Haidiehai meiden!
Ilse ~ Gefeliciteerd met de geboorte van jullie lammetjes! Hopelijk gaat het verder allemaal goed met ze! Ik ben erg benieuwd naar de foto’s!!
Simba ~ Meid, genietse morgen!! Spannend hoor! Ga je voor ons ook nog een plaatje plaatsen in het showforum?
Marietje ~ Heerlijk weer zo een middagje strand! Kan me voorstellen dat je daar erg van geniet!
Petronella ~ Fijn dat je niet meer misselijk bent! En ik zou ook die weken echo aangenomen hebben hoor meid. Hoe vaker je je guppie kunt zien, des te fijner toch?
Anijs ~ Nog steeds niets joh meis :hug: Wat naar zeg!! Hopelijk zet het nu gauw door, want dit is ook niets
Mees ~ Af en toe heb je het inderdaad even verdiend om de hele dag niets te doen en lekker lui in de tuin te zijn. Zeker als je hard gewerkt hebt om het op te knappen.
Marije ~ Hopelijk is de misselijkheid van korte duur!! Maar goed, je weet waar je het voor doet :inlove:
Hier een lekker druk weekend achter de rug! Zaterdag was mijn buurjongen jarig, hij werd 10. Samen met een stel vriendjes die hij uitgenodigd had, hebben we 's middags een piraten schatten jacht gehouden. Vervolgens hebben we ze de hele dag bezig weten te houden om daarna 's avonds in tenten in de tuin te gaan slapen.
Mijn vriendin en ik hebben de wacht gehouden in ons eigen tentje, alleen werd het 's nachts opeens zo koud dat we tussen 3-4 alle kids naar binnen hebben gebracht en hierdoor lag ik zodoende rond half vijf in mijn eigen bed
Vervolgens zondag mijn eigen verjaardag. 's Ochtends met Dan wezen ontbijten. 's Middags weinig bijzonders gedaan en rond een uur of 4 hebben we een barbeque gehouden. Daarna nog lekker bijpraten met mijn vriendin. Hoe krijgen we het voor elkaar?? Wij zijn buren en zien elkaar iedere dag en nog lag ik die avond pas om half 1 op bed.
Gelukkig hadden we al rekening gehouden met een druk weekend en dus was ik vandaag een extra dagje vrij. Vandaag ben ik door haar meegenomen 's ochtends voor ontbijt, gevolgd door een pedicure. Daarna zijn we allebei lekker lui geweest en hebben we lekker in het zonnetje gezeten en veel Wii gespeeld!! :mrgreen:
goeiemorgen…
@rebecca, meid als eerste …
zo te lezen een leuke dag gehad, en een ontbijtje met pedicure is ook altijd lekker!!!
@ilse, gefeliciteerd met de lammetjes,
ben wel heel benieuwd naar de foto’s,
mijn vader heeft ook een heel stuk land met heel veel dieren
en ook pasgeboren geitjes… zo lief :inlove:
@marietje, heerlijk zo’n strandje dichtbij huis, zeker met dit weer!!
@petronella, jij ook alweer over de 12 weekjes heen zeg :dance:
nou meiden ik ga nog even verder zenuwen, pfffff ben blij dat ik gelijk om 10 voor 9 aan de beurt ben en niet nog een hele dag hoef te wachten
tot strakjes :-*
Rebecca: EEN GELUKKIGE VERJAARDAG!!! En lijkt me een schitterend feestje te zijn geweest van je buurjongen.
Simba: Jaaaaaaaaaaaa, het is 10 voor 9, dus je bent nu vast al binnen bij de vk. :dance: :dance:
Daarnet gaan kijken naar onze twee kleintjes. Ik was bang dat er eentje dood zou zijn, want Zowtje bleef maar met één lammetje bezig. Het ander liet ze een beetje links liggen. :wall: :wall: Maar deze morgen zag ik twee kleine lammetjes rond mama huppelen en duwen achter drinken. :inlove: :inlove:
Ze hebben beiden ook al een naam: Zora en Zina :inlove:
Ik probeer straks enkele foto’s te maken.
Foto’s zijn gemaakt en geplaatst in ons sf
he meissies
helaas zit het niet goed
het vruchtje is wanschijnlijk gestopt met groeien met 6 wk en 3 dgn
volgende week krijgen we nog een echo
maar het kan niet goed zijn want anders hebben we een positieve test gehad voordat de bevruchting geweest is en dat kan niet
nu is het dus afwachten of het vanzelf loslaat of we een afspraak bij de gyn krijgen
sorry meiden weet even niets meer te typen
Jeetje, lieve, lieve Simba… wat erg! :hug: :hug: :hug:
Weet even niet wat ik moet zeggen… had net een heel bericht getypt, maar dat komt later wel.
Meis, heel veel sterkte, en we zijn er voor je hè, als je behoefte hebt om erover te praten, via het forum, via pb’s.
:hug:
O Simba, ik ben hier echt geslagen van, zo erg voor jou meid :hug: :hug: heel veel sterkte!
breekt even in
Simba, wat erg meid!!! Weet ook niet goed wat ik moet zeggen, maar leef met jullie mee! Hele dikke :hug:
:o :o :o :o
Simba :hug: :hug: :hug: :hug: Heel veel sterkte meid.
ach simba wat een verdrietig nieuws… dit is niet wat je hoopt te horen tijdens je eerste bezoek aan de VK :hug: sterkte meis :-*
Och lieve Simba, meis ik weet niet wat ik moet zeggen.
De tranen schieten in mijn ogen bij het lezen van je berichtje. Waarom nou toch? Je hebt het zo verdiend. Lieverd, een hele dikke knuffel, al neemt dat je verdriet niet weg.
Helaas weet ik (en nog meer meiden hier) wat een enorm verdriet er door je heen gaat op het moment dat je dit te horen krijgt. De wereld zakt even onder je voeten vandaan…je droom spat uitéén.
Ik hoop dat je hier steun kunt vinden :hug:
Liefs, Marietje
dank je wel lieve meiden voor jullie lieve berichtjes :-*
nadat ik de echo gehad had
wou ik vanmorgen ook zo snel mogelijk de praktijk uit rennen
kreeg eerst een uitwendige echo en toen zag ze al weinig
eigenlijk wist ik toen al dat het niet goed was
gelijk daarna een inwendige echo gehad, daar zag je wel wat meer maar ik geloof dat ze het had over 61mm en het zou al 2 cm moeten zijn
pfffff wat een ochtend zeg, net even naar de intratuin geweest even met wat anders bezig zijn
ga nog maar even wat tv kijken
Bah… ik zit hier met kippenvel waarom nu toch weer.
Ik wil je heel veel sterkte wensen Simba :hug: :hug:
Lieve Simba ~ Ik wil je heel veel sterkte wensen. De kippenvel loopt over mijn lichaam en de tranen schieten in mijn ogen! Meissie, heel evel sterkte en praat van je af heh als je daar behoefte aan hebt! :hug: :-*
Pff…ik zit naar het scherm te staren…ik hoopte gek genoeg dat het niet waar was wat ik vanmiddag las, maar het is helaas maar al te waar voor jou Simba. Ik kan niet meer doen dan je nóg een hele dikke knuffel geven :hug:
jeetje simba, dat is toch wel het laatste wat ik bij jou had verwacht
vreselijk nieuws meid :hug:
ik wens je echt alle kracht toe en heeeel veel liefde :hug:
ben er ook helemaal stil van hier…moet even slikken…jeetje…
meiden jullie zijn geweldig echt waar!!!
zo lief en voel me ook zo gesteunt
een hele dikke kus voor jullie allemaal :-*
vanmiddag toen we nog in het tuincentrum waren
stonden daar plantjes met een soort hartjes bloemetjes
vriendlief zag ook nog een mooi vlinder op zo’n stokje
dit vonden we wel een mooi symbool zo
ik hoop zo dat mijn lichaam het zelf kan
ik heb zitten lezen over een curretage en las dat zelfs een dagopname en onder narcose
brrrr daar moet ik nu nog even niet aan denken
jeetje Simba ik schik er van meid wat erg voor je ik had het niet verwacht ik ben er gewoon stil van
ik wens jou en je vriend heel veel sterkte toe :-* :-* :hug: :hug: :hug:
veel liefs petronella
Rebbeca jij nog :: GEFELICITEERD :: met je verjaardag :-*
veel liefs petronella
Simba wat verschrikkelijk rot zeg!
Heel veel sterkte saampjes :hug: :hug: :hug:
Vind het heel mooi dat jullie in het tuincentrum bloempjes en een vlinder vonden als symbool.
En je als je erover wilt praten kan je altijd bij ons terecht hè.