Novemberstoppers 2007 (deel 4)

O toch nog even een knuffel voor Simba sterkte met de echo meid :hug: :hug:

Wowly Britt, wat gaaf! :smiley: GEFELICITEERD MEIS! Ik zie 'm goed hoor! Had trouwens dezelfde test als jij en ook eerst een hele vage streep!

Lieve Simba, meis, wat een verdriet hè… Had je zulk mooi nieuws aan je vrienden willen brengen. Ik hoop dat het vruchtje nu heel snel loslaat en dat je snel weer zwanger bent!

Het is wel vaker zo, dat als je eenmaal zwanger geweest bent, je een volgende keer best wel snel zwanger wordt :pray: (hè Britt :wink: ).

Sterkte met de echo vandaag.

En ja, ik heb deze week ook de echo… ook vandaag om precies te zijn.

Maar voor ik het hier kom melden zal het wel laat in de middag zijn. Ben pas om half 3 aan de beurt en dan mss nog even met R. de stad in.

Marietje, ik duik zo even het showforum in :smiley:

Ilse, wat lief, die knutseltjes van Lucas :inlove:

En hier nog zo’n moeder die haar kinderen wel insmeert, maar zichzelf niet :oops: Ach, maar ik ben ook niet zo’n in-de-zon-zitter, daar heb ik de rust niet voor.

Gisteren ging het hartstikke goed in de trein met mijn drietal.

Het was lekker rustig in de trein, en ik heb gelukkig van die braverikken… als we onderweg zijn ten minste :mrgreen:

Bij mijn moeder zijn we eerst de stad in geweest, daardoor waren we maar kort bij haar thuis, maar het is zeker voor herhaling vatbaar. Het was een hartstikke gezellige dag. En, we zijn bovendien geslaagd voro zomerschoenen voor Elske :dance: Omdat ze zwakke pootjes heeft (net als iedereen hier), moest ze wat steviger zomerschoentjes. Maak er wel even een fotootje van :mrgreen:

Ga hier even politieagentje spelen en dan boodschappen doen met het grut.

Dikke knuffel!

heeey meiden

ik ben alweer terug en er was weinig veranderd

behalve dat het vruchtje al wat kleiner was geworden

nu 4 mm en vorige week 6 mm

we wachten nu het weekend even af en dan bel ik maandag

om een verdere afspraak te maken voor eventuele curretage

dan zal dat waarschijnlijk in de loop van volgende week gebeuren

dan kan ik het nog een weekje afwachten en dan is het voor mijn gevoel lang genoeg afgewacht, ik wil ook heel graag verder en dat gaat nu niet

ik ga nu even wat eten en kom straks nog wel even verder kletsen,

heb al lekker weekend :dance: :mrgreen:

oow simba :hug: wat rot voor je meid

@ britt; gefeleiciteerd!!! :inlove: :dance:

xx

Meis, je had ook geen echte hoop meer, maar toch is het hard het zo bevestigd te zien.

Snap heel goed dat je verder wil! Ik hoop dat het vruchtje voor volgende week spontaan komt en anders alsnog de curretage. :hug:

@marije, nee ik had ook echt geen hoop meer

het kon ook gewoon niet, en zeker na het bloedverlies geloofde ik er niet meer in.

jij straks genieten van je echo en plaats je hem ook in de sf??? :inlove:

@mell, meid hoe voel je je???

SImba, vervelend he die bevestiging. Ik hoop voor je dat het snel komt.

Mell, hoe is het met jou?

Hier gaat het minder. Ik had vanochtend wat rozige afscheiding en ik zit nu dus helemaal in de stress. Ik loop de hele dag alleen maar te denken “laat het goed gaan, laat het goed gaan” :pray: . Maar goed, we veranderen er niets aan en het hoeft niets te betekenen. Voel me alleen erg in de put zitten nu…

Marije, succes met je echo!

Hallo meiden,

Britt: Gefeliciteerd, ik zie ook een duidelijk streepje hoor. Niet teveel nadenken bij dat kleine bloedingetje (al heb ik het makkelijk zeggen). Misschien is het nog lekker aan het innestelen. :wink: Ik duim in ieder geval dat het goed gaat hoor en dat er een kleintje aan eht groeien is. :wink:

Simba: Moet een vreemd gevoel gegeven hebben de echo. :frowning: Ik hoop ook dat het nu voor jullie vlug gaat. Zodat je dit verdriet een plaatsje kan geven en verder doen voor een nieuw kindje. :hug:

Marije: Veel succes bij de echo vandaag. :dance:

Ha meiden,

nog even gauw voordat ik Aron uit bed haal en naar de oppas breng. Ik mag straks 3 uurtjes werken.

Britt, ik dacht ook meteen aan de innesteling. Ik duim, hoop en bid voor je dat het gewoon goed gaat deze keer :pray:

Simba, knuffel voor jou meid. Die bevestiging is gewoon zo rot, zelfs als je geen hoop meer hebt (ik vond die echo bij ons ook zo comfronterend, ookal had ik geen hoop dat het ineens wel was gaan leven. Ik wilde het gewoon niet weer zien).

Meid, ik hoop dat je lichaam zelf het werk doet en dat jullie daarna snel verder kunnen :hug:

Marije, NU heb je de echo. Spannend meid, ik ben benieuwd naar je fotootje! :-*

Fijn dat het zo goed ging in de trein en dat het zo gezellig was :thumbup:

Mees, was je nog op tijd op je werk? :wink:

Mell, :hug: voor jou.

Meiden, ik ga gauw wat doen. Hoewel ik vandaag niet stilgezeten heb hoor :wink:

Liefs, Marietje

O ja, moet ik nog even vertellen:

Ik heb vanmorgen zooooo gelachen om Aron. Hij ontdekte een vlieg op zijn arm en lag helemaal in een deuk :lol: Hij zat in de kinderstoel fruit te eten en ik zat met een bakkie koffie en de krant erbij aan tafel en toen verscheen die vlieg in beeld. Normaal mep ik die vieze beesten meteen, maar Aron had er zo’n schik van. Ik deed het bijna in mijn broek toen Aron gewoon de slappe lach kreeg, toen die vlieg zijn pootjes ging bewegen op Arons handje… :lol:

Heb ook buikpijn… :cry:

Even op Britt reageren …

Van harte gefeliciteerd meisie ik zie echt een streep.

Ik ben zo ontzettend blij voor je.

Niet te druk maken of het nu ook weer verkeerd zou kunnen gaan, het is waarschijnlijk gewoon een innestelingsbloeding. Kop op hé :hug:

@britt wrote:

Heb ook buikpijn… :cry:

Nee, meisje, nee, ik wou dat ik je kon helpen. je bemoedigende woorden kon toespreken.

Maar ik kan enkel maar hopen dat het goed gaat nu en dat die buikpijn niks betekent.

Ik ga heir ferm duimen hoor voor jullie. :hug: :hug: :hug:

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Komop kleintje, groeien maar. :pray:

oow britt, probeer je niet te druk te maken :hug: (ik weet t makkelijker gezegd als gedaan…) ik duim voor je!! :pray:

@ marije; succes bij je echo meid!!

Hier gaat t wel goed hoor. Elke dag kan ik weer meer :smiley:

Ik kan nog niet echt veel eten. Dan doet mn maag wel pijn. Dus eet steeds kleine beetjes. Ben erg afgevallen, hoop dat het er snel weer aan komt!!

Ben vandaag even boodschappen wezen doen. Daarna wel heel moe, maar t voelde als een overwinning!! hahaha

Voor de zomer heb ik zo’n soort bikini besteld (hij is ietsie anders);

kan ik mooi me lidtekens bedekken!!

kus voor iedereen!! :-*

Lieve Britt! Meis, meis, ik hoop dat het een innestelingsbloeding is… Buikpijn hoort er sowieso ook bij, al snap ik natuurlijk dat de combinatie bang maakt :hug: :-*

Tja, en dan kom ik hier jubelen :oops: Voelt een beetje dubbel na Simba's verdriet en de spanning nu van Britt.

Maar goed, toch maar even: HIJ/ZIJ DOET HET!!!
De zw.schapstermijn klopte precies, ben 23 dec. uitgerekend en het risico op een miskraam is nu gedaald van 1 op 6 naar slechts 1-2% Krijg ook geen extra echo's meer, mss dat de vk nog een keer een echo maakt, maar de gyn had er alle vertrouwen in dat het goed zat :dance:

Met 20 weken een medische echo en die zal in 3D zijn... WAUWIE!

Nou, kom later of morgen terug, mijn moeder zit hier nog, is anders zo ongezellig hè :P

:-*

lieve marije wat ben je toch een schat :-*

en ik ben helemaal blij dat jou echo goed is :dance:

geniet er lekker van meid en wel showen he die mooie echo :inlove:

@mell, fijn dat het langzaam weer wat beter met je gaat

wat een mooie bikini zeg

@britt, o lieverd ik hoop echt dat het goed zit

ik ga heeeel hard voor je duimen :hug:

@marietje, wat een lief en mooi gezicht moet dat geweest zijn met dat vliegje

heerlijk als die kleintjes zo de slappe lach hebben :inlove:

ik moet vandaag nog echt wat in huis doen

maar ik heb echt geen zin :oops: :oops:

ga zo toch maar is een stofzuiger er doorheen halen en de vaatwasser in en uitruimen

tot straks

hallo meiden,

hier kom ik ook even weer aandraven :oops: :oops:

allereerst simba meid een dikke knuffel ik hoop voor je dt alles snel achter de rug is :hug: :-

mell meid ik ben blij dat het weer een beetje beter gaat :-

Britt meisie :: Gefeliciteerd :: :-* en ik hoop dat het dit keer goed gaat :pray: :-

marije mooi dat het goed zit heb je ook een foto??? ik ben wel benieuwd :-

voor iedereen een dikke knuffel :-* :-* :-*

hier gaat het momenteel weer een beetje beter ik heb net een zware buikgriep gehad :frowning: :sick:

groetjes petra :smiley:

Mell, wat fijn zeg dat het langzaam beter gaat. En wat een stoere bikini! Heb je grote littekens dan?

Marije, wat een geweldig nieuws!! En je moet dat ook gewoon vertellen hoor!! We zijn allemaal alleen maar blij voor jou en een paar positieve berichten zo nu en dan kan geen kwaad!! Geniet er lekker van!! Maar als bij 8 weken de echo goed is is het risico dus ontzettend laag!! Waarom mag jij zo vroeg een echo??? En bij de gyn schreef je toch, waarom?? Welk ziekenhuis ben je dan geweest??

Petra, balen dat je buikgriep hebt gehad. Gata het nu weer goed? Heb je al een buik?

SImba, hoe is het met jou momenteel? Veel klachten of merk je nog niet veel?

Bednkt voor jullie woordjes. Doen me echt goed. Ik herken mezelf ook niet zo moet ik eerlijk zeggen. Het is nog zo pril…ik durf niet eens goed erover na te denken dat ik zwanger ben. Ik durf nog geen plannen te maken en mooie beelden in mijn hoofd te halen. Dus dat schakel ik gewoon uit. Maar aan de andere kant weet ik het gewoon en zit de spanning er gewoon in. Ik heb ook geen bloedverlies gehad, alleen wat rozige afscheiding, en eigenlijk was het niet eens roze maar een beetje ecru. Mijn buikpijn is nu ook weer over, ik voel wel dat er wat gebeurd daarbinnen. Ik weet ook dat ik gewoon uit moet gaan van het positieve maar ben eerlijk gezegd doodsbang voor nog een teleurstelling. De verloskundige gaf de vorige keer aan dat we eerder mochten komen voor een echo, maar liever niet voor de 7 weken omdat dat nog wat onduidelijk is. Dus…nog hooguit 3-4 weken afwachten en dan weten we meer. EN in de tussentijd kom ik jullie lekker steeds lastig vallen met mijn gezeur!!! :wink: :wink:

Dikke knuffel en kus voor jullie allemaal!!! :-*

O Britt, heerlijk, ik ben dol op gezeur :mrgreen: Lieverd, je zeurt helemaal niet, je bent heel logisch heel erg onzeker. En ecru vochtverlies kan ook heel goed normale afscheiding zijn hè… Dat heb ik vooral de eerste paar weken heel erg gehad.

Ik was op de poli in Steenwijk, we hebben geen eigen ziekenhuis. Voor de 20 weken echo moet ik dan ook naar Meppel. Ik mocht zo vroeg voor een echo vanwege de miskraam vorig jaar. SChat van een gyn (de eerste aardige die ik ooit ben tegengekomen, en ik heb er heel wat versleten :oops: )

En hij zei dat als de eerste aanleg van het kindje goed is, het hartje klopt, dat dan de kans op een miskraam echt een stuk kleiner is geworden. Hij zegt:“Ik kan je natuurlijk niks beloven, ik zeg nooit nooit, maar de kans is aanzienlijk minder.”

Petronella, vervelend joh, dat je zo ziek geweest bent :-

Mell, heftige tijd maak je mee hè :hug: Fijn dat het wat beter gaat. :-

Ilse, je bent zo stilletjes… alles goed?

Marietje, wat een heerlijk verhaal over Aron en de vlieg :inlove: Zie het helemaal voor me.

Lieffies, ik ga afsluiten en kindjes naar bed brengen. Poeh, wat ben ik moe… :stuck_out_tongue: Maar zo opgelucht.

Britt, ik heb er wel een goed gevoel over bij jou hoor! :-*