November stoppers 2006

Hallo!



Astrid: OOOH dat is zo vervelend he… al die rare verschijnseltjes… en die onzekerheid… Maar wie weet…



Wendy: Zag op het andere forum dat je net tegelijk met mij poste… las dat je WOW speelde… mijn hubbie las over mijn schouder mee, en die vond het gelijk helemaal leuk!! Hij is ook een fanatiek speler!! :lol:



Ga even op de bank hangen, kom strakjes nog even beppen!



bye!



ja wow is verslavend spel hoor. Ik speel daarom ok pas als Devin in bed ligt… Het enigste nadeel is dat europa zijn eigen servers heeft en amerika de eigen servers. Dus ik kan niet met eurpeanen spelen.

Wij spelen met vrienden van ons . sommige in andere staten … maar met zo’n koptelefoon kun je toch goed communiceren en lol hebben…

Doet jou man ook aan battlegrounds? oh die zijn zoo leuk. en is hij horde of alliance? Wij zijn horde :mrgreen: ik ben nog niet zo hoog. pas lvl 47.

Goed even met behulp van mijn hubbie… hij citeert en ik schrijf haha!!



Hij is voornamelijk alliance…( :doh: ) een 57 mage als main, en net begonnen met een undead warlock level20…( met heel veel Alts) Zo dit zegt me dus vrij weinig…HAHAH … hoop dat het jou meer zegt… :eh: :smiley: :smiley:





liefs!

haha ja… alliance DOH die zijn goed… ik ben horde dus de evil side :twisted:

mijn alt tot zover is 17 undead rogue… mijn main is een uhm taurun hunter …( dus een koe haha )



mijn man heeft een 46 taurun druid.



leuk joh dat je man speelt. John en ik hebben elkaar leren kennen via everquest (op dezelfde zin als wow)

Hihi snap niks van die spelletjes 8)



Jullie zijn wel avond kletsers zeg.



*Wendy ik had niet eens door dat je uit de usa kwam :oops:, wel grappig zeg.



Ik heb slecht nieuws… Ik denk dat mijn menstruatie is begonnen lichte bloeding net begonnen :frowning:



Agh ja we gaan voor de volgende poging :D, weet alleen nu ff niet wanneer mijn eisprong is… Ben namelijk te vroeg ongesteld geworden …



Liefs Astrid.

Ja idd wel erg laat ja… had me een beetje aangepast denk ik aan Wendy hihi! :wink:



Jammer dat het dit keer toch niet raak was :frowning: … maar op naar de volgende!!

Was de laatste keer ook vijf dagen eerder ongi geworden… snapte er gelijk niets meer van… :? Hou nu maar een beetje het gemiddelde aan…



Heb net m’n kleine vent op bed gelegd… hij is al een paar dagen erg hangerig, geloof dat er een griepje aan zit te komen. :frowning:





liefs Marije.

Zit ook eigenlijk te twijfelen zal het een innestelings bloeding kunnen zijn is nu de 11 de dag na het klussen en eisprong. :think:



Lijkt ook eigenlijk wel weg was ook met wat slijm…



het zal toch niet ?? :inlove: (zit nu met bonkend hart hier achter de pc)

OOOOh ja dat kan natuurlijk ook!!

:clap:



Oh spannend! Ik ga mee zenuwachtig zitten zijn hihi! :smiley:

OOOOh ja dat kan natuurlijk ook!!

:clap:



Oh spannend! Ik ga mee zenuwachtig zitten zijn hihi! :smiley:

Er is verder geen bloeding meer geweest het is helemaal over… :eh:



Kon me eigen niet meer stoppen om naar de winkel te gaan voor een test al kan ik pas over 3 dagen testen volgens de statistieken.



Maar toch gedaan hoe eigenwijs ook, en beetje teleurgesteld want hij was negatief (een vette clear blue -) :cry:



diepe zucht…

oh astrid wat vervelend. heb je te vroeg getest want dat kan ook. Ik hoop het voor je.



En ja als jullie liggen te slapen dan ben ik nog ff op hehe :lol:

maar ik kom straks nog ff spieken want mijn kleine hummel loopt hier rond…

Hoi lieverds,



Ja Wendy de tijden lopen natuurlijk anders bij jou. Mijn hummeltje is net lekker met me onder de douche geweest heerlijk en daarna nog ff in bad. Krijgt nu lekkere fles melk van Papa en dan lekker slaapies doen.



Ik hoop ook dat ik gewoon te vroeg was. Stom zeg had deze drang bij de eerste keer helemaal niet :think: (Maar toen kon ik me ook nog niet bedenken hoe geweldig het natuurlijk is hihi)



Slaap lekker voor strakjes :-*

ja hier kriebelt het ook veel meer als bij de eerste hoor :inlove: oh kan niet wachten tot ik 2 van die schatjes heb.

Hi, even snel snel… moet zo naar school…



Astrid??? al nieuws??





kom straks nog even terug knuffels MArije.

Hoi allemaal

ben ook een november stopper

nou ja eigenlijk oktober

maar sinds deze maand gaan we er echt voor,

Het zal mij allemaal benieuwen.

als het zo mag zijn, dan zou dit mijn eerste kindje worden.



Groetjes,



Corrie

Hai meiden,



Ben net als jullie ook deze maand gestopt (nou ja, spiraaltje laten verwijderen) zo’n 2 weken geleden.

Aangezien ik door het spiraaltje al bijna 1 jaar geen echte ongesteldheid heb gehad, heb ik ook geen idee waar ik ergens in de cyclus zit.

(misschien ben ik inmiddels wel zwanger … hihi spannend!)



Ben in april 2005 moeder geworden van een zoontje Dylan en was toen ook al erg aktief op dit forum bij de meimoeders 2005.

(ja, hij is iets te vroeg geboren toen).



als jullie het goed vinden klets ik lekker met jullie mee.



groetjes,

Marjon

Hi Corry, en Marjon!



Gezellig dat jullie ook mee komen kletsen, zo wordt het nog eens wat!! en nu allemaal even ons best doen met schrijven!



Zullen we ondertussen ook es met een lijstje starten… kunnen we een het allemaal een beetje bij houden… Een probleem… ik ben daar niet zo’n kei in… iemand die daar eventueel wel zin in heeft om te doen? Anders ga ik wel leren haha 8)



liefs MArije.

Goh, schreef ik donderdag dat ik nog niet ongesteld was geworden na het verwijderen van het spiraaltje (begin nov.) … word ik donderdagAVOND ongesteld … jammer.

Maar dat betekent wel dat ik nu mijn vruchtbare periode kan gaan schatten.

Hallo meiden,



Ja hoor, wij gaan nu ook beginnen met echt klussen. In mei ben ik al met de pil gestopt en nu gaan we voor een eerste kindje. Mag ik met jullie mee kletsen?

Hoi medestopstersss,



Sorry was even een tijdje away, helaas geen goed nieuws bloeding is doorgezet :cry:.



Zag dat er inmiddels 3 mede stoppers zijn aangeschoven :smiley:



Welkom Marjon Corrie en Avien !!



Hoe is het verder met jullie dames ??



@Marije ik wil wel kijken of ik een lijstje kan maken wat moet er in staan ??



Liefs Astrid.