield ik het niet meer en proeste het uit, waarop zij natuurlijk ook erg moest lachen, en dat met een stout hoofd :lol:
Daarna was het nog even keten en springen op bed... maar dat heb ik maar halt toegeroepen, want Benten-boef slaapt op dezelfde kamer.
Zo lief, ik voel me zo schuldig dat ik de laatste tijd zo weinig in huis doe, en ik wás al niet zo'n huisvrouw... Waarop R. zei:"Maar je draagt wel heel goed ons kindje, ik ben hartstikke trots op je." :inlove:
Maar goed, laat ik toch eens wat in huis gaan doen... of zal ik aan mijn nieuwe log beginnen? :think: :mrgreen:
Fijne dag meiden en sterkte vandaag!
:-*
heel veel knuffels vandaag voor britt en simba :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
zit hier gewoon met kippevel. waarom gebeuren deze dingen toch he.
wij willen allemaal zo graag een kindje,terwijl elders in de wereld kindjes zomaar bij het grof vuil worden gedumpt.
daarom ook een dikke knuf voor ons allemaal hier :hug: :hug: :hug: :hug:
@britt, waarom nou toch
meis ik blijf duimen dat het goed zit
een hele dikke knuffel voor jou :hug:
@ilse, o o wat een boefie heb je rondlopen
gelukkig was hij sterk en kon je weer naar binnen
@marije, jij ook al zo’n boefie thuis rondlopen
kan me goed voorstellen dat je in de lach schoot
en wat een superlieve reactie van je mannetje
hier zet het wel door
is nu net alsof ik ongesteld ben
of ik helemaal schoon ben zien we vrijdag met de echo pas
Marije: Jouw meid en mijn zoon, dat zou een prachtige combinatie worden hoor. :mrgreen: :mrgreen:
En wat is je ventje liefffffffffffffffffffffffffffff.
Simba: :hug: :hug:
Ik denk dat ik zometeen mijn mams eens ga bellen en een beetje treurig ga doen aan de foon. :shifty: Effe zien of ze wil komen helpen hier in huis. :oops: Ik geraak gewoon niet door die keuken heen. En Lucas helpt me ook al niet.
Heb hem gisteren in bed gedaan en toen kwam ie na tien minuutjes doodleuk vertellen dat ie wakker was en noeg geslapen had. :doh:
Heb hem er weer ingedaan.
Komt ie tien minuten later weer. “Mama, Jucasje is wakker.”
Dus ik zeg van: “Je hebt niet geslapen toch.”
Antwoord: “Besand niet.” :wall: :wall: :wall: (betekent hetzelfde als … da’s toch niet erg) :roll:
Gevolg dat ie de hele namiddag rondloopt en de grootste deugeniet is. Kom ik aan niks toe dan. :wall:
Hij lag er 's avonds dan wel al in om 18u30. :dance:
Oh ja en de kleine heeft dus wel aan papa gezegd dat mama zijn koffer kapot heeft gemaakt. :roll:
Lucas: “Besand nie hé papa, mama nieuwe kopen voor Jucasje.”
Zegt papa daarop: “Mama heeft geen centjes.”
Lucas: “Ma Jucasje wel, mama centjes krijgen van Jucasje.”
Gaat ie naar zijn nachttafeltje en haalt er nog twee oude Belgsiche franken uit." :mrgreen: :mrgreen:
Simba, toch fijn dat het nu spontaan komt… Hoop dat alles eruit is vrijdag, meis, dan kun je weer verder!
O, wat een lieverd is Jucasje toch ook :inlove:
Ja, Elske en Lucas, lekker stel, hahaha. Ik verwacht ook grote streken van Benten… hij heeft niet voor niks een shirt met “Benten Boef” erop :mrgreen:
Ik hoop dat je smeekbede bij je mams helpt :hug: Woont ze dicht in de buurt?
Ja, op 10 minuutjes met de auto.
Benten boef ik vind dat steeds zo mooi klinken. :inlove: :inlove: