Anijs ~ Dat is verschrikkelijk heftig van je collega. Het doet je inderdaad beseffen hoe kwetsbaar je bent in het leven en hoe kort het toch kan zijn. Sterkte voor je collega.
Britt ~ Dikke knuf voor jou meis. :hug: Kan me voorstellen dat je de dagen van je nod extra aan je mk denkt. Ik hoop dat het gewoon raak is voor je, ondanks dta je nog niets voelt. Dat hoeft inderdaad niets te zeggen. :-* En inderdaad, lekker klagen bij je kok vriendinnetjes hoor meid, daar zijn we tenslotte voor :hug:
Ilse ~ Is het nog gelukt om vriendjes te maken met mevrouw dweil? :mrgreen:
Mijn mannetje en ik hebben heerlijk uitgeslapen vanmorgen. Daarna besloten we om lekker in de tuin te gaan hangen, alleen werd dat hangen een beetje werken. Het gras is gemaait, we zijn verder gegaan met onkruid trekken en ook de laatste paardenbloemen zijn verwijderd.
Dan werd vanmiddag nog gebeld door zijn baas dat hij morgen weg kan voor een ritje naar Colorado, dus ga ik hem weer missen tot vrijdag.
Waarschijnlijk gaan we van het weekend nog een beetje verder in de tuin en kopen we ook wat plantjes en dergelijke. Het was toch wel een heel fijn dagje zo met zijn tweeën, ondanks dat we in de tuin bezig zijn geweest.
Goeiemorgen meiden! :inlove:
Anijs, jeetje wat schrikken joh, van die vrouw van je collega! Poeh, wat is het dan snel gegaan zeg
Britt, Ruben was wel echt een feestvarkentje hè :inlove:
Moeilijk hè, meis… Vooral zo rond je NOD. Ik heb het er ook zo lang moeilijk mee gehad, ging dan ook rekenen hoe lang ik nu zwanger zou zijn.
Dat je nu nog niks voelt zegt idd nog helemaal niks. Lieverd, ik hoop heel erg dat je heel snel weer zwanger bent! :-
Rebecca, een lekker dagje samen dus. Wel balen dat je lief nu een paar dagen weg is :-
Had nog niet verteld dat we maandag zo’n heerlijke gezinsdag hebben gehad. Dat komt niet vaak voor, omdat R. 7 dagen per week hartstikke hard werkt. Dus des te meer genoten we er van. We zijn heerlijk een stuk wezen fietsen en hebben daarna de kids uitgelaten in het bos… GENIETEN! :inlove:
Straks Elskepelske wegbrengen naar de psz en vanmiddag met 3 kids in de trein naar mijn moeder, die woont in Zutphen, ong. 1,5 uur reizen. Heb ik nog nooit alleen met de kids gedaan, maar Joor is inmiddels groot genoeg om me wat met de kleintjes te helpen.
Heb er in elk geval zin in!
Ga nu snel de kids in de kleren werken en dan op pad.
Fijne dag allemaal!
:-*
Britt: Dikke knuffel voor jou. Moe tid dmoeilijk zijn als je dan bedenkt hoe ver je al zou zijn geweest in je zwanegrschap. Ik hoop voor jullie dat er gauw ene positieve test is en dat je zonde rproblemen kan genieten van de zwangerschap. :hug: En idd, lucht maar lekker je hartje bij ons.
Anijs: Schrik hie rvan zeg. wat is het allemaal rap gegaan dan met die vrouw van je collega. :shock: Heftig hoor. Is dan ook een echte k*t ziekte hé. :wall:
Marije: Veel plezier vannamiddag op de trein met de kids. Hopelijk loopt alles goed en zoals je zegt. Joost is al een knappe kerel die zijn mama flink zal helpen.
Ja hoor mevr. dweil en ik hebben elkaar gevonden. :inlove: Alleen merk ik dat ik zo langzaam vooruit ga. Bij enkele weken vergeleken. Toen raasde ik als een speer door het huis. En gisteren heb ik enkel de living kunnen kuisen. :roll: Nou ja, vandaag de keuken dan maar hé. En deze namiddag naar de tandarts. Weeral … :roll: Normaal worden de laatste drie gaatje toegedaan. Maar heb toch het idee dat e ral nieuwe bijgekomen zijn in die maand tijd. Hoop van niet.
Vrijdag komen mijn ouders een handje helpen.
Mijn mams komt d eberging onder handen nemen. Heb zo d eslechte gewoonte, daat als ik iets moet opbergen, en ik weet niet waar … dat het in de berging beland. :roll:
Ik doe dan de keuken verder, want buiten die twee kasten is er nog steeds niks verandert. :wall:
Meiden, prettige dag verder. :dance:
Rebecca, lekker dat jullie in de tuin hebben kunnen prutsen.
Marije, heerlijk hoor, zo’n middag met het gezin. 7 Dagen werken is inderdaad ook wel heel erg veel.
Ilse, fijn dat je weer vriendschap hebt gesloten met mevrouw dweil!
Hier gaat het wel redelijk. Ik heb wat gevoelige borsten en ik vind ook dat er wat donkere aderen over lopen en het lijkzelfs alsof ze wat groter zijn. Nou weet ik dus niet of ik dat normaal ook heb als ik onegsteld moet worden… :oops: :oops: Ben er dan niet zo mee bezig. Maar krijg nu wel hoop. Hopelijk geen valse hoop en ik hoop ook niet dat ik dingen ga zien omdat ik ze wil zien. Heb me voorgenomen om pas zaterdag te gaan testen. De vorige keer had ik al vier dagen voor mijn nod een positieve test. De verleiding is dan ook groot. Zeker nu ik op mijn werk zit en een kast vol zwangerschapstesten voor handen heb… :think:
anijs, heftig voor je collega zeg! heel veel sterkte gewenst.
britt, lijkt me inderdaad heel moeilijk met zoveel testjes binnen hand bereik! goed dat je nog even wacht. hou vol! hoop dat het straks dubbel en dik de moeite waard is geweest!
wie van jullie is er wel eens in movie world geweest in duitsland?
ik ga zaterdag met collega,s. een collega had 8 gratis toegangskaartjes dus ben benieuwd!
ja, en dat trouwen hier…dat komt wel goed.maar je maakt je toch zorgen over hoe het zal verlopen.
maandag ga ik mijn aller aller aller laatste pil slikken! jippie!
( nog nooit zo naar een maandag uit gekeken!)
fijne dag allemaal!
Sabine: Nog nooit naar Movie World geweest, maar zal vast heel leuk zijn. Geniet er maar van.
Hier terug van de tandarts. Gaatje 8 en 9 zijn nu ook dicht. En als bij wonder :roll: had ik er weer eentje bij. :wall: Die word donderdag dichtgemaakt en dan hoop ik dat ik er even vanaf ben.
Eind juni begin juli moet ik terug op controle. Vrees er al weer voor dat er tegen dan wel weer gaatjes bij gaan komen. :doh:
Lucas die is nog bij mijn ouders, ze komen hem brengen als ie uitgeslapen is.
heeey meiden
ff snel had gisteren geen internet :wall:
en we gaan straks op visite dus reageer ik morgen op iedereen
hier weinig nieuws het bloeden heeft niet verder doorgezet
wel elke keer een beetje oud bloed, ik wacht morgen even af
maar denk wel dat ik probeer te wachten tot het uit zichzelf komt
tot snel allemaal :-*
Simba ~ Hopelijk zet het inderdaad uit zichzelf door. Sterkte morgen norgmaals :hug:
Sabine ~ Hier ook nog nooit naar movie world geweest, maar ik heb me laten vertellen dat het best leuk is! Veel plezier!!
Ilse ~ Hopelijk ben je er inderdaad na de volgende keer vanaf bij de tandarts! Dat is ook niet niks zeg iedere keer weer.
Britt ~ Heb je je nog kunnen beheersen vandaag? Lijkt mij ook ontzettend moeilijk hoor meid met de testen binnen handbereik! Ik hoop dat je gevoelens je niet in de steek laten en dat het gewoon weer raak is voor jullie
Marije ~ Jullie ook een heerlijke dag met het gezin gehad maandag. Dat is wel eens lekker ook heh! En zo te lezen hebben jullie dat best wel eens verdiend!
Vanmorgen werd ik wakker met wat pijnlijke armen, nek en gezicht… Wat blijkt, ik ben verbrand :roll: Het zal eens niet zo zijn. Ik kan nou nooit eens lekker van de zon genieten zonder te verbranden. Moet maar weer op gaan letten met smeren enzo.
Rebecca: Ai pijnlijk dat verbranden. :? Ik meot eigenlijk eerlijk bekennen dat ik mezelf nooit insmeer als ik in de zon ga :oops: Lucas wel, die smeer ik van top tot teen. :mrgreen:
Simba: Ik weet eigenlijk niet hoe het gaat hoor, maar hopelijk lukt alles vanzelf. Veel sterkte meid. Hoe lang mag je wachten voor je kijkt voor een curetage?
Lucas had vandaag ene zak mee met allemaal knutselwerkjes in die hij gemaakt heeft op school.
Ik ga morgen eens een foto nemen en ze showen. :mrgreen:
Ik kon me vandaag toch niet beheersen… ik had gewoon echt zere borsten.
En…zie hier het resultaat!!!
:shock: :shock: :shock: :shock:
Britt ~ meid ik ga je voorzichtig feliciteren hoor!!! :dance: Ik zie toch ook echt een streepje!!! :dance:
Britt, super!!!
GEFELICITEERD!!! :inlove: :inlove:
Helemaal goed zeg! Jeetje dan is het bij jou wel weer snel gegaan toch?!
britt, gefeliciteerd! hoop dat alles goed zal verlopen deze keer! :thumbup:
wat goed dat het zo snel weer raak is zeg! :mrgreen:
Zo even een tweede schermpje erbij oepenen en dan ga ik es uitgebreid reageren…moet teruglezen vanaf blz 25 :roll:
Ik moet echt eerst even op Britt reageren… :dance: YEAH!!! meid, ik zie echt een positieve test hoor. Meid, van harte dat je weer zwanger bent…3 dikke zoenen voor jou :-* :-* :-
Ilse, wat een held ben jij zeg, dat je zolang wakker kon blijven voor de trouwerij! Fijn dat het zo’n geslaagd feest was!
ach en 2 kleine poesjes erbij en ook allebei al overleden :hug:
Ik moet het filmpje van Lucas nog bekijken, maar het geluid van onze pc doet het (nog) niet. En je bent alweer lekker aan de poets…hihi
Liekie, logisch dat je onzeker bent. Herken ik ook heel goed van mijn zwangerschappen, na mijn mk was dat veel sterker.
Probeer toch te genieten hoor meis :-
Marije, wat lief zeg zoals jouw kindjes reageren op het blijde nieuws…smelt… :inlove: Je hebt een lief gezinnetje :-
En wat leuk dat jullie zo’n heerlijke gezinsdag hebben gehad maandag! hoe ging het vandaag in de trein met je 3 kids?
Rebecca, wat rot zeg dat je ongesteld bent geworden. Knuffel voor jou :hug: Ik hoop dat het bij jullie ook snel raak zal zijn :-
Zasje, ook een dikke knuffel voor jou, gewoon omdat je je zo verdrietig voelt :hug: Ik weet dat dat in je zwangerschap ook kan komen door een vitamine B tekort, dat is eenvoudig op te lossen door dat te slikken. Het kan een neerslachtig en down gevoel geven. Kun je zo even laten nakijken door je vk.
Sabine, wat balen zeg dat het allemaal niet gaat zoals jullie graag zouden willen. Hopelijk wordt het toch een dag echt voor en van jullie. Eén ding staat vast: wat daarna komt, jullie getrouwde leventje zal helemaal zijn zoals jullie dat willen :-* En lekker dat jullie naar mallorca gaan 8) :dance:
Oooh en maandag je aller- allerlaatste pil :dance: :-
Britt, nog gefeliciteerd met je drie-jarige kereltje (Ruben toch?) :dance: :-
Anijs, wat heftig zeg van je collega :o Ik schrik ervan. Zo snel… :hug:
Fijn dat het Lentefeest van Tristan zo geslaagd was (had je dat van 't weekend?)
Ilse, balen zeg van je gaatjes…pfff, tandartsen :roll: ('k ben d’r niet bang voor, maar leuk is anders)
Zo, nu heb ik alles weer gehad en is het bedtijd
hier gaat alles goed hoor. Ik houd alleen veel vocht vast in die poezelige enkeltjes van me :wall: Pfff, nu al en dat doet 's avonds echt zeer, dan staat mijn huid strak. gelukkig neemt de warmte weer af.
Verder lekker aan het genieten van mijn beebjes getrappel :inlove:
Maandag hebben we een super gave dag gehad, maar dat had ik al geschreven en geshowd in het sf
vanmiddag hebben we familiefoto’s laten maken met mijn schoonfamilei, ivm de 40ste trouwdag van mijn schoonouders. Je kon ook per gezinnejte nog foto’s laten maken en dat hebben wij ook gedaan. Ben zo benieuwd naar het resultaat.
nou, ik ga echt plat nu. Meld me gauw weer.
Liefs en een dikke kus voor jullie allemaal :-*
marietje
truste allemaal! :inlove:
heeey lieve meiden
:dance: :dance: britt, gefeliciteerd meid :dance: :dance:
ik zie ook echt een mooi 2de streepje :inlove:
@marije, jij had toch je echo deze week???
@anijs, wat erg meid van de vrouw van je collega,
wat verschrikkelijk zeg, brrr kippevel
ben net terug van een gezellig avond bijkletsen bij goede vrienden van ons… had ze zo graag willen vertellen dat we zwanger zijn … zucht
zie ook echt wel op tegen de echo van morgen, weet gewoon dat het niet goed zal zijn en wil het dus ook eigenlijk niet nog een keer mee geconfronteerd worden
knuffel voor iedereen :-*
sterkte morgen simba! :inlove:
ohhh ik heb het zo druk… ik kom even snel britt feliciteren, want ik zie ook een streepje op de foto :dance: . en nu snel kleren aan en naar mijn werk, anders ben ik nog te laat :naughty:
Bedankt meiden!!!
Simba, ik had precies hetzelfde. Geen zin in een echo, geen zin om nog een keer naar een schermpje te kijken waarvan je weet dat je geen kloppend hartje te zien krijgt. Ik had me ook voorgenomen om niet te kijken. Uiteindelijk heb ik het toch gedaan en ik vond het ook nog wel fijn. Het vruchtje was bij ons na een week al veranderd. Het wordt op een gegeven moment toch opgenomen door je lichaam. En ik vond het wel fijn om te zien dat het niet echt een mini-mensje meer was. Veel sterkte in ieder geval!!
Britt Gefeliciteerd!!!
Wow, dat is wel snel gegaan bij jullie.
Ik had me ook écht niet kunnen houden om te testen in jouw plaats :mrgreen:
Sabine Movieworld lijkt me wel heel leuk, heb daar weleens een brochure van gezien en kreeg er wel zin in.
Kan nu even niet verder reageren wegens te druk, sorry :oops:
Anijs