alles goed hier hoor, de moed niet opgeven he, kan misschien helpen om erbij te gaan tempen, doe ik ook, en van die 1 eileider, die ben ik verloren juist voor dat ik zwanger was van Evelien, toen we terug mochten gaan sporten was het van de eerste keer raak, maar wil eerst mijn cyclus beter leren kennen, maar hunker ook naar zwanger zijn.
Dat is niet zo goed dat ze ziek zijn hier een dikke :hug: voor jullie, hoop dat ze snel terug beter zijn. Hoop dat het bij jou ook snel mag zijn dat je zwanger bent, je weet dat je het kan je heb ook al meer dat 1 kindje he, dat schild ook een stuk. maar inieder geval ik :thumbup: voor jou
Anneke : ik heb er al 5 :inlove: allemaal meiden :mrgreen: mijn ventje is een rijke man met een hele harem aan vrouwen 8) want hij heeft ook nog eens 3 meiden uit een vorige relatie :mrgreen:
bedankt dat je een berichtje schreef bij de febr.mama’s 2006 :dance: :-*
ja ik wist dat je er meer dan 2 had, maar wist niet meer juist hoeveel. bart zou toch graag versterking willen hebben van een jongen, maar dat heb je zelf niet te kiezen he
:lol: :lol: neen dat is waar maar ik zou toch ook eens graag een jongen willen,maar zolang ze gezond en levend op de wereld komen en blijven ben ik een gelukkig vrouw :dance:
ik bedenk mij net dat de andere dames van deze topic straks niet weten wat ze zien na al deze berichtjes :lol: :lol: :lol:
zo denk ik er net over, als ze maar gezond zijn, denk ook niet dat ze weten wat dat ze zien, gaan we anders een speciaal toppic openen chippie en anneke :lol:
geen slecht idee ofwel doorgaan op topic contact mama’s uit belgië :lol: :lol:
dat kunnen we natuurlijk ook he
ik schrijf daar ook al een tijdje mee :oops: je zal wel bijna denken dat ik hier een dagtaak heb :mrgreen: :mrgreen:
hey chippie waar vind je dat onderwerp eigenlijk
index scrollen helemaal naar beneden en dan via contact en dan mama’s uit belgië
hier de link
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=16297&start=195
@Chipie en Dol Gelukkig: zo, een hele openbare prive discussie! :lol: Gezellig, de volgende keer doe ik mee…
Leuk zeg zo’n lijstje, dan heb ik ook een beetje overzicht wie hier allemaal schrijven. Ik zie dat de meesten al een kindje hebben. Zaten jullie ook al op dit forum toen jullie voor de eerste keer zwanger waren?
ik heb het lijstje gekopieerd en op de eerste pagina gezet
mijn echte naam is wendy, kyra is de naam van mijn hondje
Avien, nee ik schrijf hier nog maar sinds kort. Ik ken wel een aantal van dit forum. We hebben een prive forum gehad met sommige leeftijdsgenootjes van devin.
Hoe is het verder met iedereen?
Ik zit me al helemaal gek te maken, ik ben 2 ochtenden misselijk…
van het weekend zullen we het weten. of niet en zul je zien dat het uitblijft om mij te pesten hehe.
Dalijk ff naar de winkel en wat kerstkaarten kopen. Ik ga van de week een pakket op de post doen voor mijn ouders en zussies en dan gooi ik er wat kerstkaarten in voor de mensen die daar in de buurt wonen. scheelt dan toch weer 3 postzegels per kaart :roll:
hey avien das goed, hoe meer zielen hoe meer vreugde, ik ken chippie van toen ik zwanger was van Evelien, ik was normaal uitgeteld voor februari en bij Evelien was het de eerste keer op het forum.
Hey kyr@ is genoteerd hier is mee het aangepaste lijstje
Hoi hoi,
Anneke super lijstje ja ik was er niet aan toe gekomen maar ziet er top uit. Je mag ook best mijn leeftijd weten dat is 28
Avien ik zat bij de eerste hier ook op het forum alleen verwaterde dat na de geboorte omdat mijn zoon in het ziekenhuis kwam en een paar maanden erna kwam ik in een depressie. Ik hoop nu wel meer contact te houden met het clubie wat vind het heel gezellig
Wendy slim van je een doos met kaartje anders word het inderdaad ontzettend duur. Duurt dat nog lang voor dat doosje is aangekomen of valt het allemaal wel mee?
December en Januari denk ik geen klusmaanden voor mij alleen op de oefen hihi, anders ben ik uitgerekend rond de verjaardag van de eerste en dat vind ik niet zo leuk. Maar ik zit nog te twijfelen is de drang naar een baby wondertje groter dan de verjaardag?? Vraagje houden jullie ook rekening met bepaalde datums of klussen jullie gewoon door?
Liefs Astrid
hey wolk-je dat heeft ook zijn charme’s hoor, kirsten verjaard 7 januari, ellen en evelien samen 10 januari, heb daar geen problemen mee, de kindjes vinden het ook fijn
Hoi Anneke,
Ik zit ook nog hevigs te twijfelen hoor, heb ook al gauw mijn bericht aangepast. Wil zo graag wou in juni al maar was geestelijk niet zo ver. Raakte compleet in de stress toen ik dacht dat ik mischien zwanger kon zijn.
Ben er nu eigenlijk pas echt klaar, heb ook al wel weer lang getwijfeld want mijn ouders zijn zins eind september uit elkaar. Maar weten nog niet wat ze willen hebben nu een relatie op afstand zeg maar… :? Snap er eigenlijk weinig van… Maar goed ieder zijn ding.
Maar heb uiteindelijk toch besloten om lekker voor ons te kiezen ons gezinnetje ik heb mijn eigen leven en hun ook en dit is wat ik wil.
Heb wel voor mezelf voorgenomen dat ik het hun niet zo snel zou vertellen ben bang dat ze door mijn mischien komende zwangerschap zouden kiezen om bijelkaar te komen. En wil niet dat ze om die redenen kiezen. Bij mijn zoon heb ik het de ouders wel verteld een paar dagen nadat we het zelf wisten. Kan het allemaal niet zo goed voor me houden. :oops:
Liefs Astrid
p.s. Bedankt voor de aanpassing :lol:
ja raar relatie, maar kan er wel inkomen, heb dat ook gehad met mijn huidige partner, had zwangerschaps depresie, maar hij is niet om de verkeerde reden terug gekomen, heb hem altijd gezegt als je terug komt moet het zijn omdat je je leven verder wil zetten met mij en niet omwillen van ons evelien, evelien krijg je zoveel tezien als je maar wil, en wat is het resultaat, wij zijn 15 september dit jaar getrouwd, dus weet heel goed wat dat je ouders door maken, voor een ander is het heel raar dat weet ik ook.
maar je neemt wel de juiste beslissing om het niet onmiddellijk te vertellen, vertel het maar aan ons, en praat er maar zoveel over als je wil,
oja, nog over dat twijfelen, je moet er echt klaar voor zijn anders heb je kans dat je je niet goed gaat voelen tijdens de zwangerschap en dat je echt gaat twijfelen over jezelf
Ja ben er nu zeker uit dat ik een tweede knuffel wil hoor.
Voel me nu echt heerlijk geen depressie meer :dance:
Maar jij hebt ook een depressie gehad? Heb je daar medicijnen voor gehad of was het niet zo ernstig?
Liefs Astrid