@Dol Gelukkig wrote:
het lijstje pas ik mogen nog even aan, heb juist met mijn ventje gepraat en ga al wat jongens en meisjes namen zoeken. dikke :-* :-* van deze kant
:think: :think: :think: :think:
@Dol Gelukkig wrote:
het lijstje pas ik mogen nog even aan, heb juist met mijn ventje gepraat en ga al wat jongens en meisjes namen zoeken. dikke :-* :-* van deze kant
nee hoor chippie, het is nog niet zo ver, maar wij zijn al wel bezig met de namen, ik heb in de week een programma gezien en daar hadden ze nog geen naam en die was al aant bevallen en dat wil ik niet mee maken.
nou, ik ben wel zo door de dag heen steeds misselijk en ik ben ook vaak duizelig. En erg moe!
Toen ik de eerste keer stopte met de pil, heeft het 3 maanden geduurd eer ik voor de eerste keer ongesteld was. Volgens mij moet je lichaam altijd eerst weer wennen, als je stopt met anticonceptiemiddelen. Maar goed ik hoop niet dat het bij jullie ook zo lang duurt eer je hormoonhuishouding weer op gang is. Of gewoon meteen zwanger, dat zou helemaal goed zijn. Zou wel heel leuk zijn!!!
Ik zal morgen de dokter bellen, wil toch graag wat meer zekerheid en ik wil ook graag weten hoe lang ik dan in verwachting ben. Ik vindt het zo moeilijk te geloven allemaal
Liefs en veel klusplezier!!! bij mij wordt het nu gewoon plezier :lol: :lol: :lol:
goed zo corrie, laat je ons dan iets weten meid, ben echt dolgelukkig voor jou :dance:
meiden wees getroost,het zal niet zolang duren bij jullie zoals bij mij
ik ben al bezig sedert april dit jaar maar praat mee met de meistoppers omdat daar een vriendin van mij zit :mrgreen:
mijn cyclus is een grote :twisted:
@Dol Gelukkig wrote:
nee hoor chippie, het is nog niet zo ver, maar wij zijn al wel bezig met de namen, ik heb in de week een programma gezien en daar hadden ze nog geen naam en die was al aant bevallen en dat wil ik niet mee maken.
zal het al verklappen als er nog eens een meid komt zal ze amalia heten,nu nog hopen dat hubbie ermee akkoord gaat :silenced:
hallo! ben ik weer heel even…
De :evil: :twisted: :evil: zetten nu wel echt door geloof ik… begin steeds meer buikpijn te krijgen, dus ga zo ook maar snel naar bed.
Heb even op gekeken wanneer mijn volgende ovulatie zou moeten zijn en dan de verwachte innesteling etc… en er kwamen wat leuke data’s uit! :mrgreen: ovulatie:26 dec (kerst)
verwachte innestelings datum: 1 januari 2007
Dat lijkt me nu nog eens een leuk nieuwjaars cadeautje!
Dol Gelukkig: Al een naam tegen gekomen?
Alle andere meiden die ik nu even oversla… een dikke :-*
slaap lekker!
Marije.
Hallo Meiden,
Allemaal een fijn weekend gehad? Nou ik heb minder leuke en leuke kanten dit weekend meegemaakt. Zaterdag ochtend waarschijnlijk mijn neus gekneust (bel vandaag nog ff de huisarts). Maar gisteren wel met mijn schoonfamilie lekker wezen gourmetten was reuze gezellig.
Zaterdag middag nog ff naar de kerstmarkt geweest heb daar een stoere verlichte kerstman gekocht zal gauw een foto maken ben er mega trots op :mrgreen:.
Marije balen dat je :evil: is doorgezet.
Debbs78 en Dolgelukkig (Anneke) hoop dat jullie zwanger zijn suc6 met de wachtdaagies nog.
Corrie ja snap dat je met een dilemma zit en vooral met de feestdagen inneens niet een wijntje :think: . Hoop dat je het voor je kan houden ik zal het ook erg moeilijk vinden. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap het direct verteld toen we het wisten aan de opa’s en oma’s en schoonbroers en zussen. En na 3 maanden pas verteld aan de rest vond ik zelf heel prettig. Maar bij de volgende zwangerschap houd ik het even voor me tot ik 4 maanden of langer zwanger ben wegens omstandigheden. Geniet er van Corrie :-*
Meiden allemaal dikke knuf
Liefs Astrid
Hey corrie proficiat zou ik zo zeggen. Ik ben precies al effe niet meer aan het volgen precies. Komt dat doordat ik zo moe ben de laatste tijd of het te druk gehad heb? Ik weet het zelf niet.
Ik zit met een ander vraagje. Dolgelukkig heeft me weer aan het twijfelen gebracht en nu weet ik niet meer waar ik het heb.
Ik zal effe het verhaal doen dan is dat voor jullie ook makkelijker te volgen.
Ik heb op 19/11 mijn maanstonden gehad. Normaal zou ik op 14/12 de volgende moeten krijgen. Ik ben normaal heel regelmatig in dat soort dingen maar deze maand heb ik op 9/12 al bezoek gehad en vandaag is het al weer bijna gedaan. Vorige keer bij ons Joni had ik geen innestelingsbloeding en ik dacht tot daarstraks dat dit ook maar gewone maanstonden waren, tot dolgelukkig me zei dat dit ook wel een innestelingsbloeding kon zijn. Nu ben ik dus weer helemaal van slag omdat het volgens haar nog steeds zo kan zijn dat ik toch zwanger geraakt ben deze maand omdat zoveel verschil niet van mijn gewoonte is.
Dus zal ik donderdag of vrijdag toch maar eens testen denk ik!!!
Ik had me er al bij neergelegd dat het niet voor nu zou zijn maar nu heeft ze me weer hoop gegeven!!! Stout hé!!!
Wat denken jullie hier eigenlijk van? Is er hoop of niet???
Ik heb ook al namen klaar voor als het zover moest zijn. Als het een meisje wordt is het een kijenta (en dat hoop ik en ons Joni) en als het een jongen wordt dan wordt het een Jarne (zoals mijn vriend hoopt)
Nadra, ik denk net als dol-gelukkig dat het best wel eens een innestelingsbloeding kan zijn geweest … ik hoop het zo voor je!
Met mijn Dylan had ik ook een innestelingsbloeding (waarvan ik dacht dat het ongesteldheid was).
1 maand later bleef mijn ongesteldheid uit en bleek dat ik al zo’n 7 weken zwanger was op dat moment … heerlijk!
Ik duim voor je dat het dus een innestelingsbloeding was :hug:
Ik ben momenteel druk met sollicitaties …
vanochtend had ik er eentje
Morgenmiddag heb ik een onverwachtse uitnodiging van een bedrijf waar ik in augustus een soll.brief heen heb gestuurd. Vanmiddag werd ik onverwachts gebeld, de functie was weer vrijgekomen en of ik nog interesse had !!! :o SUPER … dit bedrijf zit in mijn woonplaats … 3 minuutjes fietsen.
Krijg ik net een telefoontje van het uitzendbureau … of ik interesse heb in een leuke baan in mijn eigen woonplaats … (jawel is een ander bedrijf als waar ik morgen heen ga)
Nu word ik daar ook voorgesteld … zullen mijn kansen nu eindelijk keren?
Hee marjon spannend hoor!!!
Dat zou mooi zijn zo mooi dichtbij!!
Nadra, voor jou ook spannnend tja nog ff afwachten!!
Jeetje, Wolk-je je neus kneuzen ai ai ai erg pijnlijk! In iedser geval een dikke knufff voor jou!
He bah jammer Marije…tja niks aan te doen…jammer.
Dol-gelukkig tja hoop het natuurlijk ook…9 maanden geen :evil: maar goed om eerlijk te zijn ben ik sinds Daan niet meer ongi geweest!!! Daan is nu 16 maanden dus al een hele tijd!!!Tijdens de spiraal haast niks…we zien wel en w88 af!
Nou de meiden die ik vergeten ben: een fijne avond!
Groetjes Mama01
tja dan zullen we donderdag of vrijdag toch maar eens testen zeker!!!
hee allemaal,
Vanmiddag dus bij de dokter geweest en volgens hem ben ik 6 weken.
ik mag 4 januari om een echo!!!
Daarna toch maar aan mijn ouders en 2 zussen verteld, ik moet toch ook af en toe even mijn ei kwijt! Ze waren allemaal dolgelukkig, mijn ouders konden het niet geloven.
Natuurlijk wilde mijn man het toen ook aan zijn ouders vertellen, hier was ik eigenlijk niet zo voor om dat mijn schoonmoeder nogal een kletsmiep is. Ik denk ook dat morgen iedereen het weet.
Nou ja ik heb me er bij neergelegd. Als het dan toch mis zou gaan, dan ga ik er maar van uit dat mijn schoonmoeder dat ook voor me aan iedereen verteld.
hee marije is de :evil: :twisted: :evil: al helemaal gekomen, gatsie he?
Wolkje: succes met je neus hoe krijg je het voor elkaar?
nadra: hopen voor je dat het een innestelingsbloeding is!!!
De groetjes aan de andere dames.
liefs,
Corrie
Hoi meiden,
Hier helemaal uit de onzekerheid hoor! De :evil: :twisted: :evil: zijn er nu toch echt wel heel duidelijk!!! Auwwww…
Ben natuurlijk een beetje teleur gesteld, maar ben blij dat ik uit de onzekerheid ben!
Corrie: Al zes weken? :shock: Nou dat schiet op zo he! :mrgreen:
Leuk dat iedereen zo leuk reageerde op het nieuws!
Wolkje : hoe is het met je neus? Doet hij het weer? :-*
Marjon: Jeetje meid! Dat gaat ineens de goede kant op met werk vinden! Heb je al wat meer gehoord?
:thumbup: voor je!
Nadra: :thumbup:
Debbs en mama01: :: :: :**: wat vruchtbare sterretjes voor jullie.
Chippie en Dol gelukkig:Wat grappig dat jullie zo met de namen bezig zijn!
Hier hebben we het er ook wel vaak over… maar we vinden er zoveel mooi, dat het zometeen nog afstrepen wordt! :mrgreen:
Moet mijn banner even gaan aanpassen… weet alleen even niet meer hoe ik dat doen moet… :oops: :doh: HELP.
liefs Marije.
Namen is hier het probleem niet zo maar een meter en peter zou hier wel een probleem worden denk ik.
Meiden, ik ben naar school… ben om 22.15 klaar, kom dan noog even spieken!
liefs Marije.
He Marije jammer van de :evil: :evil: :evil: :evil: maar in ieder geval heb je dan nu wel duidelijkheid!!!
Ja, Wolkje hoe gaat het met je neus???
En corrie leuk hoor dat nieuws vertellen!! Vond ik echt erg leuk toendertijd!!
En ach ja volgens mij zijn alle schoonmoeders zo toch??? ( )
Hiero gaat ie lekker!!
Misselijk en 37.0 vanochtend.
Frank ( mijn man) wil prese dat ik ga testen want hij heeft een goed gevoel ( bij de eerste toen ook…) maar goed ken mijn cyclus nog niet helemaal en als ik vanaf 18 nov reken ( ongi toen met spiraal) zit ik nu op dag 26…dan zie je toch niets???
Mijn vorige cyclussen waren vaak 28 dan weer 34 dan weer 32 tja schommelde heel erg en na 10 maanden was ik zwanger…
Ben wel erg beneiuwd en voel me raar maar goed je lichaam kan je ook goed voor de gek houden!!! Ik w8 nog ff denk ik…heb wel heel veel afscheding…komen de :evil: dan door???
Tja wat een ??? allemaal he!
Bah wil gewoon duidelijkheid!
Vandaag bijna gesnapt met mijn foliumzuur tabletten :wall:
Mijn schoonmoeder past altijd op dinsdag op Daan en tja…maar denk dat ze het niet door had…
Nou dames tot horens!
hee mama01, ik zou zelf nog even wachten met testen, als ik jou was.
volgens mij kun je beter een lange cyclus van je nemen en dan op de dag dat je daarvan uitgaande ongesteld moet worden gaat testen. iets in die richting in ieder geval.
Ik heb wel veel afscheiding en dat heb in nog nooit gehad als ik ongesteld moest worden. Als je dat normaal dus ook niet had, zou je misschien wel zwanger kunnen zijn. Maar ja, je kunt jezelf ook gek denken he, als je zo graag wilt.
in ieder geval succes.
Voor de vrouwen die als eens zwanger zijn geweest; hoort iets van een buikpijn er ook bij???
ik heb een beetje een raar gevoel in mijn buik, niet echt pijn maar ook niet lekker. En dan ben ik zo bang dat ik een miskraam krijg.
zie je, dat zwangerschapspiekeren begint nu al
liefs,
Corrie
Corrie, ik was niet echt ziek of misselijk tijdens mijn eerste zwangerschap. Maar ik ken vrouwen die echt heel ziek zijn geweest in de eerste 3 maanden. Ik zou me dan ook proberen niet echt zorgen te maken. :-*