November stoppers 2006

Hallo,

Ik ben Wendy en wij gaan vanaf nov voor een 2e :mrgreen:

We zouden eigenlijk in augustus al voor een 2e gaan, maar er was nogal wat mis gegaan met het uithalen van het spiraal dat ik nou pas bekomen ben en het groene licht heb gekregen om er voor te gaan.

Ik heb een zoontje die op 14 feb volgend jaar alweer 2 zal worden.



hoop snel wat meer november stoppers hier te zien :smiley:



He Wen! Wat super dat jullie voor een tweede gaan! :dance: :dance: En wat goed dat je nu groen licht hebt gekregen na alles wat er is gebeurd! Hoop en duim voor je dat het snel raak is



:-* :-*

dank je wel charissa :-*

Hoi! Wat saai hier zeg in je eentje. Ik schrijf zelf bij de oktober stoppers, maar mijn eerste eisprong waar we gebruik van kunnen maken is ook pas in november hoor :wink:



Hoop voor je dat er snel nog meer meiden bijkomen in november!



Succes!



Patricia

thanks Patricia, Ja ik hoop ook dat er meer stopper bij komen :smiley:

Hi Wendy,



Hier ook een die in november voor het echhie gaat!!

Heb al een zoontje van drie, en hoop dat ik snel een broertje of zusje voor hem kan regelen! :slight_smile: :wink:



Hoop dat we snel met meer zijn! Maar dat komt vast goed!





tot snel!

groetjes Marije.



Ps. Dit is niet mijn echte naam… moet nog even incognito ivm pottekijkers :wink: haha!





haha, ik heb hier geen pottenkijkers (denk ik)

Leuk joh dat jullie ook voor een 2e gaan.

Ja een broetje of zusje zou leuk zijn he voor onze zoontjes :smiley:

he Wendy leuk dat jullie voor de tweede gaan zal voor je duimen :thumbup:

Hi,



Hoe is alles hier, nog steeds niet echt veel leven he…



Moet even bekennen dat ik eigenlijk geen echte pil stopper ben… Na de geboorte van mijn zoontje, wel weer de pil geprobeerd maar kon er niet meer tegen!!! :shock:

Maar aangezien we toch vanaf deze maand er weer voor gaan om zwanger te worden, vind ik mezelf dus wel een november stopper…( latex stopper :o :wink: )



Vind het allemaal best spannend… Mijn vorige zwangerschap ging verre van leuk ( bloedingen, ziekenhuisopname van 4 weken door vroegtijdige weeen dus aan de weeenremmers, en op het einde een veel te hoge bloeddruk…) Gelukkig is alles uiteindelijk helemaal goed gekomen, en is mijn zoontje vier dagen voor de uitgerekende datum gezond geboren!

Ben daardoor een hele tijd best angstig geweest, om voor de tweede te gaan… Maar de wens naar een tweede bleek toch sterker!! GELUKKIG!!



:think: Zo beetje ego bericht geworden, maar dan is dat er in ieder geval uit!! :slight_smile: sorry!



groetjes Marije.







ja spannende tijden. Ik hoop dat je 2e zwangerschap beter gaat hoor :smiley:

Met Devin ging alles goed tijdens de zwangerschap. Ik heb een bloedziekte en ben nog nooit zo gezond geweest als toen ik zwanger was :smiley:

Ik ben ook geen november stopper met de pil of zo.

Ik had een postieve zwangerschapstest op 11 juni (precies 2 jaar nadat ik zwanger teste van devin) Maar ik had nog een spiraal in. heb miskraam gehad. 3 pogingen om het spiraal te verwijderen waarvan 2x onder narcose… spiraal zat buiten de baarmoeder (is bij het inbrengen waarschijndelijk door de baarmoederwand gestoken) 3x was het spiraal eruit gelukkig met 3 kleine sneetje bij mijn navel… dag erna bloeding en een grote snee. week later toen ik net thuis was sprongen aan beide kanten de wond open. moest open blijven etc heel gedoe en is 6 weken opengeweest totdat het dichtgroeide. (mijn man en schoonmoeder hebben al die tijd de wond moeten stoppen met gaas )

En dan nou uiteindelijk groen licht om zwanger te raken. Het is nog wel eng om te klussen hoor :oops:

:shock: Jeetje !! Dat klinkt allemaal heel naar!!

Gelukkig dat het nu allemaal beter is, en dat je groen licht gekregen hebt…

Maar kan me idd voorstellen dat het allemaal heel eng is!



Het gaat deze keer vast allemaal goed!!! :clap: zodat we binnenkort weer lekker kunnen klagen met onze dikke buiken over slapeloze nachten en brandend maagzuur!! :lol: :wink:



groetjes!





haha ja ik hoop het.

Ik ben benieuwd, ik heb een heel fijne zwangerschap gehad met Devin.

Heb nooit over moet geven van misselijkheid, dus dat was al een goede +…

Ik ben superverwend met Devin, hij heeft altijd door geslapen en slaapt nou nog goed uit elke dag.

Ik bereid me er nou al op voor dat het bij een 2e het tegenovergestelde kan zijn :roll:

haha! Nou dat zal wat worden dan!!



Hier eigenlijk niet echt veel bijzonders te melden… Behalve dan dat ik aardig aan het klussen geweest ben hihi :oops: 8) Dus ben benieuwd of de 15de gelijk de :twisted: :twisted: :twisted: weg blijven!!!

Zal wel niet, reken er ook helemaal niet op maar… je weet nooit natuurlijk :wink:





groetjes!





hehe ja je weet idd maar nooit. We moeten gewoon netjes afwachten :lol:

Hier nog niet veel geklust hoor, komt zoetjes aan wel op gang :oops:

Hoi hoi,



Goh zijn wij nu echt de enige die november stoppers zijn dit jaar?? :?

Waar blijft de rest??



Verder niet echt heel veel te melden hier.

Daar? :smiley:



groetjes!



ja vraag me ook af of er nog anderen bij komen hehe. Ik schrijf ook bij de oktober stoppers daar is het lekker druk en gezellig.

Hier vandaag ongi gewroden (zoals verwacht) dus ik hoop dat ik nou ook mijn oude cycle terug heb en dan is het gewoon 28 dagen en precies over 2 weken zou ik dan mijn eisprong hebben…

iemand van de okt stoppers heeft voor mij gependeld.

en ik zou in februari zwanger raken van een meisje, dus ben benieuwd…

verder is het lekker weekend dus ik ga maar is pad met mijn dreumesje

Hi,



En lekker weekend gehad?

Hier lekker rustig aan gedaan, waren met 'n drietjes een beetje lui hihi :oops:



Leuk dat je ook bij de okt stoppers mee schrijft! Ik lees soms even mee, misschien plaats ik er binnenkort ook wel een berichtje als het hier zo stil blijft… bedoel als jij daar ook schrijft… :slight_smile: :wink:



Leuk dat pendelen! ben benieuwd of ze gelijk krijgt!



Nou, ga weer even wat werk afmaken… :?



doeg!



he Wen, suc6 met zwanger worden meis…ik hoop dat ik je hier nog eens spreek…groetjes Jolan.



Marije: jij ook suc6

Dank je wel Jolanda :-*

vind het zo leuk he die banner onder je naam :smiley:



het blijft hier wel erg stil he… marije kom maar naar de oktober stoppers…

He hallo,



Hier ook een november stopper! We hebben een dochter van bijna 2 en na lang twijfelen :? besloten dat we toch echt een 2e willen :smiley: .



Gr. Debbs