Novemberstoppers 2007 (deel 4)

o o wat een wateravontuur met lucas in zijn schelp

zo’n groot zwembad vind ik ook geweldig

maar het schoonmaken ervan is weer minder

en zeker als je straks hoogzwanger bent

hoe is het trouwens met de geittjes???

Rebecca: Wat leuk om samen te gaan lunchen. Minder leuk natuurlijk om daarna terug te gaan werken. :wink:

Simba: Het gaat super met de geitjes. Ik ga er iedere dag enkele keren naartoe en probeer hen te aaien zodat ze vlug tam gaan zijn. Ondertussen denk ik dat ik gezien heb welk geslacht ze hebben. Zina (dat kleinste van de twee) is volgens mij een Zino, want er hangt iets tussen zijn pootjes :mrgreen: En zora is een meisje. :wink: Normaalgezien moeten de bokjes weg. Want we zouden niet willen dat de bokjes wanneer ze zich volwassen voelen en euh … zin hebben, op hun eigen moeder of zus kruipen. :roll: Dus die gaan we later wegdoen. Maar nu nog niet hoor. Die mag nog een hele tijd blijven. :wink:

Ondertussen loopt ons Chloë alleen in de wei met onzen bok. En onzen bok heeft duidelijk veel zin, want hij zit haar constant achterna. En zij maar bleiten dat ie haar gerust moet laten. Ik begrijp het hoor. Eénmaal hoogzwanger staat je kop niet meer naar seks toch. Allé ja, althans bij mij niet. :lol: :oops:

Benieuwd wanneer zij gaat bevallen.

Ja en dan hebben we nog onze poes. Die heeft volgens mij ook jonkies in haar buik. Want ze is behoorlijk aan het uitzetten. :wink:

Het speelgoed is opgeruimd en nu ga ik binnen nog wat aan de kant doen.

Het is avond en Ilse geraakt in actie. :mrgreen:

Morgenavond alle sklaarleggen voor de trouw. Iedereen zijn kleren klaarleggen. Lucas moet nog effe onder handen genomen worden met de tondeuze :wink:

En dan moet ik ook zijn koffer klaarmaken om te gaan logeren bij mijn nicht.

Mijn ouders komen 's ochtends op Lucas t ehlpen aankleden en om de koffer mee te nemen. Want wij zijn dan de hele dag weg. :wink: Allé ja … koffer, ik plop ale sin een wasmand, is lekker makkelijk. :mrgreen:

Ik meot zaterdag om 6u50 al bij de kapster zijn om mijn haar op te steken. :shock: Beetje vroeg, ma ja …

Daarna naar huis en ervoor zorgen dat manlief deftig aangekleed geraakt. :roll: :mrgreen:

Zoonlief laten we zo lang mogelijk slapen, want dat word een lange dag voor hem.

Mijn ouder skomen zodta ik ook nog de tijd heb om mezelf deftig aan te kleden. :wink:

Om 9u30 moeten we bij mijn schoonouders zijn en vandaar vertrekken we naar het huis van de ouders van mijn toekosmtige schoonzus. :wink:

Om 11u00 is het de mis en tegen 13u00 meoten w ein de feestzala zijn.

Daar mogen w edna om 15u00 eten.

Ik denk dat ik Lucas dna tegen die tijd laat ophalen door mijn ouders.

Want hij zal daar niet veel kunnen spelen, is niet echt kindvriendelijke zaal. :wall:

En dan ben ik ook wat op mijn gemak. Heb geen zin om de hele tijd te roepen dat ie iets niet mag doen. :roll:

Dan is het gewoon de hele tijd eten en rustig aan doen. :dance: :dance:

Tegen 19u30 komen d egasten voor het avondfeest aan.

Dan is het weer eten en tegen middernacht gaan we lekker swingen. :mrgreen:

Waarschijnlijk tot in de vroege uurtjes. Want onzen trouw die was pas om 7u30 gedaan. :oops:

Oh mijn God … nu ga ik echt stoppen hoor. Is om beschaamd te komen hoeveel ik hier klets. :oops:

Goeimorgen meiden, :mrgreen: :mrgreen:

Ik heb me vandaag voorgenomen om gewoon te doen. :mrgreen: :mrgreen:

Geen nutteloze posts meer, want volgens mij blijft iedereen weg. :think: :think:

Zou ook iets zijn moest ik hier alleen achter blijven. :shifty:

Zou wel weten wat zeggen, maar zou uiteindelijk wel saai zijn hé. :shifty:

Heb enkele foto’s van Lucas in ons sf gezet. :wink:

Nu ga ik huisje aan de kant doen en dan kan ik deze namiddag lekker lui buiten rondhuppelen. :dance:

NEEEEE< niet stoppen met nutteloze posts… ze zijn nl niet zo nutteloos, ze dienen ter onzer vermaak :mrgreen:

Alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft… ga vooral door! :pray: :mrgreen: :-*

Ik beloof hierbij plechtig dat ik dan niet wegblijf.

Ga nu eerst mijn broodje opeten, kom zo terug :mrgreen:

Hé meisjes!

Ik wil jullie wat vragen…

Ja?

Wat denken jullie?

Wauw man! Wat ik denk? :think:

HARTSTIKKE
ZWANGER!!! GEFELICITEERD MEIS!
:inlove:

Echt helemaal super!!! Ik ga nu helemaal blij douchen, kom later uitgebreider terug… (echt waar, Ilse :mrgreen: )

Nu is het wel redelijk duidelijk hè! :mrgreen:

Vanochtend (om 4 uur!!) stond ik nog te kijken of ik de streep nou echt zag. Omdat ik natuurlijk niet helemaal lekker was en m’n vriendje had gezegd dat ik dan ff de situatie aan de dokter moest uitleggen, had ik gisteren een test gekocht. Vond dat ik dan wel moest weten of ik zwanger was.

Aangezien ik er geloof ik elke nacht uit moet, had ik de test maar vast klaargelegd…

Maar hij is nu wel duidelijker. Of ik was nog niet wakker dat kan ook :wink:

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Die is duidelijk :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Liekie gefeliciteerd meid. :dance: :dance: :dance:

Ben helemaal blij voor jullie!!!

Gefelciteerd!!! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Oké Marije, ik blijf nutteloze berichtjes posten ter uwen vermaak. :mrgreen: Wat kan je dat toch mooi omschrijven. :mrgreen:

Zo, ik ben weer helemaal fris en fruitig… voor zolang als het duurt :stuck_out_tongue:

Liekie, ik vind het zo helemaal geweldig! :smiley:

Rebecca, ben jij dan onze volgende zwangere? Het klonk hoopvol! :dance:

En wie is de daarop volgendevolgendevolgendevolgendevolgendevolgendevolvolgendevolgendevolgendevolgendevolgendevolgendegende met haar NOD?

Ik vind ons zo’n leuk groepje! :inlove: Vaak zijn er wel een paar in een groep die ik wat minder mag, maar dat heb ik hier dus helemaal niet, jullie zijn allemaal lief! :inlove:

Iemand vroeg hoe het met de misselijkheid ging… Vandaag redelijk, gisteren 4 x overgegeven :slight_smile: Maar ach, ik denk dan maar: er zijn hier een aantal meiden die er wat voor over zouden hebben om zw. schapsmisselijk te zijn. En het gaat wel weer over. R. wordt er alleen verdrietig van… Hij doet trouwens onwijs mee… :lol: Is vaak ook misselijk net als ik, heeft last van dezelfde kwaaltjes… Hihi, dat had ie andere zw. schappen ook.

Ilse, aaah, arme bok, komt ie niet eens aan z’n trekken… en hij heeft niet eens handjes om het zelf te doen. :mrgreen:

Wel een opluchting hoor, dat ik je over heb kunnen halen lekker “nutteloos” te blijven schrijven :mrgreen:

Vind het nl zo gezellig om te lezen. :-

Fijn dat Lucas zo lekker slaapt in zijn grote bed!

Rebecca, o gezellig, samen lunchen! Gelukkig bijna weekend!

Simba, hihihi Baywatch… heb ik ook nog naar gekeken vroegâh :stuck_out_tongue:

Ga zo even mijn kippetjes (= Elske en Benten :mrgreen: ) naar buiten gooien.

Tot later!

:-

LiekieGefeliciteerd!!!

Ilse de kletskous de dag dat wij niks van jou horen, dà n gaan we ons meteen zorgen maken!! :mrgreen: :-

:-
:-* Aan iedereen, Anijs

Wahaha, meiden jullie zijn echte toppertjes. :thumbup:

Dit is echt een ongeloofelijk fijn clubbie. :dance: :dance:

Ik ben bezig een filmpje aan het uploaden van Lucas op de glijbaan. Kunnen jullie straks eens genieten van mijn Belgsiche platte stem. :oops: :mrgreen:

Ik heb ook zo stillekes aan het vermoeden dat het bij Rebecca misschien wel prijs zal zijn. :pray: Ik duim in ieder geval ferm.

Geen idee wie dan de volgende is op ons nod lijstje. :think: Ga eens moeten kijken.

Deze namiddag doen we de geit voor de eerste keer eens buiten samen met de twee kleintjes.

Ga foto’s nemen en kijken of ze het zien zitten om op een filmpie te staan. :mrgreen:

Kan ikjullie deze namiddag dan weer eens belagen met foto’s. :think: :mrgreen:

Marije: Wat leuk zeg dat je fris en fruitig bent. :mrgreen: Ik benvandaag fris en muskacgtig (komt door parfum waarschijnlijk) :think: :lol: Wel lief dat R. meezwanegrt hé met jou. :inlove: Benieuwd of hij binnen hier en x aantal maanden ook weeën gaat hebben. :think: Of ga ik te ver in het denken. :shifty:

Anijs: Erg hé da ke zo’n kletskous ben. Vooral aan de pc ja. En je zou me dan eens in het echt moeten zien, durf mijn mond bijna niet open te doen. :lol:

Kamer van Lucas is weer stofvrij gemaakt. Alles staat weer op zijn plaats. Kleren hebben nu eindelijk allemaal een plaatsje gevonden in de kast. :dance:

Jemig Ilse ik kan het niet meer bijhouden! Telkens als ik verder klik staat er weer een nieuw berichtje van jou! :mrgreen:

Ga straks nog ff kijken in het sf.

Ben het helemaal met je eens hoor Marije; we hebben idd een leuke groep meiden zo. Geen gekibbel ofzo, maar gewoon lekker kletsen en steun hebben aan elkaar als dat nodig is! :inlove:

Bijzonder trouwens dat R. ook misselijk is enzo; echte soulmates dus.

Rebecca, nog 1 dagje! Hoe is 't met de verschijnselen? :pray:

Mell hoe is 't met jou? Ik hoop zo dat het allemaal meeviel bij de dokter.

Voor de rest: :hug:

:-* :-*

@Cathy S. wrote:

En wie is de daarop volgendevolgendevolgendevolgendevolgendevolgendevolvolgendevolgendevolgendevolgendevolgendevolgendegende met haar NOD?

Hm, ik heb echt maar 1x “volgende” getypt… En Benten zat tussendoor stiekem even achter de pc… de boef :inlove:

Ik heb Mell even een privéberichtje vias hyves gestuurd, maak me een beetje zorgen om haar.

Moet wat nuttigs gaan doen… maar ik wil niet… en voel me daar dan weer schuldig over, dus ik moet wel… Hahaha, kan goed zeuren hè :stuck_out_tongue:

Same here Marije; maak me ook een beetje zorgen om Mell.

Ben trouwens wel benieuwd naar jullie hyves-pagina’s. Heb al eens geprobeerd jullie te vinden, maar ja geen volledige namen hè…

Marij-31.hyves.nl

heey meiden,

nou ben ik weer hoor.

Het is hier niet zo goed gegaan. Ik heb in het ziekenhuis gelegen.

Zaterdagavond werd de pijn zo erg dat ik niks meer kon. Niet zitten niet liggen niet bewegen. Ik heb nog nooit zo’n pijn gehad. Bij de HApost weer met pijnstillers naar huis gestuurd (te gek voor woorden gewoon!!)

Nou ja uiteindelijk toch bij de ehbo aangekomen, na allerlei echo’s waar ze niks op konden zien ben ik weer naar huis gestuurd. (met weer andere pijnstillers) en dan kon ik maandagochtend terug komen als de pijn niet afnam. Zondag middag ben ik toen toch weer naar het ziekenhuis gegaan. Weer bij de gyn terrecht gekomen. Die wilde me meteen opereren omdat ik zo’n pijn toen had, en omdat ik ook niet helemaal meer bij was, en mn bloeddruk erg omlaag gegaan was.

Hij zei dat hij naar bevinden zou handellen tijdens de operatie. Wat in kon houden, dat mijn eierestokken en/of baarmoeder verwijderd konden worden. Nou ik schrok me dood natuurlijk :shock:

Uiteindelijk was dat gelukkig niet het geval!! :dance:

Maar ik bleek dus een geperforeerde maag te hebben. Ze zijn twee en half uur bezig geweest om alles schoon te spoelen.

Achteraf heb ik erg geluk gehad. Als ik 12 uur later was gekomen hadden ze waarschijnlijk niks meer voor me kunnen doen.

Gelukkig herstel ik erg snel, de artsen verbazen zich erover. en ben ik nu net weer thuis. :dance: Nu doe ik maar heel rustig aan, en hoop dat ik snel weer opknap.

Wel 1 goed ding; mn baarmoeder en eierstokken zien er goed uit, ik ben kern gezond daar!! :dance: Hij dacht zelf tekenen van een eispong te zien! hahaha

Ik kom later nog wel terug om op iedereen te reageren en alles terug te lezen.

xxx

Jemig lieverd toch, wat een nare toestand! Heel rustig aan doen nu en je lekker laten verwennen. Dikke knuffel! :hug: :-*