November stoppers 2006

Marije, bedankt voor je interesse. Ik voel me nu weer iets lekkerder in mijn vel. alhoewel ik me gisteren helemaal niet lekker voelde in mijn buik.

Ik voelde me een beetje gammeltjes. Maar toen ik smiddags een lekkere warme choco met slagroom had gedronken, voelde ik dat die compleet verkeerd viel. De uren daarna voelde ik me steeds beroerder en had het gevoel dat ik moest overgeven. Ben toen maar lekker vroeg naar bed gegaan. Gelukkig voel ik me nu weer een stuk fitter.

Gistermiddag hebben we thuis met ons drietjes sinterklaascadeautjes uitgepakt. Dylan was eigenlijk niet eens echt geinteresseerd in zijn cadeautjes. Hij vond de lekkernijen die op tafel stonden veel interessanter … hahaha nou ja, volgend jaar beter.

Ik zag dat er weer een paar nieuwe meiden hebben aangeschoven … bij deze van harte welkom, gezellig!

Hoi meiden.

Marjon, fijn dat je je nu iets beter voelt… enneh warme choco is natuurlijk ook een killer he als je je niet goed voelt… :sick: :wink:

Grappig is dat om te zien he, hoe kinderen eigenlijk de cadeautjes het minst interessant vinden, mijn kleine vent was altijd het gelukkigst met een lege doos , of het in pak papier… :mrgreen:

Nou,hier verder niet echt nieuws ofzo… misschien later

liefs marije.

Hoi allemaal,

Met Daan gaat het wat beter, nu dag 4 dus lijkt wel op de pokjes beetje zijn ingedroogd ofzo! Wel zielig hoor zon kindje met jeuk bah!!!<br /> Leuk voor diegene die Sint al hebben gevierd! Altijd gezellig!<br /> Wij vieren het morgen en ik eerst nog op school ( ben juf, geef les aan een kleutergroep)&gt; erg leuk!!<br /> Hahaha tja van die doos en inpakpapier ken ik...Daan vindt dit meestal ook het leukste van alles geweldig toch!!<br /> Had vandaag super zere buik! echt zon ongi gevoel maar ja, nog geen :evil: te bespeuren…komt vast nog wel…als het nou in 1 keer raak zou zijn dan breekt m`n klomp!!!

Nou dames fijne avond en tot sprekens!!! :smiley:

Hee hallo allemaal, wat zijn er al veel dames bijgekomen! Gezellig!

Kan iemand mij trouwens vertellen hoe ik 2 van die banners kan plaatsen? Het lukt me maar niet :x

Hier wordt het spannend binnenkort, ongi zit eraan te komen dus…

Groetjes!

de baner gewoon kopieren zoals die andere, maar dan onder de andere tekst, is in principe niet zo moeilijk, maar wel moeilijk om uit te leggen

mama01, wat vervelend dat daan de pokken heeft. Is altijd zo zielig zo’n ziek kindje. :frowning: heel veel beterschap!

Lijkt me trouwens erg leuk om sinterklaas te mogen vieren met zo’n grote groep kinderen die nog geloven … heerlijk al die lieve snoetjes.

Kyr … ik ben zo benieuwd. 2 dec. was toch jouw red day? en ??? heb je goed nieuws voor ons?

Vandaag kwam ik mijn schoonmoeder en -vader tegen bij intratuin.

Grappig, zaterdagmiddag was ik nog bij ze op visite met Dylan. Zondagavond kwamen ze onverwacht even bij ons op visite (alleen was ik toen niet zo lekker in orde). en vandaag liepen we ze tegen het lijf bij intratuin. Mijn schoonmoeder maakte een opmerking dat ze me er nogal lodderig (nou ja! :roll: ) uit vond zien en zo bleekjes (nou ben ik altijd erg bleek in de winterperiode). Toen ik het er met mijn man over had, zei hij dat het misschien best wel zou kunnen zijn dat ik misschien toch zwanger ben (ivm met misselijkheid gister en iets meer vermoeidheid … you’ll never know). Toch ben ik behoorlijk ongesteld geweest anderhalve week geleden (de eerste keer na anderhalf jaar mirena).

Volgens mijn banner moet ik juist deze week aan de bak !!! wordt dus een drukke week … hahahahaha :dance:

@Dol Gelukkig wrote:

hey nadra, hoe was het bij oma???

de moeite hé!

Is er niemand die zich wil opofferen om hier een beetje snoep te komen halen? Ik zie dat hier echt niet goed komen. Daar zijn we zeker een jaar of 2 aan het eten eer dat dat op is.

Ik snap niet dat 1 kind zoveel snoep verzameld!!!

nee dank je, heb al snoep genoeg met die van mij en we moeten morgen nog naar oma, ben eens benieuwd hoe ze daar gaan reageren, oja ons evelien zit nu volledig alleen, heb de speelmat gelegt in het salon en daar amuzeert ze haar rot

Hmm dat had ik in eerste instantie dus gedaan, maar dan kreeg ik 1 banner en 1 lap tekst. Kan je me vertellen of die van jou aan elkaar vast staan of met een spatie regel ertussen? Dan ga ik het nog maar eens proberen :slight_smile:

die van mij staan aan elkaar vast :think:

Ja jammer ik kreeg een pb mocht geen 2 tickers plaatsen volgens het regelement :cry:

jullie niks gehad??

liefs astrid

Nee, ik heb daar geen berichtje over gehad.

Wist het trouwens ook niet …

nee heb ook nog niets gehad, zal dan nog wel komen zeker

ja kweet ook niet deze link zat erbij :

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=11787

Alles weer bijna rustig in nl van de drukke sint dagen?

Ik was trouwens ongie geworden zaterdag, gelukkig nog op schema. Wel jammer maar mijn man was weg voor een 1,5 week in de tijd van ovulatie dus de kans was toch wel erg klein. We gaan gewoon door voor de volgende ronde.

mama01, beterschap voor Daan :-

verder lekker druk zo voor de kerst. heb mijn halve boom klaar en kom lampjes tekort… widle nou weer witte en moet dus van de week maar ff bijhalen :wink:

verder niet zo veel nieuws van deze kant.

weltrusten allemaal alvast, ik ga nog wat was doen :-

Goede morgen

hey kyr@ zal het lijstje straks aanpassen, spijtig meid.

vandaag gaan de kindjes sinterklaas halen bij mijn ma en pa, ben eens benieuwd hoe ze daar gaan reageren, bart kan er spijtig genoeg niet bij zijn, kon geen vrij krijgen, is veel te druk bij hem op het werk en er waren al veel papa’s die dat vij hadden, dus ga ik alleen met de kindjes

Nou, even proberen hoor, het schijnt nog wel te mogen 2 tickers :eh:

Ahum :doh: , Sarah is natuurlijk geen 22 daagjes oud, ff jaar aanpassen :lol:

"weltrusten allemaal alvast, ik ga nog wat was doen "

Wil je die van mij er ook bijnemen?

Ik weet niet wat ik heb de laatste dagen, ik ben vreselijk moe maar kan niet slapen. Ons joni is thans braaf dus daar ligt het ook niet aan. Ach t zal wel aan het weer liggen zeker!!!

Dag allemaal,

Moet het toch ff zeggen: heerlijk de goedheiligman is weg en er komt weer een beetje rust in de school…lekker.

Sint was super hoor zowel op school als bij ons thuis! Maar moet zeggen sinds vandaag Sint eruit en kerst er alweer in das ook snel he!! Maar kerstperiode is wel een wat rustiger periode!

Marjon: Met Daan gaat het gelukkig stukken beter!! Nu dag 6 dus waarschijnlijk al ingedroogd, hij is nu nog lekker op de creche dus heb even mijn handen vrij :wink:

De rest ook allemaal een leuke en fijne Sint gehad?

En nu dan maar op naar de kerstdagen he!!

Weet je wat raar is…heb 24 nov mijn spiraal laten verwijderen en had sinds eergisteren echt zo`n ongi gevoel dus dacht ze komen er aan…maar tot nu toe nog niks en ook geen pijn meer tja raar hoor!!

Ik was 18 nov met mirena ongesteld geworden, dat wil dus zeggen dat ik gisteren ( dag 19) mijn eisprong had…toen had ik die ongipijn en maandag, de dag ervoor ook, zou het pijn kunnen zijn geweest van de eisprong dan???SNap er niks meer van :? haha!

Nou dames ga lekker ff broodje eten met theetje erbij!

Doei doei groetjes mij