Novemberstoppers 2007 (deel 4)

Trouwens meiden, ontzettend bedankt weer voor jullie lieve berichtjes! :inlove:

Hoop dat jullie gelijk krijgen en dat het er gewoon allemaal bijhoort. Het is nu gewoon weer anders dan vorige keer en je weet eigenlijk niet wat je moet denken, maar ja…

:-*

Hoi Meiden,

Ikkie hier geen zin om verder te reageren ben een beetje verdrietig… (zullen de hormonen wel zijn). Hoop niet dat het een depressie is … zucht :cry:

Maar ik ben erg geschrokken van je berichtje Mell, ik hoop dat je gauw weer wat aansterkt heel veel beterschap :-

Lieke wat ontzettend fijn dat je in verwachting bent van harte gefeliciteerd !! :thumbup:

:-
Zasje

heeey meiden

@rebecca, balen meid, ik had echt gehoopt dat het deze ronde voor jou ook raak zou zijn :-

@zasje, een dikke knuffel voor jou meid :hug: :-

@britt, wat leuk een taart met pino erop!!!

@marije, wat een lieve reactie’s van je kids :inlove: :inlove:

hier gaan we zo even naar het tuincentrum,

verder weer weinig plannen voor vandaag

heeeey meiden

wat is het hier rustig vandaag

allemaal van een extra vrij dagje aan het genieten

hier ook een relaxed dagje, tot ruim 11 uur uitgeslapen :oops: :oops:

vanavond voor het eerst een beetje helder bloed verloren

dus denk dat het loskomen begonnen is,

toch raar wacht er eigenlijk al dagen op maar nu het zover was schrok ik toch

ik ga nog even tv kijken,

morgen weer werken moet alleen nog even kijken of ik ga

maar goed dat zie ik morgen wel

Simba ~ Kan me voorstellen dat je toch wel geschrokken was meid. Daarom nogmaals een dikke :hug: voor jou!!

Het is vandaag erg rustig inderdaad hier. Ik had al een paar keer gekeken, maar erg weinig. Volgens mij is iedereen lekker aan het genieten van een extra vrije dag. Behalve ik natuurlijk :roll: Hier doen ze niet aan pinksteren…

o nee bij jou doen ze niet aan pinksteren

misschien straks een dagje vrij die wij hier weer niet hebben???

Ja, die zit er wel aan te komen. Maandag 26 mei hebben ze hier memorial day, dus dan ben ik een extra dagje vrij. En het is voor mij helemaal heerlijk, want die vrijdag en de maandag daarop ben ik ook vrij en dan heb ik dus een heerlijke korte week, omdat wij dat weekend naar Arizona gaan :wink:

lekker een weekendje weg, dan kan je al bijna aftellen nog 2 weekjes

wij zitten hier te denken om een weekendje richting de zee te gaan binnenkort, even lekker uitwaaien!!!

Ohhhhh das ook lekker!! Dat mis ik hier wel hoor. Ik kan niet zomaar even naar het strand rijden. Het dichst bijzijnde strand zal voor mij california worden :lol:

Doen meid even lekker uitwaaien!!

Ik heb lekker net gedouched en hang nu lui op de bank met de laptop op schoot. Dan vroeg gisteren of we een dagje zouden spijbelen, maar ik wist dat ik het een en ander te doen had op werk dus dat het niet zou kunnen. Nu hadden we besloten om dan samen lekker een extra dagje vrij te nemen en die nemen we lekker morgen!! :smiley: Gewoon even lekker een dagje met zijn tweeën. Das ook wel eens lekker.

Verder is de menstruatie gisteren meteen gelijk goed begonnen. Ik had echt het idee dat ik in een keer leeg liep ( :oops: ) Maar gelukkig is het vandaag weer net als een normale menstruatie. Ik baalde natuurlijk wel even, maar we gaan toch weer vol goede moed de volgende ronde in :wink:

Zasje ~ Dikke :hug: voor jou hoor! Ik hoop inderdaad niet dat het een depressie is voor je :-

Ilse ~ Hoe was de bruiloft? Ik had even in het showforum gekeken en zag een gedeelte van de zelf gemaakte kleding. Ik ben nu wel heel erg benieuwd naar het resultaat!

Liekie ~ Kan me voorstellen dat je wat onzeker bent, maar probeer toch lekker van je zwangerschap te genieten meid. (ik weet dat dat natuurlijk makkelijk gezegd is, na wat jij al meegemaakt hebt) Voor je het weet heb je een prachtige echo achter de rug :wink:

Britt ~ De reading heb ik nog niet gehad. Het was eerste de bedoeling dat we deze wel afgelopen zaterdag zouden doen, maar we konden die vrouw niet bereiken, dus wordt het nu de 24ste! Ben benieuwd! Is de taart bakken een beetje gelukt?

Mell ~ Begrijpelijk dat je wel wat minder zult schrijven, maar hopelijk schrijf je toch nog hier en daar wel wat. Ik leef zo met je mee meid en vind je ook zo bij onze groep horen dat ik het jammer zou vinden als je weg zou blijven :-

Marije ~ Wat ontzettend leuk dat jullie het aan de kinderen hebben verteld en dat jullie zulke positieve reacties hebben gekregen!! Geweldig gewoon! Je boft wel heh met je gezinnetje!!

Sabine ~ Hoe is het bij jullie? Is alles nu bijna in gereedheid voor het huwelijk?

rebecca, ja, nog 2 weekjes he. gaat er hard naar toe.

nog wat kleine regel zaakjes die we kunnen doen in de laatste week en dan zijn we klaar.

ben blij als het achter de rug is.

we hadden het toch anders moeten doen vinden we allebei.

zonder familie die elkaar niet kan luchten of zien.alleen de getuigen en de kids en dan naar een pretpark.hadden we ook niet die druk gehad.

zie er echt tegen op. zit me nu al druk te maken terwijl het eigenlijk je mooiste dag moet worden.buitenstaanders zijn enthousiaster dan ik zelf,hihihi…

we hadden het nog terug willen draaien maar iedereen was al druk aan de regel en had al kleren gekocht en zo.

eigenlijk moesten we daar schijt aan hebben want nu denken we aan de anderen ipv aan ons zelf.

maar goed, die dag gaat vanzelf voorbij en ik ben blij als we straks op mallorca zitten.

nu zeggen we steeds tegen elkaar: wat zijn we toch maf bezig,maar wisten wij veel dat de familie ontwikkelingen zo drastisch zouden gaan verlopen.

fijne dag allemaal! :mrgreen:

Goeiemorgen lieverds,

Aaaah, Rebecca, wat balen dat je ongesteld bent geworden! :hug: Had echt verwacht dat jij de volgende zou zijn.

Zasje, jeetje meis, wat vervelend dat je je zo verdrietig voelt. :hug:

Als je ergens over wilt praten, zijn we er voor je hè! :-* Heb je dat gevoel allang?

Simba, meis, toch fijn als het spontaan loskomt! :hug: Hou er rekening mee dat je behoorlijke krampen kunt krijgen. Lekker dat je zo uit hebt kunnen slapen! :-

Lekker Rebecca. een dagje met z’n tweeën. Geniet ervan!

Britt… nou weet ik het niet meer :oops: Maar is het nou vandaag de verjaardag van je zoon? Ach wat, ik feliciteer je gewoon :mrgreen:

VAN HARTE GEFELICITEERD MEID, MET JE DRIEJARIGE KANJER!

Enne… foto van de Pino-taart?!

Sabine, jammer dat jullie de bruiloft niet zo hebben kunnen regelen als jullie zelf graag gehad zouden willen hebben :hug: Maar ik hoop toch dat het een waanzinnig mooie, ontspannen dag gaat worden! En dan lekker naar Mallorca… en zwanger terugkomen natuurlijk :mrgreen: :-

Ilse, ben je wat bijgekomen?

Mell, hoe voel je je nu?

Liekie, begin je het al een beetje te beseffen?

Allemaal: een dikke knuf!

Ga ons maar eens aankleden :roll: De vakantie is ten slotte weer voorbij.

Goeiemorgen deze morgen wat een mooie mooie morgen, :smiley:

Marije: Denk niet dat ik bijgekomen ben. :smiley: Van het lekekre eten bedoel je hé? Verder begin ik weer wat mens te worden. :mrgreen: Da’s leuk hoor dat weggaan en zo, maar jeetje vroeger had ik geen zo’n tijd nodig om te recupereren hoor. :roll:

Sabine: Wat sneu dat neit alles evrloopt zoals jullie gewild hadden. Maar zal vast wel reuze meevallen en jullie gaan zeker en vast een spetterend huwelijk hebben. :wink: En dan naar Mallorca, heerlijk genieten van zon, zee, strand en euh … seks. :mrgreen:

Simba: Vreemd om te zeggen, maar fijn dat je lichaam het zelf laat gebeuren allemaal en dat je geen curetage zal moeten hebben. Doe rustig aan en als het even neit gaat weet je ons te vinden hé. :hug:

Zasje: Voor jou ook een dikke megaknuffel omdat je je zo verdrietig voelt. :hug: :hug: Ik hoop dat het niks ernstigs is en dat je je gauw weer wat vrolijker voelt. :wink: Als je je hart wil luchten, je weet ons te vinden hé. :hug:

Rebecca: meissie, wat jammer nou dat je ongesteld bent geworden. :hug: Maar heb echt het gevoel dat het voor jullie nu ook heel gauw zover zal zijn. :wink:

Britt: Ook van mijn kant gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje. En hoe is het gelukt met de Pino taart??

Liekie: Even een dikke steunende knuffel voor jou. Ik begrijp het hoor dat je je onzeker voelt. Moet ook moeilijk zijn hé en bang afwachten. Komt vast allemaal in orde meid. :hug:

Mell: Ik ben lekker in het knuffelen vandaag en ook voor jou een hele dikke knuffel. Hoop dat je je gauw beter voelt. :hug:

Hoop dat ik niemand vergeten ben, en als het toch zo is … solly :oops:

Gisteren niet veel gedaan. :mrgreen: Moets nog recupereren. :shifty:

Onze twee kleine poesjes zijn overleden. :o :cry:

Eén poesje vond ik plots niet meer, moederpoes had het waarschijnlijk weggedregen.

Het andere kleintje was ziek. Er kwam iets uit zijn muitlje. :frowning: En moederpoes keek niet meer naar haar kleintje om. Een tijdje later ging ik gaan kijken en was het gestorven. :cry:

Vandaag ga ik eens mijn beste vriendin mevrouw dweil erbij nemen. Heb haar de laatste dagen een beetje links laten liggen. :shifty: :shifty: Maar vandaag gaan we er weer samen tegenaan.

Alles moet gedweilt worden. Van living, naar keuken, naar badkamer, naar berging, naar alles wat een vloetr heeft. :mrgreen:

Mijn energiepeil is sterk gedaalt, dus als ik al eens een energieboots krijg moet ik ervan profiteren. :mrgreen:

Maar eerst nog effe boodschappen doen, want met die trouw en het verlengde weekend hebben we niks eetbaars meer in huis. :wall: :wall:

Oh en Lucas heeft zijn versje voor moederdag opgezegt. :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Hij kon het helemaal en dat vind ik toch prachtig voor zo’n klein knulleke. :inlove: :inlove:

Heb het opgenomen en als het geupload is dan zet ik het in ons sf. :wink:

Prettige dag verder en ik kom zeker nog terug vandaag. :mrgreen:

@Ilse81 wrote:

Marije: Denk niet dat ik bijgekomen ben. :smiley: Van het lekekre eten bedoel je hé?

Hihihi, nee lieverd, ik bedoel of je wat bijgekomen bent van het drukke weekend… euh… niet in gewicht dus, maar of je weer wat meer energie hebt :stuck_out_tongue: :-*

Wat naar dat de poesjes zijn overleden :cry:

En wat lief van Lucasje :inlove:

Nou, hier ook echt een energie-tekort hoor :roll:

Al moet ik wel even opscheppen dat was nummer 2 draait, de eerste was aan de lijn hangt en ik en de kindjes weer fris en fruitig zijn.

Zucht… ga maar eens verder met mijn lijstje…

Wahaha, duidelijk nog niet helemaal bijgekomen. :mrgreen: :mrgreen: :wall: :wall:

Oh da’s jusit … ik moet ook nog gaan wassen. :wall: :wall:

Filmpje is geplaatst. :inlove:

Hallo allemaal,

pfff…ik denk dat ik mijn nieuwe baan op zal moeten zeggen, ik heb het veel te druk en geen tijd meer om het hier te volgen :doh: :wink:

Mell :hug: meid ik ben wel geschrokken hoor, wat een prutsdokter!! Gelukkig dat je zelf zo aangedrongen hebt voor het te laat was. En ik begrijp heel goed dat je even een jaartje stopt, werken én studeren samen is al een hele prestatie en de sector waar jij in werkt is ook toch niet de meest gemakkelijke. Nu krijg je inderdaad even wat rust en ruimte voor jezelf en kan je achteraf genieten van je zwangerschap. En blijf hier maar lekker meelezen, je hoort er helemaal bij en dat zal ook zo blijven!!

Rebecca :hug: stomme ongi’s!!!

Britt welkom terug!! heb je foto’s al gezien; ik vind jou echt een knappe vrouw!

Zasje :hug: hoop ook dat het je hormoontjes zijn

Marietje grrr, foei foei :naughty: dat doe je niet, ons geduld zo op de proef stellen, stoute meid :wink: :smiley: :-*

Liekie :hug: knuffel tegen de onzekerheid; in jouw plaats zou ik ook rap onzeker zijn, hoor, zou ook opspringen bij het minste dat ik voel, dat hebben de meesten wel, denk ik.

Marije zo lief van die schatjes van jou, hebben ze het al aangevoeld of heeft grote broer stiekem zijn mond voorbijgepraat? :think: :mrgreen:

Ellen wat een strandschatje :inlove:

Ilse wat jammer van de poesjes maar zou het niet kunnen dat de moederpoes het andere gewoon verstopt heeft of express weggedragen van datgene wat al ziek was? Dat doen poezen toch dikwijls, hé, de kleintjes gaan verstoppen op een andere plaats?

Simba goed dat je lichaam het zelf kan maar moet wel even zwaar weer zijn voor jou :hug: :hug: sterkte, hoor…

Sabine ik hoop dat het toch een fijne dag voor jullie mag worden hoor, meid. Hier ook nogal problematische familiebanden en een hoop mensen met ruzie maar we hebben ze toch allemaal uitgenodigd voor 't Lentefeest van m’n zoon.

Een paar zijn niet gekomen maar degenen die kwamen hebben niemand vermoord :mrgreen: We hadden 1 lange tafel gezet dus plaats genoeg om ergens te gaan zitten waar de vijand niet te zien was en ruimte genoeg om mekaar te negeren want het was buiten.

Doe daar een stralend zonnetje bij en we hadden een supergeslaagd feest!!

Gisteren lekker geluierd en 's avonds nog wat netels gaan knippen om gier mee te maken tegen bladluizen.

Deze ochtend wel heel wat minder; hoor net dat m’n collega z’n vrouw vrijdagnamiddag plots naar 't ziekenhuis gebracht was omdat ze niet goed was, conclusie; slokdarmkanker in vergevorderd stadium, ze is dit weekend overleden. Daar word je toch echt wel stil van. Zijn schoonzoon heeft ook al lymfeklierkanker. Het doet wel even weer beseffen hoe kort en ongrijpbaar alles is en dat je niet moet treuzelen maar de dingen moet grijpen wanneer je kan en niet alles uitstellen tot later, dat komt misschien nooit.

Zucht, ga nu toch even aan de slag, heb hier deze ochtend eigenlijk nog niks zinnig gedaan.

Groetjes, Anijs

Jaa, Anijs, hier hebben we dat ook zo gedaan op onze trouw. We hadden enkele tantes en nonkels die niet overeen kwamen. Ook één lange tafel en elk van hun zaten aan een kant waar ze niet dicht bij elkaar zaten en waar ze elkaar bijna niet zagen. Verloopte toch vlot.

Weet je Sabine, als ze een beetje verstand hebben dan gaan ze geen ruzie lopen maken op jullie speciale dag hoor. :wink:

Had ook gedacht dat ze het andere naar een ‘veilige plaats’ heeft gebracht, maar nadeel is dat ze wel de hele tijd hier op het terras ligt. Dus vrees ervoor dat het ook al gestorven is. :think:

Ondertussen nog niet opnieuw kennisgemaakt met vriendin de dweil. Vind ze niet meteen. :think: :shifty:

Ga eerst effe buiten luchtje scheppen en genieten van de vogeltjes en de zoemende bijtjes. :mrgreen:

Daarna vollen bak aan slag. :liar:

Hé psssst, horen jullie dat???

Luister eens goed …

Nee, horen jullie niks???

Ik ook niet, want er is hier niemand. :shifty: :shifty: :mrgreen: :mrgreen: :think:

Anijs, jeetje, dat is inderdaad even heftig schrikken van je collega.

Ilse, al weer vriendschap gesloten met mevrouw dweil? Zielig hoor van die poesjes. Misschien vind je er toch nog eentje. Al lijkt me dat wel sterk.

Hier een druk dagje. Vanochtend natuurlijk kadootjes, daarna Thijmen naar school brengen, RUben naar het kinderdagverblijf en zelf werken. Om 14.30 uur heb ik ze beiden weer opgehaald en hebben we met de opa’s en oma’s zijn verjaardag gevierd. Hij heeft een loopfiets gekregen, een fiets zonder trappers zeg maar. Het schijnt dat als ze daar op kunnen fietsen, dat ze ook zonder zijwieltjes kunnen fietsen. Daarna pannekoeken gebakken en nu liggen ze lekker op bed. Morgen weer werken en zondag komt de hele familie. Ik zet nu trouwens even een paar foto’s in het showforum.

Nog twee daagjes tot mijn nod. Ik word er een beetje sjaggie van. Op zich gaat het heel goed maar nu baal ik weer even van de mk, ik had gewoon al verder zwanger moeten zijn en nu loop ik weer te stressen voor mijn nod…bleeehhh. Gelukkig genoeg afleiding gehad. Ik heb alleen totaal niet het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn. Maar dat zegt niets natuurlijk. Word er alleen een beetje verdrietig van. Maar we wachten gewoon weer vol goede moed af…

Sorry hoor, moest het ff kwijt. En bij kan ik dat beter doen dan bij mijn kok-vriendinnetjes??? :-*

Ik was er wel!!!

Ben jij er nog?