hey meiden, heb nog groot nieuws, en nee ben niet zwanger, rarara wat zou het kunnen zijn.
Marjon, nog niet teveel zorgen maken meid, kan zijn dat hij met alles later is, maar dat was ellen ook en gaat nu gewoon naar school en doet alles wat dat ze moet doen, ze liep pas op 15 maand en heeft nooit niet veel gekropen, pas op 14 maand.
Astrid laat maar iets weten ja, was ook van plan om het voor ons evelien te gaan halen, vindt het alleen spijtig dat het zo duur is.
Wolk-je 2 weken is ook niet meer zolang he, nog even vol houden.
het lijstje zet ik er van de week weer op als ik nog wat meer gegevens heb, Marjon jou leeftijd staat al genoteerd hier in mijn pc.
Ga je soms trouwen, Dol-gelukkig?
nee dat ook niet, ben 15 september van dit jaar al getrouwd, 1keer is wel genoeg he
Nog van harte dan! Ben benieuwd wat dan je nieuws is. Spannend…
mijn beste vriendin heeft haar ingescheven op kok en ze gaat voor een 2de kindje, haar dochter is nu 4.5 jaar
dat is het goede nieuws waar dat ik zo blij mee ben
Dol gelukkig, uhm ga je verhuizen? zou het ook niet weten wat het grote nieuws is :think:
ennuh mooie foto hoor, je was een hele mooie bruid
marjon, Ik hoop dat alles goed is met Dylan en dat het door zijn moeilijke start komt… niet te veel piekeren hoor :-*
ik wil ook een soort v-tech, maar weet nog niet of ik de v-tech wil of de leapfrog… ik denk dat ik hier voor de leapfrog ga. hebben ze die daar ook?
Devin heeft al meer leapfrog en bevalt goed.
Marije, ik hoop voor je dat je snel uit de verflucht bent hoor.
nou ik ga nog maar ff met dreumes spelen
hier verder alles goed. ik merk nog niet zo heel veel dus ik zal gewoon geduldig moeten wachten
oh wat een mooi bruidsmeisje zal dat zijn geweest zeg knap meisje
dabk je, jij heb de foto dus nog niet gezien he hier komt hij dan
mooi hoor :inlove:
Hoi dames,
nou ik ben een paar dagen weg en ik weet meteen niet meer waar het allemaal over gaat.
Zal proberen me weer een beetje in te lezen.
Ik las ook iets over een lijstje.
Hebben jullie nog info nodig?
Liefs,
Corrie
op pagina 1 staat het lijstje, als je nog iets wil doorgeven, mag dat altijd, maar het hoeft niet hoor, je moet maar zien, niets is verplicht
Dol gelukkig: Wat een mooie foto’s zeg! en wat een mooie bruidsmeisjes!! En wat een schatje die Evelien! :inlove:
Mijn beste vriendin schrijft hier ook op het forum, ze is al 30 weken zwanger van haar eerste kindje.
Ze weet nog niet( of ondertussen al wel) dat ik hier ook schrijf… Maar als ze een beetje een rondlezer is op KOK en ze leest toevallig mijn verhalen dan zal ze me wel herkennen geloof ik… Dus denk dat ik binnenkort ook met foto’s kom spuien! haha 8)
Wendy: Ja ben uit de verflucht!( of ik ruik het ondertussen niet meer ) Heb net lekker gekookt met veel knoflook etc… dus dat overheerst wel. :mrgreen:
Nog lekker met je lieve dreumes gespeeld?
Marjon:Vervelend dat het niet zo wil lukken met een baan vinden… wat zoek je precies? Vervelend van Dylan zeg… hoop dat het wat bijtrekt… kan ook gewoon zijn natuurlijk dat hij wat trager is… gelijk heeft hij eigenlijk! ( wordt tegenwoordig zo gekeken naar het gemiddelde kind, dat de kinderen die daar niet helemaal aan voldoen gelijk “bijzondere gevallen” zijn ONZIN). houdt het gewoon een beetje in de gaten, maar het komt vast goed! :hug:
Wolkje: Nou dank je, weet ik eindelijk wat een V-smile is… Lijkt me best leuk en leerzaam, laat mij ook maar even weten hoe de kleine erop reageerd.
Nou, ik ga weer even bank hangen, kom zo nog even spieken!
liefs Marije.
Marije, Kir en Dol Gelukkig, bedankt voor jullie bemoedigende woorden.
Ik hoop dat het inderdaad een wat trage start is. Net een berichtje binnen van oudersnu.nl, waar ik dit aan een pedagoog heb voorgelegd. Hij zegt dat zelfs gezonde kinderen inderdaad ook wel eens in zichzelf gekeerd kunnen zijn bij tijd en wijle. We houden het in ieder geval in de gaten.
(even wat achtergrond: Dylan is met 38 weken geboren (met een spoed- keizersnee) en was maar 2400 gram, 44 cm (erg klein dus) (met 36 weken was hij nog maar 1800 gram en ik kreeg toen verplichte bedrust in het ziekenhuis). Na 3 maanden kreeg hij een spreidbroekje. Hierdoor konden we hem niet meer draaien en kreeg hij een plat hoofdje vanwege voorkeurshouding. Met het hoofdje gaan we nog steeds naar een osteopaat. Toen het broekje na 4 maanden eindelijk uit mocht wilde hij zich niet draaien op de buik, net een lappenpop. (terwijl hij de 1e 3 maanden zo beweeglijk was. ik vond hem regelmatig dwars liggend helemaal boven in het ledikantje). Daarna heeft hij nog een half jaar kinderfysio gehad … )
Dolgelukkig, nog gefeliciteerd meid! Jullie waren een prachtig stel. Wat leuk zeg, drie bruidsmeisjes, lief
Marije, ik zoek een secretaresse baan of iets dergelijks (omg. Arnhem). Ben sinds augustus werkloos geworden i.v.m. een interne reorganisatie. Dat was erg balen. Ik merk nu dat het best wel moeilijk is om een baan voor 24 uur te vinden. Maar ik houd de moed erin.
Marjon, Dylan heeft idd wel moeilijke start maar hij komt er wel bovenop hoor. alleen heeft hij nou iets meer tijd nodig hopelijk.
en suc6 met het vinden van een baan :-*
dankje marjon, was ook een prachtige dag hoor, geniet er nu nog van, maar je doet me wel :oops:
Hoi meiden hoe is het hier?
Hier alles helemaal goed, Moet zo naar een concert van het bandje van mijn zwager( hij drumt daarin) Ben benieuwd!
Denk dat ik erg laat terug ben dus de enige waar ik misschien dan nog mee kan kletsen is Wendy :mrgreen: .
Wat ook erg gezellig is!!
Dus voor de rest tot morgen!
:-* Marije.
Marije, een fijne avond en geniet ervan :-*
Hey kan iemand mij ook bij op t lijstje zetten.
Ik ben Nadra
29jaar jong
heb al 1 dochter en ben volgens mij nog niet zwanger maar doe wel mijn best.
hey nadra, zal je bij het lijstje zetten, als dat mag van jou
Ook ik ben gestopt sinds afgelopen vrijdag met de mirena!!
En wij gaan ook voor de tweede…we hebben al een zoontje: Daan van 16 maanden…oef spannend weer hoor erg leuk hopen dat het lukt!!
Groetjes mij