Novemberstoppers 2007 (deel 4)

@britt, ja ja kiddo, op naar de volgende 500 berichtjes :mrgreen:

het zijn ook rare weken zo met al die dagen ik ben ook telkens de dagen kwijt voel je niet schuldig meid kan iedereen gebeuren

@liekie, ik vind je niet zweverig hoor :wink: , ik heb ook dat stuk gekeken waarin hij dat vertelde en moet er nu ook wel aan denken en vind het ook wel een mooie gedachten

@ilse, lekker dat steve morgen lekker thuis is

fijn dat het ene poesje terecht is!

@marije, ik hoop niet voor je dat je 9mnd lang beroerd lijf voelen hopelijk wordt het snel beter

@marietje, wat fijn dat ze op je werk zo meedenken, lijkt me ook wel erg zwaar werk!

@sabine, nog even meid dan is het zover, hopelijk is je gevoel naar de dag toe al iets rustiger geworden.

maar nu ook echt aftellen voor mallorca, zo’n heerlijk eiland, wij hopen er ook weer heen te gaan dit jaar

@ellen, zasje en hupke hoe is het met jullie???

@rebecca, is het nog lekker warm bij jullie, de voorspelling was toch 35 graden??? hier is het weer weer vierkant opgedraaid in regen :frowning:

@petronella, meid voel je je alweer beter na je buikgriep???

@anijs, wat lekker een weekje naar spanje, wel lekker om daar te gaan schrijven!

@mell, hoe is het meis???

ga nu maar is wat drinken inschenken en nog wat tv kijken

:-*

Anijs, ik ben helemaal vergeten om te reageren op jou :oops: Wat heerlijk dat je een weekje naar Spanje gaat! Wanneer ga je precies? En wat schrijf je zoal? (heb je volgens mij ooit wel eens hier verteld :think: )

Nog wel even posten hè voordat je vertrekt :wink:

allemaal!!!!

:think: maar of jullie dit voor morgenochtend lezen :think:

nou ja voor de vroege vogels van morgenochtend

alvast :mrgreen:

nou zie ik mijn weltrusten plaatje niet meer :twisted: :think:

Jij ook GOEDEMORGEN!!!

Maar nu ga ik toch nog even naar bed denk ik…

Huh??? Liekie, moet jij om 6.17 uur nog naar bed??? Ikke niet snappen??

Ik ben erg vroeg. De hele nacht misselijk in bed gelegen, irriteerde me zelfs aan de geur van mijn pasgewassen bed. Hoop niet dat ik ziek ga worden. Heb de hele dag verjaardag van RUben, zo’n 24 man en 14 kinderen… Maar Ruben gaat het helemaal leuk vinden en daar gaat het om.

Reageer vanavond weer!

Nee hoor, had al wel geslapen, maar m’n vriend moest om 6 uur weg dus was ik er ff uit. Dacht ga daarna weer ff terug m’n bed in, maar ja zit nog steeds achter de computer…

Voor mij een latertje geworden vandaag! Ik wilde alleen even hallo zeggen tegen mijn dinnetjes, spreek jullie vast over een paar uurtjes, ik ga wel even lekker slapen :zzz:

heey meiden,

@ marije; jeeej :dance: een kloppend hartje!! :inlove: ik ga snel ff in t showforum kijken zo!! Wel balen dat je zo beroerd bent erdoor!! :hug:

@ britt; Ik hoop dat je ondertussen wat geruster bent. Ik duim voor je hoor!! :pray: en ja, ik heb best grote littekens. 1 loopt van onder mn borsten, rond mn navel, en dan nog een stukje naar beneden. Is niet mooi!! En dan nog 1 onder mn bikinilijn. Die valt wel mee, zie je niet!

@ marietje; leuk een 3d echo!! ben erg benieuwd!! :inlove: En leuk dat je op zo’n leuke groep met verst. gehandicapten zit… ik heb zelf nu erge twijfels of ik t nog wel leuk vind. Heb nu zo vaak al te maken gehad met slechte werkomstandigheden. Miss moet ik ook maar eens hoog nivo proberen! kijken of ik dat leuker vind!!

@ liekie; wat een lief aanbod meid!! :-* Je heb een krabbel op hyves!! hihi

@ simba; :hug: wat een vervelende tijd voor je meid, ik hoop dat je net als britt en liekie snel weer zwanger bent!! :pray:

Hier gaat t elke dag een stukje beter. Ik ben gister heel even met erik de stad in geweest!! t voelde als een hele overwinning!! Ik loop alleen wel echt met een slakkengang, en daarna was ik zo moe dat ik alleen nog op de bank heb gehangen! hahah :lol:

Ik mocht gister eindelijk een aquarium kopen!! (omdat ik zo zielig ben :mrgreen: ) Heb er nu lekker de tijd voor om uit te vinden hoe dat allemaal werkt. Maar vanmorgen klapt de slang van de douche eraf (helemaal gescheurd!!) . Dus heb alle water moeten afsluiten :? Hopen dat t morgen gelijk gemaakt kan worden!!

Dindag moet ik weer naar het zhuis, dan mogen mn nietjes eruit. Ga ik gelijk vragen hoelang ik moet wachten met zwanger worden. Want vind t toch wel heel erg jammer dat ik nu een tijdje moet wachten :frowning:

Verder een dikke knufff voor iedereen

xx

Hé Mell, willen jullie er toch weer voor gaan?

't is ook moeilijk om te wachten hè als je het graag wilt. En ik denk dan ook maar, er komt altijd wel weer een oplossing. Voor ons zijn de omstandigheden misschien ook niet het meest gunstig hoor (met die verhuizingen en 2 huizen enzo), maar we willen het gewoon en 't komt wel goed!

Ben benieuwd wat ze in het zh zeggen dan.

Ha meiden,

goeiemorgen Simba :wink: (zie net pas je leuke plaatje)

Britt, hoe ging het vandaag, heb je 't volgehouden? Misselijkheid is natuurlijk een heel goed teken :thumbup: :wink:

Liekie, nog even lekker geslapen, of achter de pc blijven plakken? :wink:

Mell, fijn dat het gisteren goed ging in de stad! Idd een hele overwinning! Pas op jezelf hoor :-* Enne…toch weer de kriebels?

Hier alles prima, lekker dagje gehad. Vanmorgen met elkaar naar de kerk geweest en daarna naar de verjaardag van een vriendin: tuin vol volwassenen en kinderen, was erg gezellig en vooral lekker met het zonnetje!!

Vanmiddag lekker croisantjes gegeten en toen alledrie naar bed…en geslapen tot half 5 :oops:

En van half 6 tot 21.00 uur lekker gewerkt, zonder rugpijn en met een hele gezellige collega :thumbup:

Nu, ga ik mijn bedje maar es opzoeken…trusten meiden :-*

Marietje

Goeiemorgen meiden,

Nou ja zeg … deze morgen Lucas naar school gedaan. Besef ik dat ik zijn boekentas niet meehad. :wall: En het kind zijn koekje zit erin, dus mama weer naar huis.

Terug in school, Lucas gezocht, boekentas gegeven en toen was het gedaan met d epret. Hij begrepe het niet zo goed en wilde mee met mama. Grote tranen stroomden over zijn wangetjes. :cry: :cry: Gelukkig ging vlug d ebel en kon ik hem naar de juf brengen. Zij trooste hem meteen en ik kon vertrekken.

Maar verlang nu toch om hem te gaan halen hoor. Is niet leuk als je kindje weent en jij weggaat. :roll:

Pff, het zit hier maar heel grijs in de lucht hoor en het is koud. :?

Straks iets in huis doen en een zorgen dat ik vlees binnen heb voor vanavond. :wink:

Fijne dag allemaal

Ilse, dat is niet leuk inderdaad!! Maar hij zit nu vast heel rustig op school!! Jij bent trouwens al weer 26 weken, jeetje wat gaat dat ontzettend snel!

Gisteren een hele drukke verjaardag. Maar wel erg gezellig. We hebben zelfs de hele middag buiten gezeten in het zonnetje en de kinderen hebben heerlijk in de speeltuin kunnen spelen. Was dus een erg mooie dag. Gisteren viel ik aan het einde van de dag ook bijna om, was zo moe. Thijmen en Ruben moeten vandaag ook echt even bijkomen!

Had ik vrijdag alles schoongemaakt in huis, kan ik nu weer van voor af aan beginnen. Tja…als eerst alle kinderen naar de zandbak gaan en dan boven gaan spelen en in Thijmen zijn bed gaan springen, heb je echt het hele huis onder het zand. Hebben we tenminste weer wat te doen…

Goeiemorgen meissies! :-

Ilse, wat sneu dat je mannetje eventjes zo in de war was. Hartverscheurend hè, als ze zo huilen :cry:

Maar hij is nu vast lekker aan het spelen! :-

Anijs, hier ook helemaal vergeten op jou te reageren :oops: Komt vast omdat ik er zo jaloers op ben dat je lekker in Spanje gaat schrijven :mrgreen:

Meis, geniet ervan! Lijkt me een geweldige ervaring! Enne… als je eens wat van je werk wil laten lezen… Hihi, ben er helemaal niet nieuwsgierig naar hoor :liar:

Simba
, wat een lief plaatje :-* En verder gewoon even een dikke knuf voor jou :hug:

Britt, ooo, een supergevoelige neus dus. Ik kan sinds ik zwanger ben ook echt niet meer tegen geurtjes :sick:

Lekker, overal zand in huis. Succes met de schoonmaak :-

Mell, ben benieuwd wat de arts morgen zegt!

Dapper hoor, dat je al de stad in bent geweest… Las je verslag op hyves, men, dat is echt pittig geweest. :hug:

Hier gisteren weer lekker naar het bos geweest, lekker dichtbij een heerlijk moerasachtig plekje gevonden, leuk!

Zometeen de kindjes maar eens in bad stoppen, en vanmiddag Elske naar de psz brengen. Tussendoor maar eens flink aan de slag in huis. Raak een beetje achter door al dat misselijke gedoe. Maar goed, misselijk of niet, ik ben dolblij dat ik zwanger ben! :smiley:

Kom straks nog wel even buurten.

Fijne dag alvast!

:-

Halloooo, waar zijn jullie nou??? :cry: :mrgreen:

Ik heb vanmiddag heerlijk fout zitten snacken… Dat had ik helemaal verdiend, vond ik zelf :mrgreen: Eet zo weinig en wat ik eet spuug ik vaak uit, ach, daar mochten wel wat ovenfrietjes en kaassouffleetjes in… en een nasischijfje :oops:

Verder wat dingetjes in huis gedaan en nu moed aan het verzamelen om de vaat naar boven te brengen (jaja, we hebben de vaatwasser op de badkamer staan :wall: omdat we in de keuken geen aansluiting hebben.

hai lieffies

Daar kwam ik me dan ook weer een keer melden. Heb afgelopen weekend maar weinig achter de pc gezeten :oops: Heb zo genoten van het mooie weer en mijn mannetje :inlove:

Marije ~ Heerlijk dat je lekker fout gesnackt heb meid. Als je het verdiend hebt, waarom dan een keertje niet? Geniet er lekker van hoor!! :wink:

Anijs ~ Wat heerlijk zeg zo even de tijd voor jezelf kunnen nemen! Daar moet je echt naar uitkijken volgens mij :smiley: Vind het zo leuk voor je!!

Mell ~ Spannend meis, ik ben benieuwd wat de arts zal zeggen. Lijkt mij toch ook wel heel moeilijk om te moeten wachten met zwanger worden, als je zo ontzettend graag wilt! Ik zal voor je duimen dat hij groen licht geeft :thumbup:

Ilse ~ Wat zielig om je manneke ā€œachterā€ te moeten laten als hij huilt. Kan me voorstellen dat dat best wel iets met je doet, maar gelukkig kon de juf hem snel troosten :hug:

Britt ~ Jullie hebben een fijn weekend achter de rug als ik het zo lees! Alsnog van harte gefeliciteerd.

Het is hier nog steeds prachtig weer. Afgelopen weekend temperaturen gehad van 32 graden. Het is dan zo ontzettend warm, maar gelukkig niet benauwd. vandaag en morgen ook nog tussen de 30 en 35 graden en dan krijgen we 2 dagen regen en onweer geloof ik.

Hier dus weinig gedaan van het weekend. Lekker buiten in de tuin gezeten en even met mijn mannetje naar het tuincentrum geweest. Gisteren een bbq gehouden met onze buren en een stel vrienden. Het was onwijs gezellig!

Doet iemand hier trouwens aan scrapbooken? Ik heb van het weekend een cricut systeem aangeschaft. Met dit ding gaat er een hele wereld voor je open wat scrapbooken betreft.

@marije, hier ben ik weer :mrgreen:

groot gelijk heb je dat je lekker gegeten hebt vanmiddag

heerlijk zo’n dagje bos, wel lekker om zo dichtbij te hebben

@britt, dat is wel lekker om de verjaardag buiten te vieren

iets minder met de zandbak en je huisje nu

maar hopelijk is het zand weer uit je huisje

@ilse, o je ventje zo verdrietig is niet leuk

je hebt hem nu weer lekker bij je :-*

@marietje, heerlijk zo slapen smiddags

hier vandaag contact gehad met de vk

vrijdag moet ik om 10.15 in het z’huis voor een echo

ze gaan eerst kijken omdat ik toch wat bloedverlies heb

en mocht dan niet alles weg zijn dan wordt ik gelijk geholpen

ik blijf hopen dat het doorzet :pray:

@rebecca, meid wat heerlijk die tempraturen daar

wat zal jij lekker bruin worden

scrapbooken ben ik ooit weleens aan begonnen maar gebruik liever de progamma’s op mijn pc

@mell, meid succes morgen in het z’huis

ik hoop dat ze een beetje positief nieuws hebben

mocht je dan toch nog een pauze in willen lassen is het tenminste je eigen keus en kan je hem altijd nog veranderen :-*