November stoppers 2006

Ja!! :dance: We zijn toch echt niet alleen!!

Gezellig Debbie dat je ook mee komt kletsen, zoals je hebt gemerkt is het hier behoorlijk stil maar het wordt vast wel wat!

Spannend he om er weer voor te gaan… vonden m’n mannetje en ik ook, maar moet zeggen ik al wel weer aardig gewend ben aan de gedachte.



Wendy: :slight_smile: denk dat ik daar ook idd mee kom schrijven, en hier( ben een stugge volhouder :wink: )

Moet me wel eerst even inlezen hoor… want ooooh wat word daar veel geschreven :shock: !!!



Hier verder alles een beetje vreemd… moet over 7 dagen eigenlijk ongi worden… maar heb sinds twee dagen bij het afvegen zeg maar een beetje bloed( echt maar een heeeeel klein beetje ) weet niet wat het is… zou toch geen innesteling kunnen zijn!!! :shifty:



Nou we zien het wel… ga me er iniedergeval niet op verheugen , zou wel erg snel zijn!!





bye!



welkom Debbie, hehe leuk hoor dat jullie ook voor een 2e gaan. hier kriebelt het behoorlijk …



Ik hoop dat er hier langzaam gezellig meer mensen komen :smiley:



Marije, jaaa daar word heel snel alles vol gekletst. oh nog 7 dagen. spannend hoor. ik mag lekker tot dec wachten :roll:

:evil: :evil: :evil: is er… 6 dagen eerder dan normaal… pffft :hand:

:snooty:





Nieuwe ronde!



doeg!!





ahhh nieuwe ronde … dat komt goed marije :smiley:

hier ook een november stopper, spiraal er wel in oktober uitgehaald maar we gaan er nu pas voor…



ga hier niet teveel schrijven… ben te bang dat het anders teveel obsessie wordt om zwanger te worden maar wil wel af en toe buurten…



groetjes



natas

Hoi Natas,



Veel suc6 :mrgreen: zoals je ziet is het hier nog maar erg stilletjes…

Hallo allemaal. Ik heb vandaag mijn spiraaltje laten verwijderen (aiiaiiai dat deed pijn) en ben dan toch ook een novemberstopper?

Ik heb meteen last van bloedverlies, maar dat had ik wel verwacht. Ik hoop dat ik ook direct de :twisted: krijg, dat zou wel moeten deze week. Ik heb mirena 4enhalf jaar gehad en sinds een jaar weer menstruaties, die steeds regelmatiger werden. Toch slaat het nog wel eens een maand over, dus ik ben benieuwd.



groetjes,

Peetje

peetje ik heb ook onlangs na 6 maanden :oops: mijn spiraal laten verwijderen dus geen pilstopper maar wel een voorbehoedmiddelstopper zeg maar.



Spiraal eruithalen leverde bij mij na een dag of 2 een 4 dagen lang durende hele heftige menstruatie op! Ik was er zelfs ongerust over maar schijnt normaal te kunnen zijn…



Verder had ik altijd een geweldige cyclus maar er klopt geen hout meer van… kijk het ff 2 maanden aan en anders ff naar de gyn voor check up want dit is niet helemaal zo als het hoort( cyclus van minder dan 21 dagen…)



natas

Hoi Natas,



Mijn cyclus is altijd al onregelmatig en heel heftig geweest. Met de spiraal was het veel beter, maar wel veel nadelen (acne, rugpijn, cystes). Nu ben ik voor het eerst weer spiraalloos, dat voelt echt raar.

Hoe lang heb jij je spiraal gehad?



groetjes,

Peetje

peetje: 6 maanden dus



natas

Oja, dat zei je al. Ik dacht dat je 6 maanden zonder spiraal was.



Het zou leuk zijn als er nog meer mensen op dit forum komen.



groetjes,

Petra

welkom petra :smiley:



ik heb mijn spiraal er in augustus met heel veel narig heid laten verwijderen. en ben pas sinds een paar weken hersteld daarvan.



Ik kom altijd pas laat op het forum omdat ik 7 uur achter loop op jullie… dus ik ga nou ff mijn dreumes in bed leggen voor zijn middagdutje en nog wat poetsen hier en daar.

Hallo lieve meiden,



Nou ben ook niet echt een pilstopper maar een latex stopper.

We zijn deze maand al flink aan het klussen geweest en ik ben benieuwd of ik de 24 ste ongesteld moet worden vind het wel onwijs spannend.



Ik heb al een schat van een zoon en hij is in september 1 jaar geworden. Dus gaan druk aan de slag voor een broertje of zusje voor hem.



Liefs Astrid

welkom astrid…

spannende tijden ook voor jullie dan :smiley:

Hier word het klusweek, alleen gaat manlief vrijdag jagen tot volgende week zondag dus is ie ruim een week weg … balen maar hopelijk klussen we toch nog optijd voordat hij gaat.



verder is het hier rustig. Devin ligt te slapen dus ik ga maar is een wasje draaien en opruimen etc…



hoe is het met de rest??

He daar zijn we weer. Ben net van m’n ongi af en als ik de uitrekenmiddelen moet geloven ben ik van het weekend en begin volgende week op m’n vruchtbaarst…dus klussen maar!!!



Debbs

suc6 met klussen :mrgreen:

hier ook aan het klussen geweest, maar hopen dat het optijd was… zou mijn eisprong vandaag of morgen moeten krijgen maar denk dat het woensdag al was omdat ik nogal krampen had… Nou afwachten tot 2 dec



Hoe is het met de rest, hier druk. Was erg druk met alles klaar maken voor hubbies tripje.

Verder lekker druk met Devin, die heeft echt veel meer energie dan mij :stuck_out_tongue:

Meiden, succes met klussen deze maand!!

Augustus is een mooie maand om je kindje te krijgen :inlove: !!

ZO, dan ben je er even een klein weekje niet ( ivm computerstoringen )!!



Natas, Peetje en Astrid ( mede latexstopper :wink: ) leuk dat jullie het hier ook gevonden hebben!!



Vant weekend ben ik met m’n kleine mannetje naar de intocht van Sinterklaas gaan kijken… We hebben zo hard naar Sinterklaas staan roepen dat we er samen schor van waren :oops: !!

Toen we thuis kwamen, is hij na vijf minuten op de bank in slaap gevallen… :slight_smile:



Verder een lekker rustig weekend gehad!



Zie op mijn banner dat het weer bijna DE tijd is :: :: :**: . Ben echt zo benieuwd of het deze keer raak zal zijn…

Ondanks dat mijn hubbie en ik elkaar wel hebben gezegd dat we er geen obsessie van gaan maken…



Nou ik ga eens even een berg was weg werken… Ligt er nog van het weekend… :oops:



liefs Marije.





Hoi Lieve mede stoppers,



*Wendy ik hoop dat het gelukt is, nog even afwachten spannenddd !!!



*Marije heel veel plezier met het klussen :smiley:



Het lijkt bij mij wel of ik alle kenmerken van zwangerschap naar me toe krijg. Heb vanaf ongeveer de bevrucht datum al buikpijn …(had ik in mijn eerste zwangerschap ook de eerste 3 maanden vanaf dag 1.)

En nu heb ik me toch last van maagzuur mischien is het de stress ik weet het niet meer :think:.



Al voel ik me niet zwanger eigenlijk in mijn gedachten, nou ja ff afwachten maar. (Heb al wel een test gedaan die was negatief maar ben ook nog niet overtijd :oops: )



Ik denk dat ik me teveel in mijn hoofd ga halen erg ben ik hé…



Liefs Astrid

astrid, ja je lichaam kan je wel voor de gek houden he :? Hier heb ik ook wat krampjes en zo sinds een paar dagen. We zullen moeten afwachten…

Het is moeilijk om je niet te laten meeslepen en er niet aan te denken.



Marije, leuk joh dat het zo gezellig wat bij de intocht. Hier hebben we alleen santa. Vorig jaar stonden we in de rij om op de foto te gaan met santa, en het duurde nogal lang. En jawel hoor Devin was in slaapgevallen. Dus voorzichtig over gegeven aan santa voor de foto en ligt hij slapend in zijn armen :inlove:



suc6 met al je strijkwerk.



hoe is het met de rest?



Ik ga zo ook maar is poetsen, de halkast en de keuken kastjes ga ik lekker uitdoen. nou ja lekker :wink: