Hey meiden,
Hoe is het met jullie?
Ellen, ik ben d’r ook een tijdje niet geweest hoor. Fijn dat jij er ook weer bent. En ik ga zo je taartensite eens bekijken…wat ik zo lees klinkt allemaal heel lekker!
Rebecca, ik sta zelf nogal sceptisch tegenover het parananormale. Wil niet zeggen dat ik niet geloof dat mensen die gaven hebben hoor, alleen ben ik er wel ‘voorzichtig’ in. Er zitten veel ‘neppers’ tussen. Die ‘Char’ is hier inmiddels ook helemaal ‘uitgekleed en ontmaskerd’. Maar voor de gein, ja leuk hè! Doen en wel met ons delen hè
Enne…knuffel terug. je bent zelf ook een lieverd :-
Britt, fijn geklust na de positieve ovu-test? :inlove:
En wat een humor van die aliens…haha :lol:
Heb je nog genoten op de rommelmarkt? Wij zijn ook grote fans van rommel- en vrijmarkten!!
Ilse, wat vaag dat die allergietest niks heeft opgeleverd. Ben benieuwd waar je klachten dan vandaan komen.
En belachelijk van die telefoonrekening. Groot gelijk: don’t mess whit a pregnant lady! Moeten ze normaal ook niet bij me doen, maar nu al helemaal niet :evil:
Mell, ik las wat je schreef over wat de ha heeft gezegd over je buikpijn. Ik heb dan toch mijn twijfels (ben geen arts hoor overigens). Maar ik lees regelmatig (en heb dat ook van mijn ha gehoord) dat je lichaam meteen na het stoppen van de pil klaar is met die hormonen. Het heeft geen ‘ontwenningstijd’ nodig schijnt het. En je had die buikpijn toch al langer, ik bedoel vóór die lange cyclus, of vergis ik me nou? Weet je, ik wil je helemaal niet ongeurst maken, maar als het aanhoudt deze pijn, zou ik wel teruggaan hoor. Desnoods even door een gyn naar laten kijken (maar misschien vind je me nu wel een bemoeial :oops: )
Simba, fijn dat het bruinverlies afneemt. Je krijgt vast een hele mooie echo komende week en dan kun je het grote nieuws gaan vertellen! Ik denk trouwens ook dat je een inwendige echo gaat krijgen bij die termijn. Is ook het mooiste hoor!
Geniet van je vakantie!
Marije, balen van je slechte nacht gisteren :hug: En je niet zwanger voelen is zooo herkenbaar in het begin. Je gaat je gewoon afvragen of je het niet hebt gedroomd, maar geloof me: je bent gewoon lekker zwanger! Alleen al die twijfels geven duidelijk aan dat je last hebt van je hormonsters
Anijs, al 9 dagen overtijd…
Goed zeg dat de ha bloed heeft afgenomen. En vrijdag de uitslag al
Ik duim voor je meid!
Sabine, :hug: . Begrijpelijk hoor dat je je even wat minder meldt. Geniet maar lekker van alle voorbereidingen en na die tijd kom je gewoon weer lekker hier :-
Ilse, waarom wordt bij jou elke keer de baarmoederhals gecontroleerd? Of is dat standaard bij jullie?
Gaaf dat Lucas zijn kamertje ‘bewoonbaar’ is. ben benieuwd hoe hij zal slapen vannacht. Gaaf trouwens die vrachtauto! Wat een koopje
O ja verstopte oren zijn idd een zwangerschapskwaaltje. Ik heb er beide zwangerschappen last van (gehad). Nu ook heel vaak :?
Hier gisteren een leuke dag gehad. Ewout is 's ochtends al vroeg naar de rommelmarkt geweest en 's middags zijn we nog even met z’n allen, inclusief mijn ouders, naar de rommelmarkt en boulevard gegaan. Erg gezellig met prima weer.
's Avonds heb ik patatjes gebakken met kroket en frikandel en mijn moeder heeft een lekkere salade gemaakt.
Vandaag een rustig dagje. Lekker met z’n drieen. Vanmiddag weer lekker samen met de planten en bloemen op het balkon bezig geweest. Dan voel ik me helemaal happy :mrgreen:
En nu gaan we Aron op bed leggen en samen lekker een filmpje kijken ofzo. Even zien wat er op tv komt.
Liefs, Marietje
Hier op de rommelmarkt gisteren niet zo veel gekocht. Maar wel lekker gesnuffeld!!
Ik ga jullie voor een week in de steek laten! Niet te veel schrijven anders ben ik de weg kwijt als ik weer terug kom. Morgen gaan we rijden. Ik ben benieuwd! Hopelijk hebben we een beetje mooi weer. Het ga jullie goed en ik spreek jullie snel weer!
Dikke knuf voor jullie allemaal!!!
Briiittttt, joehoe!!! Ik wil je nog ff een fijne vakantie wensen :-*
@Britt, een hele fijne vakantie en hopelijk lekker veel zon daar in frankrijk!!! Veel plezier!!!
@marietje, hoort een dicht oor ook bij een zwangerschap???
nou je het zegt klopt het wel dat ik er nu al een paar weekjes last van heb :think:
mooi gezicht he al die nieuwe plantjes enzo, en alles wat weer gaat bloeien, ik word daar ook altijd vrolijk van
ik denk dat jullie wel gelijk krijgen over de inwendige echo
we zien wel als we maar een mooi hartje zien kloppen :inlove:
nou ik ga weer even buffy kijken
doeggggg :-*
Goedenavond dametjes,
Britt ~ Je zult dit wel niet meer lezen, maar ik wil je alsnog een fijne vakantie toewensen. Geniet er lekker van meid!!
Marietje ~ Is het niet heerlijk om lekker te kunnen rommelen met bloemetjes en plantjes? Ik kan daar zo ontzettend van genieten. Heerlijk vind ik dat.
En natuurlijk deel ik mijn ervaring met jullie, zodra ik geweest ben. Ik weet dat er veel neppers tussen zitten en dat men vaak veel van je lichaamstaal af weet te lezen, maar toch ben ik er wel heel benieuwd naar.
Simba ~ Spannend nu heh meis, nog een paar daagjes en dan kunnen jullie je guppie bewonderen!!! Vind het nog steeds zo geweldig voor je!!
Marije ~ Ik krijg wel trek hoor als ik zo lees van jou snack momentje Maar af en toe mag dat best wel eens toch?
Mell ~ Hoe was het met de kijkers? Is het ze bevallen?
Ben blij als het weer lekker weekend is meiden! Heb deze week weinig zin gehad om te werken en dan duren de dagen zo ellendig lang!!
Goeiemorgen!
Anijs, spannend vandaag joh! Laat je de uitslag snel weten? :shifty:
Britt, natuurlijk ben ik te laat, maar toch wens ik jullie een heerlijke vakantie!
Enne… weet niet of we ons eraan houden om weinig te schrijven hoor :mrgreen:
Rebecca, nog even doorbijten en dan lekker weekend! :-
Jouw NOD is volgende week, geloof ik hè?
Hoe is het met de rest van de meiden?
Hier is de misselijkheid toegeslagen :shifty: Vanaf kwart voor 4 vannacht erg misselijk geweest… (toen kwam dochterlief nl en was ik wakker, daarna kwam zoonlief, toen weer dochterlief… etc)
Maar goed, ik wordt steeds geredt door een stukje ijskoude komkommer… daarna gaat het dan wel weer.
Ga me even aankleden en de kids wassen en in de kleren steken.
Fijne dag allemaal en ik kom straks nog even kijken of er nieuws is van Anijs.
:- Marije
Helaas, de uitslag van het bloedonderzoek is negatief en ook mijn ongi is hier nog niet in zicht. Ik hoop dat ze zich snel aandienen want dit is helemaal niks, hoe langer het duurt, hoe minder kansen ook op een zwangerschap . :? Al moet ik hier nog niet teveel zitten zeuren tenslotte heeft Mell dit nog wel heel wat langer moeten doorstaan. :eh:
De teleurstelling is toch wel even zwaar om slikken, wordt er wel een beetje mismoedig van, gelukkig schijnt de zon hier lekker en staan er hier ook een heleboel plantjes klaar om mee te gaan rommelen, dat ga ik dus nu maar even doen.
Sorry voor het ego bericht en dat ik even verder op niemand reageer.
Groetjes,
Anijs :-*
Hé meisjes,
Daar ben ik ook weer!
Er is weer lekker geschreven de laatste dagen. Ik hoop dat ik het allemaal kan volgen, want ik heb voorlopig thuis nog geen internetaansluiting dus zit nu bij m’n schoonmoeder ff snel bij te lezen.
De verhuizing is in ieder geval achter de rug (tot half juli dan )
Maandag het meeste gedaan en woensdag toch nog een keer voor de laatste dingen geweest. Koninginnedag was voor mij dus ook niet echt spetterend, maar ja volgend jaar beter!
De rommelmarkten waren wel leuk begrijp ik!
Gisteren had ik ff snel gekeken, maar nog geen nieuws van Anijs dus ik was nu reuzenieuwsgierig deze kant op gegaan. Nog niks! Ik heb toch wel goede hoop hoor!
Hoop dat de misselijkheid meevalt Marije. Dan maak je je druk dat je weinig voelt en dan komt het
Rebecca laatste dagje werken voor jou deze week!
Spannend dat bezoek aan het medium. Ben zelf nogal gevoelig hiervoor. Geloof absoluut dat er meer is. Nu moet ik helaas ook wel bekennen dat Char hier aardig door de mand is gevallen (tot veel lol van mijn vriend die iets nuchterder is). Maar het blijft mij boeien dus hoor graag hoe het is geweest straks.
Ilse die rekening kwam zeker van Belgacom? Ik ging daar mijn abonnement opzeggen en er kwamen alleen maar mensen met klachten geloof ik. Ikzelf moet het jaarcontract uitdienen ondanks dat zij in NL niet kunnen leveren. Dat is hier beter geregeld. Pak ze maar eens goed aan!
Mell ik hoop dat je je al wat beter voelt. Houd het goed in de gaten hoor. Wat Marietje ook al zegt dan zou ik naar de gyn gaan. Waarschijnlijk kan het niet, maar mijn schoonzusje had de laatste keer een bbz en die verging op een gegeven moment van de pijn. Ze waren er net op tijd bij gelukkig. Dus let op jezelf.
Simba komt helemaal goed. Volgende week de echo!
Nog wat dingen aftellen voor jou Sabine, maar het duurt nu niet lang meer allemaal!
Hé Ellen! Leuk dat je er weer bent. Ik wilde al steeds kijken naar die taarten van je, maar ik kon niet op de site komen. Nu dus een andere site! Ziet er allemaal goed uit hoor: taarten :drool: en foto’s! Enne, als ik nu een keer een mooie taart/foto wil dan kan ik dat gewoon bij jou regelen?
Hoe is 't met de rest?
Nou ik ga maar hopen dat de volgende keer dat ik kijk er staat 7 zwanger
Dikke :-* !
Hè Anijs wat balen zeg! :hug: :hug:
Ik had echt verwacht dat het raak zou zijn…
Nou dan maar hopen dat je ongi snel komt.
'k ga me toch afvragen of die bloedtesten wel kloppen :think:, maar dat is misschien een beetje naief.
Hè meis, wat vervelend! :hug:
Hoop dat je nu snel ongesteld wordt, zodat je weer verder kan.
Maarre… je zegt dat je steeds minder kans hebt om zwanger te worden, maar volgens mij zijn vrouwen gemiddeld een half jaar tot een jaar bezig om zwanger te worden hoor! :hug:
En jaren geleden heeft een gyn mij verteld dat ik nog maar 17% kans had om ooit nog zwanger te raken… en ik ben nu 3 zwangerschappen verder :mrgreen:
Jij krijgt er echt nog een kindje bij hoor! :-*
anijs, :hug: :hug:
meis had zooo gehoopt op mooi nieuws
ik hoop dat nu je ongi snel doorzet want dit is ook niets
knuffel voor jou meid :-
@liekie, gelukkig dat je af en toe toch even kan bijlezen en kan reageren via je schoonouders!!
ik ga zo even naar de action toe,
ff snuffelen daar voor leuke dingetjes
:-
:sick: :sick: :sick: Waarom vinden mijn kinderen het leuk om slakken uit te hollen :shifty: Hebben ze niet van mij, ik hou niet van beessies… nah ja, ik geloof ook niet dat hun liefde zo groot is :mrgreen:
hoi dames!!,
@ simba; wat goed dat je je mond nog hebt kunnen houden zeg!! Nog een paar daagjes meid!!
@ sabine; jeeej bijna laatste pil :dance: En trouwen, en naar mallorca, en de laatste pil!! dat gaat helemaal goed komen!! :mrgreen:
Wij hebben nu op mn werk het thema trouwen… ik wil ook!!! hahaha alleen erik wil er niet aan :?
@ ilse; leuk die vrachtauto’s!!
@ britt; fijne vakantie!!
@ marije; balen dat de misselijkheid is toegeslagen :hug:
@ anijs; shit he, dat de uitslag negatief is!! Ik hoop dat de :evil: :twisted: snel mogen komen nu. Ik had trouwens ook dat mijn buik erg opgezet was!! Ik vond mn buik er gewoon een soort van zwanger uitzien. maar na mn ongi is dat wel weer minder geworden
@ liekie; fijn dat t verhuizen achter de rug is zeg!!
Hier zit ik nog midden in de verbouwing. Mn vrieng heeft vanmiddag de muur naar de keuken doorgebroken. T is groot nu!!! :mrgreen: maar wel een zooi… alles is wit!! :lol:
Maar wat marietje & liekie al zeiden. ik begin me toch wel zorgen te maken. Ik heb zooooon pijn in mn buik, ondanks de pijnstillers. Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan. gister en eergister had ik er overdag niet zo’n last van… maar vandaag wel!! Ik weet gewoon niet hoe ik moet zitten of liggen. Dan gaat t weer een uurtje goed, en daarna lig ik weer een uur te kronkellen. En realiseer me ook net dat ik pas dinsdag weer naar de ha kan. ik weet ni of ik dat vol ga houden ik begin nu toch wel een beetje bang te worden dat er iets mis is…
xx
@mell, kan je anders niet met de huisartsenpost bellen
misschien mag je daar wel even langs komen???
als je het zelf niet vertrouwd gewoon even bellen!!
knuf voor jou meid :hug:
heey,
nou ben net naar ha-post geweest. T deed gewoon te veel pijn!
Die arts die daar zat vond het heel raar dat mijn ha zei dat t met hormonen te maken kon hebben. Dat leek hem zeer onwaarschijnlijk.
Hij dent dat ik endometriose heb Dat is baarmoederslijmvlies wat zich opbouwt buiten de baarmoeder. Dat kan dan bloedingen in je buik veroorzaken wat erg veel pijn kan doen. Ik ging net ff op internet zoeken wat t precies inhoud (moet je ook nooit doen, want ik wordt gelijk gek!!) en er staat dat t in t ergste geval kan leiden tot onvruchtbaarheid
Maar goed dat is nog niet aan de orde. Ik moet dinsdag contact opnemen met mn ha, en dan een afpraak maken voor een echo om te kijken of t daadwerkelijk endometriose is. Tot dan heb ik flink wat pijnstillers. Hopen dat t een beetje help!! en hopen dat dit eenmalig is, door die lange cyclus!!
xx
Lieve Mell,
Dat was precies waar ik aan dacht… Maar volgens mij is er aan endometriose ook heel makkelijk wat te doen. Dikke knuf voor jou! :hug:
Verder nog weinig te melden zo vroeg op de dag… Gisteren een heerlijk avondje met R. gehad. Kindjes kwamen vaak genoeg vannacht en ik voel me niet zo lekker, maar daar heb ik zelf om gevraagd, dus das niet erg :mrgreen:
Tot later!
:-*
heey marije;
ik hoop dat er makkelijk wat aan te doen is!! Die nieuwe pijnstillers hebben vannacht in ieder geval niet geholpen. Ik heb een paar uurtjes kunnen slapen, maar toen moets ik toch echt weer paracetamol nemen. Ben doodop nu!!
ga denk maar lekker dagje in de zon zitten
xx
mell: laat je niet gek maken door wat op internet staat he! :?
anijs: jeetje, balen zeg! dacht echt dat jij de volgende zou zijn in de rij.
probeer wat van het mooie weer te genieten als een beetje afleiding. :inlove:
@mell, jeetje meid dat ze je niet gelijk die goede medicijnen kunnen geven! laat je niet gek maken door internet hoor :-*
@marije, hopelijk voel je je snel weer wat beter en kan je nog wat bijslapen vandaag!
Mell ~ Hopelijk heb je maandag snel duidelijkheid. En laat je inderdaad niet gemaken meis door het internet! Hopelijk werkende pijnstillers goed!! Sterkte :hug:
Anijs ~ Balen voor jou zeg :hug: Hopelijk komen de :twisted: nu snel door!