November stoppers 2006

Hi meiden!



Leuk Avien dat je bent aangeschoven!



Ben al een paar daagjes niet geweest… komt doordat ik nogal de griep te pakken heb geloof ik, dus ik hou het even kort…

Wilde alleen even laten weten dat ik er nog ben!



Wolkje: leuk dat jij het lijstje wilt doen… ik ben daar echt een :doh: in…

iets met NOD dag, leeftijd en hoeveelste kindje ofzo?? Als ik iets helderder ben kom ik hier nog wel even op terug HAHAH! :wink:



Dikke :-* Marije.

Hoi Avien, welkom meid. Ik ben ook net afgelopen donderdag aangeschoven.



Wolk-je, bedankt voor je welkom. Grappig, ik ken ook nog een andere wolkje hier op het forum. Zij is net als ik ook een meimoeder uit 2005.

We kwamen er in 2005 achter dat we in dezelfde woonplaats wonen en samen op zwangerschapsgym terechtkwamen. Erg leuk. Nu zien we elkaar regelmatig. Zo zie je maar waar zo’n forum op uit kan lopen. :wink:

Jammer dat je toch weer ongesteld bent geworden.



Marije, het zal wel onnozel klinken, maar wat betekent NOD?

hey dames, hier nog een noveber stopper, wij gaan voor een 4de, wij hebben nu 3 meisjes en een jongen is gewenst maar een meisje is ook van harte welkom

Wat leuk, er zijn toch aardig wat novemberstoppers. Gezellig :slight_smile:

Hey dames, heb juist een ovi test gedaan en ben heel vruchtbaar, het streepje langs het controle streepje was donkerder en we hebben vandaag geklust, wie weet is het al raak, denk het zelf niet, maar een mens mag toch hopen he, we moeten toch nog afwachten

ik ben misschien heel dom, maar hoe komt iedereen aan zo’n leuk kalendertje onderin?? Grappig zo met overtijd en zoveel dagen zwanger etc. We komen net terug van een heerlijk weekendje weg! Lekker uitwaaien. We hebben genoten



Liefs,



Corrie

http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/tickers_001.htm



daar kan je ze vinden

Hee bedank!!!

Ga er morgen meteen mee aan de slag.

Nu lekker in bad en daarna slapen, moet morgen weer vroeg aan de slag

slaap wel, tot morgen of zo

Hoi lieverds ga morgen even kijken of ik dat lijstje kan maken.



@Marjon dat is inderdaad grappig zeg en het grappige is dat ik ook een vriendin heb die Marjon heet :smiley:



@Anneke welkom, en ik hoop dat we je over een maandje mogen feliciteren :smiley:



@Marije balen dat je ziek bent joh heel veel beterschap :-*



Vind het leuk dat er steeds meer November stopsters zijn.



Liefs Astrid.

Hey dankje wolk-je, we zullen wel zien he wat dat het wordt, ben ook eens benieuwd, hoop het stiekem ook hoor

Welkom Corry-Marjon-Avien en Dol Gelukkig :mrgreen:



Ik ben ook een paar dagen afwezig geweest. hier hebben we een drukke week achter de rug. met thanksgiving en zo… vandaag begon het “normale” leventje weer.



Ik heb een bult was te doen omdat mijn man 1,5 week is weg geweest. dus tot straks of morgen :-*

dankje kyr@ hoop dat je over een paar dagen positief mag testen, zie dat je nog maar 4 dagen te gaan hebt.

hey dames, heb geprobeerd om een lijstje te maken, willen jullie mij even zeggen wat dat jullie er van vinden

:think: :think: Zie mij en Patricia26 op jullie lijstje staan maar wij zijn oktoberstoppers. Ik wilde alleen Wendy (kyr@) succes wensen :wink:



:-* :-*

sorry vergissing van mij, zal het even recht zetten

hier dat het voorlopige lijstje, hoop dat het nu goed is

hey Anneke : zie net dat je ook weer ervoor gaat :dance: natuurlijk spijtig dat je niet meer zoveel meepraat met ons :cry:

en ik als ook een belgje voel mij dan eventjes verloren :wink: :mrgreen:

zal duimen voor jullie allemaal dat binnenkort een spruitje zich aankondigd :thumbup: :pray: :kaars:

ben er lang uit geweest he, en ja nu weer terug, zal prober om wat meer met jullie mee te paten, mis het ook wel een beetje hoor

en ja, we gaan er weer voor, maar het is niet dat ik volgende maand al zwanger zou moeten zijn he, kan eigenlijk ook niet echt met maar 1 eileider

dit wist ik niet :oops: heeft het lang geduurd met je andere kids om zwanger te geraken?

ik schrijf mee met de mei stoppers :wink: zolang duurt dit bij mij al en nog steeds niets :frowning:



ik verheug mij nu al om je weer terug bij ons te zien mee schrijven :dance: hoe gaat het met Evelien en de andere kids ?



bij mij zijn de 2 jongsten ziekjes :frowning: ze hebben een verkoudheid opgelopen en zitten hier te hoesten en te snotteren :thumbdown:

behalve cassandra heeft het meeste last door haar astma :frowning:



veel succes allemaal bij het zwanger worden :thumbup: en Anneke een dikke :-* voor jou en de kids