he wolkje, zon test bij de HA is dan dus goedkoper dan een clear blue van de etos. LOL :mrgreen:
Hi Femmie,
Zag dat je vandaag je niet ongi dag moet zijn. Hoop het voor je
liefs Astrid
Heb vanochtend getest, maar was negatief. Wachten op de ongi dus (maar heb het gevoel dat die niet meer gaat komen :think: ) (zie ook oktoberstoppers 2006)
@Wolk-je wrote:
Hi Femmie,
Zag dat je vandaag je niet ongi dag moet zijn. Hoop het voor je
liefs Astrid
Schrijf je verder niet meer met ons mee Wolkje?
Jawel was nog niet zo ver gekomen :mrgreen:
Hoi allemaal,
Femmie, misschien heb je gewoon wel te vroeg getest (positieve instelling)
nou dames, ik denk toch echt dat ik zwanger ben!!!
vanmorgen weer getest een weer 2 streepjes!!! Deze keer al duidelijker dan de vorige keer. Ik zou eigenlijk een week wachten, maar dat kon ik echt niet aan.
Geweldig he!!
Ik ben ook al een beetje misselijk en een raar gevoel in mijn buik.
Mijn man en ik hadden het er vanmorgen al over hoe we dat nu met de kerst en oudejaarsavond moeten doen. Ik denk dat ik mijn wijntje maar constant in een of andere plant gooi als niemand kijkt
Liefs,
Corrie
Corrie!!! Gefeliciteerd meid!! Leuk!!
Sorry, tijd niet geweest… Jesse was erg ziek… blaasontsteking…
Maar het gaat gelukkig al weer beter!
Heb jullie wel een beetje verwaarloosd… SORRY! :oops:
Had ik eerst een stuk op het andere forum geschreven, was ik daarna te moe om hier nog te schrijven… Maar voortaan kopieer ik wel stukken.
Hier gisteren een test gedaan. veel te vroeg( twee dagen voor de NOD) Zo negatief als het maar zijn kan… Heb ook nog geen ongi verschijnselen… dus ik wacht af).
Ga zo even boodschapjes doen, maar er wacht eerst nog een strijk op me… :x
Dikke :-* voor de rest!
Liefs Marije.
Corrie, wat een SUPERNIEUWS !!!
Van harte gefeliciteerd meid!
Nu de rest van de novemberstoppers nog …
Weet je, toen ik vanochtend opstond had ik opeens zo’n raar kramperig gevoel rechts onder in mijn buik …
Ik heb dat wel eens vaker en dacht altijd dat het van mijn blinde darm-verwijdering kwam (kramp zit een beetje ter hoogte van het litteken).
Nu ik mijn cyclus beter in de gaten hou (volgens de billings-methode) denk ik dat het misschien wel eens de eisprong zou kunnen zijn …
ben benieuwd. Het zou zomaar kunnen dat de zaadjes uit de shake van woensdagavond toch nog in leven zijn … spannend …
Ik kan altijd nog vanavond gaan “shaken”, maar ik denk dat mijn man het deze week wel even welletjes vind. Hij vindt nl. dat je er niet teveel mee bezig moet zijn en het gewoon van het lot moet laten afhangen. Mijn opmerking daarop was (afgelopen woensdag) dat je het lot best wel een beetje mag helpen, niet dan?
Hij wil niet dat het zo’n verplicht nummer word elke maand en weet liever niet wanneer ik in mijn vruchtbare periode zit. Dan voelt hij zich zo’n dekhengst! tsja, daar zit natuurlijk wel wat in.
Hoe kijken jullie partners daartegen aan?
Haha nou mijn man maakt dat niks uit :oops:
Hij vindt het prima hoor!!
Corrie: TOPPIE!!!
Van harte meid gefeliciteerd!!!
Een fijn weekend dames!
Groetjes mij
corrie, gefeliciteerd happy & healthy 9 maanden
Marije, fijn dat het weer beter gaat met Jesse :-* en hopelijk heb je te vroeg getest.
Marjon, zou best wel je eisprong kunnen zijn hoor. Ik heb ook altijd steken en zo met de eisprong… heb altijd meer last van de eisprong dan de ongie :think:
mama01, dank je en jij ook een fijn weekend
en de rest ook een fijn weekend :-*
Wauuw de eerste zwangere van de November stoppers :dance:
Gefeliciteerd Corrie !!
En iedereen hier een dikke :hug: en een :-* !!
Liefs Astrid
Heee Corrie, van harte gefeliciteerd! Dat we allemaal maar snel mogen volgen :lol:
Bedankt allemaal voor jullie fijne reacties!
Hopelijk volgen jullie ook allemaal snel.
Vanmorgen maakte mijn zuster al een opmerking erover. Ik dronk namelijk geen wijntje mee. Ben benieuwd hoe lang ik het vol ga houden om het nog niet te vertellen. Ik wil het eigenlijk nog niet vertellen, maar ik ben bang dat ik mezelf toch snel zal verraden door mijn gedrag.
Groetjes,
Corrie
Hi meiden,
Nou… denk dat hier zometeen de :twisted: komen hoor… heb wat lichte buikkrampjes
Maar goed, volgende keer misschien meer geluk!
Hoe is het met de andere meiden die hun NOD naderen? Avien… Wolkje…
Mama01: lastig dat je niet weet wanneer je precies weer ongi gaat worden… Ik hoop voor je dat die misselijkheid een goede voorbode is van iets veel leukers!
Marjon:
En… nog de SHAKE gedaan met man lief?
Mijn mannetje maakt het geloof ik niet zo veel uit, is er geloof ik alleen maar blij mee als hij een keertje extra mag! haha :drool: :mrgreen:
Wen: Hoe is het met jou? alweer aan de klus? Hoe was je weekend verder?
Ga zo naar mijn vader… Daar eten we iedere zondag met de familie, erg gezellig! Tot later!
:-* Marije.
De eerste november stopper al zwanger! WOW! Gefeliciteerd Corrie!!
Liefs, Patricia (een oktober stopper)
He dames,
Nou hier nog niks…ook geen tekens en temp 37.1 tja gaat steeds hoger maar goed de kans is zeeeeeeeer klein naar mijn idee dus we w88 rustig (?) af.
Marije jammer meid maar goed als je nog niks ziet dan is er nog iets van hoop!!
Nou ga lekker bankhangen haha heerlijk!!
Groetjes en een -lijke zondag nog!
Nee, Marije die shake is er niet meer van gekomen … (helaas)
jammer dat bij jou de ongesteldheid begint …
Corrie proficiat!!! Wat geweldig!
Voel je je verder gewoon goed, of beginnen de kwaaltjes door te zetten?
Of ik te vroeg getest heb? Werkelijk geen idee, mijn ongi blijft vooralsnog uit (en heb ook niet het idee dat ie in aantocht is) en mijn conclusie is dat ik of zwanger ben of mijn hormoonhuishouding nog in gang moet komen (ben gestopt met de pil in oktober)
Maar goed, ga jij maar lekker genieten van je zwangerschap. Wens je een hele mooie grote roze wolk toe. :-*
He meiden,
Corrie, gefeliciteerd hoor met je zwangerschap!!
Hier is het errug spannend, ik ben nog steeds niet ongi, op de dag dat ik het moest worden heb ik een test gedaan ook al wist ik dat het waarschijnlijk toch nog wel negatief zou zijn en dat was het dus ook ,
maar nu dus nog steeds niets en ook geen ongi gevoel erbij :?
Zou het dan toch? :shifty:
sorry dames dat ik jullie wat verwaarloost heb :oops: , maar ben er weer.
corrie gefeliciteerd met je zwangerschap :dance: , geweldig meid, geniet ervan de zwangerschap duurd maar 9 maanden en het gevoel dat je nog gaat krijgen als hij of zij begind te bewegen is gewoon onbeschijfelijk fijn en mooi.
Debbs78 hoop het zo voor jou dat je ook zwanger mag zijn , kom op weg met die :evil: en go baby
femmie voor jou geld het zelfde, weg met die :evil: en hop met die baby, kom op laat het zo zij
mama01 jij ook hoop dat het ook zo mag zijn bij jou, 9 maanden :evil: vrij, zalig toch 8)
Marije spijtig meid, had zo gehoopt
en voor alle dames hier hoop ik snel dat jullie allemaal 9 maanden :evil: vrij mogen zijn, kom op dames, tijd om te klussen
het lijstje pas ik mogen nog even aan, heb juist met mijn ventje gepraat en ga al wat jongens en meisjes namen zoeken. dikke :-* :-* van deze kant