Novemberstoppers 2007 (deel 4)

O en ik wil best morgen een foto van de echo maken, maar meer dan een vlek zie je niet hoor :mrgreen:

Ook een vlek vinden wij mooi om te zien!!! Is een beebje in de maak tenslotte!! Bedankt voor je steun!!! We gaan gewoon heel hard duimen dat het goed komt!

Ik vroeg me inderdaad al af of je naar Zwolle moest, maar dan ga je inderdaad naar Meppel natuurlijk. Anders had ik je ook verweten dat je niet even een kopje koffie bij mij bent komen drinken…of een ijsje eten, past beter bij dit weer!!

heeey meissies

@marije, die vlek willen we ook zien hoor

@britt, meid het is toch heel logisch dat je onzeker bent

en kom hier maar lekker kletsen hoor, zeuren doe je niet

een dikke knuffel voor jou :hug:

ik voel op dit moment wel weer wat buikpijn verder nog weinig

@petronella, vervelend meid een buikgriep,

gelukkig voel je je nu beter

ik heb de gouden kooi opstaan

wat een progamma zeg :shock: :shock:

hoi meiden,

bedank voor de lieve reacties :-*

Heb je al een buik?

Britt nou ik vind van wel (ik ben van normale al wat een stevige dame ) ik pas nu al niet meer in mijn normale broeken :?

weten jullie of teveel pindakaas of satèsaus slecht is voor de baby? ik vind het namelijk op dit moment ergggggggggg lekker :drool:

zo ik ga straks de halve finale zien van de gouden kooi.

oja ik moet even zeggen dat ik op dit moment een supper schoonmoeder heb vorige week heeft ze me een dag meegholpen in de huishouding en morgen vroeg komt ze weer :inlove: (en ik heb haar niet eens gevraagd)

ik ben daar zo blij mee want ik zie het even niet meer zitten met het huishouden.

en morgen is mijn man jarig dus het komt me goed uit.

Hey meissies,

Marije, joepie wat een mooi nieuws van jou en je mooie beebje! Lekker van genieten meid. Wij hebben volgende week de 20 weken echo, ook 3D! Oooh, dat lijkt me toch zo mooi :inlove: Zal ik je alvast een voorproefje geven :wink:

Britt, ik heb er bij jou ook alle vertrouwen in meid. Een innesteling gaat gepaard met ongi-achtigekrampen en geloof me, ik spreek uit ervaring. Zowel bij Aron als bij deze zwangerschap heb ik de eerste weken niet durven hopen dat het goed zou zitten: steeds weer gekleurde afscheiding (soms bruin/rozig) en een zeurend gevoel in mijn buik. Maar het hoort echt ook bij een beginnende zwangerschap. Alleen lijkt het soms zo verrekte veel op ongesteldheid…

Houd goede moed meis :-

Woon jij trouwens in Zwolle? Kom ik een keer een bakkie doen hoor :wink:

Simba, knuffel voor jou :hug:

Mell, fijn dat het langzaam beter gaat. Hopelijk knap je snel helemaal op. Gave bikini hoor :thumbup:

Petronella, bah, buikpriep :hug: Fijn dat je opgeknapt bent.

Ben benieuwd naar je buikie :dance:

En alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je man :-

Ik heb vanavond echt lekker gewerkt. Ik moest op een groep met 10 bewoners, allemaal redelijk hoog nivo, mannen en vrouwen. Heel leuk sfeertje: dames aan het breien, mannen aan het puzzelen of kleuren. En 1 man ging ik koffie op zijn kamer brengen, want die was daar lekker voetbal aan het kijken. Kom ik daar: zit daar dus een oudere ‘kerel’ lekker met de pantoffels lekker op tafel voetbal te kijken…ondertussen zit ie een kleedje te punniken Zo schattig…

En 1 vrouw, hoogste nivo van deze groep, zei “zuster, komt u eens…u ben in verwachting hè?!” Dus ik bevestigde dat, zegt ze “kunt u wel wachten?” :inlove:

Op deze groep mag ik de komende tijd nog een paar keer, vind ik wel leuk!

Leuk vak verstandelijk gehandicapten :thumbup:

nou meissies, ik duik mijn bedje in.

Tot morgen!

:-* Marietje

Britt ~ Meid, ik kan me voorstellen dat de schrik er goed inzit bij jou, vooral na de MK. Maar probeer positief te blijven heh. Ik las inmiddels ook al dat de buikpijn weg getrokken is en dat is een mooi teken toch! Hopelijk heb je over een paar weekjes gewoon een prachtige echo! :wink:

Marije ~ Wat ontzettend leuk meis dat je je echo hebt gehad vandaag! Ben heel erg benieuwd ernaar, ook al is het maar een “vlek” :wink:

Mell ~ Fijn om te horen dat het langzaamaan weer wat beter gaat met je! En wat heb je een gave bikini besteld! Maar ja, jij hebt er dan ook wel een prachtig lijntje voor als ik het me goed herinner van je foto :wink:

Simba ~ Heb vandaag veel aan je gedacht lieverd! Het lijkt me zo verschrikkelijk om het nog eens onder ogen te moeten komen! Hopelijk komt het vruchtje alsnog vanzelf af, zodat je niet voor de curretage hoeft :hug:

Marietje ~ Wat moet dat inderdaad verschrikkelijk leuk werk zijn zeg met verstandelijk gehandicapten. Ik denk dat je heel bijzondere dingen meemaakt!

Petronella ~ Alvast van harte gefeliciteerd met je man! Fijn zeg dat je schoonmoeder zo lekker meehelpt, zeker nu je het even zelf niet ziet zitten :hug:

Ilse ~ Ik heb helemaal geen roze gezien vandaag? Hoe is het met je?

Hier weer een dagje hard gewerkt. Mijn directe collega is vrij en dan ben ik altijd de gelukkige :liar: die zijn werk over mag nemen. En dat terwijl het zo verschrikkelijk lekker weer is buiten. Het is de hele week al zo rond de 25 graden en van het weekend verwachten ze temperaturen tot de 35 graden :shock:

Rebecca, 35 graden is wel weer hoog!! Is het dan ook benauwd?? Of is er nog wel een lekker windje?

marietje, kom inderdaad maar gezellig eens een bakkie doen!! Harderwijk is niet zo ver! EN een 3d echo is wel helemaal super! Ik ben benieuwd.

Petronella, wat een lieve schoonmoeder zeg!! Zeker als je een verjaardag hebt is het fijn als je huis een beetje schoon is.

Hier gaat het wel goed. Weer een dag verder en niet ongesteld. Ik ben gewoon zwanger! :mrgreen: Maar ik vind het spannend. Mijn borsten groeien en ik had toen ik gisteravond in bed lag op mijn zij zo’n pijnlijke steken in mijn zij. En dat vond ik even fijn!! Herken het meteen als bandenpijn die ik Bij THijmen en Ruben in het begin ook veel heb gehad. Ik ga vanmiddag of morgenvroeg opnieuw testen. Dan zit er meer dan twee dagen tussen en moet hij dus duidelijker zijn. Zondag hebben wij het hele huis vol, dan vieren we Ruben zijn verjaardag nog. Dus ik moet ook even aan de schoonmaak. Raar eigenlijk, na de verjaardag is het pas echt een puinzooi met zoveel mensen over de vloer…maar ja…voor je gevoel wel fijn!

Goedemorgen!

Britt fijn dat je wat meer het gevoel krijgt!

Herken het allemaal wel. Hier ook nog steeds onzeker hoor :wink:

Kan de hele dag wel voelen aan m’n borsten of ze nog wel steviger aanvoelen, blij zijn met een steek en me weer zorgen maken als ik niets voel of als je juist weer buikpijn hebt… Verwarrend hè!

Ben natuurlijk ook weer bang voor een mk en weet ook dat ik moet proberen van het goede uit te gaan, maar totdat bewezen is op een echo dat alles goed gaat zal dit nog wel even zo doorgaan (en daarna ook ben ik bang… :mrgreen: )

Goed nieuws Marije dat hij/zij het doet! En kom maar op met die vlek! :wink:

Mell gave bikini! Ik kan dat helaas niet hebben… En slim dat je zo je littekens kan bedekken. Zijn het er veel? Een vriendin van mij heeft het ook van een blindedarmontsteking, maar ze hebben het bij haar mooi gedaan, want als ze een hoog broekje aan heeft zie je het niet.

Enne, als ik je moet helpen met iets dan laat je het maar weten; werk thuis vandaag dus zit om de hoek :wink:

Rebecca, lekker warm bij jullie 8)

Hier regent het alweer…

Marietje, goed hè als je het zo naar je zin hebt op je werk. Lijkt me ook wel zwaar werk hoor wat je doet. Ik doe zelf natuurlijk heel wat anders. Heb echt wel respect voor mensen die in de zorg werken.

Ben trouwens ook erg benieuwd naar de 3D echo. Gaaf!

Simba, dikke :hug: :hug:

Hoop dat het toch nog vanzelf loskomt. En dat je daarna weer snel verder kan (extra vruchtbaar).

Petronella gefeliciteerd met je man!

En fijn dat je schoonmoeder zo bijspringt. Hier heb ik ook niet te klagen trouwens, heb momenteel geen wasmachine en dat wordt nu dus voor ons gedaan o.a.

Gelukkig dat je je ook weer wat beter voelt. Had je eerder ook al niet buikgriep gehad?

Sabine ik hoop dat je bruiloft toch helemaal mooi wordt en dat is ze geraden ook toch?! Zou echt heel lullig zijn als ze het voor jullie zouden verpesten. Daarna lekker op vakantie. Enne… bijna je laatste pil!

:stuck_out_tongue:

Zasje, ben je alweer wat blijer? Wel een mooi buikje heb je hoor!

Balen Ilse van die gaatjes. Ik ben bang dat ik ook de pineut ben. Gisteren beet ik ook op iets hard en toen had ik pijn. Dat was waarschijnlijk m’n vulling :frowning:

Zou je trouwens de lijstjes weer willen aanpassen? Ik ben uitgerekend op 14 jan. En jij Britt, 21 jan.?

Anijs, doe je een beetje rustig? Niet té hard werken hè.

Voor iedereen :-* :-*

Wanneer mag jij dan voor een echo liekie? EN inderdaad 21 jan of 22 jan.

4 juni heb ik een afspraak bij de vk. De assistente zei ook dat ze graag wilde dat ik op woensdag kwam, omdat die vk ook echoscopiste is. Dan ben ik precies 8 weken, dat was toen ook. Zie je ik vergelijk ook nog steeds… :wink:

Ik kom later terug, hier flink aan het opruimen met mijn mama, daarmee dat ik er minder ben.

Morgen meer tijd om bij te lezen en te kletsen. :-*

Nou, mijn vlek staat op het showforum :inlove: Ben wel heel trots op mijn lieve vlek hoor :stuck_out_tongue: De werktitel van het kindje is trouwens “Joosje”, beacht door Elske.

Britt, mooie banner! :-

Gelukkig (?) heb je veel afleiding, de komende dagen… Ben je zo weer een week zwangerder.

Hè, jammer dat ik niet naar Zwolle moest… was graag een ijsje komen eten bij je. De koffie mag je houden :stuck_out_tongue: Maar Steenwijk-Zwolle is goed te doen, dus wie weet kunnen we een keer een date maken.

Liekie, logisch dat je vergelijkt met je miskraam… Maar ook bij jou gaat dit keer alles goed hoor! :-

Lekker dat je ook met 8 wkn een echo mag.

Ilse, aaah, de nesteldrang is terug? Wel fijn dat je hulp krijgt van je moeder.

Poeh, Rebecca, wat een hitte. Lekker aan het aftellen naar je weekendje weg? :-

Marietje, lekker genoten van je werkdag! Je komt echt over als een levensgenieter. Volgens mij doen jullie vaak leuke dingen. Heerlijk om te lezen in elk geval! :smiley:

Petronella, nooit gehoord dat pindakaas/satésaus slecht zou zijn voor de baby hoor. Als ik heel erg beroerd krijg is een boterham met pindakaas en een beker melk het enige wat ik wegkrijg.

Gefeliciteerd trouwens met je man!

En lekker hoor, zo’n behulpzame schoonmoeder.

Ellen, Simba, Rebecca, Anijs, Hupke, Sabine, ik hoop dat jullie ook snel zwanger zijn en begin 2009 een kleintje in jullie armen hebben! :-

Mell, eerst even aansterken en als jullie er weer voor gaan (na de zomer?) hoop ik dat je meteen zwanger bent! :-

R. werkt weer lekker thuis vandaag en komt steeds knuffels brengen :inlove: Erg gezellig zo!

Verder ben ik vooral 's ochtends en 's avonds erg beroerd :sick: Maar goed, toch het een en ander in huis gedaan, straks even bankhangen en vanmiddag nog wat klusjes doen.

Meisjes, een fijne dag en ik kom later nog wel even spieken.

:-

Ik ben niet zo slim. Ik had net een test gekocht voor morgenvroeg. En er zaten er twee in dus dacht, doe er nog ff eentje en morgen de ander. Maar nu is hij bijna niet positief meer. Je ziet echt bijna geen lijntje. In ieder geval veel minder dan woensdag. Maar misschien komt het doordat mijn urine niet zo geconcentreerd was. Ik weet het niet. Maakt ook allemaal niet uit. Ik verander er nu niks aan en moet gewoon afwachten. Maar wel dom van mezelf!!

Ja maar meis, je bent pas 2 dagen overtijd. Weet je nog, toen je mij geruststelde zei je dat het heel normaal was dat je bij nog maar een week overtijd zo’n licht lijntje had, jij bent nog niet eens een week overtijd, hebt het niet met ochtendurine gedaan, dus logisch dat het lijntje zo licht is. De test gisteren was echt duidelijk hoor, we zagen hier allemaal een lijntje, en dat is op een foto nog lastiger te zien dan in het echt, dus dat zegt wel wat.

Geen zorgen maken, lieverd! :-*

thanks marije! :inlove: lieffffff!!

petronella, boffen met zo,n schoonmoeder! hou ze in eere!

ze zijn niet allemaal zo aardig :wink:

Dank u!! Heb net ff een flinke huilbui achter de rug. En dat terwijl ik normaal niet zo snel huil. Dus…ben toch echt zwanger denk ik…

En bij een ander weet ik het altijd beter dan bij mezelf!! :wink:

Ahaaa, lekker gejankt, de hormoontjes werken volop hoor :mrgreen: :-

Je hebt best kans dat de test morgenochtend ook nog vrij licht van kleur is hoor, niet schrikken dan. Een streep is een streep, en die zat er niet voor je de test deed.

Zo, en nu ga ik even rusten op de bank, heb net voor de 2de keer alles eruit gegooid, heb mss toch teveel in huis gegaan vanmorgen :think:

:-
voor allemaal!

hoi hoi

@britt, bij mij werden de lijntjes pas echt duidelijk toen ik een week over tijd was, en huilhormoontjes zeggen ook genoeg toch???

@ilse, succes met de opruiming, fijn dat je moeder helpt

@petronella, lief de hulp van je schoonmoeder,

en gefeliciteerd met je mannetje

@marije, ik ga zo de vlek is bekijken!!

@liekie, wat fijn dat je nu met 8 wkn een echo krijg

dat is nog maar een paar weekjes

hier vandaag en gisteren de hele dag al ongibuikpijn

ook weer wat bloedverlies, nog niet heel veel maar wel elke keer wat

ik zou nu toch wel een ibro kunnen nemen of niet???

paracetamol werken bij mij zo slecht

Simba moet wel zwaar zijn om het nog ‘n keer te moeten zien, ik duim voor jou dat het klopt wat hier iemand zei; voor Britt en Liekie ging het wel op dat die snel weer zwanger waren, ik duim voor jou :thumbup: :thumbup:

Zasje ik hoop dat je inmiddels al wat bent opgevrolijkt, hoor :-

Ilse vervelend al die gaatjes, ik heb zelf gelukkig een sterk gebit (zit in de familie) en had m’n eerste gaatje pas toen ik 28 was maar m’n man heeft ook al heel veel vullingen zitten. Hij heeft dan wel mooie witte tanden van nature terwijl die van mij geler zijn, ondanks twee keer per dag poetsen :roll: Ik zou dus wel van gaatjes willen ruilen met hem :mrgreen:

Britt toch. Niet zoveel zorgen, meid, is helemaal niet goed, ik heb daar toch ook echt een streep gezien op die foto. :hug: :hug: Voor de rest zeur je er hier ondertussen maar een eind op los, wij kunnen daar wel tegen en daarbij houdt dat in dat wij hier dan zelf ook mogen komen zeuren :mrgreen: :mrgreen:

Je hebt binnenkort vast een supermooie echo! :-

Marietje :lol: :lol: die Aron, is zo grappig als ze om iets zo gewoon de slappe lach krijgen.

Dinsdag gingen we fietsen en opeens zei Tristan:’ ow, dat is al de tweede keer vandaag dat er een vlieg tegen mijn hoof vliegt, die zijn zeker verliefd op mijn hersens!’ :lol:

Mell sexy bikini, hoop dat er snel in kan genieten van het zonnetje, fijn dat je al wat beter begint te voelen. :-*

Petronella is wel makkelijk en lief dat je wat hulp krijgt van je schoonmoeder.

Rebecca lekker temperatuurtje daar, hier is de regen alweer begonnen, gedaan met het mooie weer.

Marije dank je, ik wens het ons ook allemaal toe dat wij snel zwanger zijn:mrgreen:

Ik heb hier een besluit genomen, ik laat m’n man en kind in de steek en ben weg

een weekje extra op schrijfvakantie in Spanje in een oud klooster deze zomer:mrgreen: Manlief begint in oktober aan z’n cursus en zal dan tien maanden elke maand een weekend weg zijn en bovendien ook nog 2 weken op reis met de cursus. Daarom neem ik alvast nu wat tijd voor mezelf, zal een druk jaar worden en daarna kunnen we niet meer op reis want dan is het geld op :lol: :liar: en met een baby van een paar maanden oud :pray: :pray: :pray: ga je toch niet gemakkelijk op reis dus wordt het volgend jaar weer een vakantie thuis.