Novemberstoppers 2007 (deel 4)

heey heey,

@ marije; oow wat lekker die snacks!! :stuck_out_tongue: Ik kan niet wachten tot ik dat ook weer kan/mag eten!!! Zo af en toe moet kunnen toch??

@ rebecca; nee doe niet aan scrapboeken, maar vind t er altijd wel erg leuk uitzien!! Knap hoor!!

@ simba; nou meid, ik hoop met je mee dat t doorzet voor vrijdag :pray:

Ik ben ook benieuwd wat de dokter morgen in zhuis zegt hoor! want t kriebelt zo!!! hahahha

dr is trouwens nu officieel geen touw meer vast te knopen aan mijn cyclus… had net wat bruinverlies… lijkt of mn ongi eraan komt… na 28 dagen :shock:

xx

Mell ~ Dat zou toch wel heel erg fijn zijn als je ongi nu gewoon regelmatig wordt :wink:

jaaa!! dat zou heel fijn zijn!! :pray:

Nou ik duim voor je hoor Mell! Een normale cyclus is toch wel het minste wat jij verdiend hebt :wink:

Goeimemorgen meiden,

Mell: Klinkt heerlijk hé dat je cyclus op gang komt na 28 dagen. Je ehtb het verdient hoor meid. :wink: Benieuwd wat ze vandaag gaan zeggen in het ziekenhuis.

Rebecca: Wat een heerlijk warm weer bij jullie. Hierbegint het ok weer beter te worden na enkele dagen regen en onweer. :dance: Ik ben een jaar geleden ook eens begonnen met scrappen. maar heb er nooit echt iets mee gedaan. :oops:

Simba: Ik blijf met je meehopen hoor dat het doorzet. Heb eigenlijk geen idee hoveel je moet vloeien of zo. Veel sterkte vrijdag. :hug:

Marije: Ik zat met mijn hoofd in de keukenkasten. :lol: Jaja nog steeds bezig aan die keuken. Je zou haast denken dat we een enorme keuken hebben. :lol: :lol: Nog enkele kasten te gaan en dan is dat ook klaar. :dance: Dan heb ik toch al drie kamers op orde: kamer van Lucas, berging en binnenkort de keuken. :dance: :dance: Ik voel dat ik het nu moet doen hoor, want ik geraak niet meer opgeladen wat energie betreft.

Wel jammer, ik mis die kuisdrang. :oops: :mrgreen:

Vandaag komt mijn pap in de tuin werken. Ik ga dan eens kijken om foto’s te nemen van huis en tuin, hebben jullie een beetje een idee. :wink:

Verder gebeurt er hier heeeeeeeeeeeeeeeeel weinig. :lol: Dus niet zoveel spannende dingen te vertellen. :lol:

Jaaaa, huisje is aan de kant, afwas is gedaan en de was is ana het draaien. :dance:

Nog één mandje plooien en dan nog één die nu in de droogkas zit.

Daarna nog ene wasje buitenhangen en er een nieuwe in stoppen. :roll: Best veel was. :roll:

Oh heb nog een vraagje.

Heb een ondergoedsetje gekocht voor Lucas van Diëgo (één of ander tekenfilmfiguur) en dat is dus een rode slip en een wit hemdje met rode bandjes (of zoiets, is moeilijk uit te leggen).

Weet dus dat ik dat niet bij de witte was mag doen als ik geen roze was wil.

Maar moet ik dit dan alleen wassen??? Best kostelijk om een was te draaien voor iets roods. :doh:

Ik weet dat als het één keer gewassen is, het dan bij andere kledij mag, dan gaat het neit meer af (tenzij ik het bij de witte was zou doen). :roll: :lol:

Ma ja … daarmee is het nu dus nog niet gewassen. :wall:

Waarom koop ik dat dan toch. :doh:

Maandag terug naar de gyn. oooh ik verlang zo. Ga hem nog eens vragen goed te kijken of ie geen piemeltje ziet. :mrgreen:

Want ik kan nog steeds niet geloven dat het een meisje is en in mijn hoofd spookt er nog steeds een jongetje. :wink:

Een tweede ebvesteging zal me al meer doen klaar zien. :lol: En dan kan ik euh … misschien weer eens schoppen. :think: :shifty:

En zo zijn we weer enkele uurtjes verder en is het alleen roze dat ik zie. :think: :think:

Lucas slaapt en mama zit aan de pc. :dance: :mrgreen:

Straks terug in actie schieten, maar nu eerst effe bijlezen. :lol:

Oh ja heb niks bij te lezen. :wall: :mrgreen: :mrgreen:

Nee, nog effe mailtjes checken en dan gaan met de banaan. :dance:

Het is hier weer stralend weer.

Ah nog iets … ik denk dat ik te zwaar word voor speelgoedkoffers. :oops: :oops:

Lucas heeft er één bij zijn bed staan. Nogthans een vrij stevige.

Ik zit er altijd op als ik hem verkleed.

Daarstraks dus ook.

tot plots: Krak en ik met mijn kont tusen de Little People ventjes zit. :roll: :lol: Het deksel heeft het begeven onder mijn poezelig kontje. :hand: :shifty: :mrgreen: Krijg ik als reactie van Lucas: ‘Jucasje zeggen aan papa mama kapot gemaakt.’ :roll:

Ilse, ik ben er ook nog hoor :mrgreen: Maar ik ben bekaf en moet nodig lunchen… Kom later nog ff kleppen.

:-* voor iedereen!

:lol: :lol: :lol: Geweldig Ilse:“Jucasje zeggen aan papa…” :inlove:

Haaaaaaaaa dghqsdflmbaebvmvnjoùnomae(ik ram even op m’n toetsenbord) ik zit hier net echt wel lang bezig aan een berichtje hier en als ik het wil posten is m’n tijd blijkbaar verstreken want dan moet ik weer inloggen en is het weg! grrrrrr.

Opnieuw dus.

Mell ik hoop op groen licht hoor meid en dat je inderdaad je ongi’s hebt, zou ook zo tekenen voor een lekker regelmatig cyclusje van 28 daagjes. :thumbup:

Simba meid :hug: dit moet wel zwaar zijn voor jou, nu het loskomt. Ik duim mee dat je lichaam het helemaal zelf kan en vrijdag blijkt dat een currettage niet meer hoeft :hug:

Marije leuk dat je nu wat relaxter kan omgaan met je zwangerschap en al ben je dan zo misselijk, dikwijls krijg ik toch honger van je berichtjes :mrgreen:

Rebecca lekker weertje daar, ik word er wat jaloers van :oops: hier wel zonnig maar ook een koude wind, niks korte mouwen zoals 2 weken geleden, dikke truien alweer, bah! En dit weekend naar de Ardennen dus nog een graad of 2 kouder daar. En jij naar Arizona, hé, nog een paar graadjes warmer, niet? Stuur aub een pakketje warmte naar hier!! :mrgreen:

Britt pakkend gedichtje, mooi verwoord.

En zand…tja, erger dan confetti in huis en ze zijn er altijd zo dol op!

En Thijmens zwemles vergeten… :think: dat noemen ze zwangerschapsdementie zeker? :mrgreen:

Ilse haha :lol: :lol: ik lig hier in een deuk, ik zie het al voor me, met je kont in die koffer!!

Gelukkig is het poesje terecht en nu hopen dat het blijft leven!

En och arme Lucas, denken dat je er al terug was om hem te halen, ze hebben ook nog echt geen tijdsbesef op die leeftijd,hé.

Wat het wasje betreft; meestal gaan toch alleen de eerste keer die kleuren af, niet? Je zou het de eerste keer kunnen meewassen met donkere kleuren of ook een nachtje laten weken in een emmer met water en veel azijn (azijn fixeert de kleuren). Ik moet zeggen dat ik dat altijd negeer als ik dat op een etiketje zie staan en tot nu toe heb ik nog nooit iets voorgehad :thumbup:

Marietje wat heb jij lieve collega’s, amaai, een sfeer uit de duizend daar.

De schrijfcursus is van 20 tot 26 juli maar ik ga met de trein en da’s 15 uur reizen dus ik vertrek de 19de en kom de 27ste terug. Ik schrijf vooral kortverhalen, ben ook bezig aan een roman en had die graag afgekregen tegen mei volgend jaar maar met de drukte van m’n baan vrees ik ervoor dat ik dat haal. Tenzij ik een zwangerschap op rozen beleef ondertussen en een engeltje baar dat vanaf de eerste nacht door begint te slapen en ik mijn tijd thuis wat kan gebruiken om te schrijven. :think: Maar als het op Tristan lijkt (en mama vroeger) wordt het vast weer een nachtbrakertje :roll:

Ga ervandoor, m’n vader heeft gebeld, die gaat met mij om een whiskyvat voor hier op het terras, om regenwater op te vangen.

Petronella, Ellen, Zasje :-* :-*

Groetjes,

anijs

Ik was net zo blij met mijn mooie echt duidelijke test van gisteren. Helaas foute boel nu hier. Heb bloedverlies en vrees einde zwangerschap.

Ben ff kapot, reageer vanavond weer.

Jemig, lieve Britt… Dit had ik echt niet verwacht :hug: Dikke knuffel en ik duim dat het toch nog goed zit, meis! Jeetje, 1x is toch al erg genoeg :cry:

britt meisi niet nog een keer??? dikke knuffel :hug: :-* :-

anijs jij ook een dikke :-

voor iedereen trouwens ook èèn :-* :-* :-* :-* :-* :-*

tot horens

groetjes petra

O Britt, nee, dit kan niet waar zijn!! :hug: :hug: Ik heb hier geen woorden voor. Waarom nu toch? Ik hoop dat alles toch nog goed is :pray:

Nee, Britt, dit kan gewoon niet waar zijn :o :cry: :cry: :cry: :cry: Ben er ene beetje ondersteboven van. :cry: Ik ga hier toch nog flink cuimen dat het vloeien is gestopt en het kleintje nog aan het doorgroeien is. :pray: :pray: :pray: :pray:

heeey meiden

@britt, lieverd nee dit kan toch niet nog een keer gebeuren :cry:

ik hoop dat het een innestelling was en het heeel snel weer opgehouden is

een hele dikke knuffel voor jou :hug:

@mell, hoe is het met jou gegaan meid

@ilse, hihi meis jij en de doos moest er stiekem wel om lachen

en vooral om het zinnetje “jucasje tegen papa zeggen…”

@ anijs, dat is leuk zo’n schrijfcursus,

breng je je verhalen ook uit of hou je ze voor jezelf??

@rebecca, kan je niet wat warmte hierheen sturen :mrgreen:

heb toch wel het idee dat het nu aan het doorzetten is

vooral veel slijm ook :sick:

maar goed ik weet ook niet zo goed wat ik kan verwachten

moet ik vrijdag naar het ziekenhuis,

en hoor ik net dat mijn schoonmoeder ook voor controle moet :wall: :wall:

ik wou het niet aan onze ouders vertellen omdat ik ze mooi nieuws wou brengen en niet dit nieuws dus we hebben het voor ons zelf gehouden

ze moet gelukkig smiddags maar ik zag er al tegenop maar nu wordt de berg alleen maar groter :frowning:

Simba, moeilijk meis! Dikke knuf voor jou!

En ik hoop dat het vruchtje nu idd loslaat. :hug:

Britt, meis, hoe gaat het nu? Heb je nog steeds bloedverlies? Was het veel of weinig? Moet de hele tijd aan je denken, vind het zo verschrikkelijk rot! En ik hoop zo verschrikkelijk dat het toch goed zit. :hug:

Verder even weinig te melden.

Dikke knuf voor jullie!

Kwam ook even neuzen of Britt al iets meer wist. Ik hoop zo dat het bloeden niet veel geweest is en dat dit kleintje lekker bij Britt blijft. :pray: :pray:

Simba: Lijkt me idd neit zo leuk om daar gelijk met je schoonma te staan. Maar misschien zien jullie elkaar niet. Lopen jullie elkaar mis of zo. :wink:

Britt, nee toch?! :hug: :hug:

Hoe is 't nu?

Ik hoop dat het toch wel meevalt allemaal en dat het niet heel veel bloedverlies was.

En Simba, bij mij was het wel duidelijk dat ik het verloor, want zag echt wel iets van een vruchtje, maar het kan volgens mij ook een soort van ongemerkt gaan. Ik vloeide verder ook wel erger, maar ik had bewust maandverband gebruikt en dan lijkt het ook erger dan met tampons vind ik dus…

Ik hoop dat het vanzelf komt en dat alles schoon is als je in het zh bent. :hug: