mell, heftige beslissing maar als deze betekent dat je je lijf hiermee de rust gunt en kunt aan sterken dan moet je dat zeker doen. :hug:
voor jou komt die tijd ook nog wel! :inlove:
eerst aan jezelf denken!
moeilijk,maar dat gaat je zeker lukken! :thumbup:
@mell, wat een moeilijke beslissing moet dit voor je zijn :hug:
ik hoop dat je snel een andere baan kan vinden en dan rustig je opleiding af kan maken zonder alle stress die je nu had!
meis doe rustig aan en hopelijk knap je snel weer op :-*
Hé meiden,
Ik moest 6 pagina’s teruglezen vanaf dinsdag…
Ik kan ook niet nu op alles wat ik gelezen heb reageren…dan zit ik hier over 2 uur nog. Maar ik wil wel even reageren op…
Mell, meid wat heftig zeg. Ik schrok me echt rot toen ik het las! Een maagperforatie :o Ik hoop dat je gauw aan zult sterken meid. Neem je tijd en je rust. En wat een moeilijke beslissing heb je moeten nemen: echt een beslissing waarbij verstand en gevoel niet matchen met elkaar :hug: Sterkte meid!
Ik zat nog wel te denken over de huisarts en de hap die jouw steeds met andere pijnstillers wegstuurden: ik vind dat echt erg en je eigenlijk een klacht hierover moeten indienen. Maar ja, dat kost wel extra energie en dat heb je nu even niet. Maar het idee dat het 12 uur later fataal had kunnen zijn…dat hadden ze echt anders moeten inschatten en aanpakken.
:hug:
Liekie, van harte meid met je knetter positieve test! Super fijn nieuws en ik ben echt blij voor je :-
Simba, wat kom je sterk op me over. Ik heb echt bewondering voor je. Natuurlijk is het fijn te weten dà t je nu zwanger kunt worden. Dat herken ik trouwens van mijn eigen mk. Ik was toen ondanks het verdriet ‘blij’ dat ik in ieder geval zwanger kòn worden.
Wat mooi met die bloem en die vlinder die jullie hebben gekocht! Knuffel voor jullie samen :hug: :-
Rebecca, knuffeltje voor jou alvast voor morgen, moederdag :hug: Zal een moeilijke dag voor jullie zijn. Hopelijk vier je volgend jaar je eigen moederdag :inlove: Het zou deze moederdag natuurlijk geweldig zijn als je een positieve test hebt
Britt, welkom terug meid! Ik heb al even gereageerd in het sf op je foto’s, super leuk!! En hier gewoon weer verder vakantie vieren met dit mooie weer :dance:
Marije, succes met het overgeven en de misselijkheid :hug: Inderdaad weet je waar je het voor doet, maar toch…
Wel fijn dat R. zo lekker met je meedoet
Hoe gaan je nachten?
Ilse, gefeliciteerd met je mijlpaal: kletstante :lol: 't Is stil vandaag zonder jou… :-
En leuke foto’s hé van Lucas, lekker manneke :inlove:
Ellen, wat is Jesse een lekker ventje zeg :inlove: Heerlijk zo op het strand en zeker als je zo dichtbij woont… 8)
Ben benieuwd volgende week hoe het jou deze cyclus vergaat
Petronella, hoe ist met jou en je beebje in je buik? geniet je ook zo van het mooie weer?
Nou, heb ik toch bijna op iedereen gereageerd :mrgreen: Kan het niet laten hè, tis inderdaad een gezellige groep meiden hier :-
Wij hebben donderdag weer controle gehad bij de gyn, mijn moeder was deze keer mee en Aron was lekker met opa aan het fietsen :inlove:
En alles was goed! De gyn vond dat ik mooi zwanger ben…haha :oops: en dat de kilo’s eraan vliegen (2,2 kilo in 3 weken :shock: )…‘nou, dat was niet aan me te zien’. Zo’n gyn wens ik iedereen :lol:
En toen kwam de echo…en toen lag beebje zomaar met de benen wijd!!!
Maar :silenced: :silenced: :silenced:
Mijn moeder, de gyn en ik weten dus voor zo’n 95% zeker wat het geslacht is, alleen wil Ewout het niet weten (had hij zich voorgenomen). Maar over 2 weken hebben de 20 weken echo en die is 3D en volgens de gyn heb je kans dat Ewout het dan ook wel ziet. Tot die tijd houd ik mijn mondje dicht
Nu moet ik haasten, tas inpakken, Aron verschonen en dan…op naar het strand!! :dance: Samen met een vriendin met haar man en 2 zoontjes (mede okt’06 mama hier op KoK). Meld me vanavond nog wel even.
Lieve meisjes, knuff!! :-*
Marietje…vertel vertel vertel!!!
Ik denk een jongen. Anders zou de gyn niet zeggen dat Ewout het bij de 3d echo misschien zou zien…bij een jongen is dat veel makkelijker namelijk!!!
Ik ben niet nieuwsgierig hoor!!! :liar: :liar: :liar: :liar:
Meiden sta me bij!!! WIj willen dit gewoon weten toch??? We verklappen niets!!!
Precies Britt.… een geheim is helemaal veilig bij ons :mrgreen: En ik denk om dezelfde reden ook een jochie :inlove:
Lieve Mell, meis wat een dappere en moeilijke beslissing! :hug: Lijkt me heel verstandig, maar erg moeilijk.
Lieverd, je blijft hier altijd bijhoren hè… kan me voorstellen als je het te moeilijk vindt om mee te kletsen, maar net als ik destijds blijf je gewoon ons vriendinnetje. :-
Ik ga peperpasata eten, gemaakt door mijn lieffie :inlove: :drool:
Trusten alvast!
:-
Lieve Mell,
wat een enorme moeilijk beslissing zeg!!! Maar voor je eigen lichaam waarschijnlijk nu even noodzakelijk. ALs je lijf niet op orde is gaat zwanger worden ook moeilijk of zelfs niet. Dus ook dit is voor het goede doel!! Sterkte hoor!!
Oke, oke…omdat jullie zo aandringen…
Aron krijgt een…
BRUSJE!!! :lol: :lol: :lol:
Ooh, wat ben ik flauw
Meiden, wees gerust, ws kan ik het tóch niet voor me houden, maar ik vind het wel zo leuk als Ewout het eerst weet.
:-* Marietje
O ja, even wat strandfoto’s van vanmiddag in ons sf :inlove:
heeey meiden
zo ben ook weer thuis
vanavond gezellig bij mijn zusje gegeten
morgen weer een etentje met mijn schoonouders
en dan gaan we dinsdag weer gezond denken :mrgreen:
nou ja een beetje wel want de kilo;s zijn er wel aangekomen de laatste tijd :oops: :oops:
@marietje, meid wat flauw ben jij zeg
maarrre na ewout mogen wij het ook wel weten he :mrgreen:
@marije, hoe is het met de misselijkheid vandaag???
@ilse, meid mis je wel hoor als je er een dagje niet bent
maar jij bent nu nog lekker aan het feesten!!!
weltrusten allemaal :-*
Goeiemorgen
Hè, Marietje, ik dacht echt dat we verlost werden :mrgreen: Maar ik snap dat je eerst wil dat Ewout het weet.
Simba, klinkt gezellig, die etentjes
Hihi, voor mij zou dat alleen niet zo’n goed plan zijn, ik ben dus nog steeds erg misselijk en zit snel vol.
Ilse,ik hoop dat je een geweldig feest hebt gehad! Laat je wel wat foto’s zien?
Ga even wat eten…
:-*
Goedenavond meiden,
Heb een lange avond gehad, dus ik kom morgen even uitgebreid reageren, voor nu wilde ik even reageren op Mell. Meis, ik vind het een hele zware beslissing, maar ik kan het absoluur wel begrijpen!! Veel sterkte meis!!! :-* :hug:
Hallokidoki dames,
Me is back :mrgreen: Fris en monter :liar:
Mell: Moeilijke beslissing, maar laat nu maar even je lichaam mooi op plooi komen. Rustig ana doen meid. :hug:
Marije: Groot gelijk hoor dat je het ons niet zegt, wij zijn helemaal niet nieuwsgierig en kunnen met gemak wachten :liar: :think: :shifty:
Hé, fluiter het anders effekes in mijn oor. :lol:
Verder een geweldige dag gehad zaterdag. Heb 24 uur wakker kunnen blijven. :mrgreen:
Ik was zaterdagochtend op om 5u00 en ben pas gaan slapen zondaochtend om 5u00 en nog een beetje :lol: :lol:
Geweldig feest gehad en veel gedanst en gegeten.
Vandaag beetje moe (was er al 9u00 weer uit :doh: )
Vrijdag d egeitjes effekes buitengelaten. Lucas heeft drie kwartier op de grond gezeten met een geitje op schoot. :inlove:
Vanochtend de ontdekking gedaan dat onze poes gisteren bevallen is van twee kleien poesjes. :inlove:
Alle foto’s staan in ons SF.
Ik ga effe naar buiten om wakker te blijven. :roll:
halllooooo
@ilse, daar ben je weer!!!
zo te lezen een leuk feest gehad en het was ook echt heerlijk weer zeg!!!
aaaah lucas met de geitjes op schoot, ga zo gelijk even foto’s kijken…
@rebecca, spannend meid 1 dag over je nod heen
hier net bij mijn oma geweest en zo op pad met mijn schoonfamilie om te gaan uit eten!
ik kom vanavond nog even buurten :-*
Hey,
Ben ik ook weer even.
Jeetje Mell, wat een heftige gebeurtenissen allemaal! :shock:
Ik hoop dat je je al wat beter voelt. Wel fijn dat het verder goed zit.
Moeilijke beslissing heb je genomen hoor. Je blijft toch wel bij ons?
Doe rustig aan; uiteindelijk valt alles op z’n plek en komt het helemaal goed met je studie, werk en kinderwens.
Rebecca hoe is 't? Heb je nog geduld? (wij niet… )
Sterkte trouwens vandaag, lijkt me toch wel moeilijk. :hug:
Britt, fijn dat je er weer bent en die foto’s zien er goed uit! Dat was een lekkere vakantie zo te zien! 8)
Ben benieuwd Marietje of je hier nog gaat verklappen of het een jongen of meisje wordt…
En daar is ons fuifnummer Ilse ook weer! Gezellig gehad dus!
En bij jullie is het ook echt babyboom hè! :mrgreen:
Vruchtbare bodem daar!
Hier alles wel ok. Bedankt voor jullie lieve reacties trouwens. Echt leuk! :inlove:
Moet zeggen dat ik wel onzeker ben over alles. Vannacht werd ik wakker en had ik ff flinke buikpijn wat doortrok naar m’n rug en waar ik gewoon misselijk van werd. Vandaag een beetje zo’n ongi gevoel dus… Door die mk ben ik er denk ik toch wel anders naar gaan kijken. Maar ja, het kan van alles zijn dus maar gewoon hopen dat alles goed is . Ben ik de enige onzekere muts of herkennen jullie dit wel?
Dikke :-* !
@liekie, ik herken heel goed wat je schrijft,
en ik denk dat je door je mk nog meer erover nadenk
maar heb vertrouwen dat het deze keer helemaal goed komt
en dat je straks een heel mooi hartje ziet kloppen :-*
Liekie, die onzekerheid is logisch hoor!! Ik heb dat drie keer gehad. Waarvan dus twee keer gewoon prima is verlopen en een keer niet. Het zegt allemaal niets. Ongesteldheidspijn is alleen wel logisch, dat is ook het rekken en strekken. Succes meid!! We gaan er gewoon vanuit dat je straks een mooie echo hebt!!
Ilse, wat fijn zeg dat je het zo mooi hebt gehad. Ik zal zo eens de foto’s bekijken.
Hai meissies!
Liekie, meis, helemaal herkenbaar. Ik heb nu voor het eerst dat ik rustiger ben onder de zwangerschap en er wat minder mee bezig ben, me iets minder zorgen maak. Maar o,o,o, wat was ik een stresskip alle eerste maanden van mijn zw.schappen… en dit is dus de 5de zw.schap van mij Mss dat jij tegen die tijd ook je iets minder zorgen maakt :mrgreen:
Die buikpijn hoort idd bij het oprekken van de baarmoeder. Ik was ook altijd doodsbenauwd dat ik toch ongesteld zou gaan worden, maar de eerste 3 maanden heb ik dat steeds zeker heel erg gehad.
Ilse, yeah, welkom terug! Ik heb je gemist.
Fijn dat je het zo lekker hebt gehad. Nu eerst even bijtanken en ons dan weer verblijden met je roze berichtjes :-*
Rebecca, een moeilijke moederdag dus voor jou :hug:
Hoe is het met de :evil: :evil: ? Blijven ze uit?
Hier hebben we vandaag aan de kids verteld dat ik zwanger ben. Joor wist het al een paar dagen, zijn reactie was, met een stralende lach:"Nog één?" En vandaag vond ie dat ik wel goed moest eten voor de baby :inlove:
Benten heeft al weken dat ie telkens mijn buik wil bekijken en er lief over aait, of zijn handje er even oplegd... hij heeft het vast al geweten...
Elske ontblootte vanochtend mijn buik, begon te aaien, zei dat ze de babydokter was, en fluisterde heel zacht:"Baby?" Toen ik haar vroeg wat ze nu zei, kwam er alleen maar een verlegen lachje :inlove: Dat vonden we een goed moment om het maar echt te vertellen... aaah, die lieve, verlegen, blije gezichtjes :inlove: :inlove: :inlove:
Wat een bofferd ben ik toch hè, dat ik nog zo'n kanjertje krijg :D
Hihi, verder kon ik ze wel achter het behang plakken vandaag :twisted: Maar goed, nu zijn ze weer witgewassen en slapen ze als roosjes (hopelijk nou eens de nacht door, tot later dan 4 uur :pray: ) en zijn ze weer liefjes.
Meissies, ik ga er vandoor.
Fijne avond nog en welterusten alvast!
:-*
Heeey meiden,
thnx voor de lieve reacties, en tuurlijk blijf ik meeschrijven.
Zal nu ffies ietsie minder zijn, heb nog niet echt veel energie. Maar ik blijf igg lekker meelezen
En liekie, ik snap je onzekerheid :hug: t komnt vast goed!!
xx
Hai meisjes,
Ben erg moe, lange dag geweest vandaag, maar we zijn er wel goed doorheen gekomen. Ik weet dat ik beloofd had om vandaag weer even op iedereen te reageren, maar dat doe ik morgen
Wilde alleen even mededelen dat mijn menstruatie vanmorgen weer is begonnen. :roll: Op naar de volgende ronde.
Hè jammer Rebecca! Dacht dat we samen januari mama’s zouden worden…
Balen Rebecca!!! Echt even balen. Hoe was de reading?
Marije, leuk zeg dat jullie het verteld hebben!!
Ik ga vandaag alvast een taart bakken voor morgen. En datmet die hitte. Ik ga een taart met pino erop maken. Tja…hoe moeilijk kan je het jezelf maken…