Mell jeetje wat een verhaal :shock: En die huisartsen dan ook he? Neem maar een pijnstiller, komt wel weer goed… Gelukkig heb je zelf goed naar je lijf geluisterd.
En Liekie gefeliciteerd hoor :dance: Alleen nog even je banner veranderen
Wij zijn vanmorgen lekker naar het strand geweest, is hier 15 minuten fietsen vandaan. Jesse ligt nu uitgeteld op bed en het lijkt me zo heerlijk om ook even te gaan liggen. Misschien doe ik dat ook wel gewoon :mrgreen:
Oh ja en met de volgende NOD’s: ik moet denk ik ergens tussen dit weekend en volgend weekend ongi worden, maar de vorige maand was mijn ongi heel raar, weinig en het duurde lang, dus ik weet het niet precies.
Even een fotootje van mijn mooie kereltje op het strand :inlove:
Liekie meid :: :: GEFELICITEERD :: :: hartstikke zanger wouw het is je gegund :-* trouwens mijn echtenaam op hyves is "Petra Dijkstra in Opende (Gr) " als je wilt mag je je wel toevoegen hoor!
mees mooie foto :inlove:
ilse het is toch gezellig om toch èen kletskous te hebben :-*
en wat een zwangeren daar bij jullie het lijkt daar bij jullie wel op een epedemie :lol:
mell meisi :hug: :hug: kalm aan hè
simba hoe is het nou met jou? :hug:
rebecca spannend meid
voor de rest een dikke knuffel.
ik ga nu gauw even weer naarr buiten met dit mooie weer 8)
groetjes petronella (petra)
petra dijkstra? wat bijzonder… ik ken nog 2 andere mensen die precies hetzelfde heten…
Mell: Je doet me schrikken meid :shock: :shock: :shock: :shock: Als je 12 uur later was gekomen … Jeetje zeg … als ze je nu eens niet steeds naar huis hadden gestuurd met nieuwe pijstillers. Meid ik hoop dat je snel opknapt. :hug: En heel goed nieuws dat alles goed is met je eierstokken en je baarmoeder. :dance:
Dus is het geen endo … (sorry kan even niet op die moeilijke naam komen) :oops:
Pfff, zit hier nog wel met de schrik hoor gewoon van te lezen dat het je bijna fataal was geworden.
Ik wens je heel veel beterschap en sterkte toe hoor. :hug:
Petronella: Haha, jij zegt het netjes, een epidemie. Mijn mama zegt het anders … die vroeg me of Steve zijn toer had gedaan bij de dieren. :sick: :shifty:
Mees: We gaan ook heel hard duimen hoor. :dance: :dance: Die ongi’s daar doen we nu even niet aan mee, oké.
En wat is Jesse een prachtkereltje hé. Wel leuk zeg dat jullie zo dicht bij het strand wonen. Vooral met dit prachtige weer.
Lieke: Ik denk dat ik op hyves iets van mamavanLucas heet of zo. Geen idee eigenlijk. :wall:
@Cathy S. wrote:
@Cathy S. wrote:
En wie is de daarop volgendevolgendevolgendevolgendevolgendevolgendevolvolgendevolgendevolgendevolgendevolgendevolgendegende met haar NOD?
Hm, ik heb echt maar 1x “volgende” getypt… En Benten zat tussendoor stiekem even achter de pc… de boef :inlove:
Nou ik vind dat je Benten wel mag laten aanmelden hoor hier op kok. Die praat mij vast zo onder tafel. :mrgreen:
Ellen, spannend, jouw NOD ook bijna duimerdeduimerdeduim
En wat een heerlijke foto van een heerlijk kereltje :inlove:
Heb je zelf nog lekker wat geslapen?
Mell, poeh meid, ben er ook echt flink van geschrokken… Wat een %&(#$# huisarts :evil: Je zo afschepen met pijnstillers en dooddoeners :evil:
Maar goed, idd goed nieuws dat je baarmoeder en eierstokken gewoon helemaal ok zijn. :-
Zo, net boodschappen gedaan, maar verder… ben echt niet vooruit te branden :roll:
Ga zo pizza maken… blegh, ook geen zin in :?
Maar goed, kan ze moeilijk allemaal zonder eten naar bedje sturen hè
:mrgreen:
Nou meissies, goeie avond verder.
:-*
Hai dames!!
Gisteren nog een berichtje getypt en kom ik vanmorgen kijken, zijn we ineens 3 pagina’s verder! :mrgreen: :-* Jullie zijn geweldig! Ik sluit me bij jullie aan, we hebben echt een fantastiche groep!
Liekie ~ Meis!!! :: :: van harte gefeliciteerd!!! :: :: Ik ben zo blij voor je meid!! Het is je zo gegund! lekker gaan genieten nu heh!
Mell ~ Hier nog iemand die zich zorgen begon te maken, en behoorlijk geschrokken was van de onverwachte operatie! Ik kan me alleen maar voorstellen hoe jij je gevoeld moet hebben meid! Wat een kl*te huisarts zeg! Nu lekker kalm aan doen en je lekker laten verzorgen en verwennen :hug: Trouwens wel een fijn iets om te weten dat alles er goed uit ziet!!
Ellen ~ Wat heb jij ook een prachtig mannetje zeg!! :inlove: Jouw NOD zit er dus ook aan te komen! Ik ga voor je duimen
Ilse ~ hahahahaha, ik moest zo lachen om wat jouw mama heeft gezegd!! :mrgreen: Morgen de bruiloft toch? Veel plezier alvast gewenst mocht ik je voor die tijd niet meer spreken!!
Petronella ~ Geniet maar lekker hoor van het mooie weer! Groot gelijk heb je. Ik ben het liefst ook buiten te vinden als het zo lekker is!
Marije ~ Ga je Benten ook lid maken zodat hij lekker met ons mee kan kletsen hihihihi :mrgreen: Heeft de pizza gesmaakt? En wat gaaf dat je mannetje zo met je meeleeft!!! Heeft hij ook last van weeën gehad bij je vorige bevallingen?
Nou meiden, ik hoop dat Ilse en Marije gelijk hebben, maar ik weet het niet. Buiten de steken in mijn borsten voel ik verder niet veel bijzonders. Even afwachten dus.
Ik weet niet of ik het erder geschreven heb, maar uitgaand van een gemiddelde van mijn cyclussen zou ik morgen mijn NOD hebben, maar als ik daarentegen uitga van mijn slijmverlies zou ik mijn NOD afgelopen maandag misschien wel eens gehad kunnen hebben. En daarbuiten heb ik ook nog eens dat mijn langste cyclus (vorige maand) 38 dagen was, dus ik ga proberen te wachten tot volgende week donderdag met testen mocht ik tot die tijd nog niet ongi zijn geworden, dan heb ik in ieder geval mijn langste cyclus gehad… Ach we zien het wel (maar stiekem hoop ik wel dat jullie gelijk hebben
)
Vanacht trouwens raar gedroomd. Je hebt wel eens van die momenten dat je nog half wakker bent en dat je half slaapt… Ik droomde dat ik zwanger was en niet meer op mijn buik kon slapen en als ik dat wel deed, dan voelde ik een klein beebje heel ongemakkelijk in mijn buik draaien :inlove:
Oh ja, ik ga trouwens niet morgen, maar zaterdag de 242 naar die vrouw toe. (hoe noem je zo iemand nou? paragnost? Waarzegster?) Anyways, ze kon morgen niet, dus doen we het zaterdag de 24e. Ik kom uiteraard wel verslag brengen daarna
heeeey meiden
@liekie, jaaaaaaaaaaaaa mooie test
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :: GEFELICITEERD :: meid geweldig!!!
@mell, jeetje meis ik schrik wel van je berichtje
wat een verhaal zeg, ik hoop dat je heel snel weer opknapt!!!
en wel mooi nieuws dat alles er van binnen goed uitzag en er een eitje aankomt, maarrre doe eerst maar rustig aan meid :-*
@ellen, wat een mooie foto van je ventje op het strand
@ilse, neeeee meid wel blijven kletsen, heerlijk om te lezen :mrgreen:
en we blijven echt niet weg hoor meid!!
wel een vruchtbare grond daar bij jou thuis :mrgreen:
@marije, maak je de pizza’s altijd zelf??? :drool: :drool:
@rebecca, ik duim voor je meis dat het bij jou ook raak is deze ronde
hier ook weer lekker weekend,
we hebben een lekker softijsje in de vriezer staan
ga er zo maar is snel aan beginnen :drool: :mrgreen:
liekie, gefeliciteerd meid! super! :inlove:
hoe voel je je? geloof je het al helemaal!!? :mrgreen:
mell, wow, heftig! :shock: fijn dat je weer thuis bent en welkom terug! :thumbup:
mees, lief, die foto on the beach! :inlove:
wou dat wij zo dicht bij zee woonde. wij moeten een dikke 2 uur rijden :?
Lieve meiden, wij zijn weer in het land. En ik heb jullie gemist!!! Maar we zijn er weer. Er waren veel mensen op pad vandaag…ppffff. Vanaf de grens tot Zwolle file gereden, echt ongelovelijk.
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad met super weer!! Echt lekker! Ik vertel er later meer over. Wil eerst even op drie meiden reageren.
Simba, wat een enorme domper zeg!! Wat een moeilijke situatie. Wij hebben dus hetzelfde meegemaakt. Beebje was gestopt met groeien bij 6 weken en drie dagen en op dat moment zou ik 9 weken zijn. Ik heb een week afgewacht en daarna ben ik gecurreteerd. En i moet zeggen dat het me 100% is meegevallen. Ik heb bijna geen last meer gehad daarna en ben precies vier weken later weer ongesteld geworden. Dus daar moet je niet tegenop zien. Gewoon lekker doen wat je gevoel je ingeeft!! Heel veel sterkte!! Ik vind dat je erg sterk overkomt! Knap hoor!!
Mell, jeetje wat laat jij ons schrikken zeg!! GElukkig niks met je baarmoeder!! Knap maar snel weer op!! Zeker als er een eitje gaat springen binnenkort!
Liekie, wat geweldig!!! Gefeliciteerd!!! Lekker genieten meid!!
Britt ~ Fijn dat je weer terug bent, wij hebben jou ook gemist meid! FIjn dat je zo een heerlijke vakantie achter de rug hebt!
heeey britt,
welkom terug meid, we hebben jou ook gemist :-*
fijn dat je een heerlijke vakantie gehad hebt, foto’s??? :mrgreen:
ik hoop echt dat mijn lichaam het zelf kan maar zo niet zal ik toch naar het z’huis moeten, we wachten het af
wel fijn (beetje raar verwoord maar je snapt wat ik bedoel) dat het jou meegevallen is!
geniet nog lekker van het lekkere weer hier
ZO, manlief is naar bed, ik zit hier jaloers een stukje pizza naar binnen te werken :? Wil ook graag slapen, maar moest eerst even kotsen en nu nog wat eten. Ach, goeie smoes om hier nog even rond te hangen bij jullie
Britt, dacht net vanavond aan jou: zou ze al terug zijn…? Ja dus. Heb je ook gemist. :-*
Fijn dat jullie zo genoten hebben, ik verheug me op de verhalen!
Sabine, hier ook lichtelijk jaloers op de meiden die vlakbij zee wonen… Wij moeten ook een uur of 3 rijden. Maar goed, we hebben wel een heerlijk bos in de buurt.
Oe, Simba, softijs! Mmm, heerlijk!
Hoe voel je je nu verder, meis
Aaaah, Rebecca, hoe kun je ons dat aandoen, zo lang te wachten met testen :naughty: :mrgreen: Knap hoor, dat je dat kunt. Wij blijven geduldig :liar: verder duimen.
R. had geen last van weeën tijdens de bevalling. Maar hij ziet er dit keer wel meer tegenop dan ik
:mrgreen:
?
Dames, ik heb de helft van mijn stukkie pizza weggewerkt, ik mag naar bed!
Welterusten en tot morgen!
weltrusten marije… hopelijk kan je lekker lang doorslapen vannacht
hier gaat het wel oke hoor
op mijn werk 3 zwangere ouders en dat steekt wel even,
als je ze hoort praten over hoever ze zijn en hoelang nog
maar ik ben ook weer heel blij voor ze en zeker als je hun oudste kindjes zo lief over mama en de baby hoort kletsen beetje dubbel
jullie nog plannen met pinksteren en moederdag??
hier gaan we morgen gourmetten met mijn zusje en vriend
en zondag met mijn vriend zijn ouders uit eten
mijn ouders zijn lekker op vakantie dus daar gaan we volgende week even een bakje doen, verder weer lekker genieten van het mooie weer :inlove:
Ik heb foto’s in het showforum gezet.
Marije ~ Hopelijk kun je vanacht een beetje doorslapen meid En ik ga het proberen om zo lang te wachten. Heb geen idee of ik dat wel vol kan houden of niet
Simba ~ Pinksteren vieren ze hier niet, dus daar doen we einig aan. Wat moederdag betreft zal een beetje een dompertje zijn dit jaar. Mijn eigen moeder overleed nu bijna 4 jaar geleden en Dan zijn moeder is vorig jaar juni overleden, dus het zal wel even slikken zijn :?
Maar we zijn uitgenodigd bij hele goede vrienden van ons voor een lekker ontbijtje, dus dat is dan wel weer leuk.
Britt ~ Ik ga eens even kijken in ons showforum
@rebecca, sorry meis dat wist ik niet… dan zal dat zeker een rare dag voor jullie zijn zondag :hug:
@britt, ik ga ook is even kijken naar je vakantiefoto’s
Simba ~ Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor meid :-*
heey meiden,
thnx voor jullie steun, ik ben van plan om idd snel op te knappen
@ simba; jeetje meis :hug: ik heb nog aan je gedacht in t zhuis Ik heb er verder geen woorden voor!!
@ liekie; Gefeliciteerd meid!!! :dance: :inlove:
Nou hier zijn de kinderplannen eventjes uitgesteld. Ik moet eerst helemaal opknappen. De artsen denken dat die maagperforatie deels te maken heeft gehad met stress. En ik ben wel tot de conclusie gekomen dat er ook echt iets moet veranderen in mn leven. Met betrekking tot werk en school.
Ik wil school voor dit jaar stoppen. (als dat mogelijk is) En het dan volgend jaar op mn gemakkie over doen. Als het even kan ook met een andere werkgever. Houd wel in dat t langer gaat duren eer ik mn diploma haal. Stel dat ik dan zwanger zou raken kan ik daar niet alle energie in stoppen die ervoor nodig is…
Dus in iedergeval tot na de zomer ga ik mn rust nemen. En erg blij zijn dat ik hier ben, en met wat ik nu heb.
Maar makkelijk is t niet
xx