November stoppers 2006

@mama01 wrote:

Dag allemaal,

Ik was 18 nov met mirena ongesteld geworden, dat wil dus zeggen dat ik gisteren ( dag 19) mijn eisprong had…toen had ik die ongipijn en maandag, de dag ervoor ook, zou het pijn kunnen zijn geweest van de eisprong dan???SNap er niks meer van :? haha!

dat zou goed kunnen ik heb daar ook last van!!!

Hoi Dames

Mama01 het zou heel goed kunnen dat je buikkramp krijgt van je eisprong ik heb dat ook.

Ik ben me een party moe zeg en wat hoofdpijn en draaierig denk dat er een griepie zit aan te komen. Blehh helemaal geen zin in.

Hoest verder hier met iedereen ?

mama01 schreef:
Dag allemaal,

Ik was 18 nov met mirena ongesteld geworden, dat wil dus zeggen dat ik gisteren ( dag 19) mijn eisprong had....toen had ik die ongipijn en maandag, de dag ervoor ook, zou het pijn kunnen zijn geweest van de eisprong dan???????SNap er niks meer van haha!

mama01, wat je schrijft vind ik wel heel herkenbaar. Toen ik de Mirena eruit liet halen was dat in de week dat ik ongesteld was. (mijn ongesteldheid toen stelde niks voor ... een drupje). Twee weken later kreeg ik opeens weer zo'n heftig krampgevoel onder in mijn rug en in mijn buik .... en ja je raad het al ik werd weer ongesteld ...
(ik dacht daarvoor nog eventjes dat ik misschien al zwanger was ...)
Volgens mij moet je lichaam na het weghalen van de mirena weer in een nieuw ritme komen. Ik vermoed dat jou lichaam daar ook mee bezig is.

ik heb altijd meer krampen met de eisprong dan de ongesteldheid zelf :think: wel handig aan de andere kant dat we in iedergeval weten wanneer de eisprong is :slight_smile:

hier is het verder rustig… we hadden sneeuw maar die is in middels ook weer aan het dooien.

verder is het lekker druk zo voor de feestdagen…

ik ga nog maar ff kijken wat ik ga maken voor lunch voor john om mee naar zijn werk te nemen

tot later :-*

ik heb altijd meer krampen met de eisprong dan de ongesteldheid zelf :think: wel handig aan de andere kant dat we in iedergeval weten wanneer de eisprong is :slight_smile:

hier is het verder rustig… we hadden sneeuw maar die is in middels ook weer aan het dooien.

verder is het lekker druk zo voor de feestdagen…

ik ga nog maar ff kijken wat ik ga maken voor lunch voor john om mee naar zijn werk te nemen

tot later :-*

Hoi dames,

ben een paar daagjes niet op het internet geweest

Vandaag is de 37e dag van mijn cycles en dat is eigenlijk wel een beetje lang. Ik voel ook nog helemaal geen ongi aankomen. Maar ik reken nergens op, dat zal wel zo snel niet gelukt zijn.

Mijn zuster heeft net verteld dat ze zwanger is, dus dat is heel erg leuk, een mooi sinterklaascadeautje.

Hoe is het verder met iedereen? Is er al iemand van ons zwanger? Zo nee, benieuwd wie de eerste zal zijn.

liefs,

Corrie

hey corrie, dat is inderdaad lang en je voeld nog niets aankomen :think: , is wel fijn dat je zus zwanger is, wens haar veel geluk toe. wie weet zijn jullie wel samen zwanger, alleen weet je het nog niet :pray:

Spannend Corrie, wie weet!!

Ik heb ook nog geen :evil:

En heb getemperatuurd en vandaag ging het weer omhoog!! Van 36.4 naar 36.9 wie weer was het dus toch de eisprong???

Ook geen ongi-klachten meer…ik w8 wel rustig af!

Spannend Mama01 en Anneke hoop dat het voor jullie 2tjes raak is.

Heb zelf ook al een paar dagen beetje steken en buikpijn zit mezelf gek te maken zwanger of griep. En ow wat kan je lichaam je voor de gek houden. We wachten met ze allen rustig af. Ik heb op de dag dat mijn eisprong begon wel geklust maar ja moet maar net de goede shake zijn hé :wink:

Liefs Astrid

Wolk-je schreef: Ik heb op de dag dat mijn eisprong begon wel geklust maar ja moet maar net de goede shake zijn hé

hahahahaha....wat heb je dat leuk omschreven .... :lol:

Nou, ik heb gisteravond ook even geklutst ... dus wie weet! :pray:

Enne Corrie, felicitaties voor je zus! hartstikke leuk voor d'r. Is het haar 1e?

haha :oops:

Spannend dan hopen dat bij jou de shake ook goed gelukt is dan :mrgreen:

spannend dames… het word hier ook wel tijd voor een zwangere hehe :wink:

nee Marjon, het is mijn zus haar derde kindje.

Ik heb vandaag maar een zwangerschapstest gedaan en er verscheen wel een blauw lijntje.

maar het was niet een echt heel duidelijk lijntje.

Ik heb me het lijntje niet verbeeld, je hoefde er ook niet naar te zoeken, maar duidelijk was hij ook niet, dus ik durf me nog niet echt blij te maken.

als het zo pril is, kun je natuurlijk altijd nog ongesteld worden.

Wat denken jullie? kan ik het beste maar over een week ofzo nog een test doen? Voel me in ieder geval niet zoals ik me normaal voel, maar dat kan een mens zich ook altijd nog in beelden

en in die testen staat altijd dat je in positief geval een afspraak bij de dokter moet maken. Maar is dat echt al zo snel nodig?

liefs,

Corrie

Jeetje Corrie spannend!

Mij werd altijd gezegd een lijntje is een lijntje! ( streepje). Als ik jou was zou ik over een paar dagen nog eens testen!

Ik zal voor je duimen!!

Nou haha dat shaken hebben wij ook gedaan hoor :wink:

Was wel lachen want Daan lag te spelen in zijn bedje en zei steeds oohhhh ohhhh nou een dolle boel hoor haha!

Wol-kje voor jou duim ik ook hoor! Wie weet joh! Geen griep maar toch zwanger???

Mijn temp was weer 36.8 en geen :evil: denk toch echt dat het dan mijn eisprong was…nou ja in ieder geval wel benut!

Het zou toch wat als het gelijk raak zou zijn, kan ik echt niet geloven dan hoor…zekers omdat het bij de eerste wat langer duurde!!

Nou meiden alvast een top weekend en knuffelse!!!

corrie, ik hoop het voor jou dat het echt raak mag zijn, zou over een paar dagen zeker nog eens een keertje een testje doen het hormoon van de zwangerschap vermening vuldicht zich heel snel hoor,

mama01 ik hoop ook dat jij zo bent natuurlijk, ik gun het iedereen

ik zal in ieder geval heel hard :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: voor jullie

bedankt mama01 en dolgelukkig

Ik hoop het ook zo.

Eerst had ik me er wel op ingesteld dat het ook nog wel eens een half jaar kon duren, maar nu mijn zus zwanger is en ik dus ook al overtijd en en omslachtige zwangerschapstestuitslag, wil ik toch eigenlijk wel dat het raak is!

wie weet, dolgelukkig, is het al wel raak, raar idee he. Ik hoop het voor je.

Succes

Corrie

Corrie,

Volgens mij ben je dan gewoon zwanger. Ik heb niet zo’n ervaring met die dingen. Ik heb een test bij de HA laten doen toen ik dacht dat ik zwanger was, wat ook zo was. Dus als je twijfeld kun je daar even je plasje brengen kost geloof ik 5 euro en dan weet je het zeker.

Hoop idd dat er deze maand een zwangere komt. Hoop eigenlijk dat we allemaal het nieuwe jaar ingaan met een wondertje dat groeit in onze buik :inlove:

Liefs Astrid

Ja, wolkje daar sluit ik mij bij aan!!

Hier: RAAR! Ben misselijk…jeetje echt gek…kan toch niet???

Ik weet dat je lichaam je vaak voor de gek kan houden maar voel me raar!

Misselijk en veel last van hoofdpijn en temp nog steeds 36.8 maar goed zal wel niks zijn…

Nou meiden toedeloe!

Enne ik weet natuurlijk ook niet hoe mijn cyclus in elkaar zit na het uithalen van de spiraal… :?

Mama01 dat is wel lastig zeg. Dus even afwachten op je menstruatie…of niet :wink: