November stoppers 2006

Welkom Mama01 en Nadra !!

Marije hoe was je avond ?? Heb je het naar je zin gehad?

Ow Wendy zit al de hele dag aan je te denken… Zag in je banner staan niet ongi dag ?? Klopt dat ow ik hoop het zo voor je meis :pray: . Spannend zeg wanneer ga je een test doen. Ga denk ik schreeuwen van blijdschap. Ik wacht nog wel even af… en wacht en wacht …

Liefs Astrid

Ik heb een pbtje ontvangen dat ik maar 1 ticker mocht gebruiken dus heb mijn NOD maar onderaan opgeschreven. Zo heb ik toch nog 2 mededelingen :D.

kan iemand mij ook even aan het lijstje toevoegen

Corrie

25 jaar

0 kinderen

volgens mij nog niet zwanger

Ik heb het idee dat mijn cycles niet zo betrouwbaar is.

de laatste keer was hij 33 dagen,

dat zou betekenen dat ik vandaag ongesteld moet worden

Ben het nog niet, maar dat betekent bij mij niet zoveel

vroeger was ik ook vrij ongregelmatig ongesteld

We wachten maar af

welkom Nadra, mama01 en Corrie.

Ik ben ongie, Maar gelukkig is het wel op schema. en dus op naar de volgende ronde. :evil:

ik ga ff naar het postkantoor een pakket op de bus doen tot straks

he gatver :frowning:

Hoopte het zo voor je Wendy…

hey dames, het lijstje pas ik morgen even aan, heb nog geen tijd gehad, maar kom toch even goede avond zeggen voor ik mijn bedje in ga,

wendy hoop dat het de volgende keer raak mag zijn, ik :thumbup: nu al voor jou

mama01 welkom en nog veel lees en schijfplezier, neem jou morgen ook op ik het lijstje

corrie, jou gegeven zal ik er dan ook bijzetten, dankje

ga nu slapen, morgen komt sinterklaas hier voor de kindjes, allee ja sinterklaas, alles staat klaar in de speelkamer, ben eens benieuwd hoe dat de kindjes gaan reageren, als ze onderkomen is er niets van tezien, een beetje een teleurstelling tot ze in de speelkamer kijken, kan nu al niet meer wachten tot morgen.

dames slaap wel en zal morgen mee verslag uitbrengen hoe het hier gegaan is, als ik me niet vergis ging nadra het morgen ook doen voor joni, ben ook eens benieuwd hoe het daar verlopen is.

hier is sinterklaas al geweest, maar we moeten sebiet nog naar oma. Daar zal ze ook wel nog een heleboel krijgen. Ze is enigste kleinkind dus je kan al raden he. Ze was deze morgen zo onder de indruk dat ze vergeten was dat ze eigenlijk naar het toilet moest en daarvoor opstond. Na een 20 minuten wist ze het weer en was het haasten!!!

Ik schrijf straks of morgen wel hoe het bij oma geweest is!

Dag allemaal,

Gezellig hoor zo`n forum!

Hoop dat dit een vruchtbare is :wink:

Mijn manneke ligt nu ziek op bed ach gut zo zielig he die waterpokken maar goed ben blij dat hij ze heeft en er straks weer vanaf is!

Heel veel succes allemaal en blijf meelezen hoor!!

Groetjes van mij

ps alvast bedankt dat ik mee mag op het lijstje…nog ff kort:

mama01 (getrouwd)

28 jaar

2de kindje

eind nov mirena eruit.

Enne hoe kan ik zo`n ontzettende leuke banner aanmaken???

Alvast bedankt

@mama01 wrote:

Enne hoe kan ik zo`n ontzettende leuke banner aanmaken???

Alvast bedankt

Dat kan hier :mrgreen:

hier is de sint ook al geweest, de kindjes waren eerst een beetje teleurgesteld, stond in de speelkamer, maar toen ze het zagen waren ze echt verrast wat er stond en hoeveel snoep er lag, gelukkig zijn het geen snoepers en kan ik gerust de snoep op de tafel laten staan, ze zullen er niet aankomen, evelien wist ook niet echt wat er gebeurde, maar was wel blij met haar speelgoed, maakt lawaai en is met balletjes, vindt ze echt wel interesant, woendag is het bij de oma ben eens benieuwd hoe ze dan gaan reageren.

hey nadra, hoe was het bij oma???

hier het beloofde en aangepaste lijstje, als je nog meer aanpassingen wilt is het gemakkellijker voor mij al jullie mij een pm sturen, maar moet niet echt kijk toch altijd alles na, maar het is voor misverstanden te vermijden

He, bedankt Wol-kje ff kijken of deze a-technische pcmipe het kan…

Nu? zucht…haha

Joehoe hij doet het…met hulp van man hoor :oops:

Hoi!

Welkom Nadra, mama01 enCorrie… !!

( vergeet ik nog iemand?)

Mama01: Hoe is het nu met je mannetje? Heeft hij veel jeuk van de waterpokken of valt het mee? Mooie banner trouwens! 8) :thumbup: :wink:

Wolkje: Ja het was leuk vrijdag! Ben wel gelijk na het optreden weer naar huis gegaan… was echt heel erg moe!

Zag trouwens dat je ook geschreven had bij dat pendelen… hoe gaat dat nou in zijn werk?

Marjon: hoe gaat het met je? voel je je al iets beter in je velletje? :hug:

Avien, Natas en de rest van de meiden die ik vergeet… Alles goed daar?

Verder hier eigenlijk best een druk weekend gehad, gisteren nog alle sinterklaas cadeautjes gekocht… echt neem me weeeer voor dat ik dat volgend jaar eerder doe… WAT EEN DRUKTE!! :shock:

Vanavond Sinterklaas bij mijn vader gevierd, en dinsdag vieren we het hier thuis met mijn moeder, zusje en zwager.

Ja het mannetje wordt weer heel erg verwend! :oops:

Ga eens even en kopje thee zetten, en hangen op de bank.

Liefs Marije. :-*

Hoi Dames,

Leuk Anneke dat ze zich vermaakt hebben met het speelgoed maar dat is natuurijk nooit verkeerd, het lijstje ziet er trouwens goed uit.

Ik denk dat het handig is dat we jou een pb sturen als er een nieuwe nod bekent is dan heb je lekker alles bijelkaar.

Mama01 zie dat de banner gelukt is ziet er leuk uit!!

Marije op de eerste pagina van het topic staat een stukje hoe je het moet doen. Kijken of ik er een link na kan maken. Is wel leuk om je daar een beetje in te verdiepen toch wel grappig.

Owja zo nou de ins en ouds vertellen van de V-smile baby. Max vond het echt helemaal geweldig ik was nog niet van plan om hem uit te pakken omdat hij voor kerst bedoeld was. Maar meneer vond het zo leuk dat we hem maar even uit de doos hadden gehaald. Hij vond het helemaal leuk op die knopjes drukken alleen het verband toetsenbord tv snapte hij niet helemaal maar dat moeten we hem nog eventjes leren. Er staat ook dat het van 9 mnd tot 18 maanden meer speelgoed is als muziek toetsenbord en dat ze daarna snappen hoe het werkt op de tv. Dus nog eventjes geduld hebben. Het staat weer netjes ingepakt en kijken hoe hij reageert erop hou jullie op de hoogte.

liefs Astrid

dat is goed wolk-je, ons evelien als die iets nieuw krijgt dan moet ze het eerst goed bekijken en eerst eens stilletjes voelen en terug loslaten, zo een stuk of 10 keer zeker en dan zal ze eens kijken of je het ook kunt vastnemen en wat dat je ermee kan, soms ligt er iets nieuws op haar stoel en dan staart ze daar zeker eerst 5min na eer ze iets onderneemd, is wel grappig om te zien

Ja dat kan ik me voorstellen. Die van mij pakt het stopt het direct in de mond en daarna word alles bedrukt en bepierkt met die kleine vingertjes :mrgreen: Zo zie je maar dat ieder kleine wonder anders is maar allemaal heerlijk om na te kijken hoe ze de wereld ontdekken.