Novemberstoppers 2007 (deel 4)

Hé allemaal,

helemaal opgeknapt door het zonnetje gisteren en vandaag.

Sabine zalig,op reis, ik kijk ook al uit naar de vakantie maar dat duurt nog wel wat langer. Nog geen trouwzenuwen? :think: Denk dat dat gewoon is omdat jullie al langer bij elkaar zijn en toch wel zeker; hebben die zenuwen doorgaans niet te maken met schrik die veel mensen krijgen om zich voor altijd te binden? Geen zenuwen is in elk geval ruimte om lekker relaxed te genieten van je dag!! :-

Ilse Hoop dat je nog wat energie terugkrijgt hoor, hoe was Lucas’ eerste nacht op z’n kamertje?

Britt veel te laat maar toch een prettige vakantie!!

Mell :hug: ocharme ik heb echt met je te doen, ik hoop dat je die doorverwijzing krijgt en je nu gauw zeker weet wat er aan de hand is. En neen, :naughty: :wink: niet opzoeken op internet, wordt je horendol van; je zei het zelf: ‘in het ergste geval!!!’ Niet op focussen hoor, die kans is erg klein en al de rest raakt gewoon zwanger :hug: :-

Simba hoop dat je oor nu vrij is en dat je wat leuke dingetjes hebt kunnen shoppen

Rebecca staan de groentjes al?

Marije Slaap kindje slaap… :-

Liekie Ik denk wel dat die bloedtesten goed zijn hoor; ze kunnen een veel kleiner hcg-gehalte waarnemen dan de urinetesten.

Hier dus nog altijd hetzelfde verhaal: niks :?

Deze avond doen mijn mannetje en ik vestiaire op een fuif, met dit mooie weer zal dat wel een saai avondje worden met weinig klanten. Dat duurt tot 6 u 's morgens en om 11u worden we al verwacht voor een bbq, zal ik als een zombie bijwonen denk ik. :eh: :think: :mrgreen:

Groetjes en tot ziens

Anijs :-

Hey lieve meiden,

Anijs, meid ik had echt gehoopt dat het raak zou zijn. Maar wat je zegt: die bloedtesten zijn doorgaans wel heel secuur. Dikke knuffel voor jou meid :hug: . Je verdient hem!

O enne, succes vannacht :thumbup:

Mell meis, endometriose was waar ik al aan dacht, maar ik wilde het niet meteen noemen. Ik moet even kwijt dat ik het wel erg vind hoe de ha hier mee om gegaan is (je eigen ha). Al heb jij een langere cyclus gehad, in principe is je lichaam na die menstruatie gewoon weer schoon. En zo’n enorme buikpijn van de hormonen :hand: , sorry ik ben geen arts, maar heb er door ons ziekenhuis verleden al heel wat van meegekregen.

Weet je, als het idd endometriose is dan ben je er op tijd bij en is het ws goed te behandelen (bv doorspuiten van de eileiders, heb ik ook gehad). Maar sta er op dat je doorgestuurd wordt hoor meid! Voor jou ook een hele dikke knuffel :hug:

Liekie, fijn dat de eerste verhuizing achter de rug is. Gelukkig kun je bij je schoonmoeder nog internetten!

Sabine, hoeveel nachtjes slapen nog voor jou :wink: ?

Marije, sterkte met de misselijkheid. Ookal ben je blij dat je zwanger bent, zo misselijk zijn is gewoon vervelend.

Ilse, ‘k ben ook benieuwd hoe Lucas’ eerste nachtje was?

Hier is verder alles prima. Ik heb de indruk dat mijn buik echt explosief groeit :o Ewout zei vanavond lachend: meid, waar moet dat eindigen, straks kan ik je gaan rollen! :roll:

Vanmorgen heb ik gewerkt van half 9 tot half 1 en morgen mag ik van half 8 tot 3 uur.

Ik duik dus lekker op tijd mijn bed in. Vanavond ben ik lekker met Aron in bad geweest. Dikke lol samen :lol: :inlove:

Ik heb alleen al een dikke week van een zere plek in mijn hals, aan de re. kant. Ik denk dat het een opgezette klier is, maar het wordt wel steeds pijnlijker. Maandag maar even de ha bellen. was ik toch al van plan, want Aron heeft nu alweer 8 dagen een loopoor. En dat terwijl hij 3 weken geleden een dubbele oorontsteking had en daar een ABkuur voor heeft gehad. Maar ja, toen ik donderdag belde zei de ha dat een loopoor een week mag duren. Nou, maandag trek ik gewoon weer aan de bel.

Nou meiden, fijn weekend nog en liefs,

Marietje

Goeimorgen meiden,

Liekie: Gaan jullie half juli opnieuw verhuizen dan?? Ik ben even niet meer mee :lol:

Anijs: Wat jammer dat de bloedtest negatief was. Ik hoop nu ook voor jou dat je vlug je maandstonden hebt en er opnieuw voor kan gaan. Dikke knuffel voor jou :hug:

Simba: Nog leuke spulletjes gevonden in de action?? Jij mag morgen naar de vk toe zeker? Of ben ik nu mis :think:

Marije: Leuke kinder hoor die slakken uithollen :sick: :shifty: :mrgreen: :mrgreen: Ah ze houden gewoon van de natuur en kriebelbeestjes. :mrgreen:

Mell: Wat een naar nieuws zeg. Maar ik dacht ook meteen van: je bent er vlug bij. Internet aflezen is idd geen geod idee, maar het is toch iets dat je automatisch doet, want je wil weten wat je juist hebt hé. Pin je niet teveel vast aan die onvruchtbaarhedenverhalen. Zover ebn je helemaal niet hoor. Eerst maar effe van de pijn afkomen en dan zien wat ze verder doen hé. Een dikke knuffel voor jou meis. :hug: En als het even minder gaat, lucht hier maar lekker je hart, we zijn er allemaal voor jou. :wink:

Anijs: en en … ben je een zombie. Zow einig slaap zeg … je zal je vast beroerd voelen. :?

Marietje: Leuk hé dat je je buik zo hard ziet groeien. Hier ook eengroeispurt hoor. :mrgreen: En jij kan ook al zo hard genieten van ene badmoment met je zoontje, hier nog één hoor. :wink:

Ik hoop dat die pijn in je nek vlug weggaat en anders idd eens naar d eha gaan. :wink:

Ohw, heb ik op iedereen gereageerd, vergeet ik zelf nog ene beetje te vertellen. :mrgreen: Komt ie:

Dames het is heerlijk warm weer!!! super, ik leef weer helemaal op. :dance: :dance: Krijg beetje bij beetje mijn energie terug. :dance: :dance:

Gisteren en eergisteren in de tuin gewerkt. Er moet nog heel wat onkruid verdwijnen. Maar ik heb tijd. :mrgreen:

Ik doe het rustig aan. Steeds 20 minuutjes in de tuin en dan 10 minuutjes afkoelen. Wil namelijk geen zwangerschapsmasker oplopen. :wall: :wall:

Lucas die slaapt heerlijk in zijn nieuwe bed en nieuwe kamer. Ik kreeg enkele dagen spontaan een dikke knuffel en zoen van hem. Hij zei nog: Mama mooie kamer gemaakt voor Jucasje." :inlove: :inlove: :inlove:

Verder is hij weer ziek. :wall: :wall: :wall: Opnieuw hoge koorts en verder niks. :wall: :wall:

Hij is wel op vijf dagen tijd erg verandert zeg. Hij is niet meer zo ondeugend of koppig. Hij lusitert als ik iets zeg of vraag. Zomaar iets uit de kast nemen doet hij niet meer. Hij vraagt het :shock: Hij speelt makkelijk een uur alleen in zijn kamer zonder dingen te doen die hij niet mag. :think:

Sinds ie nu naar school gaat hé zie ik hem echt veranderen. :dance: :dance: :inlove: :inlove:

En ik geniet er volop van. :wink:

En verder … kleren en schoenen gekocht voor Lucas. Alles aan - 40% :dance: :dance: :dance: :dance:

Zomerjas was nog iets van 20 euro in plaats van 40 euro. Dus ik helemaal blij :mrgreen:

Effe denken … ons kleine meisje die doet het goed hoor. Ik voel haar dagelijks en meestal voel ik haar ook heeeeeel lang. Ze heeft geen stilzittend gat. :roll:

Daarstraks in bed zat ze zelfs helemaal aan één kant in mijn buik. :mrgreen:

Ik voel nu ook dat ze wat hoger gaat zitten en dat ze mama’s blaas wat met rust laat. :dance: :dance: Flinke meid. :mrgreen:

Volgende week ga ik waarschijnlijk op mijn gemak de geboortelijst gaan uitkiezen. :dance: :dance: Ik verlang al.

Nu maar even de rolluik van in Lucas’ kamer gaan afwassen. Ding is zwart in plaats van wit.

Tja, is al drie jaar dat dat rolluik niet meer naar beneden werd gedaan, omdat er toch nooit iemand in die kamer sliep.

Nu is het dagelijks twee keer naar beneden gedaan. En ik zag het gisteren en schrok me rot.

De mensen gaan denken da ke een vuile trien ben. :wall: :wall:

Dus dat maar vlug even doen.

Ik wens jullie allemaal nog een fijne zondag toe.

Voor iedereen een dikke knuffel.

En effe zeggen dat jullie topvriendinnekes zijn. :dance: :dance:

Ha goeiemorgen meiden!

Gelukkig weer eens tot half 6 door kunnen slapen! (alleen hebben ze me de laatste twee dagen toch een humeur om op te schieten… :twisted: )

Ilse, wat aandoenlijk hoe blij Lucas met zijn kamer is! :inlove: En wat een veranderingen joh, wat wordt ie groot!

Mell, hoe gaat het nu met je buikkie? Jemig meis, dat je zoveel pijn hebt… :hug:

Marietje, wauw, je krijgt dus een enorme toeter :inlove:

Vervelend van die plek in je hals, en van Arons oortje :hug:

Zombie-Anijs, heb je het drukke weekend overleefd? :-* Heb je het wel leuk gehad? En al tekens van ongesteldheid?

Alle anderen: een extra knuf!

Vandaag een drukke dag. Veel klusjes te doen inhuis en tuin, Reinoud gaat ook hard werken boven, dus de kindjes zijn vandaag van mij… hoop dat ze er toch nog een gezellige dag van maken… Ze zitten nu in elk geval lekker te kleien. Gisteren hebben ze zowat de hele dag in de tuin gespeeld en werkelijk er ging geen minuut voorbij zonder gezeur. Ach, en toch hou ik zoveel van ze :inlove: :mrgreen:

Vanmiddag Joor uit Zwolle oppikken… denk dat ik Benten dan maar weer meeneem… die is zo gek op treinen.

Ga maar eens wat eten, voor ik nog misselijker wordt… gisteren voor het eerst boven de wc gehangen :mrgreen:

:-* Marije

Marije: Gefelciteerd met je eerste boven de pot hangen ervaring. :mrgreen: :mrgreen: Hopelijk heb je niet te vaak en niet te lang last van je misselijkheid. :wink:

Lucas is ook weer naar school na een verlengd weekendje thuis. Hij zag het weer helemaal zitten.

Heerlijk zeg met het mooie weer. Korte broek aan, zomerschoentjes, zomerjas en gaan met die banaan. :mrgreen: :inlove:

Straks de keuken aan de kant doen en dan boodschappen doen.

Deze namiddag in de tuin werken. :dance: :dance:

Fijne dag meiden.

heeey meiden

@anijs, alweer bijgekomen van je weekend???

@marietje, nou ben ik wel heel nieuwgierig naar een buikfoto :mrgreen:

hopelijk gaat het met jou nek en arons loopoor al een stuk beter

@mell, :hug: hoe is het met jou meis, hopelijk werken de pijnstillers

en morgen naar de huisarts, hopelijk kan hij snel wat voor je regelen :-

@ilse, ik mag morgen naar de vk toe… vind het wel spannend hoor :shifty:

leuk kleertjes gekocht voor lucas, en die korting is helemaal lekker

wat een lief meisje heb je zeg dat ze jou blaas nu even met rust laat

@marije, o o meid de eerste wc :sick: ervaring gehad

hopelijk valt het mee en krijg je er niet zoveel last van

veel plezier vandaag met de kids, hopelijk kunnen vandaag weer lekker saampjes spelen

hier nog steeds een dicht oor en een huisarst die vrij is

nu morgen maar bellen, ach die ene dag kan er ook nog wel bij :wink:

fijne dag allemaal :-

Hey meiden,

Simba, ik zal deze week weer es een buikfoto maken :wink:

Ik denk donderdag, dan ben ik preceis 18 weken.

Spannend morgen je eerste echo, je gaat vast helemaal genieten :-*

Ilse, wat leuk hoe Lucas zijn kamertje vindt en ook zo lief hoe hij dat tegen je zegt :inlove: .

Enne…kleertjes scoren voor de kids is altijd leuk, helemaal als het een koopje is.

Zo hebben wij gisteren via MP zomerschoentjes voor Aron gekocht: helemaal nieuw en echt kei- keileuk!! Incl. verzendkosten van 6,20 waren we 15 euro kwijt :thumbup:

Mell, knuffel voor jou :hug: Hoe voel je je nu?

Anijs, nog geen :evil: :evil: te bekennen? :hug:

Marije, nog weer de wc geknuffeld? :sick: Succes meid! 't Zijn goede tekenen :wink:

En zijn de kindjes een beetje lief vandaag?

Arons oortje lijkt wisselend. Gisteravond kwam er weer veel troep uit en vanmorgen lijkt het beter. Ik kijk het vandaag nog even aan. De ha is er vandaag sowieso niet.

Mijn hals (dat plekje) is nog steeds gevoelig, maar het lijkt ietsje minder te worden…

Verder nog even wat leuks: gisteravond in bed voelde ik ‘Mini’ heel druk bewegen. Echt heel duidelijk. Dus ik legde gauw Ewouts hand op die plek en wat denk je??? Beebje ging als een dolle tekeer :lol: Echt zooo gaaf! Beebje glfde helemaal heen en weer onder Ewouts hand :inlove: We waren helemaal happy :inlove:

Nu voel ik ‘Mini’ ook steeds bewegen nu ik achter de pc zit.

Maar ik ga even Aron aandacht geven. Op tijd broodje eten en hem in bed leggen. Dan gaan we vanmiddag even naar het strand(je) hier vlakbij aan het Veluwemeer :dance: :dance: :dance:

Liefs, Marietje

Marietje: Hier is het ook zo, dat wanneer ik achter de pc zit, ze heel heftig tekeer gaat. :inlove: :inlove: Oh en wat heeft je man geluk dat hij het kleintje al zo vroeg kan voelen. Hier kon Steve het pas voelen met 20 weken. :wink: Gisteren zt ik met buik bloot in de zetel en we genoten echt van het verschuiven van mijn buik. :inlove: Het is een kleine druktemaakster. :mrgreen:

Hoe gaat het overigens met de meiden die we minder zien, horen, lezen …

Hupke, Zasje, Loesje, … hoe gaat het met jullie? :hug:

goedemiddag allemaal! wat een weertje he? ik heb de hele morgen heerlijk in de tuin gezeten 8) . had ik wel verdiend, want de afgelopen dagen hebben we hard gewerkt om het allemaal op te knappen…

Ilse en Marietje, wat leuk dat jullie de beebjes voelen schoppen :inlove: kan me dat nog goed herinneren van Jesse, zo speciaal…

Ilse ik zag foto’s van Lucas’ mooie kamertje in het SF. Heeft hij er lekker geslapen?

Marietje gelukkig gaat het weer wat beter met Arons oortjes… :hug:

Simba morgen naar de VK. Is inderdaad wel spannend altijd ja… Veel plezier!

Oh Marije, ik hoop dat de boven-de-pot-hang-ervaring eenmalig was. Lijkt me niks om tot 16 weken zo ziek te zijn…

Oh Anijs, nog steeds geen duidelijkheid, dikke :hug:

Mell jeetje… dat was wel even schrikken zeg… zeker dat wat je op internet allemaal kunt lezen… dikke :hug: en hopen dat het allemaal meevalt…

Verder weet ik het niet meer :oops: Jullie schrijven ook zo veel…

Ik ben de afgelopen dagen zo heerlijk aan het genieten: van het weer, van mijn mooie opgeruimde tuin, van ons gezinnetje. Ik ben helemaal happy :smiley: :dance:

Gisteren lekker gefietst (33 kilometer) en vrijdag weer begonnen met sporten, dat doet een mens ook goed :thumbup: Verder heb ik eigenlijk niet zo heel veel te vertellen…

Mees: Lucas die slaapt heerlijk in zijn nieuwe kamer. :dance: :dance: En wat goed dat je zo aan het genieten bent. Groot gelijk. :wink:

Hier net een beetje in de tuin gewerkt, maar het is me toch heet. :shifty: Ga nu even een beetje afkoelen en doe straks maar weer verder. :wink:

Hé meiden!

Marietje zalig dat je net nu met het mooie weer wat meer thuis kan zijn bij Aaron en dat jullie nu lekker kunnen genieten aan dat strandje. Heerlijk dat het kleinste ukje ook even liet horen dat hij/zij er bijhoort. :inlove:

Ilse Zóó schattig van Lucas dat hij je bedankte, wat een lieverd! :inlove: :inlove:

En jouw meisje geen zittend gat? Van wie zou ze dat nu hebben :eh: :think: :think: :mrgreen:

Marije :hug: Hoop dat je inderdaad niet erg lang en niet erg veel meer misselijk mag zijn.

Ellen Ja, het zijn de eenvoudige dingen die zo deugd kunnen doen, hier ook weer een stukje de natuur ingefietst en je komt er meteen heel anders weer uit.

Hier nog…niks…voor de verandering. 'k Heb wel af en toe ongi-achtige pijn, voornamelijk als ik fysieke inspanning gedaan heb, zoals stappen of fietsen en het wordt wel erger dan een paar dagen geleden maar veel gebeurt er niet :eh:

Gisteren viel het met de vermoeidheid nog redelijk mee eerst maar rond 16u kreeg ik het toch wel lastig, uiteindelijk was het al 19u voor we thuisraakten want ik heb zo’n man die overal tot het allerlaatste zou willen blijven plakken :roll: , dat was dus nu niet waar :naughty: Ik heb hem meegenomen naar huis. :mrgreen:

Zoonlief weigerde deze ochtend een korte broek aan te doen want hij had schrik dat ze hem gingen uitlachen (hij is daar als enige nieuw kind begonnen in het eerste leerjaar) en al heeft hij massa’s vriendjes toch voelt hij zich blijkbaar op sommige vlakken nog wel wat onwennig. M’n lieve man was dan zo koppig geweest het been stijf te houden, dus kindje naar boven bij mij in tranen :roll: Ik heb hem dan een lange broek gegeven; om 7.20u 's ochtends begin ik écht geen discussie over zoiets onnozel als een broek en hij zal het heus wel merken vandaag dat hij niet onzeker moet zijn want dat 1. andere kinderen ook een korte zullen hebben en 2. een lange veel te warm is met dit weer. Maar ja, die allerschattigste man van mij heeft zooo graag gelijk (en hoe gemà kkelijk is dat met een 7-jarige?). Mà nnen. :roll: Soms denk ik dat ik 2 kinderen heb :mrgreen:

Deze middag wou ik achter zomerkleren voor Tristan, was toch de maat niet vergeten :eh: :wall: Bij haa en em zijn dat grotere maten dan in andere winkels en ik weet niet precies hoe groot hij is dus ook niet meer welke maat hij nu moet hebben. Hij heeft momenteel maar 1 short meer; gelukkig is die nu nog proper voor morgen :mrgreen:

Groetjes,

anijs

Anijs: Oh wat herken ik me vaak in jouw verhalen. :mrgreen: :mrgreen: Hier ook ene man die altijd als laatste wil blijven plakken. :wall: :wall: En een man die evenzeer klein kind is als Lucas. Die gaat hier ook soms in discussie met Lucas. Oh om zot van te worden. Echt twee kleine kinderen zijn het (waarvan één eigenlijk een volwassen man moet voorstellen :wall: :wall: )

Oh Tristan zal wel ondervinden dat er nog kindjes zijn die nu korte broeken dragen. Hij zla het neit zien zitten hebben om op de eerste warme dag een korte broek aan te doen. Want stel dat ie de enigste is (wat natuurlijk niet zo is). Misschien wil hij morgen wel één aan. :wink:

Lucas heeft geslapen tot 16u00, allé ja, ik heb hem wakker gemaakt. Want om 19u00 moet ie weer in bed. En als ie in de namiddag te lang slaapt, dan ligt ie 's avonds te lang wakker. :wall: :wall:

Ik had me voorgenomen om de dokter te bellen als hij nog koorts zou hebben.

En ja hoor, weer gloeien. Dus ik dokter gebeld. Die stond een uurtje later aan aan de deur. :clap:

Hij heeft onderaan op zijn rechterlong een klein vlekje ‘gehoord’. Een beginnende longontsteking dus. :frowning: :frowning:

Heb een AB kuurtje gekregen, hij moet terug zijn puffers nemen. En taptjes tegen de koorts. :wink:

Heb hem daarnet een evrhaaltje voorgelezen. Iets dat ik eigenlijk nooit doe. :oops: :oops:

En hij heeft er echt van genoten. :inlove: :inlove:

Hij ligt nu in het donker in bed met het boekje van Musti bij hem en ik hoor hem vertellen. :smiley:

Ga nu nog beetje adressen opzoeken voor de geboortekaartjes. Zou dan graag eentje kiezen zodat ze me de enveloppen kunnen meegeven. Dan kan ik beginnen schrijven. Want da’s altijd een pak werk. :oops: En wat gedaan is is, is gedaan. Dan kan ik de laatste maanden genieten. :mrgreen:

@ilse, ach gos arme lucas

hopelijk helpen de pufjes en de ab kuur snel

wat goed zeg van jullie huisarts dat hij zo snel komt

zal wel lekker zijn als je de enveloppen al klaar hebt

ik heb met de kerstkaarten altijd adresstickers op de kaarten zitten die staan standaard in de pc, lekker makkelijk

@anijs, en gaat tristan morgen wel in een korte broek?

@ellen, heerlijk he dat je door kleine dingen al helemaal happy kunt zijn

geniet lekker van het weer, je tuintje en je gezinnetje

@rebecca, meid voor jou is het ook aftellen tot je nod

ik duim weer hard voor je meid :pray: :-*

Simba: Veel succes morgen bij de vk hé. Krijg je dan al een echo??

@ilse, ja morgen de echo, en dan de volgende keer een intake gesprek

hoi meiden,

hier ben ik ook weer eens :oops: :oops: :oops:

hoe is het met iedereen?

anijs meid hoe is het met jou? :hug:

mees en hoe is het nou met jou? :hug:

simba morgen naar de vk spannend :dance:

ilse hebben ze bij jullie geen vakantie?

mark is twee week vrij is dat bij jullie niet zo?

ik heb niet heel veel bij gelezen :oops: .

in iedergeval voor iedereen een knuffel :-*

hier gaat alles goed ik ben niet meer misselijk :dance:

maar nog wel heel moe :zzz: .

ik ben vandaag bij de VK geweest en alles was prima :dance: ik heb het hartje horen kloppen ook al was hij/zij moeilijk te vinden (deugeniet) :inlove: .

bloeddruk was aan de lage kant.

ik kreeg te horen dat ze om medische redenen ook nog een 20wk echo doen om te kijken of er niks aan de orgaantjes mankeert enzo ze vroeg of ik dat ook wou en natuurlijk heb ik ja gezegt wie wil zijn kindje nou niet voor een tweede keer zien.

nou ik wens jullie een hele fijne en mooie week toe met dit mooie weer.

groetjes en veel liefs petronella

Ilse, knuffeltje voor Lucas :hug:

Hopelijk slaan de pufjes en de AB snel aan. Wat lief dat ie zo van voorlezen geniet :inlove:

Anijs, en…had Tristan spijt dat ie een lange broek aanhad met dit warme weer?

En ja, mà nnen :roll: Ik weet het…

Petronella, gefeli met je 12 weken mijlpaal :dance: :-

Fijn dat je niet meer misselijk bent en dat je het hartje hebt gehoord!!

Die 20 weken echo wordt nu standaart aangeboden in Nederland. Je hoeft hem niet te doen, maar wij doen het ook hoor. Over ruim 3 weken hebben we die. In ons ziekenhuis hebben ze daarvoor tegenwoordig 3D aparatuur ipv 2D!!! Gáááááááf! Mijn gyn zei al “dat wordt een prachtige echó”. We nemen hem ook op op video, die mogelijkheid is er.

Simba, genietse morgen :-

Mees, wat heerlijk dat je zo lekker an het genieten bent. Daar knap je helemaal van op hè!

Wij hebben een heerlijk middagje strand(je) gehad. Was echt genieten voor de mama’s en de kindjes 8) :dance:

Meiden, tot morgen.

Ik ga nog even nieuws kijken en duik lekker ‘vroeg’ in bed.

Liefs, Marietje

Petronella: Gefeliciteerd met je 12 weken :dance: :dance: :dance: Nee, heir geen vakantie. :roll:

Verder kom ik vlug even langs om jullie het leuke nieuws mee te delen.

Onze geit Zoë is daarstraks ebvallen van twee kleine lammetjes. :inlove: :inlove: :inlove:

Het ene is al netjes afgelukt, het andere moet nog onder handen genomen worden door mama. :mrgreen:

Ik hoop dat alles goed gaat en dat ze beide lammetjes accepteert. Ons Zowtje is nogal ene moeilijke als het op het moederschap aankomt. :roll:

Morgen natuurlijk uitgebreid verslag en foto’s. :mrgreen: