Wat een mooi symbool, die bloemetjes en de vlinder.
Hoe is je vriend eronder?
Ikheb er destijds op advies van de gyn voor gekozen om de natuur z’n gang te laten gaan. Hij zei dat in de meeste gevallen binnen 2 weken nadat je gehoord hebt dat het niet goed zit, het vruchtje afgestoten wordt. Ik heb zelf 3 weken moeten wachten. Als je er meer over wil weten, pb me dan maar. :-*
Hier verder alles ok. Geen bijzonderheden.
Liekie, vandaag je nod... en... en... en...?
Hm, ik ga even kindertjes in het gareel brengen... het is weer eens ruzie :roll:
Ik hoop dat jullie het niet te pijnlijk vinden dat ik hier afkom met mijn ‘roze’ verhaaltjes en zo, over de zwnagerschap en het voorbereiden. Het is zo moeilijk tussen het vreselijke verdriet van Simba door, ik wil niet egoïsctisch klinken hoor met mijn verhalen.
Ik heb reuze veel zin om in een badje te zitten met Lucas, maar durf niet zo goed omdat ik denk dat het neit zo goed is voor zijn longontsteking. :think: :?
Simba, je bent idd een lieverd! :-* Fijn dat het vandaag wel gaat.
Wij hadden bijna dezelfde banner… vind je het prettig als ik een andere uitzoek? Eerlijk zeggen hoor, meis!
Fijn dat je zoveel aan je vriend hebt!
O, dat oud papier… :wall: Gelukkig is het hier zaterdag weer opgehaald, ook maar eens in de maand en dan vergeet ik het ook nog vaak :roll: Moet trouwens nodig een Nee/Nee sticker op mijn deur plakken… dat scheelt bakken papier.
Ja Mell, hoe gaat het nu met de pijn?
Hier vanmiddag nog even tgerug naar bed gegaan… Benten-boef was nl vannacht weer lekker aan het spoken.
Verder ben ik ook verschrikkelijk lui… Moet zo maar eens wat gaan doen hè
Simba ~ Ik heb nog aan je gedacht voordat ik gisteren mijn bed in stapte. Ik hoopte dat je de nacht wel een beetje door zou komen, maar dat is wel redelijk goede gelukt zo te lezen. Wat een mooi gebaar zeg die bloemen en een vlinder. :hug: :-*
Ilse ~ Hoe is het bij jullie met de geitjes? Ze zien er zo schattig uit :inlove: Fijn dat je er uit bent wat betreft de doopsuikers! Ben erg benieuwd naar wat je uiteindelijk gekozen hebt.
Marije ~ vanacht weer een spookje gehad :hug: Hopelijk kom je toch snel aan de juiste nacht rust toe en gaan ze het nu echt snel doorkrijgen. Nu met je zwangerschap kun je alle slaap wel lekker gebruiken toch?
Liekie ~ Vandaag je NOD? Wanneer ga je testen?
Mell ~ Hoe is het inderdaad bij jou op het moment?
Hier hebben wij gelukkig een speciale bak voor spullen die gerecycled kunnen worden, zoals oud papier en plastic flessen en dergelijke. Dat scheelt toch wel een speciaal tripje naar de papier bak.
Gisteren lekker in de tuin gewerkt na werk, lekker onkruid gewied en paardenbloemen verwijderd. We zijn nog niet klaar, maar het begin is zeker gemaakt.
Heb trouwens de laatste 2-3 dagen verschrikkelijk veel last van hele pijnlijke steken in mijn borsten… :roll: Hebben jullie dat ook wel eens gehad?
Marije ~ Klinkt goed dat jij dat ook gehad hebt, hoewel ik niet wil gaan hopen. Het is namelijk het enige dat ik voel op het moment. Ik vind het overigens wel raar dat ze geen zeer doen zoals altijd, dat beursige gevoel zeg maar, maar nu echt af en toe van die pijnlijke steken…
Rebecca: Ik heb ook pijnlijke borsten gehad. En nu zijn ze evrandert in zware borsten. :roll: Manlie fvind het leuk om weegschaal te spelen en te zien of er verschil is tussen ene borst en andere. :silenced: :shifty:
Hier ff snel een berichtje van mij vanaf m’n werk. Is altijd ff lastig, want er kan altijd ineens iemand achter je staan…
Maar goed, Simba hoe is 't? Je pakt het moedig op zo te zien! Goed hoor. Helaas weten velen van ons hoe je je voelt, maar het is idd ook fijn om te weten dat je wel zwanger kunt worden. Dat is een heel klein beetje troost in ieder geval.
Mell hoe is 't met jou?
Voor de rest dikke :hug: :hug:
Hier nog niets van :twisted: te bekennen. Gisteren wel ineens last van diarree (sorry goor praatje :shifty: ). Nu maak ik me dus ook een beetje zorgen, want stel dat ik zwanger ben is dit dan erg? Het is ook nog niet helemaal over helaas. Heb wel gehoord dat je last van verstopping kan hebben, maar het tegenovergestelde??? Heb ik weer…
Nou ja, ik wacht het allemaal nog even af en dan waarschijnlijk van het weekend testen als ik een test heb gekocht en er is dan nog nix.
Kom later uitgebreider terug, maar eerst even op Liekie reageren.
Diarree tijdens de zw. schap kan geen kwaad. Wil je geen valse hoop geven, maar het kan heel goed dat tijdens de zw. schap je darmen wat van streek zijn. Ik heb het tot nu toe elke keer aan het begin van een zw. schap gehad (en dan later pas de verstopping :shifty: )
Zooo, ben ik weer. Het tweede ontbijt zit erin… hopelijk blijft dit keer wel binnen :mrgreen:
Rebecca en Liekie, zouden jullie onze volgende zwangeren zijn?
Ilse, hihi, jouw man is blij met je volle borsten… :mrgreen: Die van mij kan nu helemaal nauwelijks meer van me afblijven, helemaal niet nu sinds gisteren mijn buik ineens een groeispurt maakt :mrgreen:
Simba, lekker hè, al die vrije dagen. En dan ook nog dat fantastische weer :dance: Je zult wel erg moe zijn door alle emoties, hoop dat je een beetje bij kunt komen tijdens je vrije dagen.
Mell, maak me een beetje zorgen om je. Hoop dat de pijn minder is geworden en dat je gewoon lekker aan het genieten bent van de zon :-
Ik ga mezelf vandaag maar eens een flinke schop geven en wat in huis doen… Mag ik vanmiddag verdiend relaxen in de tuin.
Fijne dag allemaal en ik kom ongetwijfeld nog even langswaaien.
Simba mooi symbool die bloemetjes en de vlinder. Ik hoop voor jou dat je lichaam het inderdaad zelf kan en dat je erna snel weer zwanger mag zijn. :hug:
Marije Oei, nog steeds zo misselijk? Arme meid! :hug:
Ilse Lekker lui!! Oef, bedankt, nu hoeven wij ons niet meer zo schuldig te voelen over ons eigen gebrek aan kuislust :mrgreen:
Goed dat Lucas al wat beter is en morgen terug naar school mag.
Hij is zeker dol op die kleine geitjes?
Rebecca die steken klinkt inderdaad veelbelovend!!
Liekie dat het bij jou ook raak mag zijn.
Hier zijn de ongi’s dan dinsdag toch uitgebroken, ik zet hier geen banner meer :naughty: want mijn lichaam luister toch niet :snooty: en doet lekker zijn zin. Ga vandaag eens teunisbloemolie halen, zou een natuurlijk middeltje zijn waarvan je cyclus regelmatiger wordt. Ik ben een beetje sceptisch :think: maar baat het niet, dan schaadt het niet. :mrgreen:
Verder druk met het lentefeest dit weekend en met werk.