ik kon niets innemen ik was zwanger van evelien en is terug weg gegaan toen dat ze erwas, was niet echt prettig, maar zat ook in een raar situatie hoor
Hoi Anneke,
He bah ja dat kan ik me voorstellen zeg. Jammer dat je dan niet echt van je kraamtijd kon genieten.
Zo even weer wat luchtigers… :lol:
Zag dat ik deze week druk moet klussen als ik wil haha
En heb jij ook goed geklust deze week :oops:
hoop echt voor jou dat het raak is, moet toegeven ik velang ook naar een 4de hoor, maar heb er geen haast bij,verlang zo om dat getrappel te voelen en kijk nu al uit naar de bevalling, ook al ben ik nog niet zwanger
Ow Anneke hier ook krijg gewoon vlinders in mijn buik als ik denk dat ik daar met zo’n heerlijk klein knuffeltje zit.
Van de week had ik nog een meisje van 3 maanden vast heerlijk
ik heb zondag nog een baby van nog geen dag oud vast gehad, de vriendin van de peter van kirsten was zondag ochtend bevallen en we zijn er in de namiddag geweest, gewoon heerlijk zo een klein lief babytje :inlove:
ik ben ook 28 jaar
hier mag ik nog lekker een paar dagen afwachten.
Dalijk maar is wat kerstkaarten schrijven die ik dan in een pakket doe en naar mijn ouders stuur, kan mijn zussie ze mooi uitdelen daar haha
Devin zit ff lekker tv te kijken.
wolk-je, oh dus het is jou klusweek. nou klus ze dan maar he :thumbup:
Hi meiden, ben er weer!
Ga vanaf nu lekker meeschrijven hoor, heb alles wel gelezen( en het mooie lijstje gezien ) maar reageer niet op alles even, doe ik morgen! ist vergeven?
Heb ondanks de griep wel doorgeklust! Al was het af en toe niet echt meer dan dat :oops: :mrgreen: Dus ben benieuwd … weten jullie trouwens of je vruchtbaarheid afneemt als je ziek bent? Of stel ik nu een domme vraag?? :think:
Nou meiden, ik ga even wat aan het huis doen… ben even een paar dagen in bed, en het is hier gelijk een slagveld in huis… :x
liefs MArije.
@Dol Gelukkig wrote:
ik heb zondag nog een baby van nog geen dag oud vast gehad, de vriendin van de peter van kirsten was zondag ochtend bevallen en we zijn er in de namiddag geweest, gewoon heerlijk zo een klein lief babytje :inlove:
Nou heerlijk zeg zwijmel zwijmel … :inlove: kwijl kwijl… :drool:
Marije jeetje wat klotuh voor je zeg die bende. Weet precies wat je bedoeld was deze week ook niet zo lekker maar het stapelt gauw op.
Ik weet niet of als je ziek bent je vruchtbaarheid verzwakt, laten we maar hopen van niet.
Wendy spannennnnnnnd ik duim voor je !!!
Liefs Astrid
zo ik zie al een lijstje, goed zeg!!
Zoals ik al had gezegd, ik wil er wel op maar schrijf nog niet zoveel mee.
Ik lees wel wat maar ben ff wat minder aan het Kokken… wordt iets te verslavend zeg maar… :oops:
Hier begint de nieuwe klusmaand, ongi net achter de rug… was wat overtijd en een hele erge ongi voorafgegaan met Kl… PMS bah! Dus nu weer iets beter in mijn vel.
Tussen de pepernoten en kerstballen in gaan we er voor deze maand!
Dames succes met klussen.
natas
Hi meiden,
Nou zit hier noodgedwongen even in de studeer kamer. Ze zijn het huis aan het schilderen, staan overal voor de ramen behalve hier.
Kleine ventje is aan het slapen…
Dus tja dan maar even lekker intenet op he?! :mrgreen: :oops:
Natas: Vervelend dat het zo’n heftige menstruatie was! Maar gelukkig is hij nu weg, en kan je weer leuk gaan klussen hihi!
Gezellig he idd zo tussen de oliebollen en pepernoten ja! :lol:
Nou misschien tot zo!
:-* Marije.
Hoi hoi,
He natas, jammer dat je niet zo veel komt. Maar we zijn al tevreden met iets hoor :lol:
Marije jeetje irri zeg dat gespiek door de ramen, wij moeten er het voorjaar ook aan geloven.
Liefs Astrid
Hi Wolkje,
Ja erg irri is dat zeg! Je voelt je helemaal niet meer op je gemak in je eigen huisje… maar aan de andere kant is het zometeen wel weer mooi af!
Verder alles goed met jou? Nog voor de klus gegaan of… :mrgreen:
liefs Marije.
Haha ja idd.
Voelde vanochtend ineens dat mijn eisprong eraan kwam dus ik hup kan nog net ff voor het werk haha :oops:
Hij zou eigenlijk dit weekend komen maar mijn cycles is 1 grote ramp :roll:
HAHA! :mrgreen: Dat is echt het handige als je je eisprong voelt!! Ik heb dat nou niet he… of misschien heb ik het wel… maar weet ik niet hoe dat voelt… :think: (snap je hem nog)? :mrgreen:
Hier ook een cyclus waar ik helemaal niets meer van snap… na de geboorte van mijn zoontje was hij heel betrouwbaar, maar de laatste 6 maanden klopt er niets meer van… hou het nu maar even op het gemiddelde van mijn cyclussen. :wall: :think:
Het meeste zit denk ik tussen de oren van het voelen van mijn eisprong maar krijg er altijd wat buikpijn bij. Bij iedereen voelt het anders denk ik.
Maja nu maar weer 2 weken wachten…
Ja bij mij ook de laatste tijd en eerst had ik een perfecte cycles van 28 dagen en 14 dagen voor mijn menstruatie netjes een sprong. hup hup :lol:
Maar nu heb ik een cycles van 24 dagen ben ook weer veel te snel ongi, maar bekijk het positief ook weer sneller kans om weer zwanger te worden 8)
Wat stil weer ineens
Ik heb een V smile baby voor mijn zoontje gekocht, hoop dat hij het leuk vind.
Hebben jullie daar verhalen over gehoord?
Liefs Astrid
euhm… wat is een V - smile?? :doh: :oops:
@Marije wrote:
euhm… wat is een V - smile?? :doh: :oops:
Dat is voor kindjes van 9 maanden tot 36 maanden en die sluit je aan op de tv en kun je ze spelendewijs wegwijs maken met kleuren vormen en tellen.
Jemig meiden, jullie zitten echt in de pen! Moest even 3 pagina’s doorlezen om weer helemaal bij te zijn
Wolk-je, wat leuk dat jou vriendin Marjon heet. grappig.
Chipie, hoe is het nu met je twee jonste kids. Voelen ze zich weer wat beter vandaag?
Avien, ja ik heb al eerder geschreven op het forum bij de meimoeders 2005. Na de bevalling is de klad erin gekomen. Was veel te druk met de kleine.
Kyrr, wat een spannend weekend ga je tegemoet. Ik hoop dat jij wel een heeeel bijzonder sinterklaascadeautje gaat krijgen.
Anneke, mooi lijstje heb je in elkaar gedraaid. Mijn leeftijds is trouwens (niet schrikken) 37 jaar. Misschien ben ik wel de oudste … hahahaha
Ik zie wel.
Ik voelde me de laatste dagen niet echt lekker in mijn vel. Ik op zoek naar een baan, maar het wil niet zo vlotten.
Maak me ook een beetje zorgen om Dylan. Afgelopen maandag een gesprek gehad op het KDV. Alles is goed, leuk vrolijk, rustig kereltje. Ze vinden hem alleen af en toe nogal in zichzelf gekeerd. En dat hebben ze nog nooit zo meegemaakt!!! Pfff, dat is wel schrikken. Het blijkt dat als ze contact met hem zoeken, hij af en toe niet gelijk reageerd. Ook niet op zijn naam. Hij is nu 19 maanden en zijn enige woordje is tot nu toe mama. Meer komt er op dit moment nog niet uit en op zijn naam reageert hij inderdaad niet. Ze willen het nog 2 maanden aankijken en daarna is het plan om contact op te nemen (in overleg met ons) met het Pedagogisch steunpunt.
Ach ja, ik denk gewoon dat mijn zoontje een beetje traag is in zijn ontwikkeling. Heeft geen makkelijke start gehad, kroop pas met 14 maanden en liep los met 18 maanden.
p.s. Astrid laat je even weten hoe max op de V-tech reageert.
Ben echt benieuwd … misschien is het ook wel wat voor de mijne.
groetjes,
Marjon