Hallo meiden,
Anijs: Goed dat je ongi nu eindelijk doorgebroken is. Ik hoop dat die olie ene beetje zal helpen, idd, baat het niet, dan schaat het niet.
Marije: En iets gedaan in huis :mrgreen: Ik ga mezelf ook moeten schoppen hoor, want verder dan het gras afrijden ben ik vandaag nog niet gekomen. En niet dat eht veel werk is, want we hebben een zitmaaier. :mrgreen:
Simba: Veel plezier op je werk
Liekie: Hier ook één die ene hele lange tijd diarree had.
Straks effe Lucas naar bed doen. Hij is vandaag toch nog thuis gebleven. Deze nacht veel gehoest en wilde hem nog effe laten uitslapen. Morgen mag ie weer naar school van mij.
Gisteren heeft de buurvrouw mijn pakje voor moederdag gebracht dat Lucas gemaakt had in school. Ik wilde netjes wachten tot zondag maar zoonlief had geen geduld. :mrgreen: :mrgreen:
Het is ene zelfgemaakt kartonnen hartje en dan een portemoneetje. :inlove:
Ben deze ochtend achter kleren geweest voor Lucas. Kind had niks om aan te trekken. En nu het zo’n mooi weer is is het toch helemaal top om ze in kort t-shirt en korte broek te laten lopen. :dance:
Foto’s staan in het showforum.
Straks doe ik effe de toer bij ons diertjes om ze te voorzien van eten en water.
En daarna … vrees dat ik nog altijd moet verder doen aan de keuken. Tja, spreek er al weken van, maar heb nog maar twee kasten uitgekuist. :oops:
Het moet echt gaan gebeuren, want er wachten dan nog twee slaapkamers op me en de berging ook. :roll:
Oooh, zo lieffffffffffffffff nu … Lucas staat hier naast me en is net bezig uit zijn eigen zijn versje aan het zeggen van het visje dat ie op school geleerd heeft. :inlove: :inlove:
Zo, heb mijn tour gedaan bij de diertjes. Kuikentjes en kippen hebben vers drinken en eten.
De gieten buiten ook en de geit binnen heeft ook een lading eten en drinken gekregen.
Volgens mij is er één van de twee kleine geitjes ene bokje, het andere is een betje. :inlove:
Oh en dat betje heeft van die belletjes aan haar keeltje, net als haar mama. :inlove:
Wahahaha, Lucas is al wakker. :wall: :wall: En nu staat hij aan zijn trappenhekje te trekken. :wall:
Hij durft toch al uit bed te komen als hij wakker is.
Haha, hij is aan het tellen: 1,2,3,5,6,7, achten :roll: :lol:
Oh volgens mij is dat nog best een stevig hekje, want het krijgt wat te verduren nu. :mrgreen:
Hij heeft ook niet lang geslapen zeg.
Nu ja, kan ie vanavond lekker vroeg in bed zodat ie morgen helemaal fris is om naar school te gaan. :dance:
Wahaha en nu is ie aan het roepen achter de telletubbies.
Allen vergeet hij Tinky Winky :mrgreen: :mrgreen:
Tja als mama niet meteen gaat, wie weet komen de telletubbies hem wel helpen. :mrgreen:
Woehoeeeeeeeeeeeee nog 5 berichtjes en ik heb er 4000 :dance: :dance:
Ondertussen ook al een hele pagina in het roze :oops:
Nog drie berichtjes, nou dan kan ik evengoed doorgaan. :mrgreen:
Jaaaaaaaaaaaaaa, we zijn er bijna we zijn er bijna maar nog niet helemaal. :mrgreen:
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 4000 berichten :dance: :dance: Waar een mens toch allemaal blij mee kan zijn.
zotte doos! :-* :-*
zonnesteekje?? :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :think: :think:
Nee ik mijd de zon. Ben bang om te smelten. :silenced: :mrgreen:
Lucas is buiten aan het spelen. Daarstraks alles gehaald om spaghetti te eten. Moets meneer mee met zonder schoenen. :mrgreen:
Heb je nogal bekijks als je kind meehuppelt op blote voeten. :roll:
Ben ook even naar d ekapster egweest om haar de foto’s te tonen van hoe ik mijn haar opgestoken wil hebben zaterdag.
Ja, zaterdag ben ik hier de hele dag niet hoor, dan gaan wij feesten als de beesten. :mrgreen:
Daarnet ook hé, Lucas speelt in zijn badje met klein beetje water. Hij is lekker droog. Dus ik zeg …: “Je niet meer nat maken hé schat we gaan zo naar de winkel.”
“Nee Jucasje kan.” en plop meneer zet hem in het water. :wall: :wall:
Kon ik meteen andere kleren aandoen om gewoon effe tien minuutjes naar de winkel te gaan. :twisted:
Ilse, als je er zaterdag de hele dag niet bent, ga dan nog eens even door met schrijven :mrgreen: Anders lezen we veel te weinig berichtjes van je
EN nu eten maken… pfff, warm hè 8)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Lucas ligt op bed, dus kan weer schrijven. Alleen heb ik eigenlijk niks nuttigs te zeggen. :eh: Niet dat ik anders zoveel nuttigs te zeggen heb hoor. :shifty: :mrgreen:
Steve is gaan werken bij de buur en straks ga ik me neerploffen in de zetel.
Kijken naar mijn restaurant. Is een heel leuk programma over vijf koppels die een restaurant opstarten. En iedere week worden er twee koppels genomineerd en dan moet er één koppel de deuren sluiten. Uiteindelijk wint er één koppel en die mogen hun restaurant houden. :dance:
Is leuk hoor.
Tot zover mijn nuttige informatie.
hoi hoi
jeetje wat een hoop geschreven zeg (ilse :naughty: :mrgreen: )
maar ik moet er nog 84 en dan zit ik op de 1000,
@ilse, slaapt lucas lekker in zijn nieuwe bedje???
@marije, hoe is het met je misselijkheid, alles nog binnen gebleven???
@anijs, wel fijn dat je ongi is doorgebroken eindelijk zekerheid
hoewel je natuurlijk liever een ander resultaat had gezien
maar nieuwe ronde, nieuwe kansen!!!
hier mijn werkdagje weer gehad,
wel weer lekker hoor, al die kids lekker in de zandbak en het zwembadje
is echt genieten om ze zoveel plezier te zien hebben!
ben nu baywatch aan het kijken, keek ik vroeger altijd
en toen was het spannend hahahaha nou is de spanning er wel vanaf :mrgreen:
Simba: Baywatch keek ik vroeger ook altijd, vond dat toen ook steeds mooi en zo. Nu spelen ze dat hier eigenlijk niet meer. :think: :eh: Nog 84, ja, da’s makkelijk te halen hoor. :shifty:
Ik ga volgende week de lijstjes effe updaten.
Misschien eens een ander kleurtje zoeken, beetje veranderen en zo.
Volgens mij gaan jullie weer met z’n allen verlangen dat ik begin te kuisen. Want nu ik niet meer kuis :roll: zit ik gewoon hele tijd voor de pc. :mrgreen: :mrgreen:
Ik ga straks nog effe naar buiten om al het speelgoed van zoonlief op te ruimen. :wall: :wall:
En zijn water vanuit zijn zwambadje wegdoen. Had er maar twee emmertjes ingedaan zodat ie niet al te nat zou worden. En er dan zijn glijbaan ingezet. Hij vond het super. :mrgreen: :dance: Heb er trouwens een filmpje van en foto’s. hé ja, di ekan ik strak snog uploaden en hier zetten. :mrgreen:
Allen liep het de laatst ekeer mis. Ik had zijn broek uitgedaan en toen wildie ie nog één keer op de glijbaan. Dus in zijn bloote kont en piemel erop. Nou dat gleed antuurlijk veeeeeeeeeeels te rap en zijn zwembadje is maar de helft van zo’n schelp. Dus hij gleed, voeten in het zwembadje en dan holderdebolder eruit. :oops: Arme knul.
Gelukkig kon mama met een grapje de tranen bedwingen. :dance:
Morgen ga ik nu op zoek naar een grote zwembadje voor hem.
We hebben eigenlijk een super groot waar Steve en ik ook in kunnen zwemmeb (ga dna eens foto’s tonen van vorig jaar).
Maar dta ding heeft twee dagen nodig om opgezet te worden en meer dna één dag om leeg gemakat en gekuist te worden.
En aangezien ik tegen het einde van de zomer hoop te bevallen. Zie ik het neit zitten om hoogzwanegr nog dat zwembad uit te kuisen. :eh: :mrgreen:
Hé, dat was nog eens iets nuttigs hé. :liar: :shifty:
Ik ga opruimen en dna ga ik jullie nog eens belagen met foto’s :dance: :dance:
@Simba83 wrote:
@ilse, slaapt lucas lekker in zijn nieuwe bedje???
Ja hoor, hij slaapt echt super. Had ik nooit gedacht. Het is zo mooi om zo'n kleintje in zo'n groot bed te zien liggen. :mrgreen: :mrgreen:
Had nooit gedacht dat ie zich zo makkelijk zou aanpassen. :clap:
Oh en ben blij te lezen dat je eerste werkdag goed meegevallen is. :dance:
Hé ik ben een kletstante geworden sinds ik 4000 berichtjes heb. :think: :think: Was ik dat nu eigenlijk al lang niet. :shifty: :mrgreen:
Oké hierbij beloof ik plechtig dat ik niet opnieuw een pagina ga vullen met roze berichtjes.
:liar: :liar: :liar: :shifty:
Hahahaha Ilse ~ ik moet zo ontzettend lachen om jou!! Gezllig hoor al dat gekwebbel!!
Simba ~ Fijn dat je de eerste werkdag weer goed door bent gekomen meis!
Anijs ~ Eindelijk zijn de duivels dan toch doorgebroken! Blij dat je nu in ieder geval wel duidelijkheid hebt :hug:
Hier net met mijn schoonzus uit lunchen geweest, nog voor mijn verjaardag. Was wel even gezellig! Allen zo jammer dat ik daarna weer gewoon terug mocht naar werk :roll: