November stoppers 2006

He hallo allemaal,

Ben nu toch aardig wat daagjes overtijd, maar weet ook niet precies hoe mijn cyclus is zonder de pil, ben nog maar 1 keer ongesteld geweest sinds ik ben gestopt, dus :?

Heb inmiddels al 2 testen gedaan, gisteren 1 en vandaag 1, maar allebei negatief. Ik vind het allemaal wel errug vreemd, ik heb echt geen ongi gevoel…waarom is die test dan negatief? Ga morgen maar even testen halen van een bekender merk dan het huismerk van de drogist, misschien dat dat helpt. Pfff ik hoop nu echt dat ik zwanger ben…ben al helemaal aan het idee gewend :mrgreen: , maar ik zeg wel steeds tegen mezelf dat ik niet zo moet hopen, want straks wordt ik morgen ongesteld :evil:

Meiden wat denken jullie, moet ik toch nog ff een paar dagen wachten met testen? Misschien ben ik nog iets te vroeg? :think:

het maakt volgens mij niet uit of je een test van het huismerk gebruikt of 1 van clearblue ofzo hoor. Ik denk dat je gewoon te vroeg bent. Maar hoeveel dagen duurde je vorige cycles dan? Of weet je dat niet meer?

en wanneer ben je voor het laatst ongi geweest? Je zou toch denken dat je in ieder geval over een week moet kunnen zien of je zwanger bent of niet.

Ik deed zaterdags een test die negatief was, maar toen deed ik dinsdag een test en daar kon je al een licht lijntje op zien. Daarna is hij alleen maar duidelijker geworden.

Nou succes ermee

liefs,

Corrie

Hi,

Corrie: toen ik zwanger was van Jesse was ik in het begin niet zo heel ziek… maar had wel heel veel last van bandenpijn! Dat voelt idd zoals buikpijn (ongikrampen of darmkrampen) wat vaak door trok naar mijn liezen… Was ook heel de tijd bang dat het mis ging… en als ik nieste dan leek het net of m’n liezen opgeblazen werden!! :x

Maak je maar niet te veel zorgen… :-* :hug: ( ookal snap ik het wel heel goed hoor!!!)

Mama01: Oh vervelend die onzekerheid!! :x :x had je maar gewoon een venstertje ( alla teletubbies) op je buik waar op zou staan… zwanger of niet zwanger he!!! :wink:

Debbs: Ik zou hoe moeilijk het ook is nog een paar daagjes wachten met testen… als je zwanger bent zit er dan al een veel grotere hoeveelheid hormonen in je urine! ik :thumbup: hier heeel hard!

Nou ik ga nog heel even bank hangen en dan maar eens slapen!

:-* Marije.

Hoi hoi,

Marjon heb je al wat van je solicitaties gehoord? En anders veel geluk hoop dat je de baan krijgt zo lekker dichtbij.

Marije vraag me eigenlijk af wat voor een opleiding je aan het doen

bent? (of wil je dit nog even prive houden)

Mama01 heb ook veel last van afscheiding maar vrees dat ik nu toch echt ongie ga worden. Heb altijd de kwaal dat ik sóchtends niet tegen choco kan als ik ongi moet worden. En vanochtend dus lekker kopie warme choco genomen en meteen krampen. Dus helaas voor mij zit het er niet in deze maand. Ik hoop dat je man toch gelijk heeft hoor en dat je zwanger bent hoop het voor je :pray:.

Even update over mijn neusie : Daar gaat het goed mee is nog wel wat gevoelig zit nog wat druk maar pijn gaat gelukkig weg :dance:

Fijne dag dames :-*

wolk-je fijn dat de pijn aan je neus nu een stuk minder is …

ik hoop zo voor je dat jij ook zwanger bent … dat zou toch fantastisch zijn! enne, waarom zou je niet testen … kan nooit kwaad.

Corrie, ik kan me eigenlijk niet herinneren of ik bij Dylan buikpijn had.

Wel was ik ontzettend moe aan het eind van de dag en lag ik om 16.30 uur op de bank te pitten. Ook had ik het erg koud … en dat terwijl het toen zo’n warme augustus maand was. Ik had me elke avond lekker in een fleecedeken gewikkeld … hahaha haast niet voor te stellen nu.

Appels smaakten me helemaal niet meer en ik had alleen zin in sinaasappels en mandarijnen.

Debbs, als ik jou was zou ik het testen inderdaad nog maar een paar dagen uitstellen … hoewel ik me kan voorstellen dat dat heeeeel erg moeilijk voor je is.

marije, mama01, wolkje, bedankt voor jullie interesse in mijn sollicitatie! Erf lief :hug:

De sollicitatie van maandagochtend verliep een beetje stroef. Geen idee wat ik daarvan moet denken.

Gisteren in mijn woonplaats op soll. geweest. Dat was een heel leuk spontaan gesprek. Was daar bijna 1 uur binnen! Ik had het idee dat ze me wel geschikt voor de job. Er was maar 1 maar-tje … ze denkt dat ik te lief ben en ze zoekt iemand die ook een beetje bitchy kan zijn.

Tsja, en dat heb ik niet echt in me denk ik. Maar we zullen zien, misschien wil ze het toch wel proberen.

Gisteravond gezellig de kerstboom opgetuigd … heerlijk zo’n kerstsfeertje maken in huis. Hebben jullie de boom ook al gezet?

@marjon wrote:

enne, waarom zou je niet testen … kan nooit kwaad.

Ik heb afgelopen maandag al gestest :oops: (negatief) was natuurlijk 5 dagen te vroeg dus weet eigenlijk nog niks haha

@marjon wrote:
Hebben jullie de boom ook al gezet?

Ja heb een mini boompje op de eettafel staan. De kleine van mij pakt alles en stopt het in de mond. En anders kan ik niet ff naar boven om de was te doen :roll:

Marjon hoop dat je de baan wel krijgt hoor trouwens steeds vaker dat mensen te lief zijn voor een baan :evil:

Hoi,

Wolkje: Ja hoor dat mag je wel vragen! Ik doe een avond opleiding Marketing en communicatie( op de dinsdag en woensdag) tis best vermoeiend af en toe :zzz: Maar ook wel weer heel leuk!

Wat appart van die chocolade bij jou!! Ik hoop dat je ook gewoon niet tegen chocolade kan omdat je zwanger bent!! :pray: :mrgreen:

Marjon: Als je deze gezichten :x :twisted: :evil: :snooty: nu eens gaat oefenen… misschien helpt dat om wat minder lief over te komen… :wink:

Hier staat de kerstboom ook al, lekker gezellig idd! Moet wel zeggen dat ik dit jaar door het weer nog niet echt het December gevoel heb… :frowning:

Nou kga weer even verder tot later!

liefs MArije.

dit jaar voor ons maar geen kerstboom

mijn man wil altijd een grote en ik wil altijd een kleinere.

ik geloof dat we dit jaar allebei onze poot stijf houden dus dan komt er geen kerstboom

ik vindt het altijd wel heel gezellig hoor, maar ik heb nu al zoveel kerstspullen dat het zo ook heel gezellig is

Ja heb een mini boompje op de eettafel staan. De kleine van mij pakt alles en stopt het in de mond. En anders kan ik niet ff naar boven om de was te doen

Hahaha dat heb ik ook…dus een miniboompje op onze bar!!

Wat fijn dat je neus weer wat lekkerder aanvoelt!!

Marjon positief hoor als je niet bitchy overkomt!! Is niks mis mee!!!

Tja verder weinig nieuws ga zo mijn knul van de creche ophalen ( altijd leuk!!)

Eerst nog ff de roddels lezen uit de leesmappen!! ( mijn schoonma laat altijd de map hier een paar dagen liggen…leuk!)

Doeg doeg!!

hmmmm hoe krijgen jullie dat het stukje tekst wat iemand anders heeft gezegd in zo`n wit balkje???

Tja geen pc-miep :oops: !

als je rechts boven bij iemands berichtje kijkt… zie je Quote staan in een wit wolkje… klik daarop en dan kopieerd hij gelijk dat stukje tekst!

Hier staat de kerstboom ook al even! Hier staat een grote bij de tv en een kleine bij de computer. Maar nu hebben de lampjes van mijn kleine kerstboom juist de geest gegeven. Moet mij weer overkomen!

Man, wat beppen jullie veel, gezellig hoor! Ik weet nog steeds niet wie wie allemaal is, maar dat zal vast wel komen.

Zelf heb ik sinds gisteren wat krampen in mijn onderbuik, dus ik denk dat we voor een volgende ronde zullen gaan. We zullen zien…

Ja avien da zal wel komen. Ik ben er ook nog niet helemaal uit wie wie allemaal is maar mijn forumnaam is ook mijn echte naam!

Hahaha nou ik heet echt mama01! Hihi…nee hoor ik heet Marlous dus bij deze!!!

Enne Marije thanks voor de uitleg!!!

hai,

Hier staat een gewone boom maar met weinig ballen want devin haalt er toch vanalles uit :roll:

spannend voor sommige meiden.

wolk-je, fijn dat je neus een stuk beter is

Corrie, dohh stelletje eigenwijsjes. dan koop je toch een middelgrote boom? :stuck_out_tongue:

suc6 met klussen en afwachten met testen, we blijven :thumbup: voor iedereen

Hi meiden,

Gisteren avond zo’n raar gevoel. Alsof ik iets in de weg zat. Ik moest werken en toen ik weer in de auto wou stappen (rold je buik op natuurlijk) en deed me toch pijn was mega gevoelig. Schrok ervan en sprong omhoog wanneer ik bij het belande in mijn stoel weer die nare pijn voelde en werd me toch party misselijk ervan … :think:. Mijn eten was al lang verteerd het was inmiddels al 22.30 dus geen last van volle maag… nog niet ongi. ( Ga toch stiekum beetje hopen dat het bingo is :silenced: :slight_smile: )

Wendy ik hoop voor je dat je nog met een beetje aangeklede boom het nieuwe jaar ingaat :mrgreen:

Nadra balen zeg dat je lampies het begeven hebben. Ben altijd blij als die dingen erin zitten. Suc6 met de boom opnieuw aankleden :thumbup:

Avien jammer dat het maybe :evil: door gaat zetten, hou ons op de hoogte !!

En Mama01 nog leuke roddels voor ons ? :mrgreen:

Marije luste idd in mijn vorige zwangerschap ook geen enkel stukie choco :oops:. Kan me best voorstellen dat het zwaar is de opl. wel heel erg leuk heb het ook gehad. Hoe lang moet je nog de studie volgen ?

Meiden dikke knuffel voor iedereen !! :-*

Spannend Wolk-je!!!

Ik al voor jou ( en natuurlijk de anderen) duimen!!!Ik be ngo steeds misselijk met vlagen…

Nu Daan de waterpokken overwonnen heeft is hij weer ziek… :frowning: koorts helemaal vol met snot en nu na een uurtje huilt hij alweer in zijn bed…zucht…

Zielig hoor!!!

Maar hij is erg moe dus laat hem maar ff liggen huilen wie weet valt hij nog in slaap!!!

Qua roddels valt mee :wink: hahaha

Eigenlijk een lekker weekend straks voor de boeg want mijn kerel heeft kaarten gewonnen voor een dansfestijn ( soort 80 party) kijk das leuk dus lekker dansen!!

Hay meiden,

Kon mijn nieuwschierig heid niet bedwingen was ook vreselijk emo. Maar waarschijnlijk gewoon een enorme dip en er flink doorheen denk ik.

Dus had een test gedaan moest eigenlijk vandaag ongesteld worden had de dag al extra verlengt aan de NOD. Maar goed ook nog niet ongesteld. Maar test was negatief. Heb echt een vreselijke dag (hele week al aan het janken :cry:). We wachten er maar op :evil: zal morgen miss wel komen.

Mama01 vervelend zeg dat Daantje niet zo lekker is. Vind het ook onwijs zielig als ze zich niet lekker voelen. Slurpt van jezelf ook een hoop energie. Beterschap voor je schatje :-

kusjes :-